Gost Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 Ko je prišel kdo na obisk, se je čudil, kako me ne moti ta trušč. Sem ga začudeno pogledal in prisluhnil...a, pa res je letalo.... Enako velja tudi za uro kukavico v kuhinji...
Matori Hanzo Objavljeno April 18, 2015 Opozori Objavljeno April 18, 2015 Enako velja tudi za uro kukavico v kuhinji... V pripravi je evropska direktiva, po kateri bodo vse kukavice v kuhinji morale nositi odsevne jopiče in komplete za prvo pomoč. Efendi, bosa, thumper in 1 other 4
bobi1001 Objavljeno April 18, 2015 Opozori Objavljeno April 18, 2015 Lahko razpredamo kaj in kako in napisemo 2 strani o tej temi kaj je bolje,da bomo bolj vidni.Ce se ne bomo sami pazili nas ne bo nihca,sploh pa ne kaksni prepotentnezi,ki ogrozajo vse po vrsti. thumper in motofrik 2
Popularna objava Mavii Objavljeno April 25, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno April 25, 2015 24ur/AMZS je objavil članek, da motoristi sami ne naredimo nič v zvezi z vidnostjo/varnostjo na cesiti ( priponka ). Sam sem pred kratkim kupil motor in takoj dodal rdeč LED trak za dodatno zavorno luč ( svetlejša in bolje vidna od originalne dvonitne ta je ostala nedotaknjena ) LED na začetku hitro utripa in nato stalno sveti. Menil sem, da utripanje vzbudi pozornost voznika zadaj ( tudi iz strani se vidi ali zaviraš ), ta posledično hitreje ukrepa/zavira ( vemo, da večina voznikov ne upošteva varnostne razdalje ) Verjetno uganete kako sem prišel skozi tehnični pregled. Not z lučko na motorju, ven z lučko v žepu. Najraje bi videli, da se vozim kot novoletna jelka in mi v istem stavku to preprečujejo. Verjetno bodo v kratkem prepovedali svetleče brezrokavnike, ker preusmerjajo pozornost drugih voznikov. Dogodek mi obudi spomine dobrih 20 let nazaj, ko sem v dobri veri kupil 3 zavorno luč za avto ( homologirano saturnus ) z enakim namenom kot zgoraj. Rezultat ENAK gornjemu . Čez 2 leti je bila vgradnja 3 zavorne luči v novih avtomobilh obvezna. Namesto, da objavljajo takšne neumnosti in se držijo neživljenskih zakonov kot pijanec plota, bi lahko objavili sprejemanje predlogov o varnosti/vidnosti motoristov, jih preučili in zahtevali spremembo zakona v prid nas vseh. Naj povem, da sem star 49 let z avtom/avtodomom prevozil miljone kilometrov po celem svetu po levi in desni ( v pravo smer ) pred kratkim sem opravil še izpit A kategorije in za sabo imam že prvih 1.500km z motorjem HONDA cbf600sa. Z lahkoto trdim, da na slovenskih cestah vlada divji zahod. Vozniki avdijev,bmwjev,mecedesov, jeepov skratka vse kar je VEČ, na cesti dominirajo in bi najraje videli , da se vsi ostali, ki se držimo omejitev in predpisov poberemo na kolovoze ob cesti. Ste opazili, da pri nas človek sploh ne more imeti pravilne varnostne razdalje, ker tisti zadaj kar rinejo v rit in prehitevajo ( ker je pač prostor (beri varnostna razdalja ) spredaj ) tako, da imam ves čas občutek, da se premikam čedaje bolj nazaj in ne naprej v smeri vožnje pa še varnostne razdalje nikakor ne morem imeti. ( v opombo policiji, ki meri in kaznuje tiste brez varnostne razdalje ) Ko pa vključiš "žmigavc" za menjavo voznega pasu se tistemu zadaj kar meša, kako bi ti to preprečil in ti za povrh še blenda in maha češ kam rineš. Pred kratkim me je povabila kolegica na vožnjo z motorjem čez Ljubelj mimo Faker seeja na alpen strasse in čez Korensko sedlo v Kranjsko goro ter naprej proti Ljubljani. ČUDOVITO POMIRJUJOČE UŽIVAŠKO. Samo, da sva bila nazaj čez mejo v sLOVEniji sva takoj dobila vsak svojega sledilca pa ne na facebook ampak za rit.!! In vsakič, ko se vrnem iz potovanja po svetu me šokira neuvidevnost,nestrpnost,izsiljevanje, neupoštevanje peščev na prehodih, kolesarjev.......... bodimo prijazni in strpni do drugih, da bodo tudi drugi do nas ( prj al slej ) Predlagajte, pišite morda se bo koga tam zgoraj kaj prijelo. Lep pozdrav, in komaj čakam, da si pomahamo na cesti ( to lepo gesto me je med drugim naučil odličen inštruktor Igor v avtošoli JEŽICA ) hvala tudi mojima dragima prijateljema za pomoč v prvih kilomerih na divjem zahodu. celoten članek na 24ur : http://www.24ur.com/novice/slovenija/motoristi-velikokrat-zrtve-nesrec-a-tudi-sami-premalo-poskrbijo-za-varnost.html primer utripajoče zavorne luči : DXR16, Joker, Nikii in 13 others 16
bobiboss Objavljeno April 26, 2015 Opozori Objavljeno April 26, 2015 se strinjam s tvojim pisanjem, tudi sam imel takele izkušnje z raznimi dodatnimi lučkami. kar se tiče vožnje v "rit"...ma za znoret včasih, eni enostavno ne vem kaj hočejo.jaz pospešim in potem zopet nazaj v normalnem ritmu in s tem nakažem da mi ni všeč da mi rine v rit.če to ne pomaga, lepo nežno upočasnim in spustim vozilo mimo in pazi to......v naslednjem kilometru cijazim za tem vozilom....ker nonsens. nestrponost na cesti...ma ne vem kaj nardit v tej smeri...in pa arogantnost tistih s "stroji"...ni jim ravno pomoči razen da zamenjajo vozilo in se postavijo v vlogo "podrejenega" v njihovem smislu. in ja...pri sevrnih sosedih se tudi jaz pelejm zelo sproščeno..... gsxf750, maxxim in Maximus 3
moto rider Objavljeno April 26, 2015 Opozori Objavljeno April 26, 2015 (popravljeno) Meni tudi odsevni jopič ne nuca kaj dosti! To je moja izkušnja pri vseh budalah v prometu! To, kar sem danes doživel na cesti, pa še za v črno kroniko ni - samo, sem mu ušel... (Ampak po sreči!!) Takle mamo, kaj češ!! Najbolj si (motorist) varen na cesti, če sam paziš na druge!!! mr Popravljeno April 26, 2015. Popravil moto rider Maximus, Efendi, KARMEN1 in 4 others 7
JONI 46 Objavljeno April 27, 2015 Opozori Objavljeno April 27, 2015 (popravljeno) Vidnost ? V petih letih nosenja odsevnega brezrokavnika sem se naucil, da brezbriznezem ne pomaga nic... Vrgel sem ga v kos, oziroma namenil za sluzbene zadeve. Ljudje se navadijo vsega kar je okoli njih, tako kot so se nasih " vidnih " oblacil. Dodatne luci ? Pomagajo ravno toliko kakor si sami predstavljamo da, drugace, popolnoma nic. Mogoce je se najbolj viden zelo velik motor, potovalne zadeve, cim visje, z cimvec opreme. Najbolj nam pomaga nasa lastna pamet, obvladovanje motorja in sebe. Oblecite se kakor vam ustreza, opremite motor kakor zelite, ne zaradi drugih. Zaradi sebe, da boste z cistimi misli in z glavo pri voznji ! Ce se mi nekdo vozi za ritjo, se mu umaknem, pa naj nori naprej !! Popravljeno April 27, 2015. Popravil JONI 46 Efendi, MiNa, mladench in 5 others 8
moto rider Objavljeno April 27, 2015 Opozori Objavljeno April 27, 2015 ...še tole; Bili so časi, ko sem plačal kazen zato, ker sem vozil s prižgannim žarometom (kratka luč). Samo toliko o pameti "odgovornih", ki skrbijo za pokorne državljane...
lukabogo Objavljeno April 27, 2015 Opozori Objavljeno April 27, 2015 Sam sem kupil dodatne led luči, ki žal niso homologirane. Ampak sem na cesti dosti bolj viden, kar med vožnjo vedno opažam in tudi jaz bolj vidim ponoči. Ampak, ker država nima nič od tega, pri nas ni so dovoljene v cestnem prometu. Pa mi je prav malo mar. Imam vedno prižgane, imajo tri funkcije in sicer za podnevi, za ponoči in strobo. Vredne nakupa. http://m.aliexpress.com/item/2032984295.html?productSubject=2-PCS-125W-Black-Motorcycle-Motorbike-3000LMW-Upper-Low-Beam-Flash-CREE-U5-LED-Driving-Fog&productId=2032984295&tracelog=wwwdetail2mobilesitedetail
ferek Objavljeno April 28, 2015 Opozori Objavljeno April 28, 2015 Jaz sem tut luči nabavu: http://www.banggood.com/Motorcycle-Cree-U2-LED-Headlights-Modification-Lens-Strong-Light-p-923250.html ...isto, nehomologirane... ampak svetijo pa da popizdiš, prav neverjetno!... še podnevi mi blendajo, pa me čist kurc briga! Kvečjemu jim še dolgo zram prižgem! Opažam da sem viden... "fluorescentno" pa niti pod razno ne bom oblečen! tadejh 1
lukabogo Objavljeno April 28, 2015 Opozori Objavljeno April 28, 2015 (popravljeno) Jaz sem tut luči nabavu: http://www.banggood.com/Motorcycle-Cree-U2-LED-Headlights-Modification-Lens-Strong-Light-p-923250.html ...isto, nehomologirane... ampak svetijo pa da popizdiš, prav neverjetno!... še podnevi mi blendajo, pa me čist kurc briga! Kvečjemu jim še dolgo zram prižgem! Opažam da sem viden... "fluorescentno" pa niti pod razno ne bom oblečen! Mene tud boli kurac. Če mi blendajo pomeni, da sem opažen...ko se pred mano vozeči začnejo umikat pomeni, da sem opažen. Če me pa ne vidijo pa dam na funkcijo "strobo" in potem me zihr vidijo Popravljeno April 28, 2015. Popravil lukabogo KARMEN1 1
Hornet Objavljeno April 29, 2015 Opozori Objavljeno April 29, 2015 Se strinjam, da prisilno nošenje cestarskih barv problem ne bo rešilo. tadejh, KARMEN1, motofrik in 1 other 4
motofrik Objavljeno April 30, 2015 Opozori Objavljeno April 30, 2015 (popravljeno) Spredaj imam vedno prižgane dodatne H3 luči, zadaj so tudi dodatne pozicijske. In LED stop luči so tudi. Za slednje mi je lani na tehničnem rekel ''kaj pa je to?''... Ja, sem rekel, zato da vidijo ko zaviram. Pa je homologirano, ga je še zanimalo... Sem rekel, da so pa ja original dodatna oprema... Pravi, da je vseeno treba homologirati. No.... osem let jih že imam gor, pa mi policisti nikoli niso rekli, da ne smem imeti... In ostajajo gor. Tudi, če bo kdaj s kaznijo zagrozil... Mogoče ni povezano s to temo, pa vseeno... tudi za vse štiri zimske gume so se mi smejali, ko sem jih imel že na stoenki... Popravljeno April 30, 2015. Popravil motofrik KARMEN1 1
franc Objavljeno April 30, 2015 Opozori Objavljeno April 30, 2015 Da luči niso homologirane za cestno rabo verjetno nekaj pomeni (ni kaprica kot si nekateri razlagajo) . Moda "božičnih dreveščkov" . ki se je razpasla zadnje čase pa prav nič ne pripomore k varnosti, bleščanje in slepenje drugih udeležencev ne pripomore k varnosti ampak ravno nasprotno. Ni pa to "rezervirano" samo za motorje. lp
lukabogo Objavljeno April 30, 2015 Opozori Objavljeno April 30, 2015 Da luči niso homologirane za cestno rabo verjetno nekaj pomeni (ni kaprica kot si nekateri razlagajo) . Moda "božičnih dreveščkov" . ki se je razpasla zadnje čase pa prav nič ne pripomore k varnosti, bleščanje in slepenje drugih udeležencev ne pripomore k varnosti ampak ravno nasprotno. Ni pa to "rezervirano" samo za motorje. lp a dej ne seri no...če sem te zaslepil potem pomeni, da si me videl....in to je point božičnega drevesca DAMI34 1
Borutt Objavljeno April 30, 2015 Opozori Objavljeno April 30, 2015 Nekaterim še vedno ni jasno, da so določene stvari z razlogom homologirane in določene pač ne. Poleg tega, homologacija ni kaprica nekoga. Tudi pri bleščanju oziroma zaslepljevanju drugih z dodatnimi lučmi ali s previsokimi žarometi (ali vožnja z dolgo lučjo) nekaterim ni najbolj jasno. Bleščeče luči so moteče in ne sodijo na cesto. Višina svetlobnega snoba mora biti pravilno nastavljena zaradi varnosti. Bleščeče luči niso varnost, ampak nevarnost, ker drugi udeleženci ne morejo ugotoviti, koliko je tista bleščeča luč oddaljena in s kakšno hitrostjo se giblje. Ker je luč bleščeča je ocena oddaljenosti in hitrosti napačna in zato pride do izsiljevanja. Je sedaj vsem jasno, zakaj mora biti višina svetlobnega snopa pravilno nastavljena ? Zaradi varnosti sitnarijo strici na tehničnem pregledu. Če pa komu ni všeč takšna varnost, ima še vedno možnost spremembo prebivališča za eno izmed držav, kjer ponoči pred ovinkom ugasnejo luči. OFI, gsxf750, franc in 4 others 7
Snečer Objavljeno April 30, 2015 Opozori Objavljeno April 30, 2015 Zapestje si nastavite, potem pa žaromete. Vidljivost je še najmanjši problem ba naših cestah in nasploh OFI, gsxf750 in moto rider 3
ferek Objavljeno April 30, 2015 Opozori Objavljeno April 30, 2015 bla bla bla.... jaz bom podnevi še vedno zaslepljeval ostale udeležence na polno! In če bom za to plačal kazen, jo bom s čisto vestjo in zasluženo. Vem pa da bom viden in opažen!
Scarabeo 500 Objavljeno April 30, 2015 Opozori Objavljeno April 30, 2015 Saj zato smo pa v taki banana državi, vsak dela nekaj po svoje, kar mu pač paše in misli, da je dobro zanj. Scarabeo
lukabogo Objavljeno April 30, 2015 Opozori Objavljeno April 30, 2015 (popravljeno) Nekaterim še vedno ni jasno, da so določene stvari z razlogom homologirane in določene pač ne. Poleg tega, homologacija ni kaprica nekoga. Tudi pri bleščanju oziroma zaslepljevanju drugih z dodatnimi lučmi ali s previsokimi žarometi (ali vožnja z dolgo lučjo) nekaterim ni najbolj jasno. Bleščeče luči so moteče in ne sodijo na cesto. Višina svetlobnega snoba mora biti pravilno nastavljena zaradi varnosti. Bleščeče luči niso varnost, ampak nevarnost, ker drugi udeleženci ne morejo ugotoviti, koliko je tista bleščeča luč oddaljena in s kakšno hitrostjo se giblje. Ker je luč bleščeča je ocena oddaljenosti in hitrosti napačna in zato pride do izsiljevanja. Je sedaj vsem jasno, zakaj mora biti višina svetlobnega snopa pravilno nastavljena ? Zaradi varnosti sitnarijo strici na tehničnem pregledu. Če pa komu ni všeč takšna varnost, ima še vedno možnost spremembo prebivališča za eno izmed držav, kjer ponoči pred ovinkom ugasnejo luči. Ne mi govorit, da na tehničnem težijo zaradi varnosti. Če jaz kupim in vgradim zadevo z TUV certifikatom pomeni, da so to zadevo že testirali in homologirali strokovnjaki. Ampak pri nas je še vedno potrebno iti na teh. pregled kjer mojstri to stvar še enkrat pregledajo (v večini primerov sploh ne vejo kaj gledajo) i za to seveda ŠE POKASIRAJO! In o kakšnem svetlobnem snopu govoriš? Pri ledicah ga ni oziroma je zanemarljiv. Če pa zaradi tega ne moreš oceniti oddaljenosti in hitrosti objekta in boš zaradi tega počakal, da grem mimo, sem pa dosegel svoj namen. bla bla bla.... jaz bom podnevi še vedno zaslepljeval ostale udeležence na polno! In če bom za to plačal kazen, jo bom s čisto vestjo in zasluženo. Vem pa da bom viden in opažen! Ferek, sva že dva...bova na sestanku kakšno rekla okoli tega Popravljeno April 30, 2015. Popravil lukabogo DAMI34 1
ferek Objavljeno Maj 1, 2015 Opozori Objavljeno Maj 1, 2015 ja... saj ravno to je smešno, da je v glavne govora o ledicah.... Se pa res na razdalji čudovito opazijo. Efendi 1
Snečer Objavljeno Maj 1, 2015 Opozori Objavljeno Maj 1, 2015 bla bla bla.... jaz bom podnevi še vedno zaslepljeval ostale udeležence na polno! In če bom za to plačal kazen, jo bom s čisto vestjo in zasluženo. Vem pa da bom viden in opažen! Ne čudi se, če bo oslepljeni v tebe zapeljal. Motoristi so dobro vidni, če normalno vozijo. Razen dež in megla, no za to pa so meglenke. Obnašaš se kot da si sam na cesti, a avtmobilisti bodo tudi z dolgimi začeli vozit? Me zanima kako boš potem jamral gsxf750, notranc, franc in 5 others 8
ferek Objavljeno Maj 1, 2015 Opozori Objavljeno Maj 1, 2015 ni govora o dolgih lučeh, čeprav jo na motociklih podnevi odobravam... govora je o dodatnih izredno močnih led lučeh... viden si veliko bolj kot v vsaki furescentni pizdariji če jo imaš oblečeno. motofrik 1
royal Objavljeno Maj 1, 2015 Opozori Objavljeno Maj 1, 2015 ni govora o dolgih lučeh, čeprav jo na motociklih podnevi odobravam... govora je o dodatnih izredno močnih led lučeh... viden si veliko bolj kot v vsaki furescentni pizdariji če jo imaš oblečeno. http://www.banggood.com/3W-LED-Eagle-Eye-Daytime-Running-lights-DRL-Tail-Backup-Motor-p-909276.html Dovolj so že te miniaturne ledice :grim
DAMI34 Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 (popravljeno) Ne čudi se, če bo oslepljeni v tebe zapeljal. Motoristi so dobro vidni, če normalno vozijo. Razen dež in megla, no za to pa so meglenke. Obnašaš se kot da si sam na cesti, a avtmobilisti bodo tudi z dolgimi začeli vozit? Me zanima kako boš potem jamral Viden so samo tistim, ki te hočejo videti. Ignorantom boš pa za vedno zbrisan iz slike...zato pa so kreši. Žal se pa strinjam, da proti takim niti tisoč dodatnih luči ne bo pomagalo. Ostaja pa dejstvo, da tistim ki hočejo videti, boš prej viden, če imaš kake dodatne luči, led ali kaj podobnega... homologacija je pa samo stvar zakonodajalca, marsikaj bi se dalo urediti, če bi bila volja in manj birokratskih ovir. Zanimivo, a si opazil, kako so motoristi na Korziki bolj vidni? Jaz sem, seveda veliko igra dejstvo, da avtomobili vozijo z ugasnjenimi lučmi. Zaradi tega dejstva se normalnemu uporabniku ceste poveča spekter zaznavanja objektov na cesti, saj mora paziti na vse, osvetljene objekte (ki avtomatsko padejo v oči) in neosvetljene, za katerimi se pa mora potruditi, da jih vidi. Pri nas pa ostaja še vedno kretenski zakon dnevnih luči, kar prisiljuje voznike, da najprej opazijo avtomobile (2 luči), nato motoriste (ena luč) in šele na koncu bicikliste in pešce...ja še marsikaj je skregano pri nas z logiko Popravljeno Maj 11, 2015. Popravil DAMI34
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se