Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000


miki

Priporočene objave

  • 4 tedne pozneje...
:OK:  Srečno vožnjo...boš kaj predeloval?? Nosilec tablice pa le zamenjaj... ;)

Hvala

Nosilec tablice pa le zamenjaj, še preden ga bom zapeljal na cesto

Nekaj pa bo tudi predelave

-manjši žmigavci

-bug spojler

-crash padci

-rore pa samo malenkost original a vseeno drugačni

pa mogoče še kaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Originalni crash padi so  :yea2: , čeprav cenovno ne najbolj ugodni...če te ne moti nemški jezik maš tu dober forum in galerijo: KLIK

Mene na velikem Zju moti najbolj motijo glih zlati rori...

lp vuk

Napačen link :slap: :tale bo pravi: KLIK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

:OK: Srečno vožnjo...boš kaj predeloval?? Nosilec tablice pa le zamenjaj... ;)

Hvala

Nosilec tablice pa le zamenjaj, še preden ga bom zapeljal na cesto

Nekaj pa bo tudi predelave

-manjši žmigavci

-bug spojler

-crash padci

-rore pa samo malenkost original a vseeno drugačni

pa mogoče še kaj...

Sedaj pa je čas,da napišem ,da je moj Z 1000 narejen oz.predelan po mojem okusu kot sem si zamislil...

Slikce sledijo v kratkem.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Devet slik ni samo dovolj ampak veliko preveč,mena bi zanimala vrednost motorja pred predalavo i vrednost sedaj pa še letnik motorja.Hvala za informacije :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Devet slik ni samo dovolj ampak veliko preveč,mena bi zanimala vrednost motorja pred predalavo i vrednost sedaj pa še letnik motorja.Hvala za informacije :beer2:

a misliš, da motor kej pridobi na vrednosti po predelavi, jst osebno mislim, da ne, mogoče ga le prej prodaš pa kak tolarček več dobiš, to je pa tud vse, tukaj gre bolj za lastno zadovoljstvo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a misliš, da motor kej pridobi na vrednosti po predelavi, jst osebno mislim, da ne, mogoče ga le prej prodaš pa kak tolarček več dobiš, to je pa tud vse, tukaj gre bolj za lastno zadovoljstvo

Prov razmišljaš, jaz sam sem že davno ugotovil ,da je najbolje kupit motor (ali avto) tak ,da ima že pri nakupu čim več dodatne opreme ,kajti vse ostalo kar naknadno vgradiš samo veliko stane. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Živjo,

pred kratkim sem kupil Z1000 in stric, ki ga je prej vozil je bil dokaj lahek. Jaz pa imam mal čez 90kg in hočem naštimat podvozje.

Iz neta sem snel Service Manual za Z1000 in sem prebral da prednje vilce nastaviš tako da vijak na amortizerju do konca zašraufaš v smeri urinega kazalca nato pa en obrat v obratni smeri za standardno nastavitev 68kg. Če nato priviješ vijak v smeri urinega kazalca povečaš trdoto in obratno. Vendar sem zategnil vijak čist do konca pa se mi zdi še vedno premek prednji amortizer.

Nastavitev vzmeti jje pa naštimana nekje na srednjo trdoto (standrardna 19mm, max. trdota 10mm jaz imam pa na 15mm).

Na zadnjem amortizerju imam pa glih kontra problem. Prednapetje vzmeti je naštimano na standardno težo 68kg, prav tako je dušenje naštimano na celo nekaj kg kot 68kg pa se mi zdi da je zadnji amortizer čist pretrd. Včasih mi motor kr alo poskoči čez kako grbino.

Kak nasvet bi mi zelo koristil :?

HVALA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zgleda hudoooo. Pa-pa 750 :D (ok mogoče tudi ne)

Samo rori pa ne pašejo gor, večji del motorja ima zelo ostre in agresivne linije, izpuhi pa delujejo preveč zaobljeno. Mislim da jih bodo spremenili, nekaj v stilu suzukijevih 3-stranih bi bilo bolje po mojem mnenju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bravo kawasaki. :OK: moderno, športno, ekstravagantno.

zadnje žmigavce bi pa lahko vkomponirali oziroma integrirali tko kot sprednje (npr. tko kot gsx)

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oster, moraš pazit, da se ne porežeš.

Prednji žmigavci v stilu eeršest.

Drugač se pa glede auspuhov strinjam s KeCom. :grim Uuuuugly. :fredy: So mi obstoječi na zetaužnt dooosti bolj sprejemljivi. Mater pa kaj se grejo, neke trobente gor švasajo. :wacko: :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda hudoooo. Pa-pa 750 :D (ok mogoče tudi ne)

Samo rori pa ne pašejo gor,

bo stric Igor zrihtal.. :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm v hrvaškem motopulsu (mislim) sem videl drugačno verzijo. Vse je enako kot tukaj, le rori so ohranjeni od starega modela, samo da so malenkost krajši. :hmm:

Sicer pa....mogoče bo v živo zgledalo bolje :grim

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm v hrvaškem motopulsu (mislim) sem videl drugačno verzijo. Vse je enako kot tukaj, le rori so ohranjeni od starega modela, samo da so malenkost krajši. :hmm:

Sicer pa....mogoče bo v živo zgledalo bolje :grim

misliš tole verzijo? tale je bolj fotošop verzija. so pa nekaj zadel.

post-8603-1156318439_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil davinci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Velikokrat med uradno predstavitvijo in serijsko proizvodnjo še dodelajo nekatere malenkosti. V nasprotnem primeru pa res kaj od strička Igorja gor dat. Jaz bi probal z dvojnim za Ninjo 10, speljanim ob zadnem sedežu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zgornji del maske, čudni nosilci ogledal in trobente na izpušni plin :SS drugače je pa motor (oblika-ostalo) zelo lepo! :) masko bi zamenu z kšno izven serijsko (jih je ko listja), ogledala tudi, za izpuh bo pa itak stric Igor poskrbev :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeprav, sedaj ko sem si malce bolj podrobno ogledal izpušne cevi niti ne delujejo tako slabo, pravzaprav bi znale biti zelo hude, samo se jih je potrebno malce navaditi. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!