John2005 Objavljeno Julij 18, 2006 Objavljeno Julij 18, 2006 Kaj pa če bi jih napumpu na 2.5 / 2.9 kot priporoča proizvajalec? Jest mam na R1 sicer Dunlop Qualifier in sm mal probavu različne tlake v gumah na istirelaciji in sm na koncu ugotovu da če jih napumpam tako kot piše na strani od dunlopa da se motor najlepše pelje. Pri premalo tlaka sem imel občutek da se pri vstopu v ovink motor težko nagne....pri pospeševanju iz ovinka pa kot da se zadaj zvoja......
MK-R1 Objavljeno Julij 18, 2006 Objavljeno Julij 18, 2006 Ko so mi namontirali gume so jih napumpali 2,5/2,9 , vendar sem imel še slabši občutek. Drsenje najbolj opazim v hitrejših ovinki, v zaprtih in manjši hitrosti niti ne. Morda je stvar tudi o nastavitvi fedrov. :hmm: Nastavljeno imam original.
gizmOkak Objavljeno Julij 18, 2006 Objavljeno Julij 18, 2006 js sm mel 2.4 spredi in 2.8 zadi...čez zimo pa mal spustu na 2.2 oz 2.4 zmeri lepo pelu, moped pa CBR600
John2005 Objavljeno Julij 18, 2006 Objavljeno Julij 18, 2006 Jah kar se fedrov tiče jest sm si zadi naštimu 2 klika trše pa je velik bolš..mislm da si bom še spredej za malenkost otrdiv pol pa mislm da bo to tip top. Ne vem iz kje si sicer doma...ampak če maš priliko pejt nekam k dobr poznaš cesto in je dober asfalt ...ogrej gume pol pa nagn do konca pa ti bo hitr jasno kaj je narobe. Jest mislm da če napumpaš na neko sredino med tistim kar maš zdej in tovarniško priporočeno vrednostjo da načeloma guma nebi smela bit kriva ker MPP 2CT so dobre gume. Mal se probej z trdoto zadnje vzmeti poigrat...lahko da je premehka pa motor začne mal cincat in zgleda k da oddrsava...... :hmm:
P182 Objavljeno Julij 18, 2006 Objavljeno Julij 18, 2006 (popravljeno) Imam gume Michelin pilot power 2CT, pumpam jih S/Z 2,3/2,7 in imam občutek, da v nagibu drsita obe gumi, na cesti ne pista. Rabim mnenje, namig kaj nardit.Nekje sem zasledil, da jih je treba še malo spustiti! :? Motor je R1, 2004. mogoče pa gume niso bile dovolj ogrete :hmm: Popravljeno Julij 18, 2006. Popravil P182
moto rider Objavljeno Julij 18, 2006 Objavljeno Julij 18, 2006 (popravljeno) Ko so mi namontirali gume so jih napumpali 2,5/2,9 , vendar sem imel še slabši občutek. Drsenje najbolj opazim v hitrejših ovinki, v zaprtih in manjši hitrosti niti ne. Morda je stvar tudi o nastavitvi fedrov. :hmm: Nastavljeno imam original. Očitno imaš R-1? A veš koliko pumpajo fantje za na pisto? Okoli 2 atmosfere. Normalno, zavisi od vrste pnevmatik. Fedre pa pusti na miru, ker jih nihče ne bo bolje nastavil kot proizvajalec. Eksperimentiranje se ti zna pa krepko maščevati. Preverjeno! Verjetno pa, da ne voziš prav počasi?... :hmm: :hmm: :hmm: Po cesti mislim. Popravljeno Julij 18, 2006. Popravil fičo
bu5a Objavljeno Julij 18, 2006 Objavljeno Julij 18, 2006 Očitno imaš R-1? A veš koliko pumpajo fantje za na pisto? Okoli 2 atmosfere. Normalno, zavisi od vrste pnevmatik. Fedre pa pusti na miru, ker jih nihče ne bo bolje nastavil kot proizvajalec. Eksperimentiranje se ti zna pa krepko maščevati. Preverjeno! Verjetno pa, da ne voziš prav počasi?... :hmm: :hmm: :hmm: Po cesti mislim. Tovarna nastavi vzmetenje na neko srednjo vrednost. Možnost nastavitev je pa zato da si vsak sam nastavi motocikel glede na svojo težo,namen uporabe motorja in način vožnje. 2 atmosfere bo pa premal za na cesto. 2,5-2,9 priporoča michelin. Lp
MK-R1 Objavljeno Julij 19, 2006 Objavljeno Julij 19, 2006 Čudno se mi zdi, ker sem imel prejšni komplet gum Michelin pilot power, z istimi nastavitvami amortizerjev in tlak v gumah 2,3/2,7 in nobenih problemov. Gume sem imel pa tudi vedno ogrete (Lj-Kalce-Črni kal). Bom danes zadnji amortizer za kakšen klik bolj na trdo naštimal.
BOJAN6 Objavljeno Julij 21, 2006 Objavljeno Julij 21, 2006 Tudi jaz sem montiral na R1-2004 nove Pilotke 2CT. Prej sem imel normalne Pilot Power in sem bil z njimi zelo zadovoljen - tako na cesti kot na Grobniku. S ta novimi sem bil enkrat na Grobniku, guma se je odlično obnesla, čeprav se je v območju mehke zmesi precej grobo nasvaljkala. Problem pa je nastal sedaj, ko se vozim po cesti. Predvsem zadnja nima več popolnoma nobenega oprijema. Njena tekalna površina ni več gladka, postala je nekako pomarančasto - celulitna in ne drži več. Včeraj sem imal kar 3 precej zoprne zdrse, sicer na gladkem asfaltu, vendar pri hitrostih in nagibih daleč od tistih, pri katerih prej ni bilo problemov. Očitno se je guma na Grobniku malo pregrela (čeprav se to pri časih 1.50 ne bi smelo zgoditi), spremenila strukturo in sedaj ne drži več optimalno. Vem, da se je to pri Michelin gumah že dogajalo, predvsem pri PILOT RACE. Očitno so pri 2CT gumi za mehkejši del uporabili kar dirkalno zmes.
MK-R1 Objavljeno Julij 21, 2006 Objavljeno Julij 21, 2006 (popravljeno) Jaz sem zadnjo gumo spustil za 0,1bar in zadnji amortizer za dva klika bolj na trdo nastavil in je bolje. Čudno se mi zdi, da 2CT guma po obrabljenem asfaltu slabše drži, kot pilot power. Popravljeno Julij 21, 2006. Popravil MK-R1
Erik Objavljeno Julij 23, 2006 Objavljeno Julij 23, 2006 Ta teden sem zmontiral komplet michelin pilot power in naredil z njimi 250km (od tega 100km MR :whistle: ). Prvi vtisi so fenomenalni. Motor je stabilen kot bi bil na tirih, dopušča zelo velike nagibe, segreje se dokaj hiter in se ne sfalka. Prej sem imel D208RR in se lahko skrije proti powercam.....motor je bil v ovinkih nemiren, sprednja je rahlo drsela in sfalkala se je ko nora (značilno za dunlop <_< ) ampak se je pa hitrej segrela P.S. dunlop adijo :yes:
John2005 Objavljeno Julij 23, 2006 Objavljeno Julij 23, 2006 A ma kdo na R1 qualifier in da je mogoče mel gor v originalu pilot power. Mal me zanima kakšna kej razlika ker morm počas gume zamenat pa me mal mika da bi probov še pilot power
Ice Objavljeno September 3, 2006 Objavljeno September 3, 2006 da nadaljujemo zgodbo....... od zadnjega javljanja minilo 4500+ km. vec kot presenecen nad globino profila zadnje gume. po trenutnem izgledu bo vsaj se za legalnih 3000 km, prej vec, ce je ne zacne pospeseno pobirati. o oprijemu v suhem in mokrem nobene nove pripombe, tudi pri temperaturah nad 30°C nobenih presenecenj ali "nenormalnih" odzivov na cesti. ali pa se pocasi spreminjam v starega ateka z ustrezajocim stilom voznje. edino sprednja guma se mi "zdi" (ker nisem bil na zacetku ravno pozoren koliko ima profila) "boga", spet najbrz samo subjektivni vtis zaradi proporca profila spredaj/vzadaj. nadaljevanje zgodbe st. 2: nobenih presenecenj, novosti ali drugacnih pretresljivih dogodkov - vsaj v zvezi z gumami michelin pilot road ne. vse zgoraj nasteto drzi, obraba presentljivo majhna, po prevozenih 12k km bo komplet se vedno za vsaj 3-4k km; legalnih (ergo s profilom do 1,6 mm). lahko recem, da sem spet nasel gumo katera ustreza, zraven vsej ostalih kriterijev, tudi moji skrtosti. tole drzi vedno bolj. upam, da ne bom razocaran. :) 12k+ km na banditu 1200 z enim kompletom brez kompromisa pri oprijemu in komfortu - respekt. :yes:
Gallus Objavljeno September 4, 2006 Objavljeno September 4, 2006 ... skoraj ti ne verjamem ... še dobro, da vidim, kdo je napisal post ... :)
TBoxer Objavljeno September 4, 2006 Objavljeno September 4, 2006 ... legalnih (ergo s profilom do 1,6 mm)... Kaj to velja za Avstrijo ??, ker v Sloveniji je za "mopede" 1mm profila. lp
Ice Objavljeno September 5, 2006 Objavljeno September 5, 2006 gallus, tudi sam skoraj ne verjamem. pa sem vseeno ze pred letom in mesecem (ok, stirimi B) ) zamenjal gumi in je se vedno prvi komplet pilot road montiran. razen ce mi ga niso kaksni skratki v garazi brez moje vednosti zamenjali (sanja svinja kukuruz :P). tboxer, yep, za AUT to velja.
Barth Objavljeno September 5, 2006 Objavljeno September 5, 2006 tudi jaz sem ful zadovoljen z michelinkami, poskusil sem namreč z Pilot Power in je 1A guma (zadnja je zdržala 6.000 km - ogulena zgolj po sredini), sedaj pa je že 7.000 km gor Pilot Road, ki pa jo čaka vsaj še toliko km (ni porabljena niti do sredine :OK: ). Prva izbira so bile Powerke, ker sem želel dober oprijem, čeprav sem bolj turing vozač. Sedaj po Pilot Road pa ugotavljam, da je oprijem za moj stil vožnje še vedno super, obraba pa bistveno manjša. Gume ne šparam in je po Dolomitih, Italiji in Švici kar konkretno trpela pri preganjanju čez passote. Prvo gumo imam še kar Powerko, kjer ni kompromisov glede oprijema in bo verjetno naslednja tudi še kar Powerka. Trenutna ima sedaj cca 11.000 km in je na indikatorjih (dobra bo še za Faakersee in kako krajšo turco do konca sezone). :fredy:
Joc 111 Objavljeno September 5, 2006 Objavljeno September 5, 2006 tudi jaz sem ful zadovoljen z michelinkami, poskusil sem namreč z Pilot Power in je 1A guma (zadnja je zdržala 6.000 km - ogulena zgolj po sredini), sedaj pa je že 7.000 km gor Pilot Road, ki pa jo čaka vsaj še toliko km (ni porabljena niti do sredine :OK: ). Prva izbira so bile Powerke, ker sem želel dober oprijem, čeprav sem bolj turing vozač. Sedaj po Pilot Road pa ugotavljam, da je oprijem za moj stil vožnje še vedno super, obraba pa bistveno manjša. Gume ne šparam in je po Dolomitih, Italiji in Švici kar konkretno trpela pri preganjanju čez passote. Prvo gumo imam še kar Powerko, kjer ni kompromisov glede oprijema in bo verjetno naslednja tudi še kar Powerka. Trenutna ima sedaj cca 11.000 km in je na indikatorjih (dobra bo še za Faakersee in kako krajšo turco do konca sezone). :fredy: Se strinjam, mi smo mel na cbr-f ki prvo tele michelin macadam gume. ko nebi nikomur priporocil. Sledile so dunlopke 207 ki so se prehitro obrabljale, nato michelin pilot road ki so za srednje hitre voznike odlicne gume, res dober oprijem gum pa majhna obraba gum. Trenutno pa so gor power race 2ct- ki so pa absolutni zakon. In mislim da kr ostanem pr teh. Lp, :D
moto rider Objavljeno Oktober 21, 2006 Objavljeno Oktober 21, 2006 Kje v Ljubljani bi najugodnejše dobil (za Enduro)? Michelin Anakee 140-80-17 Hvala za odg.! :worship:
SF Objavljeno Oktober 21, 2006 Objavljeno Oktober 21, 2006 A ni Špan na Brezovici taglavn za take zadeve? Vsaj na svoji strani jih ma... 28700 sit, če ti to kej pomaga...
moto rider Objavljeno Oktober 21, 2006 Objavljeno Oktober 21, 2006 A ni Špan na Brezovici taglavn za take zadeve? Vsaj na svoji strani jih ma... 28700 sit, če ti to kej pomaga... Hvala SF!
Ice Objavljeno Oktober 22, 2006 Objavljeno Oktober 22, 2006 epilog zgodbe o michelin pilot road in bandit 1200: po prevozenih 14k km (in nekaj drobiza) je zadnja guma na sredini obrabljena do indikatorjev, na straneh bi se se dalo nekaj k km legalno prevoziti; s tem, da sem zadnjih ca. 2k km presvasal skoraj izkljucno po AC ( :doze: ). sprednja ima tudi na sredini se ca. 1 mm profila do indikatorjev. zakljucek: za moj stil voznje in moje potrebe idealna obutev za moj motor. vsi prejsni komentarji o gumi in oprijemu drzijo do konca profila. niti enkrat nista zdrsnili, razen na mokrih ali "tekocih" zalivkah in mokrih oznacbah na cesti.
platoom Objavljeno Marec 13, 2007 Objavljeno Marec 13, 2007 Na FZ6S sem nataknil Pilot Road 2 :yea1: Jo je že kdo kaj vozil? Sam ravno nisem kak expert za testiranje :huh:
Ice Objavljeno Marec 14, 2007 Objavljeno Marec 14, 2007 bil vceraj v radljah copatke zamenjati. nova guma izgleda ze kot "rabljena" - ca. polovica manj profila kot pilot road. wtf ?! nisem nikjer zasledil kaksnega zaneslivega podatka o vzdrzljivosti in po pogovoru s primozom sem raje vzel Z6. @ platoom: porocaj kako je s kilometrazo.
bu5a Objavljeno Marec 14, 2007 Objavljeno Marec 14, 2007 bil vceraj v radljah copatke zamenjati. nova guma izgleda ze kot "rabljena" - ca. polovica manj profila kot pilot road. wtf ?! nisem nikjer zasledil kaksnega zaneslivega podatka o vzdrzljivosti in po pogovoru s primozom sem raje vzel Z6. @ platoom: porocaj kako je s kilometrazo. Obe,pilot road in pilot road2 imata 6,5mm globino dezena. Lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se