SiR Objavljeno Oktober 3, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2005 No da povem svoje vprašanje! Vem sicer da tema o prezimovanju motorjev poteka druzgje ampak se mi zdi da so vseeno to dost specifične zadeve za vsak motor posebi! Pa me zanima ker je to moja prva zima kaj nardit da bo moja Peggy najbolje preživela zimo! Kako je s tankom? Polnega al praznega? Men je reku serviser, brez kompliciranja. Če ima motor že tolk kilometrov, da je za na redni servis, ga odpeljes na menjavo olja ipd. Pol ga pa vsak mesec zalavfaš za toliko časa, dokler se ventilator ne vklopi. Od drugih sem pa slišu, da se je poleg omenjenega, dobr it mal pelat, da olje v menjalniku premečeš. ← Preberita temo Prezimovanje pa vama bo vse jasno. Žal tu ni neke specifike, nabijanje o preizomovanje v temi o vsakem motorju posebej pa je ... well ... nabijanje ... :P
KyoKon Objavljeno November 10, 2005 Opozori Objavljeno November 10, 2005 Jaz sem naredu 10K km na Pegasotu BP, mi je pa tud ole pušu tako, da je teklo po cilindru, potem pa so zamenjali ob servisu še tesnilo pokrova ventilov, lunce + še selikon in je suho ko poper. Ostalo nič. Čez zimo sem jo parkrat prižgal, da se je vklopil ventilator, pa mi še akumulatorja ni blo treba ven dajat. Sedaj jo prodajam, mam že en čs drug motor.
LeteciPolz Objavljeno November 11, 2005 Opozori Objavljeno November 11, 2005 Pri meni je tud puscalo olje, ko so mi pa zamenjali tesnilo pri ventilih, je bilo potem ok. In se vedno je :D Dobr, da si me spomnu, jst ga morm tud mal zalavfat :OK:
LeteciPolz Objavljeno November 11, 2005 Opozori Objavljeno November 11, 2005 Sedaj jo prodajam, mam že en čs drug motor. Kdor bere tale forum, že ne bo kupu Pegasota. Preveč slabih kritik :o Res ima določene slabosti, amapk to jih ima vsak motor. V splošnem pa dela brez problemov, vsaj moj :)
Roadracer Objavljeno November 11, 2005 Opozori Objavljeno November 11, 2005 Kdor bere tale forum, že ne bo kupu Pegasota. Preveč slabih kritik :o Res ima določene slabosti, amapk to jih ima vsak motor. V splošnem pa dela brez problemov, vsaj moj :) Ja sej forum izkoriščamo bolj za informacije o tem kaj bi lahko bilo narobe ob določenih simptomih! Ampak tud moj motor dela brez težav! Sem vozu testnega pegasota Strada in vam povem da ga ne bi zamenjal niti če ne bi zahtevali doplačila! Enostavno motor ni tisto kar mi ponuja moja Peggy! LP :OK:
SiR Objavljeno November 11, 2005 Opozori Objavljeno November 11, 2005 Ja sej forum izkoriščamo bolj za informacije o tem kaj bi lahko bilo narobe ob določenih simptomih! Ampak tud moj motor dela brez težav! Sem vozu testnega pegasota Strada in vam povem da ga ne bi zamenjal niti če ne bi zahtevali doplačila! Enostavno motor ni tisto kar mi ponuja moja Peggy! LP :OK: ja pismo no - če si pa Strado vozil ... In zdaj, če bo kdo preveč površno prebral tvoj zapis, bo mislu "Strada je slabša od prejšnjega Pegasota..." ..
KyoKon Objavljeno November 11, 2005 Opozori Objavljeno November 11, 2005 Kdor bere tale forum, že ne bo kupu Pegasota. Preveč slabih kritik :o Res ima določene slabosti, amapk to jih ima vsak motor. V splošnem pa dela brez problemov, vsaj moj :) Ljudje pišejo vse živo, včasih tudi motor popravljajo vsi živi namesto da bi dali za servis 5000SIT več in je to narejeno strokovno. Tako imaš lahko še nevem kakšno raketo, ampak če jo neznaš vzdrževati in ne vlagaš v motor imaš nakoncu motor da rečem "obtolčen kot kmečki jabuk".
BANI Objavljeno November 12, 2005 Opozori Objavljeno November 12, 2005 Ljudje pišejo vse živo, včasih tudi motor popravljajo vsi živi namesto da bi dali za servis 5000SIT več in je to narejeno strokovno. Tako imaš lahko še nevem kakšno raketo, ampak če jo neznaš vzdrževati in ne vlagaš v motor imaš nakoncu motor da rečem "obtolčen kot kmečki jabuk". Se popolnoma strinjam
LeteciPolz Objavljeno November 28, 2005 Opozori Objavljeno November 28, 2005 Zdravo! Imam problem. Akumulator se mi je ocitno prevec spraznu, da bi lahko zalavfu motor. Vzamem akumulator z motorja in opazu, da je popolnoma suh :eek: (zanimiv se mi zdi, da sem ga do nedavnega lahko se brez problemov vzgal :) ) Ali to pomeni, da je akumulator za v kanto ali se ga da še rešit? :cry: Baje se vanj lahko nalije destilirano vodo? :blush:
simonsi Objavljeno November 28, 2005 Opozori Objavljeno November 28, 2005 Nlij destilirano vodo, ga nafilej, pa bi mogu še mal delat, če ne pa novga. Pa pol bodi pozoren, če ti bo voda pretirano izhlapevala imaš lahko regler defekten.
jacko Objavljeno December 4, 2005 Opozori Objavljeno December 4, 2005 loh je pa sam masa defektna, srauf pod zicem, tko kt pr men
STAR Objavljeno December 22, 2005 Opozori Objavljeno December 22, 2005 Meni je tudi že dvakrat skoraj zmanjkalo tekočine v akumulatorju. Sem dolil destilirano vodo, pa še gre.
LeteciPolz Objavljeno December 23, 2005 Opozori Objavljeno December 23, 2005 Dolil sem destilirano vodo v akumulator, ga dal polnit......sedaj pa pegasl vže v sekundi :D Sploh mi ni jasno, kako sem se lahko toliko casa vozil s praznim (brezu vode) akumulatorjem :eek:
STAR Objavljeno December 30, 2005 Opozori Objavljeno December 30, 2005 Če ima kdo akumulator stalno priklopljen na vklopljen polnilec, naj vsaj vsaka dva tedna preveri nivo elektrolita. :yes:
Roadracer Objavljeno December 31, 2005 Opozori Objavljeno December 31, 2005 Jst ga mam odklopljenega pa v kleti na toplem! A morm kej še posebi pazt? Odpret al pa kej? Drugač sem pa razmišljal da bi šel mojo Peggy zalaufat po novem let mal!
STAR Objavljeno December 31, 2005 Opozori Objavljeno December 31, 2005 Če imaš akumulator odklopljen, ga postavi v hladen (ne mrzel), suh prostor, celice naj bodo zaprte. Pred vgradnjo ga napolni (z odprtimi celicami), po potrebi dolij destilirano vodo. Jaz imam akumulator kar v motorju, da ga lahko enkrat na mesec "vžgem" in ga segrejem do vklopa ventilatorja na hladilniku. Pozimi se z motorjem ne vozim, ker je na cesti sol. Pred sezono pa bom akumulator dopolnil in dolil. Pa SREČNO 2006 vsem s Pegasom in ostalim! :OK:
Eraser Objavljeno Januar 19, 2006 Opozori Objavljeno Januar 19, 2006 zdravo jest tud mojga pegasota vsak mesec enkrat uzgem, tok da zalaufa ventilator. me pa zanima zakva tok casa traja da mi uzge ce ga kak mesec ne laufam? res dolg traja, ze mislem da nav uzgav. a ma mogoce kej veze ker nimam centralnga stojala in je motor skoz na stranski tacki? aja, pa bencin skoz, ko vem da bo motor kak mesec stal, zaprem. a se da kako pomagat da bo mnormalno uzgal? in ce to ke ful tesko uzge pomen da je kaj narobe? hvala za pomoc Blaz
Roadracer Objavljeno Januar 19, 2006 Opozori Objavljeno Januar 19, 2006 Men se dogaja podobno! Sumim da je svečka! LP :OK:
STAR Objavljeno Januar 19, 2006 Opozori Objavljeno Januar 19, 2006 me pa zanima zakva tok casa traja da mi uzge Nekaj izkušenj imam s tem, ker pa počasi tipkam, bi predolgo trajalo, da vse napišem. Vzrokov je lahko kar nekaj: bencin, tank, pipica, vplinjač, čok, svečka, akumulator, mogoče še kaj. Če želiš še več informacij, lahko pokličeš 031 630291.
simonsi Objavljeno Januar 20, 2006 Opozori Objavljeno Januar 20, 2006 aja, pa bencin skoz, ko vem da bo motor kak mesec stal, zaprem. Ne bencina zapirat! Ga ne vžgeš pa če se na glavo postaviš :grim
kasti Objavljeno Januar 21, 2006 Opozori Objavljeno Januar 21, 2006 (popravljeno) Pri Pegasu z vplinjači je pri vžigu pomagalo tole: odstraniš sedež, z roko pokriješ luknje za dovod zraka v zračni filter in vžigaš. Upam da ti bo pomagalo - meni ko sem še vozil Pegasa, je trik deloval. :OK: Popravljeno Januar 21, 2006. Popravil kasti
jacko Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 ziv na pejgu http://www.wurst-wasser.net/cgi-bin/wurst-...t/wiki.pl?About tip pise da v 5 prestavi (60kmh) loh da full gas in pospesuje do 140kmh Freitag, 11. August 2000: Picked up my Pegaso at Knoderer's. He says the battery was defective and was exchanged. Sounds strange to me. In addition they adjusted the carburators and a additive was given into the tank. She seems to go better below 4,000 rpm now. In my personal test, riding at the highest gear (5th) at 60 km/h, givving full throttle until 140km/h it now takes only 16 seconds - that's a new record for my Pegaso. a loh to kdo proba na i.e. verziji??? :( pleeeease (ok, pocakam do prvega toplega dne) moj se v 5p ne pele pod 80, kje da bi se pospeseval, odtrga ketno drgac sm pa cist na tem pa presaltam pegasota na thottle-by-wire (PIC+servo) sm vidu da bojo(majo)eni t novi cestaki to ze pol mu bom vse tezave preprogramiru :yea1: :yea1: :yea1:
STAR Objavljeno Januar 31, 2006 Opozori Objavljeno Januar 31, 2006 Pri Pegasu z vplinjači je pri vžigu pomagalo tole: odstraniš sedež, z roko pokriješ luknje za dovod zraka v zračni filter in vžigaš. To pomaga, če je pokvarjen čok (zaug).
Roadracer Objavljeno Februar 3, 2006 Opozori Objavljeno Februar 3, 2006 No jst se pa zdele že 2 dni trudm zalaufat motor pa mi nekak ne rata! Sem poskusu praktično vse! Zdej sem pa hotu zamenjat svečko in ugotovim da nimam ključa! A se da kje to kupt? Zanima me tud kam vašega pegasota vozite na servis? LP :OK:
ROBČEK Objavljeno Februar 9, 2006 Opozori Objavljeno Februar 9, 2006 No jst se pa zdele že 2 dni trudm zalaufat motor pa mi nekak ne rata! Sem poskusu praktično vse! Zdej sem pa hotu zamenjat svečko in ugotovim da nimam ključa! A se da kje to kupt? Zanima me tud kam vašega pegasota vozite na servis? LP :OK: Pozdravljen. Jaz mojga Pegasota peljem kar v Maribor na Aprilijo - Autocommerce auto. Vse potrebno dobim pri njih (nasvete in dobro opravljen servis)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se