ludiluka Objavljeno September 16, 2014 Opozori Objavljeno September 16, 2014 Ma ne delat neumnosti poglej v manual če ma kej ma lambda sondo?
markicarki Objavljeno September 16, 2014 Opozori Objavljeno September 16, 2014 Senzorja nisem zaznal, sonde pa nima.
kasti Objavljeno September 17, 2014 Opozori Objavljeno September 17, 2014 Preglej še regler, če ima dobre kontakte oziroma če je priključek za maso dobro "zategnjen".
markicarki Objavljeno September 17, 2014 Opozori Objavljeno September 17, 2014 Pregledal kontakt reglerja, vse je dobro zategnjeno, oz sem razstavil pobrusil kontakte in sestavil nazaj, na pokrovu alternatorja se nahaja senzor za pritisk olja, ta verjetno nima veze. Danes motor ponovno sploh ne vžge, mi je pa ko sem verglal , 2 počilo iz izpuha, kaj bi to lahko bilo ?
ludiluka Objavljeno September 17, 2014 Opozori Objavljeno September 17, 2014 senzor za pritisk olja sigurno ni na pokrovu alternatorja ampak nekje pri pumpi. To sem te pa vprašal zato ker eni motorji imajo tam senzor za položaj gredi. In glede na ta senzor se motor odloča kdaj brizgnit gorivo, kdaj da iskro,.... sam glede na to da ti je motor ko si ga sestavil delal mam jst na sumu da se ti je zmaknil kak senzor oz kaka druga napaka povezana z elektriko
markicarki Objavljeno September 17, 2014 Opozori Objavljeno September 17, 2014 Sem preletel manual pa vidim da tam ni senzor za olje, sicer je nek senzor , ali je to senzor za položaj gredi ?
ludiluka Objavljeno September 17, 2014 Opozori Objavljeno September 17, 2014 Ja dej ga premerit tako kot pise in poglej ce je spoj v konektorju ok
markicarki Objavljeno September 18, 2014 Opozori Objavljeno September 18, 2014 (popravljeno) Dons sm si sposodu multimeter in zmeru- Senzor padca ok Senzor položaja gredi ok Rele pumpe ok Stransko stojalo ok Pol mi je pa zmankal baterije u multimetri hehe Jutr naprej =) Popravljeno September 18, 2014. Popravil markicarki
gift Objavljeno September 19, 2014 Opozori Objavljeno September 19, 2014 zna te pritisk goriva zezat. preveri rele na ben. črpalki
markicarki Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 Rele bencinske pumpe je prevejen in deluje. Danes sem premeril tudi injektorje in so tudi ok. Sedaj mi pa že počasi zmankuje idej kaj naj še preverim ? :mellow:
mico107 Objavljeno Marec 30, 2015 Opozori Objavljeno Marec 30, 2015 Pozdravljeni! Imam Pegasota 650 i.e. in se je pojavil problem da motor več ne vžge. Motor je pred parimi dnevi deloval v prostem teku, ko si ga obremenil je cukal in trokiral, sedaj pa niti vžge ne več. Problem je najbrž v gorivu in sicer je okoli izpuha polno kapljic, kar pomeni da je goriva bilo preveč in motor zaliva. Bi lahko bil vzrok v loputi zraka, da ne deluje pravilno? Je imel že kdo podobne težave?
ogorazd Objavljeno April 13, 2015 Opozori Objavljeno April 13, 2015 Pozdravljeni, včeraj sem menjaval olje na pegasotu 650 ie l. 2001. Z notranje strani je na ščit podvozja bila nalepljena neka izolacija (zvočna/temperaturna ?). Ta izolacija je popolnoma preperela in neuporabna. A se to sploh potrebuje .... moram nabaviti novo, a dam gor ščit brez te izolacije ? LP, Gorazd
franc Objavljeno April 13, 2015 Opozori Objavljeno April 13, 2015 Zaščita motorja? Izolacija je običajno na kovinskih zaščitah, da ublaži zvok (kamenčke) . Ni potrebna je pa dobro če je. lp
slutejurba@gmail.com Objavljeno Junij 15, 2015 Opozori Objavljeno Junij 15, 2015 Pozdravljeni, imam probleme z motorjem da ne vžge. Vse ostalo je že menjano razen CDI enota. ali mogoče kdo ve kakšne morajo biti vrednosti ko meriš cdi enoto po pinih? Motor aprilia pegaso 650, 35 kv, letnik 1999 Najlepša hvala za odgovor
Zemčo Objavljeno Junij 28, 2015 Opozori Objavljeno Junij 28, 2015 Lep pozdrav vsem ,imam problem pri vžigu aprilia pegaso cube letnik 2000.zamenjano je vse mogoče od starter sklopke do bubine,in sicer iskra je,ko pride bencin v cilinder poca iz frgazerja,in to tako močno da vrže frgazerje dol,če je kdo imel isti problem bi prosil za pomoč,če pa je že bila tema odprta na taka uprašanja se opravičujem,sem novinec.lp.zemčo
GSX1000S Objavljeno Junij 28, 2015 Opozori Objavljeno Junij 28, 2015 5 l kantica pa zažgi drgač pa pomoje neki ne špila z orglicam! SLVR 1
ludiluka Objavljeno Junij 28, 2015 Opozori Objavljeno Junij 28, 2015 Narobe nastavljeni ventili, ali pa napačen čas vžiga
Zemčo Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 Bom poskusil še to,hvala za nasvet☺
BMWflar Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 Mogoce ni bencina , pa ne more vzgat...
Zemčo Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 Ne vžge tud če špricnem start sprej direkt v frgazerje sam vseče pa fukne frgazerje dol?
Rdeči Objavljeno Junij 30, 2015 Opozori Objavljeno Junij 30, 2015 A imaš rdeče stikalo v pravilnem položaju?? ,da nimaš možno stop ker motor vergla samo nebo zalavfal.
SLVR Objavljeno Junij 30, 2015 Opozori Objavljeno Junij 30, 2015 Če ima izklopljeno glavno stikalo, ne bi bilo iskre ... Od česa bi pol vsekalo do fergazerjev? Verjetno bo res kaj z ventili ali časom vžiga, kot je rekel ludiluka.
Rdeči Objavljeno Junij 30, 2015 Opozori Objavljeno Junij 30, 2015 Če ima izklopljeno glavno stikalo, ne bi bilo iskre ... Od česa bi pol vsekalo do fergazerjev? Verjetno bo res kaj z ventili ali časom vžiga, kot je rekel ludiluka. Ja imaš prav.Premal pozorno sem prebral kaj je že naredu. SLVR 1
Zemčo Objavljeno Julij 1, 2015 Opozori Objavljeno Julij 1, 2015 Danes gre k mehaniku,pa bomo videli kaj ga muči,hvala vsem za pomoč.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se