Zok Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 centralina pomen kao elektronika. ne da ti mocnejse iskre, ampak ti jo da v pravem trenutku, in nad tolk pa tolk obratov ti je ne vzame. masina deluje torej tak kot mora. lahko pa da ima zablokirana masina tud glavo, ki da manjso kompresijo, wha' ya say?? :hmm:
david125 Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 Ja da naj bi blo treba zamenat CDI in elektroniko, ki odpira in zapira RC ventil (RC unit).
gizmOkak Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 Ja da naj bi blo treba zamenat CDI in elektroniko, ki odpira in zapira RC ventil (RC unit). jst sm zdej mel generalno in sm za štos (sam tolk d vidim kaj bo) odpru ventil RC do kraja in kaj, na nizkih obratih ku APN-ni šlo nikamr, pol pr 9k odnaša zadnjo gumo ma končna hitrost je še zmeri tm tm 140 in neč več!
david125 Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 Ja kak izpuh pa maš? Pa baje da je fora tut neki v cilindru, ne vem točn kaj. Pa še CDI. Ma ne vem, kva bi.
Zok Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 js mam skoz do konca odprt ventil, pa mi gre kr dost bol ko APNka tud pr 3000 rpm... :huh:
gizmOkak Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 Ja kak izpuh pa maš? Pa baje da je fora tut neki v cilindru, ne vem točn kaj. Pa še CDI. Ma ne vem, kva bi. mam original sam popolnoma izpraznjen, prej sm mel pa pilini in je isti k* S cilindrom je pa ta štos: na spoju med cilindrom in karburatorjem...........aaaaammmmmm frgazr al kko je po vaše....je ena podloška k je za en cel centimeter ožja kukr sama odprtina do motorja, to je edina finta s cilindrom, tisto pa kar dol dej oz jo odreži po šrtici k jo ma ob robu!
gizmOkak Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 js mam skoz do konca odprt ventil, pa mi gre kr dost bol ko APNka tud pr 3000 rpm... :huh: ma ja itak no d gre več sam ne gre tko kukr sm prčakoval d bi šla, gre lih tko k d nebi tikal RC, pole pa kar bl potegne
Grilzz Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 Tiste ploščice ni treba nič rezat samo ven jo daj pa še blokade auspuh zrihtat pa ma da gre. A ste res tako ziher da imate blokade na elektriki, ker so men tut skoz to govoril pa sem imel štrom kr lepo osblokiran. Elektriko so imeli blokirani samo letniki 00 kokr je meni znano.
david125 Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 No jst sm prebral da majo '99 letniki elektroniko blokirano. Je pa tut logično, ko pogledaš da gre motor 100 (ravna cesta) pa sm gledal tako frgazer kot auspuh in ni nikjer nč (mogoč bi blo treba ispuh še kej razrezat in tam pogledat, sam tega pa sam ne bom delal).
gizmOkak Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Ma čakte, kolk grejo vm sploh te mašine?? Meni gre 140km/h, sam to ni nč napram temu d se jo da na 30KM dat in gre 195-200 :? Edini problem je kako? Js mam '98 pa je tudi na elektroniki blokirana! Edn tle blizu mene dirka z njo sam neče povedat kko se jo navije :angry: :cry: Bom že kej zvrtu z njega boste vidli :naughty:
Grilzz Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Moja je letnik '01 gre 160 @11000 rpm (rdeče polje-dlje je še nisem tiščal, čeprav daje mašina občutek da bi še vrtela) in je bila brez blokade na elektriki. Model letnik '94 ima 35KM in so bili kupljeni že brez blokad so imeli končno 170, od moje so se razlikovale le po sprednjem zobniku ki je bil malce večji za večjo končno hitrost. Poznam punco ki ima letnik '00, ki je odstranila blokado na elektriki namontirala gianellija, po moje pa je tudi malo povrtan cilinder ker je bila mašina zaribana. Njej gre 185 pa pravi da pride do 13000 rpm, kar pa je že pošteno v rdečem polju.
gizmOkak Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Njej gre 185 pa pravi da pride do 13000 rpm, kar pa je že pošteno v rdečem polju. Ne pošteno, je na koncu rdečega :wacko: Sej pravim, jutre grem do možica k dirka oz. je dirkal z NSR-ko in ga prašam v čem je finta? BTW on dela še auspuhe za mopede in avte, tko d se bom še za kej tazga zmenu :naughty: če pa je kej z elektriko veze al karkoli mehanskega bom vse na tekočem, k mi ma za povedat, čene ga u moj lonc stlačim :OK: :lol1:
PuBeC Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 ja sam težko zlo težko jo boš spravo na 195-200!!! :hmm: :hmm: pomoje je neboš tak daleč spravo vsaj jaz mislim!!!Ker pri nsr-ki maš čist dost tam okol 180!!Ta pa je pomoje brez blokad čist odprta pa ginelliija gor pa bi mogo tu neki tako končno met pol pa še zobnike pol pa bi mogoč not spravo okol 188!! :naughty: :naughty: nsr-ka ma 2 slabosti:pretežak prednji del -in malce slaboten motor!!! drgač pa je ful pozitivnih last. tut!!!Men je osebno najlepša 125-ka!!! :OK: :OK: :yea2: :yea2: :notworthy: :notworthy:
Grilzz Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 @Žan a ta o katerem govoriš živi slučajno v Kranju. Baje, da je en model z Gorenjske tko nabril NSR-ko, da se je v mik-mekaniku sploh niso upal odpret, ker naj bi bil že samo frgazer takšen, da jih je glava bolela. Poročaj kaj bo mehankar povedu, ker se jst tut nebi branu se kksnga konjčka več.
gizmOkak Objavljeno Oktober 1, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2003 Poročaj kaj bo mehankar povedu, ker se jst tut nebi branu se kksnga konjčka več. Evo, bil tm in: Stvar je taka d je NSR ka od HONDE in te so ful bol zajebano nrdil kukr aprilia! Za jo odblokirat do pleha je treba naslednje: -frgazar 32 najmanj, zaželjeno 34 -izpuh z resonančnim loncem k ma sam eno tanko plast pleha in nikakor ne tak dolg ror ku original -izhod iz cilindra do cevi povečat -popilit kanale k jih ma "previsoko" in mal nižat glavo, najlepše če se da bat z enim obročkom -k vse to nardiš ji daš še zobnik 15 spredi IN TO JE TO -najlepše se pa navije d se uštima vse to in da POLINI KIT 160cc Cena predelave: za prve alineje tm okul 70-80k +kit polini okul 150-170k VESELO ŠRAUFANJE :naughty: Mene je kar mal minila volja :D glede na to d bom spomladi kupu ninjo :OK:
Zok Objavljeno Oktober 3, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2003 Meni gre 140km/h, sam to ni nč napram temu d se jo da na 30KM dat in gre 195-200 :? :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: <= MotoSvet :D :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: kje se bos ti s 30 konji pelu 200 (razen DownHill), ko NSRke redko dira da gre cez 160-165!! jo ma sosolc, pa sn se tud ze pelu z njo!! pa ce ma 160 pr 11.000 rpm, pol pa pr 200 13750 rpm - NO WAY, to ti obratomer zabije, fora pa je da normalna masina z menjalnikom, prirejenim/narejenim prav za njo naj ob koncni hitrosti sploh nebi prsla v rdece polje!! pa tud ce je 11.000 rpm pr 160 z zobnikom s 14imi zobmi, ob 15-zobniku bi se vedno mel 12.833 rpm!! glede uplinjaca pa priporocam 38 mm + konusni filter - zvok da glava boli (lahko tud dobesedno B) ), gre pa ob pravih dizah in z dobr nastelano iglo ko prasiiicaaaa!!! :wacko: :wacko: :wacko:
gizmOkak Objavljeno Oktober 3, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2003 :lol1: No ZOK, zgleda d mene nisi razumu in mojga posta sploh! Ti razložim......"meni gre 140, sam to ni nč napram temu d se ji da 30 km in gre 195-200" al neki tazga...... s to trditvijo nism mislu jst tko, zto k jst nism taka budala ku tisti k je to izjavu, ne bom povedal kdo, ni motosvetovc, zravn pa sm še :? prlepu kao kdo je pa ta njok in kaj govori in kako neumna izjava! Vem d se NSR ne da naštelat na več kukr 170 razn menjavo kubature!!!!!!!!!!!!! :angry: Jo mam, zto vem kaj je to zaen motor, se mi zdi pa smešno d se govori take!!! Aja, 200 pa jo komot našopaš s kitom 170 in 38karburatorjem in drug izpuh itd itd, pol ji pa tudi kšn km/h več ne predstavlja nobene težave :) pa mal precej mnogo več dosti KM more met kukr 30 Zdej smo na ravnem?
Zok Objavljeno Oktober 3, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2003 aja, sorry, sam si glih tak napisu ko da gre s 30 konji 200. majo pa ene NSRke tud po 34 konjev. ce gre s 34 konji 170 (kar je res maksimum, ce mamo v mislih realno hitrost), pol rabi za 200 km/h teoreticno kar 47 konjev, BTW, najboljsi GP stroji v klasi 125 na svetovnem prvenstvu majo 53-54 konjev, da ne govorimo kake obrate dosegajo, BTW, zivljenjska doba bata za serijski GP dirkalnik (konkretno Honda RS 125), nic dodatno pripravljen, je dve uri in pol. aja, en frend je mel Mitota, polini kit 165, Giannellija, pa en vecji frgazar, ne vem glih kolk, nej bi mel teoreticnih 46 konjev. zivel mu je 2000 km, s tem da se je normalno vozu. :rolleyes:
Grilzz Objavljeno Oktober 3, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2003 Zok eno je teorija drugo pa praksa, na papirju lahko veliko stvari drugače izgleda kot pa se potem vidi na cesti. Hondo RS 125 R pripravljeno za Slo DP navijejo na 41-42KM in normalno razvije 230km/h, z različnimi nastavitvami pa tudi 245km/h. Tale mito pa se ni normalno vozu, saj ima kolega na Gileri RC s polini kitom letos prevoženih 4000+ km s tem da je motor že kupil s tem cilindrom, ki naj bi takrat imel 1000km. No pa človek ne špara z materialom in bo pozimi preventivno delal generalko (jebat ga eni majo pač preveč dnarja). PS: Če mi financiraš zajebavanje z zobniki ti lahko iz prve roke povem kolk bo končna pri različnih razmerjih z drugače serijskim motorjem.
Zok Objavljeno Oktober 4, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2003 ja, pripravljeno za slo DP. sej tomos gp 81 je z 19,5 konji tud na grobniku dosegu 204 km/h. sam je bil manjsi + oblikovan v tunelu (manj zracnega upora), lazji (boljse pospesevanje), z ozjimi gumami (manj kotalnega upora), brez elektricnih porabnikov, ki jemljejo masini nekaj moci, in pa brez vzvratnih ogledal in podobnih prckarij, ki motor se dodatno ovirajo, menjalnik pa daljsi kot serijski motorji, pa se un clovk (Zdravko Matulja al ka je ze bil) ni mel vec ko 60 kil, (motor pa 40). ce mi pripravis serijsko 125ko (brez kita ali menjavanja plastik), da gre s 150 gumo zadaj in 110 spredaj 230 na uro si car! :naughty: :)
gizmOkak Objavljeno Oktober 4, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2003 če mi pripravis serijsko 125ko (brez kita ali menjavanja plastik), da gre s 150 gumo zadaj in 110 spredaj 230 na uro si car! :naughty: :) ja ta k sm ga šou prašat za tunirat NSR zdej fura Hondo 125 rs in ma 43Km in mu stegne odvisno od tekme (vremena, nastavitev...) na 230-240, je pa tko k si reku, bat mu zdrži 2ure in pol, pole ga vrže proč in naštima druzga! Ja kaj čmo eni majo $ drugi si pa drugače pomagamo :) S temi gumami k si omenu je pa res poanta spravt 125 na 230, še 200 malo kira doseže, če sploh kira-govorimo efektivna hitrost
Grilzz Objavljeno Oktober 4, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2003 @Zok kdo sploh govori o hitrosti 230 km/h s serijsko 125ko. To sem napisal ker si privlekel na plan dirkalno RS 125 R, ki je povsem nekaj drugega kot serijske 125. Da bi mojo dobil na 230 nisem nikoli napisal, ampak sem imel v mislih bolj to da večina folka z NSR sploh ne ve kaj bi zamenjala in zato se jim ustavi pri 160 oz z gianellijem 180 @ 13000rpm.
Zok Objavljeno Oktober 4, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2003 (popravljeno) pa pejzda, napisan je blo kao da grejo 200 s 30 konji, pol sm mu pa vn vrgu kolk moci bi teoreticno rabu za tako hitrost, pa obenem se primerju kako moc majo GP stroji, ki imajo neprimerno krajso zivljenjsko dobo, (NSRke so pa hudicevo vzdrzljive v primerjavi s konkurenco), vglavnem, hotu sn povedat, da serijska street-legal 125ka (s tem mislim tud mitota!!) nikol in nikdar ne bo vidla 200 km/h!! .) Popravljeno Oktober 4, 2003. Popravil Zok
Grilzz Objavljeno Oktober 4, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2003 30 KM je bilo najbrz narobe napisano. Najbrz pa si spregledal prvi post od žana na tej strani kjer piše kako pa kaj, s tem da se meni to ne zdi več street legal.
gizmOkak Objavljeno Oktober 4, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2003 ma jaaaaa sej pustmo vse ukop pr miri, nov motor kupiš pa nimaš problemu z blokatorji <_< :rolleyes: B)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se