jacko Objavljeno Maj 31, 2005 Opozori Objavljeno Maj 31, 2005 predvsem pa.. v vseh reklamah pise na netu da ma pegaso i.e. cudovito masin , da i.e. dela cudeze kar se tice voznosti in vsega :OK: pol pa da mi eden rece da je cukanje normalno, oz. neenakomerna voznja z konstantnim gasom ga dam napol se preden rece aplilia (brez zob) za take izjave sploh ne vidm opravicila al mu lahko recem ce si mogoce zeli spremeniti mnenje? :eek: samo upam da se da normalno pregovarjati kaj je normalno in kaj ne
pikec Objavljeno Maj 31, 2005 Opozori Objavljeno Maj 31, 2005 predvsem pa.. v vseh reklamah pise na netu da ma pegaso i.e. cudovito masin , da i.e. dela cudeze kar se tice voznosti in vsega :OK: pol pa da mi eden rece da je cukanje normalno, oz. neenakomerna voznja z konstantnim gasom ga dam napol se preden rece aplilia (brez zob) za take izjave sploh ne vidm opravicila al mu lahko recem ce si mogoce zeli spremeniti mnenje? :eek: samo upam da se da normalno pregovarjati kaj je normalno in kaj ne ← No, glede na karburatorski pegaso je i.e. zares boljša mašina, saj ima dovolj navora že od samega začetka skale vrtljajev, samo problem je drugi: ni sposobnih mojstrov da bi stvar pošlihtali in vzdrževali kot se šika. Sam imam precej izkušenj z Apriljinimi koleslni in so koraki v izboljšanju kakovosti v zadnjih 6-7 letih vidni prav pri vseh modelih. Težava je vedno z mojstri, ki nimajo ali ne znajo uporabljati primernih aparatur za naštelat ta božji vbrizg. Zakaj pa se čudijo da folk beži servisirat italijane čez mejo... ja, le zakaj?
jacko Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 AAAAAAAAAaaaaaaaaaa :yea1: :yea1: :yea1: se prec boljs pocutm k vem da nism jest smotan ampak "mojstri" skratka pelem ga na avtotriglav, zato ker je bil tm kupljen in uvozen ce bo kej narobe ali cudn bojo oni se najbolj vedl kva so uvozil
jacko Objavljeno Junij 9, 2005 Opozori Objavljeno Junij 9, 2005 tko zdej sm nazaj od servisa na avtotriglav samo za opravljen servis: cca 20000 sit sm pa se reku nej pogledajo kje olje pusa, nekje pri glavi in zakaj cuka, oz. se pelje neenakomerno pri majhni obremenitvi sm se reku nej pogledajo zakaj ma tak cudn gas, i.e. tezko odvzemas in dodajas gas po malem pri majhnih obremenitvah odgovor ena dihtunga nej bi pusala na glavi: 70000 sit, 10 ur dela in brusenje glave (nevem ce je v ceni) cukanje je zaradi pusanja olja do cudnega gasa pa nism prsu, ker sm ze tko sou 2x nazaj sprasvat in se 3jic pac nism se tega spomnu moj plan: -pobrat dol plastike in tank in vse obrisati da se izsledi vzrok pusanja -najti skico oljnih poti -se prepricati da se ga lahko doma razstavi in sestavi (sm enga kekca najdu k je razstavu f650 samo za foro, pa ni zgledu ucen tip,sam firbec) !!!!!!!!!!! pa zdi se mi da na avtotriglavu nimajo check-liste pred predajo in se mi zdi da nic ne preverijo ostale stvari -na prvi zavori mi ne dela zavorna luc, noben nc reku -ketna ni bla namazana (samo opazanje, ni kritika) zdej mam cudn feeling glede njih nevem kva bi blo ce bi jim reku da se motor postran pele a so sploh sposobni to prevert kako vi kej forcirate svoje poglede na stvari v mejah normalnega (konstruktivnega) dialoga med stranko in servisom? mogoce bom sou se enkrat zivca prevert
jacko Objavljeno Junij 14, 2005 Opozori Objavljeno Junij 14, 2005 a komu dela zaug rocica na pegasu i.e.??? jest mam gas tok "nategnjen", da pri prostem teku 1400min-1 zaug mehanizem (odmicna gred) ne prime vec kako se to lahko pri vse elektroniki zgodi??? razn ce nimajo novejsi vecjo odmicno gred za zaug to rocico se vidi pod sedezem, pod kovinskim ogrodjem za gas more bit se ena plasticna, crna odmicna gre ki jo pa premika zajla za zaug v bistvu doda "jos mali gas", ni cist pravi zaug pa dubu sm koncno REPAIR manual za pegasota po enem letu srfanja sicer je za letnik 95, pa bo ze a ma kdo mogoce za i.e. model?
pikec Objavljeno Junij 14, 2005 Opozori Objavljeno Junij 14, 2005 Tu je nekaj Manual Če ne pa je en zelo dober forum, kjer dobiš vse (samo italijansko moraš znat): AOTR Ali pa na enem ameriškem: Apriliaforum Google: 3 minute iskanja...;)
jacko Objavljeno Junij 14, 2005 Opozori Objavljeno Junij 14, 2005 ja OK 3 minute tisto na aprilia.com so service and usage manuali jest mam pa REPAIR manual, kjer pise kako se raztavi masino in kdaj je kej zanic v tolerancah!!! za tisti forum v USA sm pa zelo hvalezn kdo ma 3 minute za REPAIR manual za pegaso i.e. 2001 najdt? :naughty:
jacko Objavljeno Junij 14, 2005 Opozori Objavljeno Junij 14, 2005 a je kdo kej s tem experimentiru I use the 10 kohms (adviced by Aprilia in Belgium). Best mpg (51 mpg) for me. I have used the 4.7 kohms (earlier ignition). Better for high rpm's but not so goog at low rpm's and lower average mpg (46 mpg). I have used a 14.1 kohms (later ignition). Better for low rpm's but not so good on high rpm's and lower average mpg (44 mpg). morm takoj prevert kva mam jest zinstaliran
pikec Objavljeno Junij 14, 2005 Opozori Objavljeno Junij 14, 2005 ja OK 3 minute tisto na aprilia.com so service and usage manuali jest mam pa REPAIR manual, kjer pise kako se raztavi masino in kdaj je kej zanic v tolerancah!!! za tisti forum v USA sm pa zelo hvalezn kdo ma 3 minute za REPAIR manual za pegaso i.e. 2001 najdt? :naughty: ← No, ok, imaš prav...tisto so res service manuali in ne workshop manuali (ali repair). Apriliaforum je kar pestro založen, samo AOTR je pa hudo nabasan z infoti o Pegasih in Capotih. Npr. tipi se celih 22 strani kregajo ča je boljše svečka s 360-stopinjsko iskro ali una s trojno in kakšen je prirastek moči!!! Problem je v tem, da če nimaš Axona si kaj pretirano ne boš mogel pomagat z manualom če bo kaj narobe z delovanjem samim, za pošraufat tu in tam pa je kar ok. Razlike med Pegasom 95 in 2001 so relativno majhne (če izvzamemo elektronski vbrizg) tako da tisto kar boš lahko sam pošraufal piše vse v bukvi ki jo že imaš.
jacko Objavljeno Junij 20, 2005 Opozori Objavljeno Junij 20, 2005 a komu dela tale saug mehanizem jest mam prosti tek nastavljen tako visoko (se vedno samo 1400min-1) da odmicna gred za saug ne prime vec glej slikico rdece kaze smer kamor vlece gas zajla (navzgor) modro je os odmicne gredi za saug in njena smer vrtenja (navzdol) ko saug zajla potegne, rumena puscica kaze smer od koder pride plasticna odmicna gred in premakne belo oznacen cepek za gas "doda jos mali gas"
simonsi Objavljeno Junij 20, 2005 Opozori Objavljeno Junij 20, 2005 In kaj te moti pri vsem tem skupaj?
jacko Objavljeno Junij 20, 2005 Opozori Objavljeno Junij 20, 2005 da mi zaug sploh ne dela? in ce so vsi enaki (mislm tud t' nove)... kako loh prodajajo motor kermu ne dela zaug in pozimi ga rabim
simonsi Objavljeno Junij 20, 2005 Opozori Objavljeno Junij 20, 2005 Pa sej če ti lepo vžiga in laufa, ga sploh ne rabiš :hmm: Pa kot veš, pri vbrizgu zauh ni tako vitalno pomemben kot pri fergazerjih. Očitno je tale zauh narejen na isti princip, kot če gas malo bolj odpreš. Če ti pozimi že lih nau hotel vžgati, boš pa mal gasa dal, a ne?
jacko Objavljeno Junij 20, 2005 Opozori Objavljeno Junij 20, 2005 zdej bom pa tko vprasu ce ti na tak nacin predstavjo motor a bi ga kupu? sploh novga v stacuni sej ni problem ce cuka, mal ga na visjih obratih tisis pa tri gange zamenas v vsakem ovinku pa ni za pocas vozt, ker pri tolksnem saltanju ze bl pase ce tisis in prehitevas skoz ce zaug ne dela vec (kot da je sploh kdaj delu), 'dodas mali gas pa je' a je problem? pa ce se postran pele, pa kaj zato se bos vozu al kva? do kerga stavka bi prodajalec prsu ce bi naletu na vas? kaksn mate vi osebni razlog da hocte neki VRTNITI v prvotno stanje pa vam vsi itak pravjo, sej je v redu ne, kako se poprav, pa se pol sam odloc, ampak 'sej je v redu' ker ce jest pelem tak motor na servis in me tm cudn gledajo pol na tem forumu pisem kok so smotani, pa da nimajo pojma kako grejo te stvari po vasem? I wan't to change for the better
simonsi Objavljeno Junij 20, 2005 Opozori Objavljeno Junij 20, 2005 Se strinjam popolnoma s tabo :yes: Jaz bi znorel zaradi cukanja, ker nekaj časa je imela tudi moja superca luknjo v gasu oz ni takoj prijel, ko si gas dal. Za znoret. Jaz sem na srečo to pol uštimal, tebe pa zgleda še kar muči. Koliko imaš pa tovarniški prosti tek? Če je tam okol 1100 rpm, potem ga malo znižaj (če se da) pa bi "zauh" spet moral delat. A ti si novega kupu? Pa kako to misliš da se postran pele? A ga vleče al kaj? :hmm:
jacko Objavljeno Junij 20, 2005 Opozori Objavljeno Junij 20, 2005 lahko da je moj neki zlo razstelan ko je mel standgas na 1100 si sam prevec hitr v leru gas dau pa je crknupr tistih obratih magnet ni mel dost energije da bi tak skok v kompresiji zmogu in potem je se starter nazaj zabil in vse mozne pi#$$%, tok da nism kej zlomu ker ko pades not v ta cikl ene 5 zihr crkne, ker pol vse se bl na silo delas in se raj crkuje ce ga pa se verglas s przgano lucjo si pa zmagu :kva2: tko da pod 1400 ne grem razn ce mi spedenajo i.e. da potem dela na 1100 kupu sm lansko leto rablenga 2001 z 12000km pele se pa tko postran da nimas simetricnega pogleda po sprednih vilcah navzdol tko vids da visi v eno stran brez rok se da cist lepo pelat, tko da najbrz kej ornk ni zvit in tud z balanco se ga ne da nastimat da bi bil naravnost pokonc mors skor na stran dol past bom probu mal zadne nategovalce sponat, da vidim kaj prinese a drgac obstaja optika za motorje? ma to kdo v SLO? (sm mel pa enkrat MZ250 k se je pa cist naravnost pelu, sam ce si pa balanco spustu si se pa takoj zlozu, brez rok ni slo :yea1: )
simonsi Objavljeno Junij 20, 2005 Opozori Objavljeno Junij 20, 2005 Kaj če bi ti tole prodal, pa kej druzga kupu? Da ne boš slučajno začel kaj na njega vlagat, ker pol ne bo konca :yes: BTDT :kva2:
jacko Objavljeno Junij 20, 2005 Opozori Objavljeno Junij 20, 2005 ce jest tole prodam si loh motor sam se sam nardim vsi majo buge in jest vse buge najdem in vsazga k buge ne zna popravt (to je pa moje prekletstvo) pa se v bistvu tega sm kupu, bl po oceh nism niti vedu kva sm kupu niti kva morm gledat nc financ sm meu tok in tok, hotu sm se cimprej pelat ponudbe ni bilo, in to je ratal ce bom sou druzga prekmal kupvat bom isto zasrau zasrau samo v tem smislu da bom sele cez en let vedu kva sm kupu, alpa se kasnej pegasota bom nastudiru pa serviserje tud ta cajt pa urno (dobesedno) cekiram forume (:-)) in trg kva bi loh kej blo ker sanjski motor pa pegaso ze ni vsaj moj meni ne :lol1: predvsem bom tak motor kupu k ma ful forumov in se vse knjige po netu dobi pa za vse buge se ve, se prav bo str model mogoce sm pa tok antipaticn da me folk sploh ne poslusa :kva2: (pa nism mislu tok zares)
LeteciPolz Objavljeno Junij 20, 2005 Opozori Objavljeno Junij 20, 2005 Men ni cukal dokler nisem menju olja, svečke in odklapljal akumulator. Najprej sem mislu, da je problem s "konektorji" na akumularoju. Pol sem ga pelu pa na servis in sem izpadu precej butast. Namreč pri serviserjev odgovor je bil, da sploh ne cuka. Zadnji odgovor je bil, da je cukanje normalno. :angry: Zanima me samo, če je kdo v sloveniji sposoben odpravit cukanje? :angry: Ah sej sem res trapast, sej sploh ne cuka :angry:
LeteciPolz Objavljeno Junij 20, 2005 Opozori Objavljeno Junij 20, 2005 Odkar mi cuka mi tud bolj pije. Včasih je tam okol 5.5 zdej pa okol 6 l/100 km. :hmm:
LeteciPolz Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 Jacko a si že ugotovu kje ti pušča olje?
jacko Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 ma nism se morm spravt vse dobr obrisat pol pa gledat od kje naprej je usran in to kmal zdej bom mel dopust in bom najbrz letu na slovasko pol pa se na pasman mucho kilometrov, pa ne bi sou ne da vem kje pusa
jacko Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 a mi kdo lahko neki posta v tist ameriski aprilia pegaso forum jest ne morm, ne bi pa se se enkrat sou registrirat, razn ce je edina moznost postu bi slikco EFI-ja pod sedezem in vprasanje kje je un upor s katerim se da baje neki stelat
LeteciPolz Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 Ce ti tece po levi strani ti pusca lahko iz glave motorja.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se