Skoči na vsebino

Aprilia 650 Pegaso


pegaso

Priporočene objave

seveda, imam par šraufov pa matic...

 

a nebi ti raje napisal kaj rabiš al kar vse rabiš. Iščeš zase?

za Aprilio Pegaso 650 Strada -> http://www.motosvet.com/tabla/topic/14340-aprilia-pegaso-650-strada/?hl=%2Baprilia+%2Bpegaso+%2B650+%2Bstrada

 

za Aprilio Pegaso 650 Trail -> http://www.motosvet.com/tabla/topic/14549-aprilia-pegaso-650-trail/?hl=%2Baprilia+%2Bpegaso+%2B650+%2Btrail

 

tale tema bolj za Pegaso 650 i.e, letnike do 2002

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Lep pozdrav

Zanima me kje v zasavju, (ali pa čim bližje) pozna kdo kakšnega  mehanika ( ali pa nekoga ki je že delal to) ki bi  pogledal štarter na mojemu pegasotu (2003) 

Štarter že počasi noče več zavrteti v prvo (se zavrti v prazno), šele v 2 ali 3 poskusu zavrti motor , pa včasih ob zagonu štarter močno poči.

Hvala. 

Popravljeno . Popravil markicarki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav

Zanima me kje v zasavju, (ali pa čim bližje) pozna kdo kakšnega  mehanika ( ali pa nekoga ki je že delal to) ki bi  pogledal štarter na mojemu pegasotu (2003) 

Štarter že počasi noče več zavrteti v prvo (se zavrti v prazno), šele v 2 ali 3 poskusu zavrti motor , pa včasih ob zagonu štarter močno poči.

Hvala. 

Sklopka štarterja je šla. Ni nekaj kritičnega. Največji problem je ponavadi snet rotor če nimaš posebnega orodja (ga lahko narediš sam) oz. udarne pištole.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha hvala , mogoče kdo ve kje bi se dalo najceneje dobiti ta del ?

Pnevmatsko pištolo imam, je to postopek ki bi se ga lahko lotil sam ? 

Našel sem navodila kako  zamenjaš sklopko štarterja na bmw F650, ( vem da imata aprilia in bmw ista motorja) bi lahko vsaj približno sledil temu postopku ?

http://faq.f650.com/FAQs/SpragClutchFAQ.htm

Oziroma ali je mogoče že kdo imel isti  primer, če me lahko kontaktira da mi malo svetuje, ali pa če mi lahko podate vsaj približna navodila v primeru da bi se postopka lotil sam.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si mal tehnični tip pomoje ni problema. Preštudiraj servisni priročnik, pa nebi smelo bit težav. Za sklopko poglej na e-bayu, rabil boš še novo tesnilo pokrova alternatorja. Ubistvu pa je najbolj težaven del sneti rotor-tukaj pride prav pištola, oz. potrebuješ posebno držalo in abciger.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

En update:

Rotor je snet, sklopka zaganjača je čisto hin,  feder ki povezuje valjčke je bil čisto uničen, ko se je strgal ga je potegnilo med valjčke in ga zdrobilo, jutri naročim novo sklopko zaganjača, potem pa naprej :)

V planu imam opraviti tudi servis pa me zanima katero olje priporočate, oz katerega uporabljate.

Preletel sem temo pa nisem našel nič konkretnega , nekje je omenjeno da je potrebno  posebno olje z nekim aditivom za sklopko , koliko je to res ?, podatka katero olje je prejšnji lastnik uporabljal pa na žalost nimam .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa je  bilo kaj sprememb na delovanju sklopke ko si prešel na ta olje ? 

 

 

To olje sem uporabljal od nakupa (novega) motorja do prodaje.

Štiri leta brez problemov z motorjem, menjalnikom in slopko.

Zato ga nalivam tudi v Varo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Lep pozdrav

 

Da naredim en update:

 

Včeraj sem končno dobil sklopko štarterja iz anglije ( v bistvu sem naročil zobnik + sklopko štarterja, namreč valjčki so močno poškodovali tudi površino zobnika na kateri zagrabijo valjčki ( glej sliko) 

20140909132206.jpg

Slika neenakomerno obrabljenih valjčkov

20140909132459.jpg

In pa pogled na nove valjčke  :grim

20140909132634.jpg

 

 

tako da sem raje naročil oboje skupaj za smešno ceno 200 € ( sicer je trajalo skoraj 1 mesec, vmes je bila neka napaka z pošiljko , tako da so menda poslali novo )

Primerjava zobnikov novim z starim (na levi strani je nov)

Na škatli v kateri je prispel je pisalo v originalu za bmw f 650, agregate v osnovi ista.

20140909132229.jpg

 

 

Na začetku je bilo največji problem sploh sneti rotor iz magneta ( drži ga konus+zalepljen ) narediti sem dal abciger, počasi segrevaš rotor ga nežno udarjaš in čez čas se hudič sname  :kva1:

20140804154003.jpg

 

Motor je takole sameval 1 mesec ko je čakal na pošiljko iz anglije

20140909132938.jpg

 

Medtem sem nabavil material za servis, nove gume metzeler tourance, veriga + zobniki, izbral sem 16/45 , vremena kot sami vidite NI :glare:da bi zares preizkusil kako se obnaša s tem prenosom.

 

 

Včeraj sem sestavil vse skupaj, motor vžgal v prvo ,danes do konca sestavil vse plastike, sedaj pa samo čakam na sončen dan da preizkusim  :OK: 

Popravljeno . Popravil markicarki
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem,

 

za Pegasota i.e. letnik 2002 iščem hladilnik. 

 

Imam mogoče srečo in ve kdo za kakšno opcijo? Namreč iščem vsepovsod in moje iskanje še ni obrodilo sadov. 

 

Matej (Ce)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S smešno ceno sem mislil ceno glede na original del, ki pride mislim da okrog , samo sklopka 250 €, vsaj kolikor sem gledal po internetu, meni se je set zobnika+sklopke poceni,ali pa mogoče nisem dovolj raziskoval kje bi najceneje dobil sklopko, ne mi vzeti veselja hehe  :kva1:

 

Glavno da sedaj motor vžiga tako kot je treba  :smoke:

 

Smem vprašati kje si naročil del ? 

Hvala

Popravljeno . Popravil markicarki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sem spet zgubil veselje :(

Danes zjtraj motor normalno vžge, ga ogrevam nekaj mminut, se lepo počas peljem nekje 5 km ga ugasnem, čez pou ure spet vžgem, se lepo brez problemov pripeljem domov.

Nato čez kakšne 3-4 urce se odločim da se grem se malo peljat motor mrzel, ga vžgem z zauhom (ne vem kako se pravilno reče slovnično hehe )

Motor laufa na nekje 2500 obratih in slišim kako motor na rahko trokira, si mislim ok mrzel je počasi odvzemam zauh in motor začne še bolj trokirati, ko čisto odvzamem zauh pa motor laufa v prostem teku a malo trokira nakar crkne po desetih sekundah.

Poskušal sem ga vzgati še približno petkrat, vedno isto zgodba, motor v prostem teku trokira nakar crkne, v zauhu pa motor laufa vendar isto trokira, motor pa se ob dodajanju plina lepo zavrti ga ne zamori.

Motor pustim približno kako urco , pridem nazaj , ga ponovno skušam vžgat, sedaj pa motor samo vergla, tudi vžgati noče več.

Svečka da iskro .ni pa mokra ko verglam.

Ali je možno da je pumpa za bencin, sicer sliši se ko dam kontakt da pumpa dela.

Mi lahko kdo kaj svetuje, kaj naj najprej preverim.

Čudno se mi da se je to zgodilo kar naenkrat.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tester bi bil verjetno najlažja rešitev ja , toda tester bom pustil za na konec ko mi bo zmanjkalo idej hehe   :wallbash:

 

Najbolj čudno se mi zdi ker se je to zgodilo naenkrat, zato sem mi zdi da tole ni velika stvar zate bom jutr preveril osnovne stvari, da vidim kako pa kaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sem spet zgubil veselje :(

Danes zjtraj motor normalno vžge, ga ogrevam nekaj mminut, se lepo počas peljem nekje 5 km ga ugasnem, čez pou ure spet vžgem, se lepo brez problemov pripeljem domov.

Nato čez kakšne 3-4 urce se odločim da se grem se malo peljat motor mrzel, ga vžgem z zauhom (ne vem kako se pravilno reče slovnično hehe )

Motor laufa na nekje 2500 obratih in slišim kako motor na rahko trokira, si mislim ok mrzel je počasi odvzemam zauh in motor začne še bolj trokirati, ko čisto odvzamem zauh pa motor laufa v prostem teku a malo trokira nakar crkne po desetih sekundah.

Poskušal sem ga vzgati še približno petkrat, vedno isto zgodba, motor v prostem teku trokira nakar crkne, v zauhu pa motor laufa vendar isto trokira, motor pa se ob dodajanju plina lepo zavrti ga ne zamori.

Motor pustim približno kako urco , pridem nazaj , ga ponovno skušam vžgat, sedaj pa motor samo vergla, tudi vžgati noče več.

Svečka da iskro .ni pa mokra ko verglam.

Ali je možno da je pumpa za bencin, sicer sliši se ko dam kontakt da pumpa dela.

Mi lahko kdo kaj svetuje, kaj naj najprej preverim.

Čudno se mi da se je to zgodilo kar naenkrat.

Hvala

ma ta stvar še uplinjače? Pumpo na hitro preveriš tako, da odklopiš konec, ki gre na ferg oz vbrizg in zaverglaš motor - če priteče benz je verjetno OK. kako jo natančno preverit piše v servienm priročniku (al se meri pritisk ali pa koliko goriva načrpa v določenem času)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je že ajnšpric.

Danes je motor vžgal ampak ponovno ista zgodba, motor laufa z zauhom, takoj ko zauh izklopiš motor crkne.

Bom jutri preveril pumpo.

Mi lahko kdo svetuje kaj bi bile stvari ki bi jih moral preveriti.

Ali je možno da je zabit filter bencina, sicer motor ne zamori ko dam gas, nekje sem bral da če je zabit filter bencina da se motor sploh ne zavrti ali se motim.

Je možno da iskra nekje prebija in zato motor trokira ?

Samo razmišljam naglas  :P

 

Mi lahko kdo svetuje kaj bi bile osnovne stvari stvari ki bi jih moral preveriti?

 

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je že ajnšpric.

Danes je motor vžgal ampak ponovno ista zgodba, motor laufa z zauhom, takoj ko zauh izklopiš motor crkne.

Bom jutri preveril pumpo.

Mi lahko kdo svetuje kaj bi bile stvari ki bi jih moral preveriti.

Ali je možno da je zabit filter bencina, sicer motor ne zamori ko dam gas, nekje sem bral da če je zabit filter bencina da se motor sploh ne zavrti ali se motim.

Je možno da iskra nekje prebija in zato motor trokira ?

Samo razmišljam naglas  :P

 

Mi lahko kdo svetuje kaj bi bile osnovne stvari stvari ki bi jih moral preveriti?

 

Hvala

 

zanimiv problem

 

Si kej štocal po elektriki ko si raztavljal motor? če si poglej vse konektorje če imajo dober stik in da niso oksidirani

če ti motor na obratih dela potem je filter ok in najverjetneje pumpa tudi., čeprav si rekel da je svečka suha. to se malo izključuje

 

Imaš lambdo v izpuhu?

 

glede na to da ti motor s čokom dela imam na sumu da je nekaj  narobe z zmesjo ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem razstavljal motor je bilo največ kar sem naredil da sem snel pokrov magneta.

 

Toda ko sem motor sestavil nazaj sem naredil 200 km brez vsakega problema, motor lepo vožen, nobenih visokih hitrosti ali pa visokih obratov.Nato pa se je zgodilo to.

 

Sam sumim probleme z elektriko, toda ne vem kje naj začnem gledati za problemi hehe  :blush:

Jutri pregledam vse kontakte, potem pa naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem razstavljal motor je bilo največ kar sem naredil da sem snel pokrov magneta.

 

Toda ko sem motor sestavil nazaj sem naredil 200 km brez vsakega problema, motor lepo vožen, nobenih visokih hitrosti ali pa visokih obratov.Nato pa se je zgodilo to.

 

Sam sumim probleme z elektriko, toda ne vem kje naj začnem gledati za problemi hehe  :blush:

Jutri pregledam vse kontakte, potem pa naprej.

 

je bil kak senzor pod pokrovom?? misliš pokrov alternatorja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da pokrov alternatorja sem mislil, se opravičujem.

Mislim da ne, nisem pa čisto prepričan  :blush:

Če jutri ne bom našel nič drugega bom snel pokrov in pregledal če se je mogoče na pokrovu kaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!