Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ni treba šaltat brez sklopke če hočeš hitro štartat, samo dobro jo moraš imet naštudirano.

Objavljeno

manj casa zgubis, ker mas manj casa spuscen gas.

s sklopko: spustis gas, stisnes sklopko, butnes gor prestavno rocko, spustis sklopko, das gas.

brez sklopke: gasiras, zacnes tiscat rocko gor, ko pride trenutek saltanja na hitr spustis pa spet takoj dodas gas, pa je. B)

sam na Tomosih tega ne priporocam (kajla & Co), na cestakih so pa itak menjalniki narjeni da to zdrzijo (kuglca & Co). ;)

Objavljeno

Ja ampak mislim da majo kroske še boljši menjalnk a ne???Mensezdi da majo pol avtomatskega??Tak je vsaj en moj frend reko!! :blink: :blink:

lp!!

B) B) B)

Objavljeno

avtomatik menjalnik bos na kroslah vidu sam v igrcah! :D :D :D

na kuglco ga tud majo. sej je v bistvu vse isto: 2T cestasi, 2T hard endure, 2T krosle...

Objavljeno
sej je v bistvu vse isto: 2T cestasi, 2T hard endure, 2T krosle...

Ja sej kaj misliš d se s temi 125-taki kej matrajo??? :blink: :blink:

Bah bejži, nekej zložjo skupi d neki lepga zgleda, kolk to drži pa itak ni nevem kako važno :angry: :unsure:

Nevem če je kje kšna huda firma k bi se prou tem 125-kam posvečala :rolleyes: :blink:

Ma sej itaq ni važno, furamo se lih tko-je res al ne???

Objavljeno

točn tak sam da se furamo!!!k pri suzukijo in kawasakijo ne delajo več 125!!!! :angry: :angry:

Ampak jeb ga sam da mamo svoje mašince!!! :P :P :D :D

Objavljeno (popravljeno)

Ja jst. Za 30k SIT ti jo odblokiram. :D :P

Za ceno bi se dal še mal zglihat samo ti ne dam nobene garancije.

Drugač si pa preber par strani nazaj.

PS: Sam zajebancija, lahko ti pa pomagam če boš sam odblokiral.

Popravljeno . Popravil Grilzz
Objavljeno
Za 30k SIT ti jo odblokiram. :D :P

js ti jo odblokiram za 40!!! se kdo za vec?? :D :D :D

Objavljeno
Za 30k SIT ti jo odblokiram. :D  :P

js ti jo odblokiram za 40!!! se kdo za vec?? :D :D :D

No po VIP (veze in poznanstva) bi se lahko zmenli tudi za 45k :P

Drgač pa piše mal nazaj tko k je naš Grizli :D (grilzz) reku!

Naj povzamem: - škarik komplet zamenjej (nrdiš najbujš)

- iz karburatorja hmm...frgazarja al kko je po vaše ne pobirej neč vn, k se ne splača :blink: !!! dobiš 5km/h več pije pa cel liter več <_< :angry:

- zračni falter mal preluknaj al pa kar druzga nabavi (redekjšega....na porabi se ne pozna skorej nč, glas ma pa dost bujš :D

No pa veselo šraufanje

Objavljeno

Meni se je poznalo 10 km/h po ravnem in okoli 4 sekunde manj do 100km/h, brez blokade za fergazerjem. Pa kaj če pije liter več. Jutr neham delat drug tedn bo plača pol pa sam še na servis pa na morje. :D :D :D :P

Objavljeno
Meni se je poznalo 10 km/h po ravnem in okoli 4 sekunde manj do 100km/h, brez blokade za fergazerjem. Pa kaj če pije liter več. Jutr neham delat drug tedn bo plača pol pa sam še na servis pa na morje. :D :D :D :P

ja na pospeških kar ja, kaj pa navor??? mene bol to zanima :P :unsure:

Hm hm, ja zdej bo mal plače :rolleyes: :rolleyes:

Kaj pa za spomladi, boš delu tud čez leto??? Honda bo pila 12 mescev na leto isto, bi mogu tud ti isto zaslužit :D :D :D nebi blo slabo ne :blink:

Objavljeno

navor pri 125-ki...jeeezzzz :o :lol:

LP by gebre

Objavljeno

Pač se ne vozim 12 mesecev v letu, med drugim tudi zaradi snega in bojaznijo pred teto revmo, do oktobra ali novembra se mi bo pa itak še ta denar vleku (vsaj upam). Sicer pa naslednjo pomlad računam na večji motor in s tem tudi večjo porabo tako da tu ni sile.

Navora ima isto. V bistvu je vse enako tja do 7-8k rpm pol naprej pa vlečeeeeee.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pred kaksnim tednom, ko sem naredil furo tam okoli Podkraja, Otlice, Predmeje,... kjer je del poti tudi makadam so se mi začeli oglašati črički iz ohišja števcev in sedaj mi gre to že pošteno na K. Zanima me če se to dogaja še komu in katere vijake je zategnil da ne bom odpiral celih kazalcev in gledal če je kaj polomljeno.

Objavljeno
Zanima me če se to dogaja še komu in katere vijake je zategnil da ne bom odpiral celih kazalcev in gledal če je kaj polomljeno.

:D :D :D :D zgleda d je to dedna napaka teh motorjev :P

Js sm sam tista dva k držista ce blok na gruštu odšraufu pol pa na mrtvo stisnu-in dela :D

Objavljeno

Sm mal podirou mašino zdej pa jo ne znam več skupej zložit :lol: :lol: :lol: :lol:

ne ne se hecam, sam vseeno rabim user manual!!! A ga ma kdo???

Objavljeno

Poglej tuki, mogoče ti bo kaj prišlo prav: -> NSR

Objavljeno
Poglej tuki, mogoče ti bo kaj prišlo prav: -> NSR

Ja ja ja , hvala :D

Na to stran sm pa prou pozabu :blink:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo. Rabim omoč enega od NSR lastnikov. Zanč ko sm TTS-a tanku sm zgubo tesnilo, ki pride v pokrovčk rezervoarja tanka za olje za mešanco. In za novo so mi rekli, da bi radi 3 k sit. Ka so nori!? :o :hmm: Zato sm se odloču, da tisto gumico kar sam nardim. Sam me zanimajo mere, še bolj kot to pa če more tut tesnilo met luknco, tko kot jo ma pokrovč. Sm jo že mislo nardit, sam me je mal strah, zato vas sprašujem. Ker če ne bo narjeno prav, vemo kaj sledi. :cry:

LP DAvid

Objavljeno
Živjo. Rabim omoč enega od NSR lastnikov. Zanč ko sm TTS-a tanku sm zgubo tesnilo, ki pride v pokrovčk rezervoarja tanka za olje za mešanco. In za novo so mi rekli, da bi radi 3 k sit. Ka so nori!? :o :hmm: Zato sm se odloču, da tisto gumico kar sam nardim. Sam me zanimajo mere, še bolj kot to pa če more tut tesnilo met luknco, tko kot jo ma pokrovč. Sm jo že mislo nardit, sam me je mal strah, zato vas sprašujem. Ker če ne bo narjeno prav, vemo kaj sledi. :cry:

LP DAvid

Hmmmm, original je le original ne :unsure: pa sej ni tolk tiste 3k za kupit novo, res d je sam boga gumica, sam ku sm reku original je original!

Objavljeno

Premer gumice je 39mm, ima pa tudi luknjo premera 1mm. Zadeva je narejena iz precej trde gume in izgleda priblizno takole _|"|_ zgornji del - tam kjer je luknja ima premer cca. 20mm.

Morda pa bi bilo vseeno pametneje kupiti drugo, da ne bi slučajo v rezervarju naredil vakuma.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo za vse NSR-aše še ena stran, na kateri lahk najdete kr neki zanimivih podatkov za tuning -> tuning.

Sm pa tam tut prebral zaka gre moja NSR-ka brez blokade pred cilindrom in brez blokade na začetku izpuha (mogoč je kaj noter globje v krivini) tak slabo. Baje da naj bi bila omejena na elektroniki. Zdej me pa zanima, če ma kdo kake izkušnje s predelavo le te? :? :? :?

Objavljeno
Evo za vse NSR-aše še ena stran, na kateri lahk najdete kr neki zanimivih podatkov za tuning -> tuning.

Sm pa tam tut prebral zaka gre moja NSR-ka brez blokade pred cilindrom in brez blokade na začetku izpuha (mogoč je kaj noter globje v krivini) tak slabo. Baje da naj bi bila omejena na elektroniki. Zdej me pa zanima, če ma kdo kake izkušnje s predelavo le te? :? :? :?

meni je blo tudi tko rečeno, d je elektronika tista :? baje d je za zamenjat ha "centraline" zdej nevem kako je to po slovensko..................ma ku nekašna škatlca k štima elektroniko za odpiranje i zapiranje ventila, ta druga "škatlca" pa je za vžig kao d da bol močno iskro-nevem kaj bi blo dobrega pr temu razn d ti prej nrdi lukno u batu :hmm:

v glavnem v Italji se dobi to "centralino racing" za 70 EUR nevem če se mi splača kupit sam do spomladi

Objavljeno

pa še to, imam telefonsko enga tipa k mu gre NSR-ka 195km/h! Ne me prašat kako je to uštimu, k ne vem k ga nism neč klicu, ga pa bom prou hmali :naughty: če jo rabiš PM

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!