Skoči na vsebino

Honda CB 1000 R 2008


marko55

Priporočene objave

4 hours ago, Delirium said:

Hvala za odgovor. A mogoče še veš odgovor na vprašanje glede power commanderja?

Pri menjavi lonca ne rabiš nove elektronike, ob odstranitvi katalizatorja pa naj bi se menjala mapa. 

Označen del je bil barvan... bodi previden. 

1053453cb1000.jpg.33bb61b491010e0474fb40894e7b392d.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, Delirium said:

Zanimata pa me ta dva: (pa pustimo ceno, ker sta oba kar dobro nastavljena)

1

2

Ta bela Honda je brez katalizatorja po sliki sicer se ne vidi dobro mislim da ga ni gor???? ta bi morala obvezno imet Power commander sicer so možne okvare motorja.Vprasi za komplet original auspuh.Vpraši za homologacijo:auspuha nosilca tablice in smerokazov.    Mene so 14 dni nazaj hebali poli...za nosilec.Tud bela je bla barvana mogoče samo lepotno.

Ta rdeča mi deluje nekako čudno spet slabe slike čim je bla barvana je že znak za previdnost tudi tukaj vpraši za homologacijo auspuha,nosilca tablice,smerokazov in ročki( ni original) in če ima original dele.Pri katalizatorju manjka pokrov katalizatorja za lepši izgled (poglej na moji sliki)Obvezno pelji nekoga ki se razumi na motorje zraven pri obeh.

Popravljeno . Popravil Spasku
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2009 pa verjetno še kak kasnejši letnik nimajo (vsaj po mojem znanju imel sem xj6 2009 in je laufal kul) problemov z zamenjavo komplet sistema (lambda mora ostati) da bi rabila power kommander. Motor sam z ECU zna poiskati prave parametre in laufa čisto normalo.

Sicer pa kresneš in če laufa normalno je to to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, DAMI34 said:

2009 pa verjetno še kak kasnejši letnik nimajo (vsaj po mojem znanju imel sem xj6 2009 in je laufal kul) problemov z zamenjavo komplet sistema (lambda mora ostati) da bi rabila power kommander. Motor sam z ECU zna poiskati prave parametre in laufa čisto normalo.

Sicer pa kresneš in če laufa normalno je to to.

Delno se strinjam za starejše motorje ni potrebno za mojo Hondo sem šel vprašat strokovnjaka v It ki se ukvarja z motorji za dirke in mi je reku če je menjan lonc ni potrebno drugače pa obvezno Power Co...nisem siguren zdaj mislim da mi je reku da bati in ventili gredo v faliment.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem imel CB-jko l.2008 in sem takrat malo raziskoval po internetu ter ugotovil to, kar je bilo napisano zgoraj. če menjaš celoten sistem, je priporočljivo vgraditi powercommander (ali podobno).

evo, na akrapovičevi spletni strani imaš še danes opozorilo v zvezi s tem, če vgradiš link pipe (in seveda odstraniš katalizator). ne spomnim pa se kaj natančno se lahko okvari. klik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spoštovani,

Zadeva je čisto enostavna ( ne velja samo za Hongdo ), zaradi ekologije laufajo vsi novejši motorji na revno mešanico in ker to še ni dovolj za doseganje dovoljenih izpustov rabijo še katalizatorje. Eko, nato odstraniš katalizator ( katalizator, zato, da kuri in pretvarja-čisti izpušne pline, potrebuje-ustvarja visoko temperaturo cca 1100°C ), posledično pade temperatura  izpušnih plinov, elektronika odreagira, žal narobe, ( lambda, ecu, ...) in še zmanjša količino goriva, mašina laufa še z revnejšo mešanico, zato narašča temperatura v izgorevalnem prostoru, pregrevat se začne čelo bata, sedeži ventilov, krožniki ventilov, hladilni sistem je preobremenjen. Tako tera Hans na avtobanu  ful gas  300km/h ene 15-20 min in pridela lukno v batu ......Kako ohladit izgorevalni prostor ????  pri mortorju z notranjim izgorevanjem je edini način dovod večje količine goriva in to motor ( in njegova elektronika ) sam ne zmore, zato potrebuje ( napiši kar želiš ) " prevaranta", kateri poskrbi, da malo predela informacije z določenih senzorjev in poskrbi, da ECU dvigne količino goriva  .......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, Lipstick said:

Spoštovani,

Zadeva je čisto enostavna ( ne velja samo za Hongdo ), zaradi ekologije laufajo vsi novejši motorji na revno mešanico in ker to še ni dovolj za doseganje dovoljenih izpustov rabijo še katalizatorje. Eko, nato odstraniš katalizator ( katalizator, zato, da kuri in pretvarja-čisti izpušne pline, potrebuje-ustvarja visoko temperaturo cca 1100°C ), posledično pade temperatura  izpušnih plinov, elektronika odreagira, žal narobe, ( lambda, ecu, ...) in še zmanjša količino goriva, mašina laufa še z revnejšo mešanico, zato narašča temperatura v izgorevalnem prostoru, pregrevat se začne čelo bata, sedeži ventilov, krožniki ventilov, hladilni sistem je preobremenjen. Tako tera Hans na avtobanu  ful gas  300km/h ene 15-20 min in pridela lukno v batu ......Kako ohladit izgorevalni prostor ????  pri mortorju z notranjim izgorevanjem je edini način dovod večje količine goriva in to motor ( in njegova elektronika ) sam ne zmore, zato potrebuje ( napiši kar želiš ) " prevaranta", kateri poskrbi, da malo predela informacije z določenih senzorjev in poskrbi, da ECU dvigne količino goriva  .......

Ja točno tako mi je povedu mehanik v IT

Popravljeno . Popravil Spasku
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 hours ago, DAMI34 said:

2009 pa verjetno še kak kasnejši letnik nimajo (vsaj po mojem znanju imel sem xj6 2009 in je laufal kul) problemov z zamenjavo komplet sistema (lambda mora ostati) da bi rabila power kommander. Motor sam z ECU zna poiskati prave parametre in laufa čisto normalo.

Sicer pa kresneš in če laufa normalno je to to.

Brca v temo ... 

Je ze @Lipstick napisal zakaj. 

 

Jaz na svoji sicer nisem kompliciral prevec. Imel sem arrow komplet, decat in za kompenzacijo boosterplug. 

Ima svoj senzor in ECU-ju motorja laze temperaturo zraka na vhodu za 20°C konstantno. 

https://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-honda-cb1000r-750p.html

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, krucymucy pravi:

Brca v temo ... 

Je ze @Lipstick napisal zakaj. 

 

Jaz na svoji sicer nisem kompliciral prevec. Imel sem arrow komplet, decat in za kompenzacijo boosterplug. 

Ima svoj senzor in ECU-ju motorja laze temperaturo zraka na vhodu za 20°C konstantno. 

https://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-honda-cb1000r-750p.html

Brca gor al dol, moja bivša jamaha, brez katalizatorja in z MASS rorom se še vrti. Nov lastnik je sam g. MASS iz Renč :)

moped ima vsaj na papirju 55 jurjev in 9 let.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

44 minutes ago, DAMI34 said:

moped ima vsaj na papirju 55 jurjev in 9 let.

 

Če je pa turistično vožena... je treba kdaj zavrtet mašinco, da kaj odleti. :P  Po mojem spominu je bila Cb1000r med prvimi z zahtevano menjavo mape (vsaj pri Akrapoviču).  

@Lipstick, je možno, da zaradi pregrevanja malenkost zvije izpušni ventil?  Po mojem mnenju je. Imaš kakšne informacije iz prakse? (lahko tudi na privat). O tem sem razmišljal med odpiranjem motorja moje cb-jke. Ob nakupu je bil nameščen serijski izpuh. Kaj se je dogajalo pred tem pa ne vem. 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz osebno ne poznam nobenga primera enostavno zaupam majstru ki šravfa motorje za dirke ga bom pa šel povprašat ko bom imel pot tja mimogrede.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, XTR pravi:

Če je pa turistično vožena... je treba kdaj zavrtet mašinco, da kaj odleti. :P  Po mojem spominu je bila Cb1000r med prvimi z zahtevano menjavo mape (vsaj pri Akrapoviču).  

@Lipstick, je možno, da zaradi pregrevanja malenkost zvije izpušni ventil?  Po mojem mnenju je. Imaš kakšne informacije iz prakse? (lahko tudi na privat). O tem sem razmišljal med odpiranjem motorja moje cb-jke. Ob nakupu je bil nameščen serijski izpuh. Kaj se je dogajalo pred tem pa ne vem. 

Vrtela se je čisto lepo, prav nič ji ni manjkalo, le na dirkališčih ni bila.

Je pa igor (MASS) ves srečen, pa je že nov ror gor nabil. Upam, da mu ne bo luknjo v bat nardilo :P

Sicer pa so to bolj primerne debate za temo izpuhi, pa tudi z Lipstikom se strnjam, da je pri vsakem posegu bolje nastaviti pravo mapo. Meni je bilo samo rečeno, da se ob taki spremembi ECU sam prilagodi.

Pa seveda da vemo da govorimo o letniku 2009 (Euro ne vem kok norme)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, DAMI34 said:

Sicer pa so to bolj primerne debate za temo izpuhi, pa tudi z Lipstikom se strnjam, da je pri vsakem posegu bolje nastaviti pravo mapo. Meni je bilo samo rečeno, da se ob taki spremembi ECU sam prilagodi.

Lahko kar v tej temi, ker niso predpisali nadgradnjo elektronike pri vseh motorjih. Cb-jka je bila ena prvih, verjetno z razlogom. 

 

10 hours ago, marincspeedshop said:

Imamo kaksen poznan primer ko je komu zaradi de-cat naredilo luknjo v batu ali prislo do okvare motorja?

Moj je imel ob nakupu malenkost zvit izpušni ventil na tretjem cilindru. Edina logična razlaga je bil "hydrolock" (zaradi minimalnih prečnih prask na motorju, ki so nastale 100% pri padcu na mestu). Razmišljal sem tudi o tej opciji, da so menjali izpuh in se je vse skupaj pregrevalo...)  Tvoje mnenje? Lahko pride do take okvare zaradi menjave izpuha?

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 3/29/2019 at 1:52 PM, XTR said:

Če je pa turistično vožena... je treba kdaj zavrtet mašinco, da kaj odleti. :P  Po mojem spominu je bila Cb1000r med prvimi z zahtevano menjavo mape (vsaj pri Akrapoviču).  

@Lipstick, je možno, da zaradi pregrevanja malenkost zvije izpušni ventil?  Po mojem mnenju je. Imaš kakšne informacije iz prakse? (lahko tudi na privat). O tem sem razmišljal med odpiranjem motorja moje cb-jke. Ob nakupu je bil nameščen serijski izpuh. Kaj se je dogajalo pred tem pa ne vem. 

Takrat ( 2008 ) se je začela ta šulomastika z izpusti, CB 1000 r ( ra ) je bila ena izmed prvih katera je laufala z tako revno mešanico, po odstranitvi kat. lambda pokaže nad 15 , na določenih višjih vrtlajih celo 17 .....

Zelo malo verjetno je, da bi se ventil zvil zaradi povečane temperature, je narejen s tem namenom, da prenaša visoke temperature.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 3/29/2019 at 1:08 PM, DAMI34 said:

Brca gor al dol, moja bivša jamaha, brez katalizatorja in z MASS rorom se še vrti. Nov lastnik je sam g. MASS iz Renč :)

moped ima vsaj na papirju 55 jurjev in 9 let.

 

Verjetno različni pogonski agregati različno prenašajo maltretiranja ......Moja Shiverca, katera nima možnosti poseganja v ECU, nima katalizatorja že 188 000 km, pa še vedno lavfa z skoraj ( izmerjeno ) isto močjo kot jo je imela nova.....  Tuona V4 Factoriy Superpole ne  bi upal laufat na tak način, ker ima že original problem z pregrevanjem....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Lipstick pravi:

Verjetno različni pogonski agregati različno prenašajo maltretiranja ......Moja Shiverca, katera nima možnosti poseganja v ECU, nima katalizatorja že 188 000 km, pa še vedno lavfa z skoraj ( izmerjeno ) isto močjo kot jo je imela nova.....  Tuona V4 Factoriy Superpole ne  bi upal laufat na tak način, ker ima že original problem z pregrevanjem....

pa o tem sem nekje govoril, čeprav nisem strokovnjak na tem področju. Vem pa da novejše mašine niti pod razno ne mislim "rihtati" v domači garaži in raje ostanem na stock varianti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 3/29/2019 at 11:08 PM, marincspeedshop said:

Imamo kaksen poznan primer ko je komu zaradi de-cat naredilo luknjo v batu ali prislo do okvare motorja?

Direkne dokazane  povezave zaradi luknje v batu in odstranitve katalizatorje verjetno ne boš našel nikjer, ker .... Napisal pa sem v kakšnem primeru bi se lahko to zgodilo (  "Hans", ki je popil pivo in šnaps in je napaljen s strani frendov, da ne more v določenem času prit iz Minhna v Studgart...... ) Za nas pusije itak tak scenarij ne pride v poštev, ker ne upamo držat ful gasa več kot par sekund ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 3/29/2019 at 11:55 PM, marincspeedshop said:

Preveri se kako deluje lambda sonda, po mojem vedenju nemeri temperature temvec O2.

Če rapliciraš mene, jaz nikjer nisem zapisal - trdil, da meri temperaturo....je pa res, da je izmerjena vrednost ( naj bi bila v motorizmu 13,5 ) v posredni povezavi z temperaturami v ......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 hours ago, Lipstick said:

Če rapliciraš mene, jaz nikjer nisem zapisal - trdil, da meri temperaturo....je pa res, da je izmerjena vrednost ( naj bi bila v motorizmu 13,5 ) v posredni povezavi z temperaturami v ......

Navajaš neke številke.... v tej repliki... 13,5 česa ? vsaka meritev ima vrednost in merilne enote... navedi še enote da vemo o čem sploh govoriš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, NX650 said:

Navajaš neke številke.... v tej repliki... 13,5 česa ? vsaka meritev ima vrednost in merilne enote... navedi še enote da vemo o čem sploh govoriš?

Se ti globoko oproščam, če ti pa bo kaj pomagalo:

Enota je lambda ( simbol je grška črka enakega imena ), od tu tudi posplošeno ime Lambda sonda ( A/F sensor ), predstavlja pa ( Air-Fuel Ratio ) razmerje zraka in goriva ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, Lipstick said:

Se ti globoko oproščam, če ti pa bo kaj pomagalo:

Enota je lambda ( simbol je grška črka enakega imena ), od tu tudi posplošeno ime Lambda sonda ( A/F sensor ), predstavlja pa ( Air-Fuel Ratio ) razmerje zraka in goriva ....

Se ti globoko zahvaljujem za tvojo razlago! 

Ker si bil prijazen in se potrudil, se bom še jaz!

Vendar: Lambda ni enota, ampak je izračunani koeficient med mešanico goriva in zraka kot si že rekel air to fuel ratio. (Idealno razmerje je 1 kg goriva in 14,7 kg zraka) to je vrednost 1 kar je idealno razmerje. 

Kot drugo: Tudi izmerjena vrednost lambda sonde ni v povezavi s temperaturo ker je lambda kisikova sonda (O2), njen izhod pa se meri v Voltih. Izhod lambde sonde pri delojočem in ogretem sistemu skozi oscilira in daje podatke motornemu računalniku!

Ti si pa govoril o Air/Fuel ratio (14,7 idealno)? Torej nisi govoril o lambdi!

Še teorija:

Lambda sonda je del regulacijskega sistema v motornem vozilu, ki zagotavlja idealno mešanico goriva in zraka v stehiometričnem razmerju 1kg (goriva): 14,7 kg (zraka).

Grška črka λ označuje izračunani koeficient, ki nam pove, ali je naša mešanica blizu idealnega stehiometričnega razmerja ali od njega odstopa. Za pravilno delovanje katalizatorja in čim manjše škodljive izpuste v okolje je pomembno, da je λ koeficient čim bližji vrednosti 1. Če je ta koeficient nižji (recimo 0,9), potem je naša mešanica bogata, gosta, v njej je preveč goriva in premalo zraka. Če je koeficient višji (recimo 1,1), potem je naša mešanica revna, redka, vsebuje torej premalo gorivo in preveč zraka.

image.png.d18e150e70d9932205c3bcf97717e570.png

Graf delovanja ozko in širokopasovne lambda sonde: 

image.png.db89e751fde962f2a39545aca31ccdaf.png

Delovanje katalizatorja v odvisnosti od stehiometričnega razmerja:

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, NX650 said:

 

Kot drugo: Tudi izmerjena vrednost lambda sonde ni v povezavi s temperaturo ker je lambda kisikova sonda (O2), njen izhod pa se meri v Voltih. Izhod lambde sonde pri delojočem in ogretem sistemu skozi oscilira in daje podatke motornemu računalniku!

 

 

Spoštovani, ne mislim it v akademsko razpravo z  "teoretikom", ker jaz specialnega znanja iz tega področja nimam, imam pa možnost vtaknt moj nos tam, kjer uporabljajo veliko te teorije in še več prekse ( moto gp, superbike,.... ) od tu so tudi preverjene in potrjene navedbe....Samo eno vprašanje, če spremenimo količino goriva ali zraka, kaj bo z izmerjeno vrednostjo ???  po zdravi kmečki logiki se bo spremenila ( ta trenutek ni važno ali na gor ali na dol ) in posledično s tem, kakšno temperaturo bodo imeli merjeni izušni plini ????  ali lahko mojstri telemetrije glede na izmerjene vrednosti ( sklepajo, preračunajo, ščarajo,.... ) določijo temperturo izuhov   ????  Verjemi, da lahko, in to zelo natančno, pa ne čarajo kaj preveč. Kako, pa morda kdaj drugič ......  Lep dan še naprej in jaz z tem zadevo končujem.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Lipstick said:

Spoštovani, ne mislim it v akademsko razpravo z  "teoretikom", ker jaz specialnega znanja iz tega področja nimam, imam pa možnost vtaknt moj nos tam, kjer uporabljajo veliko te teorije in še več prekse ( moto gp, superbike,.... ) od tu so tudi preverjene in potrjene navedbe....Samo eno vprašanje, če spremenimo količino goriva ali zraka, kaj bo z izmerjeno vrednostjo ???  po zdravi kmečki logiki se bo spremenila ( ta trenutek ni važno ali na gor ali na dol ) in posledično s tem, kakšno temperaturo bodo imeli merjeni izušni plini ????  ali lahko mojstri telemetrije glede na izmerjene vrednosti ( sklepajo, preračunajo, ščarajo,.... ) določijo temperturo izuhov   ????  Verjemi, da lahko, in to zelo natančno, pa ne čarajo kaj preveč. Kako, pa morda kdaj drugič ......  Lep dan še naprej in jaz z tem zadevo končujem.

 

Pametno tole končat ker nima veze z dotičnim motorjem, mogoče pa komu koristi kdaj. 

Dvomim v vse te tvoje vpoglede, ker še vedno ne veš kaj gledaš. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!