flero Objavljeno Avgust 12, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2010 ...lani sem imel gor Q RR in sem bil z njimi res zadovoljen. Letos sem fliknu gor sportsmartke pa nisem neki "navdušen"; težje padajo v ovinke... ...v primerjavi z q-rr pa mi ne dajejo večjega občutka gripa. Je pa res da je kilometrina njihova dobra stran. ...moji občutki so podobni...v primerjavi s Qrr pa me pri SS najbolj moti občutljivost na zalivke! :angry: ...mi pa prednje gume po 1000km ne trese in upam, da je tudi ne bo... O:-) lp Pecy 1
kewo Objavljeno Avgust 12, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2010 Čas v planinskih ridah od table konec Planine pa do izhoda zadnjega 180. Pol pa šublar v roke, pa po 10 ''sessionih'' merit obrabo. No, resno; ko sem imel na motorju Michelin Pilot Power 2CT, sem jo dokaj lahko pripravil do tega, da je v ovinkih malo poplesavala, pa smeri ni držala v ovinku kot treba. Potem sem dal gor Dragon Supercorso in vse težave so nenadoma izginile. Z Michelinkami sem naredil 10.000, in ko sem jih dal dol je bilo še za kakega jurja, s SC pa 5500km. Gp Racer 211, ki jih imam sedaj se obnaša zelo podobno kot SC, nikoli nobenega zdrsa, edino na zalivke je bolj občutljiva kot SC. SC in GP Racer sta pa ravno en rang višje kot PP 2CT. No, take so moje izkušnje. Lahko pa se to samo meni zdi in bo kak bolj cenjen uporabnik napisal bolj strokovno mnenje. Zanimivo... vidim da moram sprobat Pirelli SC, na začetku sezone sem mev gor Pirelli Diablo...nism biv prov kej navdušen. sm zamenju za 208GP, pa mi isto po zalivkah mal drsi (drgač res vrhunska guma)... ta Supercorsa je pol res TOP guma če ne drsi po "kačicah" Michelin se mi je pa itq že tolk zameru da raj dam Sava gor.
m@dness Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 ja kajpavem nisem nek izvededec na tem področju...ampak moje čisto laično mnenje je, da čim mehkejša je guma, tem hitreje se obrablja...logično a ne....in bolj je guma 'mehka' pomojem tudi bolj drži...kar je tudi logično....seveda je lahko guma mehka kot ' drek' pa ne drži nič...očitno je treba najt pravo sorazmerje med sestavinami, mešanicami, ki so nevem kake...da dobiš dobro gumo...kar je trenutno uspelo pirelliju in mogoč še komu....ker baje res lepi ceste ko sekundkleber V bistvu lahko postavim tvojo tezo na glavo... če primerjam npr. dragon supercorso sc1 (sprednjo) in d211gp soft (sprednjo), je slednja dirkalna in se ne obrablja.. Ni mi jasno kako lahko guma drži 2 grobnika, pannonio, 2 marofa in par k km cestne vožnje pa še vedno zgleda takšna kot sem jo kupil in to RABLJENO!!!! na pisti supercorso pa mi je npr marof našpičil na levi strani in čisto dol pobral... Pa ne da sem edini... kolegu se dogaja popolnoma enako, le da ima zmes medium-soft. Je pa res da zadnjo pobira, tud na cesti se takoj pozna na sredini če ga po ravnini malo bolj stisneš.
Cartman Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 (popravljeno) ja kajpavem nisem nek izvededec na tem področju...ampak moje čisto laično mnenje je, da čim mehkejša je guma, tem hitreje se obrablja...logično a ne....in bolj je guma 'mehka' pomojem tudi bolj drži...kar je tudi logično....seveda je lahko guma mehka kot ' drek' pa ne drži nič...očitno je treba najt pravo sorazmerje med sestavinami, mešanicami, ki so nevem kake...da dobiš dobro gumo...kar je trenutno uspelo pirelliju in mogoč še komu....ker baje res lepi ceste ko sekundkleber ja vidim. kaj pa veš. malo ali nič. Baje so ti povedali in logično sklepaš bol po svoje. Šankteorije in čula kazala. brez zamere. pazi. Gume ki bi reševala človeške napaka še niso nardili. Trdota gume se meri z enoto Shore, ta pa ne pove, kako hitro se bo guma obrabljala. za hec ti lahko povem da ima Qualifire RR tudi po bokih kar precej tršo gumo kot navadni, stari enozmesni Qualifire. pa so VSE karakteristike na strani QRR. @MihaJ: kdo bo pa pelal 10krat gor pa dol? Se bomo mogli menjavat, de bo test resn in kredibilen Popravljeno Avgust 13, 2010. Popravil Cartman gsx750f in brembo 2
RVT Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 (popravljeno) zato me res zanima, kaj je enota ki meri obratno sorazmerje med tem kolk gumo žre in kolk guma drži. Da boš to enoto dubu boš mogu pa vsaj še nekaj parametrov upoštevat( motor, voznikov način vožnje, teža voznika, vzmetenje, tlak v gumah..... ) , da boš prišel do rezultata. Ampak, da boš prišel do formule, ki meri to sorazmerje boš prej obupal kot že nas par miljonov pred tabo :yes: Popravljeno Avgust 13, 2010. Popravil RVT gsxf750 1
brembo Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 Da boš to enoto dubu boš mogu pa vsaj še nekaj parametrov upoštevat( motor, voznikov način vožnje, teža voznika, vzmetenje, tlak v gumah..... ) , da boš prišel do rezultata. Ampak, da boš prišel do formule, ki meri to sorazmerje boš prej obupal kot že nas par miljonov pred tabo :yes: mogoče bo pa RHhonda pogruntal,tako kot v temi od grobnika za najbolši čas malakai 1
RVT Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 mogoče bo pa RHhonda pogruntal,tako kot v temi od grobnika za najbolši čas On bi edini to lahko razvozlal ja ... :grim
biker77 Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 prednja d211gp res nenormalno dolgo drži. vendar pa za na cesto ni glih najbolj primerna. razen če maš ves čas tist dan ko je gas skos do konca. po cesti se lepše pelje "cestna" guma. glede na zadnje poste resno iščem QRR 190/55 in 120/70..se jih še da kje nove dobit?
siks Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 (popravljeno) priznam da te ubergume pirelli nism še vozil, in je najbrž nebom. ker se na dunlopu počutim odlično. priznat moram tudi, da nikakor ne najdem povezave ki jo tolikokrat preberem. Guma ki jo hitro požre BAJE ful bol drži. morda sem tako nezahteven in počasne. morda se sploh neznam peljat. možno. ampak meni je dunlop roadsmart držal vsaj enako dobro kor qualifire, legalen pa je bil skoraj 40% dlje. mala zamera je edino, da je touring guma hitro do roba, ko govorim za zadnjo, sprednji pa v poprečju ostaja kak milimeter ali dva. morda tud trije. zato me res zanima, kaj je enota ki meri obratno sorazmerje med tem kolk gumo žre in kolk guma drži. tudi sam sem na začetku svoje motokariere (prve tri sezone) tako mislil, a sem s kilometri in s preizkusom ss gum spoznal, da raje malo prej menjam in imam tisto "nekaj več" mirnosti, stabilnosti, ki je imajo ss gume več napram st gumam. za moj način vožnje (enodnevni izleti do max.300km) je to optimalno. res pa je, da ne bi imel nič proti temu, da bi mi ss guma zdržala namesto 5kkm še kakega jurja več. seveda vse to ne pomeni, da je z st gumami kaj narobe oz. da se z njimi ne morem peljati, ampak to, da mam raje mirnost, stabilnost,... v vseh pogojih vožnje na račun manj km. kakor komu paše. Popravljeno Avgust 13, 2010. Popravil siks gsx750f 1
Jure Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 prednja d211gp res nenormalno dolgo drži. vendar pa za na cesto ni glih najbolj primerna. razen če maš ves čas tist dan ko je gas skos do konca. po cesti se lepše pelje "cestna" guma. glede na zadnje poste resno iščem QRR 190/55 in 120/70..se jih še da kje nove dobit? www.pocenigume.net Set QRR v dimenziji 120 in 180 --> 203,50€ in v dimenziji 120 in 190 --> 206,30€ m@dness 1
m@dness Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 dobra cena @Biker, sej vem da kao naj nebi ble najbolj primerne za na cesto, ampak mi jih od pannonije ni dosti ostalo pa sem jih kr gor pustil... moram rečt da sem bil sprva skeptičen, kasneje pa zelo pozitivno presenečen saj se normalno segrejejo in drživo brez popuščanja.. edino na belih črtah drsi.. seveda se pogovarjamo o poletnih temperaturah (25+) gsxf750 1
MihaJ Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 Cartman, sem šel kr pomerit s šublarjem, stanje pa je: zadnja GP Racer 211, trdota M. Po 3000 km na cesti in enemu Marofu ima 3,5 mm profila, nova ga je imela 5,5. Torej mi ostane še kakih 3000 km cestne vožnje do indikatorja. Ni tako malo, če bi bilo pa več, pa tudi ne bi bilo nič narobe. Jozeee 1
biker77 Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 dobra cena @Biker, sej vem da kao naj nebi ble najbolj primerne za na cesto, ampak mi jih od pannonije ni dosti ostalo pa sem jih kr gor pustil... moram rečt da sem bil sprva skeptičen, kasneje pa zelo pozitivno presenečen saj se normalno segrejejo in drživo brez popuščanja.. edino na belih črtah drsi.. seveda se pogovarjamo o poletnih temperaturah (25+) sej jo mam tut jest..na lepem (pa tut mal manj lepem) asfaltu drži odlično..problem je ker je takega asfalta bolj malo in potem je vožnja malo manj prijetna Cartman, sem šel kr pomerit s šublarjem, stanje pa je: zadnja GP Racer 211, trdota M. Po 3000 km na cesti in enemu Marofu ima 3,5 mm profila, nova ga je imela 5,5. Torej mi ostane še kakih 3000 km cestne vožnje do indikatorja. Ni tako malo, če bi bilo pa več, pa tudi ne bi bilo nič narobe. ti jih pa šparaš!! moja zadnja 211 gp racer M ima zdaj 1500 km, vmes en marof (narejenih dobrih 70 km) pa je že malo boga. s tem da je na levi strani (pa tudi na desni) med stikom najmehkejše in srednje zmesi grdo pobrana in posledično ob srednjih nagibih motor beži iz smeri..nisem preveč zadovoljen.. roko 1
MihaJ Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 sej jo mam tut jest..na lepem (pa tut mal manj lepem) asfaltu drži odlično..problem je ker je takega asfalta bolj malo in potem je vožnja malo manj prijetna ti jih pa šparaš!! moja zadnja 211 gp racer M ima zdaj 1500 km, vmes en marof (narejenih dobrih 70 km) pa je že malo boga. s tem da je na levi strani (pa tudi na desni) med stikom najmehkejše in srednje zmesi grdo pobrana in posledično ob srednjih nagibih motor beži iz smeri..nisem preveč zadovoljen.. Ja po ravnicah res ne nažigam, pa s semaforjev 1-2 tudi ne. Na F4 imam enake gume, po 1500 km in enemu obisku dirkališča Adria je pa še 4,5 mm zadaj, je pa res da je ob strani mal slabša. A zadaj ima ta guma tri zmesi? A ni samo po sredini trda, na bokih pa povsod enako? Saj sem gledal na njihovi strani, pa nič pametnega našel. A se drugačna zmes začne tam, kjer je tista črta na gumi, na približno zadnji tretjini gume? No, na progi je kar fino delala, brez zdrsov, je pa mogoče malo trganja tamle( ravno tam okoli tiste črte), ne vem, mogoče lahko kdo pove, ki ima malo več izkušenj. Jozeee 1
biker77 Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 (popravljeno) Ja po ravnicah res ne nažigam, pa s semaforjev 1-2 tudi ne. Na F4 imam enake gume, po 1500 km in enemu obisku dirkališča Adria je pa še 4,5 mm zadaj, je pa res da je ob strani mal slabša. A zadaj ima ta guma tri zmesi? A ni samo po sredini trda, na bokih pa povsod enako? Saj sem gledal na njihovi strani, pa nič pametnega našel. A se drugačna zmes začne tam, kjer je tista črta na gumi, na približno zadnji tretjini gume? No, na progi je kar fino delala, brez zdrsov, je pa mogoče malo trganja tamle( ravno tam okoli tiste črte), ne vem, mogoče lahko kdo pove, ki ima malo več izkušenj. v bistvu ima 5 zmesi(vsaj tko tržijo) drgače pa so 3 zmesi ja..sredina, ob strani in skrajni rob in ravno na tistem stiku ki se na tvoji sliki dobro vidi je slaba..tam imam jaz skoraj 2 mm "luknjo" not..požrto čist.. sicer sem jo naredil na marofu, so pa tudi že z grobnika prišli s takim problemom..tega pri 209-ki ni bilo..jo je požrlo ampak ne tako da je pol guma skoraj nevozna.. sicer pa, moj V2 res ni prizanesljiv do gume.. Popravljeno Avgust 13, 2010. Popravil biker77
macak333 Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 Mene pa neki zanima. Na svojem "motorju" imam namotirane Dunlop Sportmax Qualifier in mi jih zelo čudno pobira, t.j. sprednja je na levi pobrana do roba na desni pa še malo manjka, večji problem predstavlja zadnja guma, katera še ni videla roba. Zanima me pa v zvezi slednjega, ali je lahko za tako pobiranje gume kriv stil vožnje ali pa tlak (imam napumane po priročniku). Ker mi je čudno, ko sem gledal in bral po forum, vsem manjka pri sprednji še kakšen mm do roba, pri meni pa ravno obratno. Ni BV zadnja guma širša.
biker77 Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 Mene pa neki zanima. Na svojem "motorju" imam namotirane Dunlop Sportmax Qualifier in mi jih zelo čudno pobira, t.j. sprednja je na levi pobrana do roba na desni pa še malo manjka, večji problem predstavlja zadnja guma, katera še ni videla roba. Zanima me pa v zvezi slednjega, ali je lahko za tako pobiranje gume kriv stil vožnje ali pa tlak (imam napumane po priročniku). Ker mi je čudno, ko sem gledal in bral po forum, vsem manjka pri sprednji še kakšen mm do roba, pri meni pa ravno obratno. Ni BV zadnja guma širša. najbrž imaš sprednjo malo nižjo? maš 70 al 65? sicer je bla pa aprilia nekej na tleh a ne? si zihr da je brezhiben motor?
macak333 Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 najbrž imaš sprednjo malo nižjo? maš 70 al 65? sicer je bla pa aprilia nekej na tleh a ne? si zihr da je brezhiben motor? Sprednja je 70 "višine" t.j. 110/70, čist standardno. Ja res je, vendar sem to že pred neljubim dogodkom opazil, ampak se nisem oziral na to. Zdaj me pa to resno moti, ker kaj bo, ko mi v malo večjem nagibu sprednje zmanjka, zadnja pa še nepobrana
Igorr Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 Sprednja je 70 "višine" t.j. 110/70, čist standardno. Ja res je, vendar sem to že pred neljubim dogodkom opazil, ampak se nisem oziral na to. Zdaj me pa to resno moti, ker kaj bo, ko mi v malo večjem nagibu sprednje zmanjka, zadnja pa še nepobrana Kako imaš pa kaj vzmetenje nastavljeno?
macak333 Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 Sprednje (vilice) itak ne morem nastavljat, kar se pa zadnjega tiče pa ne vem, za nastavitev imaš samo vijak katerega lahko zategneš ali odtegneš (dvigneš, sputiš zadek). Vendar močno dvomim, da je vzmetenje krivo, ker sem pri prejšnem imel isti problem. V ponedeljek skočim do servisa in njih povprašam, kaj misli v čem je lahko problem.
Igorr Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 Sprednje (vilice) itak ne morem nastavljat, kar se pa zadnjega tiče pa ne vem, za nastavitev imaš samo vijak katerega lahko zategneš ali odtegneš (dvigneš, sputiš zadek). Vendar močno dvomim, da je vzmetenje krivo, ker sem pri prejšnem imel isti problem. V ponedeljek skočim do servisa in njih povprašam, kaj misli v čem je lahko problem. A je v križih kaj spuščen?
dejansmb Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 www.pocenigume.net Set QRR v dimenziji 120 in 180 --> 203,50€ in v dimenziji 120 in 190 --> 206,30€ širnik v radljaj jih ima mislim, da okoli170-180e za komplet, ker mi je zadnč cene našteval, ko sem sam menjaval gume.
macak333 Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 A je v križih kaj spuščen? Sem lih malo prej čistil motor in si stvar ogledoval. Čist vse stock, zihr je neki z vožnjo narobe, sej bom videl naslednji teden, vrjetno že v ponedeljek.
N1 kot Nena Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 Ejla, za vse vrste motorjev in vse vremenske vplive, kot tudi vse tipe voznikov, dobite preverjeno, po najugodnejših cenah (s profi. montažo vred!!! kar je zelo pomembno) gume Dunlop, Bridgestone, Michelin, Metzeler, Pirelli pri MOTO SPRINTU - Miro, na Šmarski c. 14, v Kopru GSM 031 324 184. Primorci (pa ne samo mi) ga poznamo! wroom pozdrav! nekdo, perici, Frips in 9 others 3 9
kewo Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 Sprednje (vilice) itak ne morem nastavljat, kar se pa zadnjega tiče pa ne vem, za nastavitev imaš samo vijak katerega lahko zategneš ali odtegneš (dvigneš, sputiš zadek). Vendar močno dvomim, da je vzmetenje krivo, ker sem pri prejšnem imel isti problem. V ponedeljek skočim do servisa in njih povprašam, kaj misli v čem je lahko problem. Jst sm za en obrat armortizer zategnu, pa pridem z obema do roba... sam to pomoje nima veze. To je pol stil vožnje če je tako že pri 2. motorju
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se