mihun Objavljeno Oktober 22, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2013 a ma kdo kakšne rezervne dele za pegasota, 07 letnik?
mladench Objavljeno Oktober 22, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2013 seveda, imam par šraufov pa matic... a nebi ti raje napisal kaj rabiš al kar vse rabiš. Iščeš zase? za Aprilio Pegaso 650 Strada -> http://www.motosvet.com/tabla/topic/14340-aprilia-pegaso-650-strada/?hl=%2Baprilia+%2Bpegaso+%2B650+%2Bstrada za Aprilio Pegaso 650 Trail -> http://www.motosvet.com/tabla/topic/14549-aprilia-pegaso-650-trail/?hl=%2Baprilia+%2Bpegaso+%2B650+%2Btrail tale tema bolj za Pegaso 650 i.e, letnike do 2002
markicarki Objavljeno Julij 19, 2014 Opozori Objavljeno Julij 19, 2014 (popravljeno) Lep pozdrav Zanima me kje v zasavju, (ali pa čim bližje) pozna kdo kakšnega mehanika ( ali pa nekoga ki je že delal to) ki bi pogledal štarter na mojemu pegasotu (2003) Štarter že počasi noče več zavrteti v prvo (se zavrti v prazno), šele v 2 ali 3 poskusu zavrti motor , pa včasih ob zagonu štarter močno poči. Hvala. Popravljeno Julij 19, 2014. Popravil markicarki
trojan69 Objavljeno Julij 21, 2014 Opozori Objavljeno Julij 21, 2014 Lep pozdrav Zanima me kje v zasavju, (ali pa čim bližje) pozna kdo kakšnega mehanika ( ali pa nekoga ki je že delal to) ki bi pogledal štarter na mojemu pegasotu (2003) Štarter že počasi noče več zavrteti v prvo (se zavrti v prazno), šele v 2 ali 3 poskusu zavrti motor , pa včasih ob zagonu štarter močno poči. Hvala. Sklopka štarterja je šla. Ni nekaj kritičnega. Največji problem je ponavadi snet rotor če nimaš posebnega orodja (ga lahko narediš sam) oz. udarne pištole.
markicarki Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 Aha hvala , mogoče kdo ve kje bi se dalo najceneje dobiti ta del ? Pnevmatsko pištolo imam, je to postopek ki bi se ga lahko lotil sam ? Našel sem navodila kako zamenjaš sklopko štarterja na bmw F650, ( vem da imata aprilia in bmw ista motorja) bi lahko vsaj približno sledil temu postopku ? http://faq.f650.com/FAQs/SpragClutchFAQ.htm Oziroma ali je mogoče že kdo imel isti primer, če me lahko kontaktira da mi malo svetuje, ali pa če mi lahko podate vsaj približna navodila v primeru da bi se postopka lotil sam. Hvala
trojan69 Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 Če si mal tehnični tip pomoje ni problema. Preštudiraj servisni priročnik, pa nebi smelo bit težav. Za sklopko poglej na e-bayu, rabil boš še novo tesnilo pokrova alternatorja. Ubistvu pa je najbolj težaven del sneti rotor-tukaj pride prav pištola, oz. potrebuješ posebno držalo in abciger.
markicarki Objavljeno Avgust 4, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2014 En update: Rotor je snet, sklopka zaganjača je čisto hin, feder ki povezuje valjčke je bil čisto uničen, ko se je strgal ga je potegnilo med valjčke in ga zdrobilo, jutri naročim novo sklopko zaganjača, potem pa naprej V planu imam opraviti tudi servis pa me zanima katero olje priporočate, oz katerega uporabljate. Preletel sem temo pa nisem našel nič konkretnega , nekje je omenjeno da je potrebno posebno olje z nekim aditivom za sklopko , koliko je to res ?, podatka katero olje je prejšnji lastnik uporabljal pa na žalost nimam .
STAR Objavljeno Avgust 4, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2014 Jaz sem uporabljal: Motul 5100 Ester 4T 15W-50 http://www.motornaolja.com/produkt/motul-5100-ester-4t-15w-50/
markicarki Objavljeno Avgust 5, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2014 Pa je bilo kaj sprememb na delovanju sklopke ko si prešel na ta olje ?
STAR Objavljeno Avgust 6, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2014 Pa je bilo kaj sprememb na delovanju sklopke ko si prešel na ta olje ? To olje sem uporabljal od nakupa (novega) motorja do prodaje. Štiri leta brez problemov z motorjem, menjalnikom in slopko. Zato ga nalivam tudi v Varo.
markicarki Objavljeno Avgust 18, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2014 Je mogoče kdo preizkušal menjavati zadnji zobnik ? Preizkusil bi 16/46 ali pa celo 16/45 ?
markicarki Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 (popravljeno) Lep pozdrav Da naredim en update: Včeraj sem končno dobil sklopko štarterja iz anglije ( v bistvu sem naročil zobnik + sklopko štarterja, namreč valjčki so močno poškodovali tudi površino zobnika na kateri zagrabijo valjčki ( glej sliko) Slika neenakomerno obrabljenih valjčkov In pa pogled na nove valjčke :grim tako da sem raje naročil oboje skupaj za smešno ceno 200 € ( sicer je trajalo skoraj 1 mesec, vmes je bila neka napaka z pošiljko , tako da so menda poslali novo ) Primerjava zobnikov novim z starim (na levi strani je nov) Na škatli v kateri je prispel je pisalo v originalu za bmw f 650, agregate v osnovi ista. Na začetku je bilo največji problem sploh sneti rotor iz magneta ( drži ga konus+zalepljen ) narediti sem dal abciger, počasi segrevaš rotor ga nežno udarjaš in čez čas se hudič sname Motor je takole sameval 1 mesec ko je čakal na pošiljko iz anglije Medtem sem nabavil material za servis, nove gume metzeler tourance, veriga + zobniki, izbral sem 16/45 , vremena kot sami vidite NI :glare:da bi zares preizkusil kako se obnaša s tem prenosom. Včeraj sem sestavil vse skupaj, motor vžgal v prvo ,danes do konca sestavil vse plastike, sedaj pa samo čakam na sončen dan da preizkusim Popravljeno September 11, 2014. Popravil markicarki hajoktejn, MiNa in trojan69 3
Seabeast Objavljeno September 12, 2014 Opozori Objavljeno September 12, 2014 Pozdrav vsem, za Pegasota i.e. letnik 2002 iščem hladilnik. Imam mogoče srečo in ve kdo za kakšno opcijo? Namreč iščem vsepovsod in moje iskanje še ni obrodilo sadov. Matej (Ce)
biker77 Objavljeno September 12, 2014 Opozori Objavljeno September 12, 2014 Markicarki..200€ je kvecjemu smesno drago. Jest sm za tuonota dal 140€ za sklopko in zobnik
markicarki Objavljeno September 12, 2014 Opozori Objavljeno September 12, 2014 (popravljeno) S smešno ceno sem mislil ceno glede na original del, ki pride mislim da okrog , samo sklopka 250 €, vsaj kolikor sem gledal po internetu, meni se je set zobnika+sklopke poceni,ali pa mogoče nisem dovolj raziskoval kje bi najceneje dobil sklopko, ne mi vzeti veselja hehe Glavno da sedaj motor vžiga tako kot je treba Smem vprašati kje si naročil del ? Hvala Popravljeno September 12, 2014. Popravil markicarki
biker77 Objavljeno September 12, 2014 Opozori Objavljeno September 12, 2014 Na e-bay..ne vem kje..mal sm brskal in pravi del narocil..
markicarki Objavljeno September 15, 2014 Opozori Objavljeno September 15, 2014 Pa sem spet zgubil veselje Danes zjtraj motor normalno vžge, ga ogrevam nekaj mminut, se lepo počas peljem nekje 5 km ga ugasnem, čez pou ure spet vžgem, se lepo brez problemov pripeljem domov. Nato čez kakšne 3-4 urce se odločim da se grem se malo peljat motor mrzel, ga vžgem z zauhom (ne vem kako se pravilno reče slovnično hehe ) Motor laufa na nekje 2500 obratih in slišim kako motor na rahko trokira, si mislim ok mrzel je počasi odvzemam zauh in motor začne še bolj trokirati, ko čisto odvzamem zauh pa motor laufa v prostem teku a malo trokira nakar crkne po desetih sekundah. Poskušal sem ga vzgati še približno petkrat, vedno isto zgodba, motor v prostem teku trokira nakar crkne, v zauhu pa motor laufa vendar isto trokira, motor pa se ob dodajanju plina lepo zavrti ga ne zamori. Motor pustim približno kako urco , pridem nazaj , ga ponovno skušam vžgat, sedaj pa motor samo vergla, tudi vžgati noče več. Svečka da iskro .ni pa mokra ko verglam. Ali je možno da je pumpa za bencin, sicer sliši se ko dam kontakt da pumpa dela. Mi lahko kdo kaj svetuje, kaj naj najprej preverim. Čudno se mi da se je to zgodilo kar naenkrat. Hvala
Bostjan L Objavljeno September 15, 2014 Opozori Objavljeno September 15, 2014 Pojdi na servis in priključi na tester. Tako boš siguren kaj je narobe. Italjanska elektronika je zelo mistična
markicarki Objavljeno September 15, 2014 Opozori Objavljeno September 15, 2014 Tester bi bil verjetno najlažja rešitev ja , toda tester bom pustil za na konec ko mi bo zmanjkalo idej hehe Najbolj čudno se mi zdi ker se je to zgodilo naenkrat, zato sem mi zdi da tole ni velika stvar zate bom jutr preveril osnovne stvari, da vidim kako pa kaj.
trojan69 Objavljeno September 16, 2014 Opozori Objavljeno September 16, 2014 Pa sem spet zgubil veselje Danes zjtraj motor normalno vžge, ga ogrevam nekaj mminut, se lepo počas peljem nekje 5 km ga ugasnem, čez pou ure spet vžgem, se lepo brez problemov pripeljem domov. Nato čez kakšne 3-4 urce se odločim da se grem se malo peljat motor mrzel, ga vžgem z zauhom (ne vem kako se pravilno reče slovnično hehe ) Motor laufa na nekje 2500 obratih in slišim kako motor na rahko trokira, si mislim ok mrzel je počasi odvzemam zauh in motor začne še bolj trokirati, ko čisto odvzamem zauh pa motor laufa v prostem teku a malo trokira nakar crkne po desetih sekundah. Poskušal sem ga vzgati še približno petkrat, vedno isto zgodba, motor v prostem teku trokira nakar crkne, v zauhu pa motor laufa vendar isto trokira, motor pa se ob dodajanju plina lepo zavrti ga ne zamori. Motor pustim približno kako urco , pridem nazaj , ga ponovno skušam vžgat, sedaj pa motor samo vergla, tudi vžgati noče več. Svečka da iskro .ni pa mokra ko verglam. Ali je možno da je pumpa za bencin, sicer sliši se ko dam kontakt da pumpa dela. Mi lahko kdo kaj svetuje, kaj naj najprej preverim. Čudno se mi da se je to zgodilo kar naenkrat. Hvala ma ta stvar še uplinjače? Pumpo na hitro preveriš tako, da odklopiš konec, ki gre na ferg oz vbrizg in zaverglaš motor - če priteče benz je verjetno OK. kako jo natančno preverit piše v servienm priročniku (al se meri pritisk ali pa koliko goriva načrpa v določenem času)
markicarki Objavljeno September 16, 2014 Opozori Objavljeno September 16, 2014 Motor je že ajnšpric. Danes je motor vžgal ampak ponovno ista zgodba, motor laufa z zauhom, takoj ko zauh izklopiš motor crkne. Bom jutri preveril pumpo. Mi lahko kdo svetuje kaj bi bile stvari ki bi jih moral preveriti. Ali je možno da je zabit filter bencina, sicer motor ne zamori ko dam gas, nekje sem bral da če je zabit filter bencina da se motor sploh ne zavrti ali se motim. Je možno da iskra nekje prebija in zato motor trokira ? Samo razmišljam naglas Mi lahko kdo svetuje kaj bi bile osnovne stvari stvari ki bi jih moral preveriti? Hvala
ludiluka Objavljeno September 16, 2014 Opozori Objavljeno September 16, 2014 Motor je že ajnšpric. Danes je motor vžgal ampak ponovno ista zgodba, motor laufa z zauhom, takoj ko zauh izklopiš motor crkne. Bom jutri preveril pumpo. Mi lahko kdo svetuje kaj bi bile stvari ki bi jih moral preveriti. Ali je možno da je zabit filter bencina, sicer motor ne zamori ko dam gas, nekje sem bral da če je zabit filter bencina da se motor sploh ne zavrti ali se motim. Je možno da iskra nekje prebija in zato motor trokira ? Samo razmišljam naglas Mi lahko kdo svetuje kaj bi bile osnovne stvari stvari ki bi jih moral preveriti? Hvala zanimiv problem Si kej štocal po elektriki ko si raztavljal motor? če si poglej vse konektorje če imajo dober stik in da niso oksidirani če ti motor na obratih dela potem je filter ok in najverjetneje pumpa tudi., čeprav si rekel da je svečka suha. to se malo izključuje Imaš lambdo v izpuhu? glede na to da ti motor s čokom dela imam na sumu da je nekaj narobe z zmesjo ??
markicarki Objavljeno September 16, 2014 Opozori Objavljeno September 16, 2014 Ko sem razstavljal motor je bilo največ kar sem naredil da sem snel pokrov magneta. Toda ko sem motor sestavil nazaj sem naredil 200 km brez vsakega problema, motor lepo vožen, nobenih visokih hitrosti ali pa visokih obratov.Nato pa se je zgodilo to. Sam sumim probleme z elektriko, toda ne vem kje naj začnem gledati za problemi hehe Jutri pregledam vse kontakte, potem pa naprej.
ludiluka Objavljeno September 16, 2014 Opozori Objavljeno September 16, 2014 Ko sem razstavljal motor je bilo največ kar sem naredil da sem snel pokrov magneta. Toda ko sem motor sestavil nazaj sem naredil 200 km brez vsakega problema, motor lepo vožen, nobenih visokih hitrosti ali pa visokih obratov.Nato pa se je zgodilo to. Sam sumim probleme z elektriko, toda ne vem kje naj začnem gledati za problemi hehe Jutri pregledam vse kontakte, potem pa naprej. je bil kak senzor pod pokrovom?? misliš pokrov alternatorja?
markicarki Objavljeno September 16, 2014 Opozori Objavljeno September 16, 2014 Da pokrov alternatorja sem mislil, se opravičujem. Mislim da ne, nisem pa čisto prepričan Če jutri ne bom našel nič drugega bom snel pokrov in pregledal če se je mogoče na pokrovu kaj.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se