Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Jaz jih imam zdaj na aprili rsv...grmijo še bolj kot leovinceji

Samo še nekaj me zanima in to je če imajo db kilerje (silencer-je) katere je možno odstraniti ali pa vgraditi nazaj kot večina izpušnih sistemov za nadgradnjo. Ker iz slik ne morem razbrati.

Najbolje bi bilo, če bi tale "pisarija zgrmela" v pravo temo.

Kaj je s tem mišljeno???

Objavljeno

Če so homo logirani itak ,da imajo  saj vidis na njihovi spletni strani na slikah se  vidi da  so in tudi luknje imajo za  našraufat db  je ven in noter..

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Bral sem forum in vidim, da veliko stvari vete in jih rešite. Imam Aprilio pegaso 650 letnik 2000 in imam problem z hlajenjem motorja. V hladilniku mi zmankuje hladilne tekočine, vendar mi cev nikjer ne pušča. Opazil sem, da ko je motor malo bolj obremenjen, mi potisne zrah v hladilni sistem in se mi nivo hladilne tekočine v posodi dvigne, v hladilniku jo pa zmankuje. Ali je težava v pokrovku na hladilniku, ker ne spusti odvečnega zraka ali je kaj hujšega. Na misel mi je prišlo, če je težava v tesnilu na glavi motorja, samo predno bi kaj razdiral bi se z vami posvetoval.

Hvala za vaš odgovor.

lp,Alex

Objavljeno

100 % ti je šla dihtunga na glavi. Klasika na teh motorjih.

Objavljeno

100 % ti je šla dihtunga na glavi. Klasika na teh motorjih.

Se strinjam!

Objavljeno

Hvala za vaš odgovor, čeprav mi ni všeč ;)

Potrebno bo zamenjati dihtengo na glavi!!!  A mogoče kdo ve kje se da to najceneje dobiti?

 

Še enkrat hvala in varno vožnjo želim!

LP, Alex

Objavljeno

samo tesnilo ni drago (po moje), vpraši na atriglav alkvasože na baragovi; je pa treba glavo ravnat pa fino je sedeže ventilov spolirat, po potrebi kšn ventil zamenjat pa tko; ni glih mal dela, če nauš delu sam bojo največji znesek "roke"; pokliči npr. Primca in ga vprašaj za okvirni znesek.

Objavljeno (popravljeno)

Hvala za vaš odgovor, čeprav mi ni všeč ;)

Potrebno bo zamenjati dihtengo na glavi!!!  A mogoče kdo ve kje se da to najceneje dobiti?

 

Še enkrat hvala in varno vožnjo želim!

LP, Alex

Vprašaj koliko bi "koštalo" rokodelstvo:

Pintar Grega: 031850909

Andro Mlakar: 031389510

Popravljeno . Popravil kasti
Objavljeno

Tomo Aprilia : 041290794

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Bral sem forum in vidim, da veliko stvari vete in jih rešite. Imam Aprilio pegaso 650 letnik 2000 in imam problem z hlajenjem motorja. V hladilniku mi zmankuje hladilne tekočine, vendar mi cev nikjer ne pušča. Opazil sem, da ko je motor malo bolj obremenjen, mi potisne zrah v hladilni sistem in se mi nivo hladilne tekočine v posodi dvigne, v hladilniku jo pa zmankuje. Ali je težava v pokrovku na hladilniku, ker ne spusti odvečnega zraka ali je kaj hujšega. Na misel mi je prišlo, če je težava v tesnilu na glavi motorja, samo predno bi kaj razdiral bi se z vami posvetoval.

Hvala za vaš odgovor.

lp,Alex

Jaz bi najprej zamenjal pokrovček hladilnika, pa da ventilator in termostikalo brezhibno delata, potem pa dražje stvari naprej :D

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Če potrebuje kdo stare, a vrhunske in reees prostorne kovčke, imam doma odveč komplet Krauser K2 z nosilci, prilagojenimi za Pegaso. Imam tudi modificirane stranske plastike. Kovčke sem vozil dve leti, na nov motor pa mi na žalost ne grejo. Prostornina: 2x42l, 1x48l!

 

Lp

Objavljeno

Če potrebuje kdo stare, a vrhunske in reees prostorne kovčke, imam doma odveč komplet Krauser K2 z nosilci, prilagojenimi za Pegaso. Imam tudi modificirane stranske plastike. Kovčke sem vozil dve leti, na nov motor pa mi na žalost ne grejo. Prostornina: 2x42l, 1x48l!

 

Lp

Naloži kakšne slike, da se vidi kakšni so in kakšna predelava je potrebna na motorju.

Objavljeno

Naloži kakšne slike, da se vidi kakšni so in kakšna predelava je potrebna na motorju.

 

Kovčki izgledajo kot na sliki.

Meni je bilo všeč, ker je nosilec zelo robusten in zaščiti motor v primeru padca, tudi če stranskih kovčkov ni gor.

Nosilec se privije direktno na podokvir (pod stopalke sopotnice ter na vijake izpuhov), vendar pa je potrebno dodati ustrezne zamenjave vijakov, distančnike itd, kar imam vse priloženo. Treba je tudi prilagoditi bočne plastike. Sem kar nabavil par novih, da mi ni bilo treba preveč paziti, zdaj pa jih z veseljem dam zraven. :)

 

Lp

post-13544-0-44781700-1369118877_thumb.jpg

post-13544-0-02607500-1369118924_thumb.jpg

post-13544-0-40206000-1369118937_thumb.jpg

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Najprej lep pozdrav.

Aprilia pegaso 650
Letnik 2002
Malo čez 27 000 km

Akumolator (Star približno 7 mesecov)

 

Danes zjutraj sem se z motorjem odpeljal po opravkih , motor ugasnem, čez pou ure pa se odpeljem domov in motor začne "trokirati" posebno pri  pospeševanju kot tudi pri " stalni hitrosti" , za hec sem med vožnjo ugasnil luči in motor kar naekrat neha trokirati, in sem se lahko varno pripeljal domov.

Doma sem nato ponovno vžgal motor in preveril če je to trokiranje povezano z lučmi, motor sem vžgal in nato vklopil dolge luči, smernik nato pa še zadnjo stop luč, postopoma ko sem prižigal " luči" je motorju prosti tek padal in čutilo se je močno trokiranje sploh pri večjih obratih  .

Nato sem še enkrat ugasnil motor , nato ponovno poskušal zagnati motor , a se je akumolator močno izpraznil, sedaj sem ga dal polniti bom zvečer poskušal še enkrat zagnati.

Varovalke so vse uredu.

Danes se nisem veliko poglabljal v problem, zato me zanima če je že kdo imel takšen problem , da približno vem kje iskati problem ?

Hvala.

Objavljeno

To pomeni, da verjetno slabo polni akomulator. 

Imaš dve možnosti, ali je zopet akku fuč, ali pa ti regulator napetosti ne dela.

Z instrumentom preveri na koliko ti polni akku na motorju.

 

Scarabeo

Objavljeno

Pomoje bo tole regler. Čisto identični simptomi so bili na mojem motorju pred enim tednom, potem sem zamenjal regler in spet dela vse kot mora.

Objavljeno

Akumolator verjetno še ni fuč , ali pač ?

Prejle sem opravil še eno testno vožnjo, a sem ugotovil da je akumolator skoraj prazen,  nato sem ga napolnil, akumolator se je lepo napolnil , ponovno odšel na testno vožnjo , ista zgodba .

Bom jutri poskušal dobiti multimeter od kolega.

So to prava navodila da preveriš če "regler" deluje 

brez-naslova.jpg

Bi biu tale pravi ( samo sprašujem, za informacijo, zaenkrat ne bom še nič naročal dokler se povsem ne prepričam, kje je problem   -

http://tinyurl.com/kozv2u3

Se da to naročiti, dobiti kje v sloveniji ?

Ali se splača kupiti rabljenega , ali bolje kupiti novega?

Kako se še drugače reče  "regler" ?

Hvala lepa , se opravičujem če mogoče sprašujem neumnosti.. :blush:

Objavljeno

Če ti bo napetost kazala premalo V, pazi da dobiš točno tak regler, kot ga imaš sedaj, drugače ne bo delalo.

Lahko kupiš rabljenega, tudi jaz sem ga in dela odlično, je pa to tvoja stvar, koliko zaupaš rabljenim stvarem. 

Regler ali regulator napetosti.

Objavljeno (popravljeno)

Evo problem rešen

Regler sem odklopil od motorja, misleč da ne deluje , izmeril z multimetrom upor in ugotovil da deluje !!!!!!!

Zatem sem po nekaj urah brskanja po forumih našel tale vodič

http://www.jetav8r.com/Vision/Stator/fault_finding_by_www.electrosport.com.pdf

 

Prikazuje kako lahko ugotoviš napako v električnem sistemu motorja

Lepo sledim navodilom in po navodilih pridem do zaključka, da je nekje med reglerjem in akumolatorjem slab stik, na motorju preverim kabel in res najdem " zarustan" stik.

Stik zamenjam in vse deluje.

Pa sem prihranil 80 e za nov regler heh :yea1:

Hvala lepa za pomoč.

 

Spet imam novo vprašanje , počasi bom moral menjati gume pa me zanima ali ima kdo kakšna priporočila, večina časa se vozim po cesti ampak včasih se zapeljem na kakšno turo po makedamu. Sedaj imam gor  Metzeler Tourance, naj ostanem pri teh ( z njimi sem zelo zadovoljen) ali obstajajo boljše alternative ? (Se opravičujem če če je tema o izbiri gum že bila na prejšnjih straneh, sem iskal pa nisem nič našel )

Hvala.

Popravljeno . Popravil markicarki
Objavljeno

V 25k km in v štirih letih na Pegasi nisem uspel skuriti niti dveh kompletov Tourances-k, zdaj pa jih uspešno lupim na 1150GS. Ne da se mi eksperimenirati, ker so enostavno superiorne za kombinacijo pretežno asfalt/občasno makadam. Sam, v dvoje, s prtljago ali brez, vedno odlična predstava.

 

Edina alternativa, o kateri bi razmislil, so TKC80, ki ji poznam z GS-a. Pa še to samo sprednja, ker glede na vrhunsko prednost na makadamu ne vpliva na voznost po asfaltu (vsaj do zakonskih hitrostnih omejitev).

 

Srečno vožnjo ;)

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

V service manualu ki sem ga našel na spletu piše, da mora regler ob prižgani luči pri 5000 obr/min polniti med 13 in 15V. Kar je več ali manj ni OK.

 

To drži???

Objavljeno

Pozdrav!

No tole je moj prvi post :). Zanima me kako vam kaj svetijo luči. Sam imam pegaso 650 i.e. letnik 2001 in morem rečt da nimam nikakršnih problemov (še), vendar vožnja ponoči je samomor, saj kratka luč sveti za en drek. Ali vam tudi slabo sveti in če, ali in kako ste rešili zadevo?

Hvala za odogovr že vnaprej.

 

S

Objavljeno

V service manualu ki sem ga našel na spletu piše, da mora regler ob prižgani luči pri 5000 obr/min polniti med 13 in 15V. Kar je več ali manj ni OK.

 

To drži???

Itak.

 

Pozdrav!

No tole je moj prvi post :). Zanima me kako vam kaj svetijo luči. Sam imam pegaso 650 i.e. letnik 2001 in morem rečt da nimam nikakršnih problemov (še), vendar vožnja ponoči je samomor, saj kratka luč sveti za en drek. Ali vam tudi slabo sveti in če, ali in kako ste rešili zadevo?

Hvala za odogovr že vnaprej.

 

S

Jaz sem Pegasa zamenjal za motor, ki ima vgrajeni dve H4 žarnici  ;-)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!