Skoči na vsebino

MOTO brezrokavniki, Odsevni jopiči, Airbag...


RAN

Priporočene objave

To nedeljo od 10. ure dalje bo na zboru Mk Lepena v Cirkovcah pri Velenju obsežnejša predstavitev helite airbagov...

 

Glavni dobitek na srečelovu pa bo menda vrednostni bon helite mislim da v vrednosti 200 €...

 

Tk da če koga zadeva zanima, naj pride pogledat...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Se je mogoče tekom sezone nabralo že kaj več uporabniških izkušenj o Helitevem airbagu?

Upam sicer, da ga ni bilo potrebno nikomur uporabiti :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm.....zadeva je zanimiva, večkrat sem že pomislil nanjo po Damijevem zadnjem vtisu iz dnevnih voženj........... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prijateljica ga ima, upam, da ga ne bo nikoli preizkusila!

Sicer sem źe nekje napisala, menda pri padcih pri hitrostih nad 130 / uro, se notranji organi kljub vsemu poškodujejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 51 minutami, KARMEN1 pravi:

Prijateljica ga ima, upam, da ga ne bo nikoli preizkusila!

Sicer sem źe nekje napisala, menda pri padcih pri hitrostih nad 130 / uro, se notranji organi kljub vsemu poškodujejo.

Padci pri 130 km/h niso problematični, problem je samo, če se ustaviš v oviri. First hand experience ;)

Sem šla pa poskusit Helitovega in Hitairovega, pa mi je bil slednji bolj všeč, ker je bolj dovršeno narejen (da bombica ne drgne po tanku, notranji meh, da se zunanjo plast da popravit v primeru padca in da pokrije večji del trtice in manj štorast občutek pri nošenju je. Edino, kar mi je bilo bolj všeč pri Helitu je krajši čas sprožitve.

Enivej, Hitair naročen, in bo drugo leto moja standardna oprema na pisti. Upam, da ga ne stestiram prekmalu ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, motolover pravi:

Kaj pa kombinezon z vgrajenim airbagom? Kako, da se nisi odločila zanj?

Ker se cene začnejo nad 2000€ in ker vsak padec in popravilo košta še vsaj enega vijoličnega. Plus tega ne zaščiti vratu, kar je tisto, kar pri trenutni opremi najbolj pogrešam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razumem, samo tisti telovnik se mi zdi težak in štorast v primerjavi s kombinezonom. Kaj pa ovratnik, ki jih nosijo bolj za offroad? Na cestnih se ravno ne prime, čeprav jih v Nemčiji že kar nekaj vidim.

neckbrace.jpg

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 hours ago, svobodnaptica01 said:

Sem šla pa poskusit Helitovega in Hitairovega, pa mi je bil slednji bolj všeč, ker je bolj dovršeno narejen (da bombica ne drgne po tanku, notranji meh, da se zunanjo plast da popravit v primeru padca in da pokrije večji del trtice in manj štorast občutek pri nošenju je. Edino, kar mi je bilo bolj všeč pri Helitu je krajši čas sprožitve.

 

Ali je problem, da prideš z bombico do tanka, samo na cestaku kjer se držiš naprej čez tank? 

Jaz se ogrevam bolj za helita, turtle varijanto. Me pa tudi zanima kaj je z AStars-ovim tech airom? Je vse skupaj mal potihnilo.

Popravljeno . Popravil gebre
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 kolegov smo bili eni prvih kupcev helite turtle v SLO... Uporabijali smo jih celo sezono... Nobenih težav ni bilo z njimi, na srečo tudi padca ne... Vsi skupaj smo letos z njimi prevozili enih 80000 km... vsi vozimo pa touring motorje. Bombica tudi pri cestaku cbr-900 ne drgne po tanku... po dirkališču pa res nihče od nas ne vozi... sicer je pa itak skrita z zadrgo v žepku, tako da direktnega stika kovine na tank ni... Meni je prednost helita pred hitairom odtehtala mislim da 10x hitrejša sprožitev in močna fiksacija vratu... Poleg tega je zelo prilagodljiv in ga v hladnem vremenu oblečem preko debele jakne, poleti pa direkt čez kratke rokave... Upam, da ga še dolgo ne sprobam... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 11. 1. 2016 at 20:48, svobodnaptica01 pravi:
Ob 11. 1. 2016 at 21:20, motolover pravi:

Razumem, samo tisti telovnik se mi zdi težak in štorast v primerjavi s kombinezonom. Kaj pa ovratnik, ki jih nosijo bolj za offroad? Na cestnih se ravno ne prime, čeprav jih v Nemčiji že kar nekaj vidim.

neckbrace.jpg

Ta stranskih premikov bolj kot ne ne prepreči, plus tega pa nisem ravno prepričana, če ti za ležanje na tanku in obračanje glave v ovinku dovoljuje dovolj prostora. Normalna vožnja ni problem, na dirkališču pa mislim, da ni uporabno, ker tudi v tujini nisem opazila še nikogar, ki bi to uporabljal, integralne kombinezone in telovnike pa uporabljajo.

Ob 12. 1. 2016 at 18:50, gebre pravi:

Ali je problem, da prideš z bombico do tanka, samo na cestaku kjer se držiš naprej čez tank? 

Jaz se ogrevam bolj za helita, turtle varijanto. Me pa tudi zanima kaj je z AStars-ovim tech airom? Je vse skupaj mal potihnilo.

Meni je ta helitov s tole kuglico pri športni vožnji aka presedanje drgnil po tanku. Hitair ima to bolj elegantno rešeno, in je zadeva skrita.

air_jacket-hi_viz_large.jpg.9f3f015bddf7  hit-air-mlv-yc-10.thumb.jpg.50ad7454fb31

Časovno je pa razlika 250ms vs. 100 ms.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor vidim hitair nima želve? ...in takole po sliki sodeč ne pokrije trtice?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, ferek pravi:

kolikor vidim hitair nima želve? ...in takole po sliki sodeč ne pokrije trtice?

Ne nima. Ampak tudi Helite turtle ni kompatibilen z kombinezonom z grbo, smo poskusili, pa ni opcije, še iz tega navadnega (model airnest če se ne motim) je treba tisto mehko peno ven vzet. Sem gledala sicer še prav race varianto, ki jo ima HItair, ampak se mi je zdelo brezveze, če tudi klasičen model lepo stoji na grbi, ker pokrije še spodnji del hrbta, ki ga race model ne. Mi je pa pri race verziji všeč, da je sprožilna vrvica vezana zadaj, ker pri telovadbi na drikališču vrjetno manj moti, kot pa spredaj.

Pokrije še malo nižje ;)

e-ab-system.jpg.56f87005d1f8b6b10d7e452f

 

IMHO, za na cesto ne moreš zgrešit z nobenim od obeh proizvajalcev. Potem je pa odvisno od tega, kaj rabiš in kateri ti lepše paše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ideja teh oblek je super, vendar navezovanje na motor ni prakticno.

Problem je tudi pri voznikih adv. motorjev in ostalih, ki obcasno vozijo v stoje. Ti morajo podaljsati vrvico za aktiviranje da lahko stojijo na motorju, to pa mocno zakasni zacetek aktivacije brezrokavnika v primeru nesrece.

Menim da bodo kmalu na voljo brezrokavniki s senzorji pospeska/pojemka ali pa bodo brezzicno komunicirali z motorjem. Stvar bo mnogo uporabnejsa, ko za aktivacijo brezrokavnika ne bo več potrebno privezovanje na motor.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ze obstajajo. Npr. Dainese D-air. Samo je zadeva precej drazja, ker poleg obleke potrebujes senzor in racunalnik vgrajen v motor. Ima pa zato kar nekaj prednosti:

ni fizicne povezave z motorjem

cas prozenja 45 ms

selektivno prozenje: pri zelo nizkih hitrostihne prozi

prozenje s casovnim zamikom, pri zdrsu

Koliko je sistem boljsi pa se moramo videt :)

D-air

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz iskreno povem za helite, da si ne predstavljam te zadeve na dirkališču... Zakaj? Okej, če imaš grbo v kombinezonu pol itak pride v poštev samo cenejša varianta in ne turtle. Pozabljamo pa, da ko je airbag oblečen mora bit na prsih med obleko in airbagom za pest prostora, torej ne sme bit tesno oblečen ampak ohlapen, da se pravilno napihne.  In s tako ohlapno oblečenim si težko predstavljam kako se bo obnašal na prepihu. Pač priznam, na cestaka mi to nekako ne sede, čeprav ga uporablja kolega na cbr-900.... Glede vožnje v stoječem položaju pa ni problema, saj je pravilna dolžina vrvice ravno takšna, da mora to omogočati.

Kar se pa senzorjev tiče... jaz dam prednost vrvici! Ziher je le ziher! ...in po enem letu uporabe ga še nisem po nesreči sprožil, pozabil pa sem se odpeti že mnogokrat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najraje imam take komentarje od tistih, ki športno vožnjo in pisto od najbližje vidi s tv ekrana, ko gleda MotoGP :S .

Nemci in Angleži tega vozijo precej, in lahko vrjameš, da sem se pred naročilom tudi osebno pozanimala pri teh, ki ga uporabljajo v te namene, ali se obnese ali ne. Za tiste, v velikosti Pedrose je še najbolj moteča bombica na tankuv desnih ovinkih. Mi je bil pa kar se fitinga- opletanja in okretnosti tiče bolj všeč hitair.

Za primerjavo:

hitair vs helite

12049427_10153336951843649_8271244824769569a3af5d78bd_ChristopheBALMER3.thumb.JP

Če bi finance dopuščale pa itak ni vprašanja, D-air in elektronski sprožilec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta na spodnji sliki ima najbrž Airnest model?

Sem bil odločen, da vzamem model Turtle. Ampak, ker imam enodelni kombinezon z grbo očitno to ne bo šlo skupaj.

Bo treba pogledati še malo pri HItAiru kaj in kako. Kateri model si potem izbrala?

Popravljeno . Popravil gebre
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem po eni sezoni super zadovoljen :)

Imam pa model Airnest. Na jakni (Alpinestars Atem) imam grbo in original interno želvo že v jakni, zato Knox ščitnika v brezrokavniku ne potrebujem. Na prejšnji strani sem objavil fotografije, kako zgleda...

Upam, da je ne bom preizkusil v praksi...

LP Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, airnest model je. Za tutle imajo celo uradno napisano, da je kompatibilna z vsemi vrstami jaken, ki nimajo grbe http://www.motoblouz.co.uk/gilet-airbag-helite-turtle-75711-v.html?source=liste_produit

Model MLV-P v črni barvi, pa dve vrvici, da bo še za na cesto.

Drugače ti pa predlagam, da jih greš poskusit. Dejansko imaš možnost oboje poskusit v Trzinu : Helite pri Editrade d.o.o in Hitair v As Domžale.

Sem pa videla, da Helite sedaj prodaj tudi BS center. Če boš kupoval tam, imam doma bon za 30% popusta, ki velja do konca januarja.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moto GP ne gledam... športno pa 400 kilske drekpumpe s 74 konji ni glih nek feeling vozit...

Bi pa za namen uporabe, kot ga ti opisuješ jaz vseeno razmišljal o jaknah ali kombinezonu z vgrajenim airbagom... 

Govorim na pamet, ampak 500 € za airbag, ki je za na dirkališče vseeno neka skrajno kompromisna rešitev ali hmmm 2x toliko morda za jakno in ne bo opletanja...

Ne vem no, kje ti ga bodo dali na probo za 10 krogov po pisti...

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 1/16/2016 at 5:18 PM, svobodnaptica01 said:

Ja, airnest model je. Za tutle imajo celo uradno napisano, da je kompatibilna z vsemi vrstami jaken, ki nimajo grbe http://www.motoblouz.co.uk/gilet-airbag-helite-turtle-75711-v.html?source=liste_produit

Model MLV-P v črni barvi, pa dve vrvici, da bo še za na cesto.

Drugače ti pa predlagam, da jih greš poskusit. Dejansko imaš možnost oboje poskusit v Trzinu : Helite pri Editrade d.o.o in Hitair v As Domžale.

Sem pa videla, da Helite sedaj prodaj tudi BS center. Če boš kupoval tam, imam doma bon za 30% popusta, ki velja do konca januarja.

 

Hvala za info. :)

Bon za BS center imam, ampak nimajo nič (več) na zalogi :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!