Yiani Objavljeno Julij 22, 2004 Opozori Objavljeno Julij 22, 2004 Pozdravljeni! Po vseh teh prebranih postih in kritikah je jasno kot beli dan, da je pegaso veliko muzike za malo denarja. Moj dela kot urca in pele se kot je treba. Moti me to k nekateri od vas zahtevate prfekcije in iscete napake na tem izdelku. Vsedite se na kako varaderko pa probajte kako se salta - kriza, mas pod sabo 100 konjev pa ti ne da obcutka da jih mas tolko pod sabo, mogoce nekateri spijo ali pa so abstinenti :) konji pac. Obujes ga v tapoceni barum gume in gremo. Porabi se zmer manj kot kaka druga krava iz tega razredam servis pocen pa se sam lahko kej posravfas pa se bi se dalo nastevat. Voznja z motorjem ni primerljiva sedenju v fotelju, vcasih mora tud kaj scukat potrest in zaskripat. Kar se ovinkov tice gre vanje iz iz njih kot vsak drug izdelek, mogoce je premehko vzmetenje in mal plese ampak tako pac je. V lev zavoj na ful, vleces s stranskim stojalom po tleh v desnega gre pa tud s tacko po tleh. Lani sem bil v Dolomitih, letos pa grem se v Pireneje! :D Veliko kilometrov se naprej, pa srecno! Yiani :kva2:
jacko Objavljeno Julij 27, 2004 Opozori Objavljeno Julij 27, 2004 na "k" mi gre ko beres reklamo za pegaso, kako inteligenten ajnspric ma da je vse narejeno v povecanje uzitka v voznji in veselja do dinamicne voznje ma kr neki v glavnem dobis vtis da se to bolje pelje od frgazer masine pol pa drzis gas na miru in masina neki pocukava in zmeri ko je treba neki na hitr reagirat, "poje" sklopka ce bi biu testni novinar bi reku hvala lepa, bomo drugic test naredl tale je pokvarjen brez nadaljnega zdej vem da ne kupm nobenga ajnsprica dokler ne nardim ene 1000 km najprej si ga magari sposodm v tujini o perfekcijah pa ... ce bi meu kabl za ajncspric, bi ga takoj zdebugiru kaj ga jebe sej ne da biu moster v tem samo najbrz ti elenktronika vec pove kva dogaja kokr ce v frgazer gledas sej v bistvu ce noben nima takih problem k jest pol mam neki zjeban in pegaso 650 i.e. je super motor sploh pa, ce mas neki, avto ali motor, ki je bil kupljen samo zaradi uzitka voznje pomoje pride prav da se kej se da nastelat, ce ni glih tko k bi mogl bit al pa da ga bolj po svojem stilu voznje priredis ce je harley edini tak je mal zalostn enga poznam k je kupu t novo cbr 1000, nevem a ma ajnspric al ne v glavnem je kmalu ugotovu da je pocasnejsa od cbr letnik 95 v tovarni so spremenil nastavitve, zdej pa nadj enga k jih zna drgac nastavt motor pac zdej ne grize vec -- ne morm in ne morm napisat kratkega posta --
janih Objavljeno Julij 27, 2004 Opozori Objavljeno Julij 27, 2004 živjo, sam se vozim z yamaho xt že tretjo sezono pa se še vedno nisem navadil na sedež že po 60km. vožnje me začne boleti rit tako da se do morja ustavim tri krat. zdaj pa me je prijatel navdušil za pegasota pa me zanima če je kdo med vami tak ki je prej vozil xt pa je prešaltal na pegasota, baje mi bodo pri avtotriglavu dali testni motor na uporabo za 2uri. upam da bom v 2urah občutil razliko l.p.janih
you Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 ŠE SREČA DA SEM, PRIŠEL NA TA FOROM SEM ŽE MISLIL PEGASOTA KUPITI, ZDAJ PA BOM RAJŠI KAR PRI APN 6 OSTGAL , NE CUKA PA ŠE KURI MANJ..... HA HA :kva2:
jacko Objavljeno Avgust 18, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2004 ziv zanc sva s kolegom hotla na morje jet, in ko tisim po avtocesti 130 mi zacne neki cukat. vsake tok casa mu je cist moci zmankal. pol je zmeri bolj cukal, ni slo niti 100 vec, se ustavm na parkiriscu, mal probam po gasu, nc slisat ko se spet peleva, cuka do amena. pol mi rata jasn motor dela na akumulator in se hitro prazni ker luc dela, bilo je zvecer, iskra je zmeri svohnej in motorja ni mogoce peljati pod vecjo obremenitvijo zato da sva sploh prisla do ABC razdrto sm mogu pelat na parkirno na odstavnem pasu. t zadnih nekaj metrov ni slo niti v drugi OK, al je regler sou, al pa alternator, akumulator je sou tko al tko. (mine neki dni) grem gledat na net kva kej dogaja. pravjo da ma pegaso in BMW 650 kmecki strom. alternator je na magnet in ni druge (pocen) regulacije kokr da regulator odvecni strom pele direkt na maso, ker alternator dela skoz na ful. tko da ce se vozs na velik obratov brez luci, najbolj trpi, ker more vse na maso spelat in se greje ful. in se, ce regler crkne, se ti akumulator posusi, in res, akumulator je biu suh, cist. Pol kupm akumulator in ko ga zamenjam za starega. ko zalaufam, zacne neki po plastiki smrdet. nism sou glih gledat kera, samo scasoma je nehal. regler je biu se zmeri zanc in sm mogu motor do servisa na aku prpelat. ni blo prevelike pene. ful gas in je slo. na servisu pol kupm regler, 26t sit, in kr tm zamenjam. pri menjavi vidm da se mi je en konektor smelcu in sm ga dobil komi narazn. cudn. zamenjam regler in stvar dela. lepo. dons na netu najdem pejg o laverdah in reglerjih ki crkavajo. in pr ducatijih isto. je bla zadeva tok vroca, da je firma (nevem al ducati al laverda) priznala zadevo in pravi da je to zaradi ne popolnoma pritegnjenega vijaka za maso reglerja ISTO je blo pri meni. vijak ni biu pritegnjen, in je sou regler, akumulator in konektor. zdej se prpravljam da bom naredu regler ki ne bo crknu, ker bo redundanten, mel bo ornk aku polnilec not in se kazu bo ali se akumulator polne ali ne. morm rect da skoz niti ena lucka ni opozarjala na napako!!!!!!!!!!!!!! halooooo??? tega na mojem motorju ne bo. zdej bojo same lucke (ledice) na tem motorju se bom ucil, kva loh pricakujem od naslednjega ce so ga ze naredl ;-) lep pozdrav p.s. bom probu take povzetke za PEGASO 650 tud na moj pejg spravt in scasoma bom tudi razumel zakaj so nekateri motorji legende in se zagrebel za enega
jacko Objavljeno November 30, 2004 Opozori Objavljeno November 30, 2004 Ziv Zdej sm najdu od delorto firme pejg kjer so gor tud sesalni kolektorji za motorje. Med drugim dela firma kolektor tudi za Pegaso 650 i.e. in BMW 650 (verzijo nism zihr). In pise zravn za pegaso da ima kolektor samo senzor na loputi in to naj bi bilo vse kar elektronika ve o pretoku zraka. Morm dejansko pogledat ali ima ta stvar sploh merilec pretoka zraka. In se o BMW kolektorju, le-ta ima tudi koracni motor za uravnavanje prostega teka. mislm.....tolk casa imajo avtomobili ze IE, da mi sploh ni jasn kako so loh sli izumljat toplo vodo. Zgleda so tok casa stvari dol metal dokler je se delal. Ce pa kej ni idelal, pol pa dobro reklamo nardis, pa je. se slismo
simonsi Objavljeno November 30, 2004 Opozori Objavljeno November 30, 2004 Poglej še senzor pozicije gasa :hmm:
jacko Objavljeno December 15, 2004 Opozori Objavljeno December 15, 2004 caki caki caki caki caki a sm prou vidu a ni to cist ena X (iks) masina sklopka na desni???? :hmm:
jacko Objavljeno December 15, 2004 Opozori Objavljeno December 15, 2004 se takoj popravlam masina je od xtz 660 yamahe
bobokrajnc Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 se takoj popravlam masina je od xtz 660 yamahe ← Ne, ampak od nove XT 660 Yamahe! P.S. XTZ je stara mašina LP Bobo B)
Sine Objavljeno Februar 13, 2005 Opozori Objavljeno Februar 13, 2005 Tudi sam se odločam za nakup Pegasa, zanima me, koliko pride registracija z zavarovanjem za ta motor? hvala za odgovore!
Max Objavljeno Februar 13, 2005 Opozori Objavljeno Februar 13, 2005 (popravljeno) ...zanima me, koliko pride registracija z zavarovanjem za ta motor? hvala za odgovore! :slap: Probaj na AMZS B) Popravljeno Februar 13, 2005. Popravil Max
dare Objavljeno Marec 11, 2005 Opozori Objavljeno Marec 11, 2005 Al kdo slučajno ve kako se resetira kompjuter pri Pegasotu 650 ie?? Menda je to treba nardit, če stalno gori rdeča lučka za ainšpric. THX :eek:
DESMOSEIDICI Objavljeno Marec 11, 2005 Opozori Objavljeno Marec 11, 2005 Al kdo slučajno ve kako se resetira kompjuter pri Pegasotu 650 ie?? Menda je to treba nardit, če stalno gori rdeča lučka za ainšpric. THX :eek: ← ok nevem kako se resatira pri pegasotu,sam bi ti rad sam svetoval da se ne igraj z zickami in gumbi ter lepo skoci do avto triglava pa ti bo razlozu
alfa4ever Objavljeno April 5, 2005 Opozori Objavljeno April 5, 2005 Lep pozdrav. Mene pa zanima če mi lahko kdo razloži kako se na Aprilii Pegaso nastavljajo vrtljaji ( štandgas ) prostega teka? Bil bi ful hvaležen za odgovor. Aja, drgač pa je l. 01 pa nima frgazerja. Domen
simonsi Objavljeno April 5, 2005 Opozori Objavljeno April 5, 2005 To naj bi bilo avtomatsko urejeno. Zakaj pa rabiš nastavljat?
Saint Objavljeno April 5, 2005 Opozori Objavljeno April 5, 2005 V Apriliinih navodilih piše, da se tga ne da nastavit, ker se to dela avtomatsko na podlagi podatkov o temperaturi itd... Da se nastaviti samo hod ročke od gasa, to pa najbrž ni to. lp Rudi
jacko Objavljeno April 6, 2005 Opozori Objavljeno April 6, 2005 :rolleyes: torej.... ma en tak smesen ajnspric tale pegaso nima direktnega merilca pretoka zraka, kot vsak avto z ajnspricom ampak ga kr "ugane", glede na polozaj dusilne lopute mozno da se meri razne temperarute (zrak,motor) in pa razne tlake (pred in za loputo) pa se nism najdu/iskal senzorjev za to prosti tek se nastavlja izkljucno in samo z premikanjem GLAVNE lopute vsem avtom se glavna loputa pri prostem teku zapre, in gre ves zrak mimo, po ene specialnem rele ventilu, ki ga regulira elektronika. In pri pegasu imas tko en srauf na sesalnem kolektorju ki omejuje do kam se glavna loputa zapre. nikakor!!! ne do nule bolj ko je odprta, visji je prosti tek.da je vse se bolj smesno dela "zaug" na istem principu, z dodatno pletenico se premika dodaten excenter,ki odpre glavno loputo se malo bolj, to je vse. torej, tisti srauf...ker je tko skrit zo nanj nastavl eno pletenico ki se vrti in na koncu gumbek, ker se drugace ne da zravn pridt. pr men sm jest najdu ta gumbek privezan na kabel ki pelje na svecko. ce vzames zic dol in pogledas pod plastiko, bi ga mogu tm najdt, cist pr spodnjem robu. skor pr svecki. jest mam koncno zdej nastavljen prosti tek, tako da mi ne crkuje vec sam zdej pa mam loputo tok odprto, da mi un excenter za ZAUG sploh ne prime vec. so naredl premajhnega. al mam pa tok zapacan filter za zrak, da je loputa prevec odprta. bomo vidl po servisu. pegaso i.e. nima nobenega elektronskega nastavljanja prostega teka bodisi avtomaticnega (to ma kolektor od BMW f650) bodisi rocnega. ce se kej premika na elektroniki in se zato obrati spremenijo je pomoje cist side-effect. in logicno to vpliva na izpisne pline (sej ne da bi jih merl) in ce se nastima zmes prerevno se loh tud pregreje.pol pa mas nastiman prosti tek :slap: pocas bomo shackal tega pegasota i.e. :P
Roadracer Objavljeno April 17, 2005 Opozori Objavljeno April 17, 2005 Moderatorji upam da sem zadel kategorijo, drugače pa prosim da prestavite! Težava je naslednja! Kupil sem Pegaso 650 l.98 in je z njim vse uredu, vendar me skrbi crkovanje motorja ki se pojavlja predvsem ob nizkih obratih! Ponavadi ko prestavim v prvo prestavo ga samo vzame! V začetku sem mislil da je to povezano s pokanjem v izpušnih ceveh ko spustim gas! Samo baje da je to standardno za enovaljnike! Pa to ne vedno! Kakor ga piči! Svečka naj bi bila nova! Ima kdo izkušnje s podobno težavo? :( Druga stvar pa so kapljice olja na prvih vilicah, kar je vsekakor posledica semeringov! Zanima me kakšne so kej cene če to odpeljem na servis? Material in delo? LP zdruzil. ice
simonsi Objavljeno April 17, 2005 Opozori Objavljeno April 17, 2005 Imel podobne probleme. Tile 98 letnik so bli malo šlampasti in je včasih tut kar sam od sebe crknil, ko je bil fajn segret. Tole umiranje pa pokanje je baje z vplinjačem povezano in ga je treba nastavit. Pa olje iz leve vilce je tudi spuščalo (semering), pa enkrat je zadnja bremza odpovedala :kva2: . Ene "malenkosti" ki jih je treba porihtat pa je. Kaj pa tesnilo na glavi, še drži?
Roadracer Objavljeno April 18, 2005 Opozori Objavljeno April 18, 2005 Kako ugotovim da pušča tesnilo na glavi? Se bi dalo to preventivno zamenat če je nevarno? Vplinjač bi lahko sam nastavil! LP
simonsi Objavljeno April 18, 2005 Opozori Objavljeno April 18, 2005 (popravljeno) O tem je bilo že nekaj govora, mislim da v temle topicu. Tam pri 10-15 kkm naj bi se pri nekaterih motojih pojavil ta problem, če želiš lahko preventivno zamenjaš. Popravljeno April 18, 2005. Popravil simonsi
safrane Objavljeno April 22, 2005 Opozori Objavljeno April 22, 2005 (popravljeno) Mene pa zanima, če je kdo opzail, da aprilia nima stikala na nožni stopalki za zavorno luč. Stikalo je samo na desni ročki. Je pri ostalih enako? Popravljeno April 22, 2005. Popravil safrane
Roadracer Objavljeno April 22, 2005 Opozori Objavljeno April 22, 2005 Moja je letnik 98 pa ga ima! Tako da preglej zakaj ti ne dela! :? LP :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se