Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Nebom rekel, da 100 % razumem, ker ne razumem povsem :)

Je pa res, ko sem gume menjal je bilo moped v ovinek veliko veliko lažje nagnit.

  • Ni mi všeč 1
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

je komu že uspelo pregret svojo huso? tako da bi začela goret lučka za temperaturo?

sprašujem namreč zato, ker nevem če tista lučka sploh kdaj zagori.. ali se mogoče pojavi pol lučka za olje in piše ECU

x?

vprašanje torej za tiste, ki imajo novejše husqvarne (digitalni števec)

  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Jaz sem enkrat pregrel svojo. V killerju ni bilo vode ( žalostno ), zato je po cca. 10 km zaribal - pregrel se je. Lučka za temperaturo pa se ni vklopila. Nevem ali slučajno ne dela, al nevem zakaj se ni vklopila. Odkar sem naredil generalko, se mi še tut ni nikoli prižgala, pa jo včasih kar fajn gonim :)

Objavljeno

Men ni še nkol posvetla pa jo skoz do konca tišim (zablokiran še). Tud zdej ko sem malo hladilnika zalimal se ni nikoli posvetila. 

Objavljeno

recimo da js zalimam hladilnik,pa mi lučka za pregrevanje ne posveti mi še vedno ne more zaribati,saj vodo zmeče vn pri kakšnih 110°C,zračni motorji se pa segrejejo tudi več med obratovanjem?

Objavljeno

razmišla kdo o prodaji huskya spomladi? :P

jst prodajam... več na PM

LP, Anže

Objavljeno

Če se motor pregreje ti napise ecu5...za lučko pa ne vem...

ecu1=pompa olio,rallentare immediatamente,il motore si spegne automaticamente

ecu2=tps (sensore posizione acceleratore(valvola gas del carburatore)

ecu3=valvola solenoide

ecu4=sensore temperatura acqua

ecu5=sensore temperatura aria

ecu6=tensione potenziometro valvola di scarico

Objavljeno (popravljeno)

Kaj na novejših modelih je merilec obratov?? :)

ja in ne :)

na armaturki? (tacho) je napisano gor rpm, vendar ni senzorja tk da ne kaže obratov.

ecu1:Oil pump/ölpumpe (slow down immediately/sofort verlangsammen)

ecu2: Throttle position sensor/ senson für vergaser drosselstellung

ecu3: solenoid valve/solenoid sicherung

ecu4: water temperature sensor/sensort für temperatur der wasser

ecu5: air temp. sensor/ sensor für lufttemp.

ecu6: auto-learning overflow/ maximal selbstlernenden

problem ecu4 se pojavlja pri husqvarnah kar pogosto, no da vas malo potolažim, zaradi vibracij so se kontakti razrahljali in problema ni (v 90% primerov).

vseeno ne čakat predolgo, saj vsak ECU (problem) odpre oljno pumpo (preventivno) do fula (da nebi zaribala) in preveč olja tud ni kul (ker se svečka zapaca)

Popravljeno . Popravil impulz
Objavljeno

ja in ne :)

na armaturki? (tacho) je napisano gor rpm, vendar ni senzorja tk da ne kaže obratov.

ecu1:Oil pump/ölpumpe (slow down immediately/sofort verlangsammen)

ecu2: Throttle position sensor/ senson für vergaser drosselstellung

ecu3: solenoid valve/solenoid sicherung

ecu4: water temperature sensor/sensort für temperatur der wasser

ecu5: air temp. sensor/ sensor für lufttemp.

ecu6: auto-learning overflow/ maximal selbstlernenden

problem ecu4 se pojavlja pri husqvarnah kar pogosto, no da vas malo potolažim, zaradi vibracij so se kontakti razrahljali in problema ni (v 90% primerov).

vseeno ne čakat predolgo, saj vsak ECU (problem) odpre oljno pumpo (preventivno) do fula (da nebi zaribala) in preveč olja tud ni kul (ker se svečka zapaca)

Eh dosti preveč neke elektronike :D Pri starih modelih maš 3 lučke pa je to to :D

Objavljeno

js mam pri wre sledeč problem,tudi z elektroniko in sicer da mi lučka za olje sveti tudi k mam pol rezervarček(nekaj časa sveti,pa ugasne in spet)+luč sveti na štangasu slabo k pa dobi obrate pa skoraj ugasne in žmigavci hitro utripajo+zdi se mi da rave kdaj prepozno odpre.Kaj naj prvo pogledam,če je kakšna tipična težava za te motorje.Aja letnik je 99.

lp

Objavljeno

js mam pri wre sledeč problem,tudi z elektroniko in sicer da mi lučka za olje sveti tudi k mam pol rezervarček(nekaj časa sveti,pa ugasne in spet)+luč sveti na štangasu slabo k pa dobi obrate pa skoraj ugasne in žmigavci hitro utripajo+zdi se mi da rave kdaj prepozno odpre.Kaj naj prvo pogledam,če je kakšna tipična težava za te motorje.Aja letnik je 99.

lp

rave... za husqvarno? :huh:

Objavljeno

js mam pri wre sledeč problem,tudi z elektroniko in sicer da mi lučka za olje sveti tudi k mam pol rezervarček(nekaj časa sveti,pa ugasne in spet)+luč sveti na štangasu slabo k pa dobi obrate pa skoraj ugasne in žmigavci hitro utripajo+zdi se mi da rave kdaj prepozno odpre.Kaj naj prvo pogledam,če je kakšna tipična težava za te motorje.Aja letnik je 99.

lp

celotno vezje... mogoce ti nek prebija...

Objavljeno

rave... za husqvarno? :huh:

ahahaha fak an,zmotu sm se,nekako sem mel v mislih izpušni ventil,pred tem pa sem bral temo o apriliji in sem to napisal,drgč sm mislu husqvarnin izpušni ventil.

lp

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni, 

Nekaj sem bral, da so Husqvarne za različne trge različno blokirane, pa še od letnika je odvisno kje in kako je blokirana. Sam mam letnik 2008, v homologaciji mam 9kw, kupljena v Avtoval, Grosuplje. Zanima me, če kdo kaj ve, na katerih mestih je blokirana. Ali je samo izpuh, ali je izpuh+fergazer, ali je blokirana tudi na elektriki. Trenutno glih mal brskam kako je s tem, ker bi jo v bližnji prihodnosti odblokiral, zato, če kdo ve kako je s tem naj prosim pove. 

Objavljeno

morš dokupit dele iz racing kita (pri uradnem servisu cca 150€). blokirana je v krivini, če je bla uvožena iz nemčije (8kw in do 80kmh) imaš še blokado k jo lahk čist na izi vzameš vn takoj na koncu oz začetku krivine.

če te bo hoto serviser napizdit, heh da rabiš še drugi "računalnik" mu povej heh da ga lahko sam kupi pa si ga potisne tja kamor mu sonce ne sije (mene so namreč na taki način hotli nategnit).

igle ne boš mogo naštelat če ne dokupiš dele iz racing kita, to gre samo pr tistih k delajo še na staro mehaniko. (06 in minus)

ko boš kupoval mi povej k si bom jaz tui to nabavo. pa mal cenej nama bom zrihtal (namesto 150€=> 50€) sam počakat boš mogo malo pa iz avstrije bova naročla. pa enga hgs-a si še ubavima zravn da bo šibalo mimo blokiranih 250tk :D

Objavljeno

morš dokupit dele iz racing kita (pri uradnem servisu cca 150€). blokirana je v krivini, če je bla uvožena iz nemčije (8kw in do 80kmh) imaš še blokado k jo lahk čist na izi vzameš vn takoj na koncu oz začetku krivine.

če te bo hoto serviser napizdit, heh da rabiš še drugi "računalnik" mu povej heh da ga lahko sam kupi pa si ga potisne tja kamor mu sonce ne sije (mene so namreč na taki način hotli nategnit).

igle ne boš mogo naštelat če ne dokupiš dele iz racing kita, to gre samo pr tistih k delajo še na staro mehaniko. (06 in minus)

ko boš kupoval mi povej k si bom jaz tui to nabavo. pa mal cenej nama bom zrihtal (namesto 150€=> 50€) sam počakat boš mogo malo pa iz avstrije bova naročla. pa enga hgs-a si še ubavima zravn da bo šibalo mimo blokiranih 250tk :D

Ima enak vplinjač kot RS 08. ( VHST ) tak da ni panike :D nerabiš nobenih 150€ dajat. Bo dovolj 15€ za dize pa nekoga k se rad igra s fleksom in še nekoga k zna nastaut uplinjač :D

Objavljeno (popravljeno)

no saj... sploh ni treba menjavat če se že špara ^^

tistih 500km tišiš pol pa prodaš pa se naj jebe pol tisti k ga bo mel pol :) tako tui gre ja ^^

(razn če tankaš mešanco takoj v rezervar, tak je še itak najbolše)

Popravljeno . Popravil impulz
Objavljeno

no saj... sploh ni treba menjavat če se že špara ^^

tistih 500km tišiš pol pa prodaš pa se naj jebe pol tisti k ga bo mel pol :) tako tui gre ja ^^

(razn če tankaš mešanco takoj v rezervar, tak je še itak najbolše)

Saj mešanco itq sam oljna pumpa rihta :D Nima veze z fergijem :P

Objavljeno

rolleyes.gif

če tankaš mešanco v rezervar moreš samo dize menjat.

če hočeš da ti še naprej samostojno meša bencin pa olje pa moreš nabavit:

Best.Nr.:

8000 B0639 Drosselklappe (50)

8000 B0640 Düsen Nadel (D 50)

8000 B0637 Einspritzdüse (HN 270)

8000 B0638 Leerlaufdüse (U 34)

8000 B0636 Hauptdüse (165)

(to so deli iz racing-kita, pri pooblaščenem pridejo okoli 150€)

nevem če je to lih neka optimalna mešanca če sam mešaš. jaz mam rajši, da ko se nekaj dela, da se naredi kot se šika pa pol kasneje ni komplikacij :)

če se odločiš za prvo opcijo ti pol nonstop gori lučka za olje trance_39_thumbdown.gif

Objavljeno

rolleyes.gif

če tankaš mešanco v rezervar moreš samo dize menjat.

če hočeš da ti še naprej samostojno meša bencin pa olje pa moreš nabavit:

Best.Nr.:

8000 B0639 Drosselklappe (50)

8000 B0640 Düsen Nadel (D 50)

8000 B0637 Einspritzdüse (HN 270)

8000 B0638 Leerlaufdüse (U 34)

8000 B0636 Hauptdüse (165)

(to so deli iz racing-kita, pri pooblaščenem pridejo okoli 150€)

nevem če je to lih neka optimalna mešanca če sam mešaš. jaz mam rajši, da ko se nekaj dela, da se naredi kot se šika pa pol kasneje ni komplikacij :)

če se odločiš za prvo opcijo ti pol nonstop gori lučka za olje trance_39_thumbdown.gif

Sei to so use dize na fergu. Pa še igla seveda ( nadel verjetno )

Objavljeno

rolleyes.gif

če tankaš mešanco v rezervar moreš samo dize menjat.

če hočeš da ti še naprej samostojno meša bencin pa olje pa moreš nabavit:

Best.Nr.:

8000 B0639 Drosselklappe (50)

8000 B0640 Düsen Nadel (D 50)

8000 B0637 Einspritzdüse (HN 270)

8000 B0638 Leerlaufdüse (U 34)

8000 B0636 Hauptdüse (165)

(to so deli iz racing-kita, pri pooblaščenem pridejo okoli 150€)

nevem če je to lih neka optimalna mešanca če sam mešaš. jaz mam rajši, da ko se nekaj dela, da se naredi kot se šika pa pol kasneje ni komplikacij :)

če se odločiš za prvo opcijo ti pol nonstop gori lučka za olje trance_39_thumbdown.gif

za ta dnar bi mogu ze cel ferg dobit... mešanca je pa bolj točna če jo sam delaš... ker se nekak ne da zmotit ce je treba v 10l bencina zlit 2dl olja ;)

Objavljeno

za ta dnar bi mogu ze cel ferg dobit... mešanca je pa bolj točna če jo sam delaš... ker se nekak ne da zmotit ce je treba v 10l bencina zlit 2dl olja ;)

Tudi res. Za 130€ dobiš lepega PWKja od Kosota :D in to 32 xD 35 je verjetno tut tok ;)

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!