Skoči na vsebino

Honda NSR 125


alien

Priporočene objave

Eko Tejcy specially for you: KLIK

Sam je pa 63mb, jest vlečem zdej dol, če maš adsl pol ni blema če ne pa se zmenmo kako drugače, stvar je v ANG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eko Tejcy specially for you: KLIK

Sam je pa 63mb, jest vlečem zdej dol, če maš adsl pol ni blema če ne pa se zmenmo kako drugače, stvar je v ANG

ej fantje thnx full hvala sploh pa teb dimmniBurek, ze dajem dol rabm k ne vem točn kam gre ene par cevk mal smo pozabil <_< :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ja ni za kej....

A ma kdo kak posnetek od svoje NSRke?

jest tak od prometne in pred prometno kaka pa je zdej pa tud lahka fotkam :D mam pa msn na pm pa me lahka dodas pa ti sendam :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

za kaj več pa pojdite na www.Biturbo.hk.pl in kliknite na nsr 125r pa boste vidli kaj je to Tuning

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To tud jest nameravam narest, čeprou jest bom sam zadnjo luč predelal, pa žmigavce pa neki še spredno luč, čakte da prvo motor kupm <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav! mene zanima par stvari.. mam okoli 190cm.. pa mam filing d neb zmogu na kake dolge relacije se vozit na kaki rski ali pa na mitotu.. Je nsr kaj boljsa glede tega? Zanimajo me predvsem prakticne izkusnje:)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, če bi prebral temo bi opazu da se na NSRki lepše sedi, da je bolj potovalna, RS pa Mito sta pa "super športnika"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem prebral skoraj vse strani, vendar so mnenja tako razlicna da sem samo se bolj zmeden.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pol pa preberi še temo kjer so vse 3 vključene, sej ni dost :OK:

No ma jest sm tko vidu in se strinjam tudi po izgledu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jest sem bil v isti dilemi ( višina 185 ), sam jest sem zbiral med nsr-ko in tdr-ko. Priporočam ti da če poznaš koga ki ima nsr-ko da ga prosiš da ti da motor za peljat pa pol videš kako ti motor ustreza. No jest ti nebi ravno priporočal cestnega motorja vsaj ne 125-ke kt ti motorji so v splošnem bolj majhni pol za večje mašince ni panike kt so motrji drugače narejeni. Tko da se na R1 lahko pelje en človek kt je velik okol dva metra pa ga ne bo kaj preveč kej bolel. Odloči se pa sam. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej jaz sm lastnica ze 2 leti nsrjke in ti povem zdej pac sm se pelala z mi-jem na grobnik na zadnem zicu in ti povem ne da je tud uzadi udobna in to kok sploh si nism mislna da toooook dobr :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma lej to je bilo napisano že nevemkolikokrat, vsak ti bo predlagal svoj motor zato ker je nanj najbolj navajen in se mu ni problem vozit na relacije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve te podatke za NSRko?

Duration of the exhaust port: [v stopinjah]

Maximum power: [obrati]

diameter of exhaust port: [v mm]

Lenght of exhaust port: [v mm]

Header lenght factor:

Header angle: [v stopinjah]

Midsection factor:

cone angle:[v stopinjah]

Eko če mi to nekdo pove, najbolš bi blo zmert na cilindru, če ma kerga zaribanga..., pol bom objavu podatke tle gor za izdelavo izpuha, oz. krivine

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve te podatke za NSRko?

Duration of the exhaust port:  [v stopinjah]

Maximum power: [obrati]

diameter of exhaust port: [v mm]

Lenght of exhaust port: [v mm]

Header lenght factor:

Header angle: [v stopinjah]

Midsection factor:

cone angle:[v stopinjah]

Eko če mi to nekdo pove, najbolš bi blo zmert na cilindru, če ma kerga zaribanga..., pol bom objavu podatke tle gor za izdelavo izpuha, oz. krivine

ač pa ce ga das JJS modelu narest pa je cist preevc hud zvok...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej jaz sm lastnica ze 2 leti nsrjke in ti povem zdej pac sm se pelala z mi-jem na grobnik na zadnem zicu in ti povem ne da je tud uzadi udobna in to kok sploh si nism mislna da toooook dobr :D

je pa res da smo se zelo zelo u izi vozil tja :D :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Tejcy, ampak za unga bom dau 50-60k, če ga pa sam nardim pa bo cenejše, pa še verjetno krivina bi bla boljša, ker tem serijskim proizvajlcem se ne da tega delat tko podrobno, ker maš več konusov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O tem da bi biu bolš narjen dvomm. Ampak dobr vse se da :D

Popravljeno . Popravil Crownless
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ač pa ce ga das JJS modelu narest pa je cist preevc hud zvok...

Men je lansko leto jeseni reku, da jih ne dela več za 2t .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej tale JJS drgač za 2t ne dela, sam kokr sm jest z njemu govoru je reku d se da predelat en avspuh za 500ccm in da to pride od 70-90.000 sit. To je pol tak avspuh kakor ga ma tejcy, k jest sm njemu poslov sliko njegovga motorja :afro1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!