gapi Objavljeno April 11, 2004 Opozori Objavljeno April 11, 2004 Jah ne vem lih, če je tole o novih res, da jih ni več. Dejstvo je, da na strani od Cagive tud z najnovejšo grafiko oglašujejo mitota kot, da je še v ponudbi, pejd na www.cagiva.it in poglej za seznam prodajalcev pa probaj, sej je italijanščina dokaj preprost jezik za pogovorit se . Ja tm je res ja. Sam k sm pa jst v Italiji spraševal generalnega zastopnika, mi pa ni znal čist nč povedat. Denji jst je nism kupu v tujini. Mal sm narobe napisu. Mislu sm da bo v tujini mogoče dobu kšnga tazga kokr sm ga jst v sloveniji. Mitofreak poglej še na www.mobile.de
Saint Objavljeno April 14, 2004 Opozori Objavljeno April 14, 2004 Dej ti glede Mitota tistega mehanika iz Trsta vprašaj (če kdo ve naslov naj ti pomaga, jaz vem sam lokacijo). Ata obvlada v 0 vse v zvezi s Cagivo. lp Rudi
viddek Objavljeno April 14, 2004 Opozori Objavljeno April 14, 2004 (popravljeno) pozdravljeni, torej sem novi član na tem forumu in sem pred odprtjem te teme iskal, če obstaja kakšna podobna tema. rezultat je bil seveda negativen... namen imam nabaviti cagiva mito ev (preko 30 KM). Kakor vem je izpit A kategorije, od 16 let naprej, omejen na 11 kW (15 KM), zato me zanima, če je možno dodajanje blokad v motor in posledično zmanjšanje moči. in še nasvet: kateri servis priporočate? hvala :OK: Popravljeno April 14, 2004. Popravil viddek
yamaha xv Objavljeno April 14, 2004 Opozori Objavljeno April 14, 2004 Z tovrstnimi predelavami se pa nisem nikoli ukvarjal. Si prvi, ki ga jaz poznam, da razmišlja v tej smeri. Večkrat je obravnavan problem obratno za povečanje moči. S tem ne vem kako je. Po moje bi se dalo kaj storit, vendar potem boš imel spet pizdarije z homologacijo, moral ga boš vozit na A teste... da ti vpišejo nove podatke v prometno. Mislim, da je boljše da si kupiš motor do toliko kot imaš izpit, izbira je pa seveda tvoja. Lp.
Brrrm Objavljeno April 15, 2004 Opozori Objavljeno April 15, 2004 V vsakem primeru se boš moral povezati s pooblaščenim servisom, ker bodo po morebitni predelavi, blokadi, morali izvesti homologacijski postopek. Tega pa ne boš preživel, če boš blokado delal sam, ali pa sosedov Franček pod kozolcem. Zato, kliči uvoznika/servis in potem povej, kaj si izvedel.
Zok Objavljeno April 15, 2004 Opozori Objavljeno April 15, 2004 kupi takega, ki mu v prometni pise 11 kW. .) sicer pa men pise 20 kW, pa mi se nuben ku*ac ni nikol tezil zarad tega, pa sm ze kr lepo sranje delal z njim. :D
gapi Objavljeno April 15, 2004 Opozori Objavljeno April 15, 2004 No jst sm dons naredu prvič mal več kilometrov z svojim mitotom. Morm rečt da je bil ful lep občutek, pa presenečn sm bil kako motor lepo vleče čez celo območje vrtlajev. Razn med 6000-7000 mal cuka če ga držiš na teh obratih, ampak to je najbrž un CDI al pa izpušn ventil k se takrt odpre. Drgač pa a kdo ve kolk morjo bit napumpane gume spredi pa zadi?
Foggy Objavljeno April 15, 2004 Opozori Objavljeno April 15, 2004 Sem mel Mitota dve sezone, pa do 6000 obratov ni blo nč od njega pol je pa kr vlekla mašinca, je bil pa serijsko odpt na 33KM al neki tazga...
gapi Objavljeno April 15, 2004 Opozori Objavljeno April 15, 2004 Ja vem, sam men pa recimo že od 4000 začne lepo pospešvat, pr 6000 se mu pa odfuka.
Zok Objavljeno April 16, 2004 Opozori Objavljeno April 16, 2004 gume sm js pumpal na 2.5/2.5 spredi/zadej, pa je blo do zdej vedno vse ok. .) ce sm mel pod 2.0 sm bil nonstop neki posrek... :P
d€nzi Objavljeno April 16, 2004 Opozori Objavljeno April 16, 2004 (popravljeno) u madona poj si mel pa kr fajn napumpane, jest mislm da sm mel zadaj 2.3 spredaj pa 2.1, ce se praw spomnim :) Popravljeno April 16, 2004. Popravil denji
motorist Objavljeno April 16, 2004 Opozori Objavljeno April 16, 2004 Če boš zamenjal cel cilinder (npr. 160ccm) pol se more podrejat glava, drgač je pa boljš da pustiš tak k je...
Zok Objavljeno April 16, 2004 Opozori Objavljeno April 16, 2004 (popravljeno) Zok za kolk 0.*mm mas ti na aprilii podrejano glavo cilindra, kolk mislis da bi jo lahko pri mitotu...a jo lahk za tolk k na aprilii tko k si ti naredu al je kaj drugace... spusceno mam za 0.8 mm. za mitota niam pojam, k glave se nikol nism drzal v roki. sam cilinder pa bat, pa se ta dva sta bla zaribana. :) sicer pa - motorist je mel mitota, in ti lahko kr dost pove o njem. .) Popravljeno April 16, 2004. Popravil Zok
Saint Objavljeno April 16, 2004 Opozori Objavljeno April 16, 2004 A to mislš Parlottija? Aha, ded je car, pa jajca ma iz titana. V glavnem, za Cagive ma vse originalne stvari, kar se da dobit (razen povišane šipce za Canyona, te se ni dalo :cry: ). lp Rudi
simonsi Objavljeno April 18, 2004 Opozori Objavljeno April 18, 2004 Zok za kolk 0.*mm mas ti na aprilii podrejano glavo cilindra, kolk mislis da bi jo lahko pri mitotu...a jo lahk za tolk k na aprilii tko k si ti naredu al je kaj drugace... Poglej v tehnične podatke, kolk ma original. Če ma 12 ali več ne boš nič proftiru.
simonsi Objavljeno April 18, 2004 Opozori Objavljeno April 18, 2004 A kdo ve kolk členov ma od mitota veriga? Hm, ta bo teška. Na kolena se vrž, šraufenciger v roke pa preštej O:-)
DarkDewil Objavljeno April 27, 2004 Opozori Objavljeno April 27, 2004 mene pa zanima, če bi se dalo na mitota dvojne diske odspredaj nardit, pa kolikšna bi bla za to cena?? :ph34r:
Zok Objavljeno April 27, 2004 Opozori Objavljeno April 27, 2004 ne rabis. 130 kil pa zlati brembo ob 320 mm kolutu - vse skup bi bla sam sminka, zavorni ucinek pa enak. .) ce se ti gre pa za sminko, pol se pa prprav: en nov disk, ena nova celjust z oblogami, nova hidravlicna cev za prenos tlaka iz ene celjusti se do druge, nova feltna (da bos mel kam prsraufat oba diska), in pa vsaj nov krak vilic (ce bos sploh dobu enako, z nosilcem za celjust, le da za drugo stran), ce ze ne kompletne vilice druge. .) stroski?? jaoooo, en krak vilic okrog 50-100 jurjev, disk kakih 40 jurjev, cev kakih 10 jurjev, celjust prblizn 30-40 jurjev, feltna okrog 100 jurjev (ce ne se vec), itd... ...so pa to ZELO okvirne cene, k ne vem kake so v resnici... ...vsekakor pa z novim materialom pod 200 jurjev NIKAKOR ne bos prsu. .) ce ze res mislis to delat, razmisli o kakem starejsem rabljenem motorju, ki ga kdo prodaja po delih, pa da menjas vilice, zavore in kolo, bi prislo dosti ceneje. .)
zazy Objavljeno Junij 20, 2004 Opozori Objavljeno Junij 20, 2004 Kolko ma konjev mito če daš 175 kit not?
Zok Objavljeno Junij 20, 2004 Opozori Objavljeno Junij 20, 2004 (popravljeno) za 165 kit na polini.it pise, da ima 34,1 HP (na kolesu). .) Popravljeno Junij 20, 2004. Popravil Zok
kađiva Objavljeno Junij 20, 2004 Opozori Objavljeno Junij 20, 2004 Ja in zakaj pol vsi govorite da ma pa odblokirana 35KM :wacko: :wacko: :wacko: ja sam to jih ima na gredi,na kolesu jih ima pa okol 30KM s polinijam jih ima pa na kolesu 34.1KM .)
Dolenc™ Objavljeno Junij 26, 2004 Opozori Objavljeno Junij 26, 2004 No zgodba je sledeča, sem se vozil po cesti z mojo cagivo mito in kar naenkrat je nekako čudno počlo(ne znam opisat, k ni glih počlo) in motor se je ugasnil. Sem sam hitr kuplengo stisnu da me neb kje vrgel, motor parkerov ob cesti in začel z jokanjem. Potem je prišel en kolega in smo malo pogledali motor ter prišli do zaklučka da nima več niti kaplice olja. Naslednji dan smo natočil ole (motul 800) ampak motor še vedno ne reagira. Rinel smo ga kaki kilometer v 2 brzini pa nč, kot da noče več ola čes potegent. Motor pa na mojo srečo ni zablokerov tko da bat bi mogu bit še vredu. Če ga rinem pridejo samo neki čudni zvoki iz avspuha, neki poka. A kdo ve kaj bi se dal nardit, če sploh kaj?
Dolenc™ Objavljeno Junij 26, 2004 Opozori Objavljeno Junij 26, 2004 Nekako dvomem da ma svečka kar koli pri tem
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se