Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

predvsem pa..

v vseh reklamah pise na netu da ma pegaso i.e. cudovito masin , da i.e. dela cudeze kar se tice voznosti in vsega :OK:

pol pa da mi eden rece da je cukanje normalno, oz. neenakomerna voznja z konstantnim gasom

ga dam napol se preden rece aplilia (brez zob)

za take izjave sploh ne vidm opravicila

al mu lahko recem ce si mogoce zeli spremeniti mnenje? :eek:

samo upam da se da normalno pregovarjati kaj je normalno in kaj ne

Objavljeno
predvsem pa..

v vseh reklamah pise na netu da ma pegaso i.e. cudovito masin , da i.e. dela cudeze kar se tice voznosti in vsega  :OK:

pol pa da mi eden rece da je cukanje normalno, oz. neenakomerna voznja z konstantnim gasom

ga dam napol se preden rece aplilia (brez zob)

za take izjave sploh ne vidm opravicila

al mu lahko recem ce si mogoce zeli spremeniti mnenje?  :eek:

samo upam da se da normalno pregovarjati kaj je normalno in kaj ne

No, glede na karburatorski pegaso je i.e. zares boljša mašina, saj ima dovolj navora že od samega začetka skale vrtljajev, samo problem je drugi: ni sposobnih mojstrov da bi stvar pošlihtali in vzdrževali kot se šika. Sam imam precej izkušenj z Apriljinimi koleslni in so koraki v izboljšanju kakovosti v zadnjih 6-7 letih vidni prav pri vseh modelih. Težava je vedno z mojstri, ki nimajo ali ne znajo uporabljati primernih aparatur za naštelat ta božji vbrizg. Zakaj pa se čudijo da folk beži servisirat italijane čez mejo... ja, le zakaj?

Objavljeno

AAAAAAAAAaaaaaaaaaa :yea1: :yea1: :yea1:

se prec boljs pocutm k vem da nism jest smotan ampak "mojstri"

skratka pelem ga na avtotriglav, zato ker je bil tm kupljen in uvozen

ce bo kej narobe ali cudn bojo oni se najbolj vedl kva so uvozil

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

tko

zdej sm nazaj od servisa na avtotriglav

samo za opravljen servis:

cca 20000 sit

sm pa se reku nej pogledajo kje olje pusa, nekje pri glavi

in zakaj cuka, oz. se pelje neenakomerno pri majhni obremenitvi

sm se reku nej pogledajo zakaj ma tak cudn gas, i.e. tezko odvzemas in dodajas gas po malem pri majhnih obremenitvah

odgovor

ena dihtunga nej bi pusala na glavi: 70000 sit, 10 ur dela in brusenje glave (nevem ce je v ceni)

cukanje je zaradi pusanja olja

do cudnega gasa pa nism prsu, ker sm ze tko sou 2x nazaj sprasvat

in se 3jic pac nism se tega spomnu

moj plan:

-pobrat dol plastike in tank in vse obrisati da se izsledi vzrok pusanja

-najti skico oljnih poti

-se prepricati da se ga lahko doma razstavi in sestavi (sm enga kekca najdu k je razstavu f650 samo za foro, pa ni zgledu ucen tip,sam firbec)

!!!!!!!!!!!

pa zdi se mi da na avtotriglavu nimajo check-liste pred predajo

in se mi zdi da nic ne preverijo ostale stvari

-na prvi zavori mi ne dela zavorna luc, noben nc reku

-ketna ni bla namazana (samo opazanje, ni kritika)

zdej mam cudn feeling glede njih

nevem kva bi blo ce bi jim reku da se motor postran pele

a so sploh sposobni to prevert

kako vi kej forcirate svoje poglede na stvari v mejah normalnega (konstruktivnega) dialoga med stranko in servisom?

mogoce bom sou se enkrat zivca prevert

Objavljeno

a komu dela zaug rocica na pegasu i.e.???

jest mam gas tok "nategnjen", da pri prostem teku 1400min-1

zaug mehanizem (odmicna gred) ne prime vec

kako se to lahko pri vse elektroniki zgodi???

razn ce nimajo novejsi vecjo odmicno gred za zaug

to rocico se vidi pod sedezem, pod kovinskim ogrodjem za gas

more bit se ena plasticna, crna odmicna gre ki jo pa premika zajla za zaug

v bistvu doda "jos mali gas", ni cist pravi zaug

pa dubu sm koncno REPAIR manual za pegasota

po enem letu srfanja

sicer je za letnik 95, pa bo ze

a ma kdo mogoce za i.e. model?

Objavljeno

Tu je nekaj

Manual

Če ne pa je en zelo dober forum, kjer dobiš vse (samo italijansko moraš znat):

AOTR

Ali pa na enem ameriškem:

Apriliaforum

Google: 3 minute iskanja...;)

Objavljeno

ja OK

3 minute

tisto na aprilia.com so service and usage manuali

jest mam pa REPAIR manual, kjer pise kako se raztavi masino in kdaj je kej zanic

v tolerancah!!!

za tisti forum v USA sm pa zelo hvalezn

kdo ma 3 minute za REPAIR manual za pegaso i.e. 2001 najdt? :naughty:

Objavljeno

a je kdo kej s tem experimentiru

I use the 10 kohms (adviced by Aprilia in Belgium). Best mpg (51 mpg) for me. I have used the 4.7 kohms (earlier ignition). Better for high rpm's but not so goog at low rpm's and lower average mpg (46 mpg). I have used a 14.1 kohms (later ignition). Better for low rpm's but not so good on high rpm's and lower average mpg (44 mpg).

morm takoj prevert kva mam jest zinstaliran

Objavljeno
ja OK

3 minute

tisto na aprilia.com so service and usage manuali

jest mam pa REPAIR manual, kjer pise kako se raztavi masino in kdaj je kej zanic

v tolerancah!!!

za tisti forum v USA sm pa zelo hvalezn

kdo ma 3 minute za REPAIR manual za pegaso i.e. 2001 najdt?  :naughty:

No, ok, imaš prav...tisto so res service manuali in ne workshop manuali (ali repair).

Apriliaforum je kar pestro založen, samo AOTR je pa hudo nabasan z infoti o Pegasih in Capotih. Npr. tipi se celih 22 strani kregajo ča je boljše svečka s 360-stopinjsko iskro ali una s trojno in kakšen je prirastek moči!!!

Problem je v tem, da če nimaš Axona si kaj pretirano ne boš mogel pomagat z manualom če bo kaj narobe z delovanjem samim, za pošraufat tu in tam pa je kar ok. Razlike med Pegasom 95 in 2001 so relativno majhne (če izvzamemo elektronski vbrizg) tako da tisto kar boš lahko sam pošraufal piše vse v bukvi ki jo že imaš.

Objavljeno

a komu dela tale saug mehanizem

jest mam prosti tek nastavljen tako visoko (se vedno samo 1400min-1)

da odmicna gred za saug ne prime vec

glej slikico

rdece kaze smer kamor vlece gas zajla (navzgor)

modro je os odmicne gredi za saug in njena smer vrtenja (navzdol)

ko saug zajla potegne, rumena puscica kaze smer od koder pride

plasticna odmicna gred in premakne belo oznacen cepek za gas

"doda jos mali gas"

post-2956-1119266274_thumb.jpg

Objavljeno

da mi zaug sploh ne dela?

in ce so vsi enaki (mislm tud t' nove)...

kako loh prodajajo motor kermu ne dela zaug

in pozimi ga rabim

Objavljeno

Pa sej če ti lepo vžiga in laufa, ga sploh ne rabiš :hmm:

Pa kot veš, pri vbrizgu zauh ni tako vitalno pomemben kot pri fergazerjih.

Očitno je tale zauh narejen na isti princip, kot če gas malo bolj odpreš. Če ti pozimi že lih nau hotel vžgati, boš pa mal gasa dal, a ne?

Objavljeno

zdej bom pa tko vprasu

ce ti na tak nacin predstavjo motor

a bi ga kupu?

sploh novga v stacuni

sej ni problem ce cuka, mal ga na visjih obratih tisis

pa tri gange zamenas v vsakem ovinku

pa ni za pocas vozt, ker pri tolksnem saltanju ze bl pase ce tisis in prehitevas skoz

ce zaug ne dela vec (kot da je sploh kdaj delu), 'dodas mali gas pa je'

a je problem?

pa ce se postran pele, pa kaj zato

se bos vozu al kva?

do kerga stavka bi prodajalec prsu ce bi naletu na vas?

kaksn mate vi osebni razlog da hocte neki VRTNITI v prvotno stanje

pa vam vsi itak pravjo, sej je v redu

ne, kako se poprav, pa se pol sam odloc, ampak 'sej je v redu'

ker ce jest pelem tak motor na servis in me tm cudn gledajo

pol na tem forumu pisem kok so smotani, pa da nimajo pojma

kako grejo te stvari po vasem?

I wan't to change for the better

Objavljeno

Se strinjam popolnoma s tabo :yes:

Jaz bi znorel zaradi cukanja, ker nekaj časa je imela tudi moja superca luknjo v gasu oz ni takoj prijel, ko si gas dal. Za znoret. Jaz sem na srečo to pol uštimal, tebe pa zgleda še kar muči.

Koliko imaš pa tovarniški prosti tek? Če je tam okol 1100 rpm, potem ga malo znižaj (če se da) pa bi "zauh" spet moral delat.

A ti si novega kupu?

Pa kako to misliš da se postran pele? A ga vleče al kaj? :hmm:

Objavljeno

lahko da je moj neki zlo razstelan

ko je mel standgas na 1100

si sam prevec hitr v leru gas dau pa je crknupr tistih obratih magnet ni mel dost energije da bi tak skok v kompresiji zmogu

in potem je se starter nazaj zabil

in vse mozne pi#$$%, tok da nism kej zlomu

ker ko pades not v ta cikl

ene 5 zihr crkne, ker pol vse se bl na silo delas in se raj crkuje

ce ga pa se verglas s przgano lucjo si pa zmagu :kva2:

tko da pod 1400 ne grem razn ce mi spedenajo i.e. da potem dela na 1100

kupu sm lansko leto rablenga 2001 z 12000km

pele se pa tko postran da nimas simetricnega pogleda po sprednih vilcah navzdol

tko vids da visi v eno stran

brez rok se da cist lepo pelat, tko da najbrz kej ornk ni zvit

in tud z balanco se ga ne da nastimat da bi bil naravnost pokonc

mors skor na stran dol past

bom probu mal zadne nategovalce sponat, da vidim kaj prinese

a drgac obstaja optika za motorje? ma to kdo v SLO?

(sm mel pa enkrat MZ250 k se je pa cist naravnost pelu, sam ce si pa balanco spustu si se pa takoj zlozu, brez rok ni slo :yea1: )

Objavljeno

Kaj če bi ti tole prodal, pa kej druzga kupu?

Da ne boš slučajno začel kaj na njega vlagat, ker pol ne bo konca :yes: BTDT :kva2:

Objavljeno

ce jest tole prodam si loh motor sam se sam nardim

vsi majo buge

in jest vse buge najdem

in vsazga k buge ne zna popravt (to je pa moje prekletstvo)

pa se v bistvu tega sm kupu, bl po oceh

nism niti vedu kva sm kupu niti kva morm gledat

nc

financ sm meu tok in tok, hotu sm se cimprej pelat

ponudbe ni bilo, in to je ratal

ce bom sou druzga prekmal kupvat bom isto zasrau

zasrau samo v tem smislu da bom sele cez en let vedu kva sm kupu, alpa se kasnej

pegasota bom nastudiru

pa serviserje tud

ta cajt pa urno (dobesedno)

cekiram forume (:-)) in trg

kva bi loh kej blo

ker sanjski motor pa pegaso ze ni

vsaj moj meni ne :lol1:

predvsem bom tak motor kupu k ma ful forumov

in se vse knjige po netu dobi

pa za vse buge se ve, se prav bo str model

mogoce sm pa tok antipaticn da me folk sploh ne poslusa :kva2:

(pa nism mislu tok zares)

Objavljeno

Men ni cukal dokler nisem menju olja, svečke in odklapljal akumulator. Najprej sem mislu, da je problem s "konektorji" na akumularoju. Pol sem ga pelu pa na servis in sem izpadu precej butast. Namreč pri serviserjev odgovor je bil, da sploh ne cuka. Zadnji odgovor je bil, da je cukanje normalno. :angry:

Zanima me samo, če je kdo v sloveniji sposoben odpravit cukanje? :angry: Ah sej sem res trapast, sej sploh ne cuka :angry:

Objavljeno

Odkar mi cuka mi tud bolj pije. Včasih je tam okol 5.5 zdej pa okol 6 l/100 km. :hmm:

Objavljeno

ma nism

se morm spravt vse dobr obrisat pol pa gledat od kje naprej je usran

in to kmal

zdej bom mel dopust in bom najbrz letu na slovasko

pol pa se na pasman

mucho kilometrov, pa ne bi sou ne da vem kje pusa

Objavljeno

a mi kdo lahko neki posta v tist ameriski aprilia pegaso forum

jest ne morm, ne bi pa se se enkrat sou registrirat, razn ce je edina moznost

postu bi slikco EFI-ja pod sedezem in vprasanje kje je un upor s katerim se da baje neki stelat

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!