Skoči na vsebino

Metzeler, Pirelli gume


Ice

Priporočene objave

Metzeler Z6 in Pirelli diablo strada

Imel Strado, je nako bolj športna guma vsaj proti Z6(IMHO)!!! Imam en komplet (rabljen-zelo malo vožen) več na PM (zelo ugodno) :naughty:

Mogoče je strada primernejša za lažje motorine, Z6 pa za težje. So pa razlike zanemarljive.

Se mi zdi, da sta kar identični, obe sta za malo bolje težje "kg"! Saj je tako ali tako zdaj to, en te ista firma Pireli-Metzeler-Pireli-Metzeler!

Strada je bolj špičasta. Lažje pade v ovinek in ima več rezerve pri polnem nagibu. V dežju sem pa vedno imel siguren občutek, tudi na AC pri višjih hitrostih.

Podpis pod to :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, pol bom pa vzel strado, lažji motor, večinoma furce okrog, sam na motorju (lagano panoramsko turistični stil) - rezerva nikol ne škodi! Bom drug let pol še Z6 sprobal. Trenutno imam bridgestone batlax bt011f (spredaj) in bt020r (zadaj). Naredil bom cca 16taužnt+ kilometrov in še se malo vidi prostora do indikatorjev - ja vem zadnji čas da menjam. So pa to še original prva vgradnja gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kaj izkušenj z ME 880 . Razmišljam, da bi jih dal gor namesto Z6. Malo dlje bi naj zdržale, jaz sem pa itak malo počasnejši, tako da se pri meni najbrž slabši oprijem ne bo poznal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seos.V ponedeljek bo imel vulkanizer iz Radelj ob Dravi 2 kompleta gum M.Tourance EXP 110/80R19 M/C 59V TL in zadnja

150/70R17 M/C 69V TL spred.+zadnja˝=200€ montaža obeh=20€.roor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seos.V ponedeljek bo imel vulkanizer iz Radelj ob Dravi 2 kompleta gum M.Tourance EXP 110/80R19 M/C 59V TL in zadnja

150/70R17 M/C 69V TL spred.+zadnja˝=200€ montaža obeh=20€.roor

Seos. A si jih zamenjal ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seos,zjutraj grem po njih.Imam še 2mm profila še ne vem ali jih bom premontiral pred Makedonijo.roor

Popravljeno . Popravil Pips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seos.V ponedeljek bo imel vulkanizer iz Radelj ob Dravi 2 kompleta gum M.Tourance EXP 110/80R19 M/C 59V TL in zadnja

150/70R17 M/C 69V TL spred.+zadnja˝=200€ montaža obeh=20€.roor

Jaz dal 205€ za gume, montažo, centriranje in ventil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, pol bom pa vzel strado, lažji motor, večinoma furce okrog, sam na motorju (lagano panoramsko turistični stil) - rezerva nikol ne škodi! Bom drug let pol še Z6 sprobal. Trenutno imam bridgestone batlax bt011f (spredaj) in bt020r (zadaj). Naredil bom cca 16taužnt+ kilometrov in še se malo vidi prostora do indikatorjev - ja vem zadnji čas da menjam. So pa to še original prva vgradnja gume.

Glede na motor bi ti mogoče bolj priporočal Z6, bo dlje zdržala. Ampak nič hudega sprobaj tudi Pirelli boš vsaj prepričan za katero se kasneje odločiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
ja

hm to je pol že premehko pol verjetno za na cesto :hmm:

ni fora, da je "premehka" ampak, da jo na cesti zelo težko spraviš na delovno temperaturo. Za primerjavo, sport turing gume se ogrejejo okoli 60 stopinj, športne okoli 90, gume za na pisto tudi do 110 stopinj.

"mehka" guma je pri 60 stopinjah presneto "trda"

lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"mehka" guma je pri 60 stopinjah presneto "trda"

Emmmm... ne bo držal :grrr Mehka guma je presneto MEHKA na sobni temperaturi.

Sm vozil K0... IMHO za spomladansko in jesensko vožnjo ne morš imet boljše gume .) Tut drži dost dolgo .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja

hm to je pol že premehko pol verjetno za na cesto :hmm:

za cesto se ponavad vzame sc1 spredaj in sc2 zadaj..

jest mam sicer sc2 tut spredej pa nikol ni blo problema..

drgač pa hitr grejo te gume..

pa moje opažanje..ko je mal bl znucana se mal slabše začne obnašat česar pri dunlopu ni blo opažat...

pa še to..prva guma se zdi kot da je prazna dokler se ne ogreje..

v bistvu dober pokazatelj da veš kdaj začne res dobr držat..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Emmmm... ne bo držal :grrr Mehka guma je presneto MEHKA na sobni temperaturi.

Sm vozil K0... IMHO za spomladansko in jesensko vožnjo ne morš imet boljše gume .) Tut drži dost dolgo .

"Mehkoba" gume ni poglavitni kriterij glede oprijemljivosti gume s cestiščem. Glavni kriterij je lepljivost materiala na molekularni ravni. Na otip mehkejša guma ima lahko bistveno manjši oprijem zaradi karakteristike materiala. In material (kot vsaka reč) ima optimalen oprijem pri določenih pogojih (kakor je temperatura).

Sport guma zatorej nima boljših lastnosti oprijemljivosti pri vseh pogojih (logično, ker bi drugače izdelovali samo sport gume). Upam si trditi, da je sport turing oz. turing guma bolj primerna za hladnejše dni kot sport guma.

Še enkrat pa ponavljam, da nič od tega nima veze z "mehkobo".

lp,

p.s.: precej literature, ki bolj strokovno opisuje lastnosti in karakteristike motorističnih gum je moč najti na internetu. Branje je zelo zanimivo in ga priporočam.

Popravljeno . Popravil gvucko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za cesto se ponavad vzame sc1 spredaj in sc2 zadaj..

jest mam sicer sc2 tut spredej pa nikol ni blo problema..

drgač pa hitr grejo te gume..

pa moje opažanje..ko je mal bl znucana se mal slabše začne obnašat česar pri dunlopu ni blo opažat...

pa še to..prva guma se zdi kot da je prazna dokler se ne ogreje..

v bistvu dober pokazatelj da veš kdaj začne res dobr držat..

ja vem ja ampak jaz dobim komplet v SC0 za 220€ in me mal mika da bi jih vzel in jih dal pol spomladi gor

imam pa tudi opcijo za bt002 dve zadnji ena prednja za dobrih 300€ :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Erik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Mehkoba" gume ni poglavitni kriterij glede oprijemljivosti gume s cestiščem. Glavni kriterij je lepljivost materiala na molekularni ravni. Na otip mehkejša guma ima lahko bistveno manjši oprijem zaradi karakteristike materiala. In material (kot vsaka reč) ima optimalen oprijem pri določenih pogojih (kakor je temperatura).

p.s.: precej literature, ki bolj strokovno opisuje lastnosti in karakteristike motorističnih gum je moč najti na internetu. Branje je zelo zanimivo in ga priporočam.

Jebeš literaturo... imel, sprobal... govorim iz lastnih izkušenj :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jebeš literaturo... imel, sprobal... govorim iz lastnih izkušenj :)

potem je pa najbolje, da vsi vozimo racing gume za dež. so najmehkejše!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja vem ja ampak jaz dobim komplet v SC0 za 220€ in me mal mika da bi jih vzel in jih dal pol spomladi gor

imam pa tudi opcijo za bt002 dve zadnji ena prednja za dobrih 300€ :rolleyes:

js bi tut mel za 220 eur komplet sc0! kje se dobi?!

lp6

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa je prišel čas za menjavo zadnje gume... odločil sem se za Z6, spredaj pa imam še dobro qualifier, ali je ta kombinacija vredu? pa nisem nekakšen racer niti kak potovalec...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej načeloma ni ravno najbolje montirati različne gume. Ko bo možno zamenjaj tudi sprednjo za Z6.

P.S. Včeraj preizkusil tudi kako se Z6 obnesejo na mobikrogu pri ne ravno najvišjih temperaturah ozračja. Temp nekje okoli 23-24 stopinj celzija. Z nekaj sonca in nekaj oblačnosti. Oprijem odličen, guma niti enkrat oddrsnila kljub zelo ostrim nagibom.

Še vendo se mi zdi odličen kompromis med športnostjo in vzdržljivostjo.

Popravljeno . Popravil KeC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!