Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

No ta elektronska zapora baje da motor mal mori pr 7000rpm

Objavljeno

Če gre samo 110 pol dvomim, da ga samo mal zamori pr 7000 rpm.

Objavljeno

Jah nevem, zdej sm govoru z enim, ki je kupu zaprto in je reku da mu je šla tudi okol 115km/h, pa da je zamenjal avspuh in je šla skor 160km/h

sam je zamenju celoten avspuh

Objavljeno

Vprašanje je le ali je imela to elektronsko blokade (za katere še pri AS Domžalah ne vedo katere jo imajo in katere ne) ali ne.

Pravim le da, vsaj kolikor sem jaz zasledil, so imele elektronske blokade le letniki 99.

Sicer pa morajo tisti modeli z navadnimi blokadami (brez elektronske) it tam nekje 120-130.

Objavljeno

Ja tip je reku da ja!

Objavljeno

No, en na forumu nekem angleškem mi je povedu da je neka fora s temi servo motorji in nevem čem.... Neki več voltaže dobi in nevem, kaj, zato rabi serijsko številko, da dobi neke podatke iz številke in mi bo dal napotke za naprej, pa menda je treba neke vezje nardit, ki je dokaj poceni...

Objavljeno
Brez tiste cevke v avspuhu je meni šla ene 150, če se prov spomnim. 

Če odstraniš še tisto pred fergazerjem, pa bo šla 160 in imela občutno boljše pospeške.

@DimmniBurek:

To, da pohit ker velik ljudi kliče ti vsak reče ker bi rad čimprej denar dobu.

emmm mi lahka poves kaj morm pred frgazrjem odstrant? thnx :004

Objavljeno

KLIK

ce se ne motim je THE INTAKE RESTRICTOR tisto kar isces :>

Objavljeno

sam to ni v vsaki nsr-ki

jst sm pri moji l.01 gledu pa je neki kovinskega umes sam nism prepričan k se mi zdi ta stvar pretenka k jo mam.

bom mogu enkratmotor razkopat pol bomo pa sigurn vedl :) :)

Objavljeno

To je to brez skrbi.

Se lahko enkrat dobimo pa vam pokažem obe blokade, ki jih je imela moja NSR.

Pri temu "intake restriktorju, znajo biti problemi, ker je krivina iz luftfiltra prišraufana na fergazer z nekimi čudnimi vijaki, ki se jih da le privijat, hvala bogu pa imajo na sredi luknjo, tako da lahko not zabiješ navaden šraufnciger in odšraufaš.

Tist servomotorček je izpušni ventil, ki ti omogoča, da imaš več navora pri nižjih obratih.

Objavljeno

A dost pomaga servo motorček? K jst mam sam odprt ventil, je motorček crknu. Pa da vidm če se mi ga splača kupet :)

Objavljeno

Zok se mi zdi da je na apriliji svojega kar odklopu, pa reku (če se prav spomnim), da se bolje vrti v višjih obrataih.

Objavljeno

Sej najprej sem ga mel na 3/4 odprtga, sem pač mislu da mal navora ohran. Sam zdej k je dokonca odprt je tud navor bolši, sploh pa če v kaki hrib furaš, se pozna na moči. Končno se pa še ne upam sprobat, k je nov bat notr :)

Objavljeno

ej folk kolk vm leti NSR-ka? JEst sm šu dons mal z njo na avtocesto pa več kot do 160 nism pršu, a se da to še kj pošmekat d bo še kj prdobila? :cry: :hmm:

Objavljeno

Mogoče z menjavo zobnikov, jaz sem imel pri 160 tik pred rdečim poljem.

Drugače pa lahko menjaš auspuh, daš večji fergazer, nižaš glavo, brusiš kanale,...

Ali pa enostavno zmontiraš kakšen kit 160.

Objavljeno

Kake so kombinacije velikosti zobnikov? Pa kolk so kej končne hitrosti, pa mogoče tudi 0-100km/h v sekundah?!?!?

Objavljeno (popravljeno)

Serijsko 160 in cca 6 do 100.

Teoretično z višanjem konče izgubljaš na pospešku in obratno, v praksi pa ne vem kako se obnese. Enkrat bo pa moralo motorju zmanjkat moči, da bi zvrtel do konca 6. prestavo.

Kakšni so pa zobniki se pa ne spomnim. Mislim, da je bil zadaj 36, ker je bil manjši od planetovega (42).

Popravljeno . Popravil Grilzz
Objavljeno

Za aprilio rs 125 so original zobniki spredi:17 zadi:40 , cagiva mito spredi:17 zadi:38 zarad tega kao bl leti sam eni nevejo tega, za nsro so pa pomojem tko k pr rs. Najbolj se splača menjat zadnga.Če se ti dobr zvrti zadnja prestava dj zadi naprimer 38,39 pa bo pr zobniku 38 končna večja do 10km/h.al pa 39 pa bo tm okol 5km/h več. LP

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

a kdo rab kake rezervne dele za hondo nsr 125r?

Objavljeno (popravljeno)
Za aprilio rs 125 so original zobniki spredi:17 zadi:40 , cagiva mito spredi:17 zadi:38 zarad tega kao bl leti sam eni nevejo tega, za nsro so pa pomojem tko k pr rs. Najbolj se splača menjat zadnga.Če se ti dobr zvrti zadnja prestava dj zadi naprimer 38,39 pa bo pr zobniku 38 končna večja do 10km/h.al pa 39 pa bo tm okol 5km/h več. LP

Kako ves da ma cagiva 17/38. Js sm slisu da ma 14-41(tema cagiva mito zadnja stran)? a lahko kdo prosm zdej res pove kok ma mito pa kok ma rs?

Popravljeno . Popravil kaduza
Objavljeno

Mamo doma RS 125(moja), pa še mitota( od bratranca).

RS ma zobnike spredi:17, zadi:40

Mito ma pa zobnike spredi:14, zadi:38

To more kr držat

Objavljeno
Mamo doma RS 125(moja), pa še mitota( od bratranca).

RS ma zobnike spredi:17, zadi:40

Mito ma pa zobnike spredi:14, zadi:38

To more kr držat

ej a ni za mitota pa za rs druga tema :topic: sej nimam nic proti teb sam tko :D pac honda ni glih aprilia pa mito :D

lp tejcy :004

Objavljeno

mene pa zanima ce ma kdo na pcju kaksne knjige o tem kako se nsrjko sestav? kam ker del pase itd, sploh pa za kaksne cevke ipd?

Objavljeno

Vtipkaj v google Honda nsr service manual, pa bi mogel najdet.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!