Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Pozdravljeni!

No pred kratkim sem končno pripeljal svojo hondico cb 600s domov (prvi motor).

Pa tuhtam in tuhtam kje za vraga ima opozorilo da je bencin pri kraju!!

Kazalca nima lučke pa tudi ne?!

Pa gledam po knjižici pa nisem nikjer zasledil kje bi to blo?!

Zdej pa ne vem al sm mona al kaj!

je pa letnik 2002 cb 600s

lepo pozdravljeni

Ja če nimaš kazalca, pol maš verjetno pipco za bencin, ki pa se nahaj pod kestlom na levi strani. Poglej...

Pa veliko lepih kilometrov :naughty:

Popravljeno . Popravil Andro82
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

No pred kratkim sem končno pripeljal svojo hondico cb 600s domov (prvi motor).

Pa tuhtam in tuhtam kje za vraga ima opozorilo da je bencin pri kraju!!

Kazalca nima lučke pa tudi ne?!

Pa gledam po knjižici pa nisem nikjer zasledil kje bi to blo?!

Zdej pa ne vem al sm mona al kaj!

je pa letnik 2002 cb 600s

lepo pozdravljeni

hehe, za tole funkcionalnost bi moral pa vzeti letnik 2003! ;)

Drugo si dobil že odgovor zgoraj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič sem se peljal in se mi je med prestavljanjem, mislim da 3-4 brzina pojavil čuden zvok, kot da bi iz nule hotel brez sklopke prestavit in zaropota. Zazdelo se mi je, kot da je motor bil v "zelo glasni" nuli med 3-4 brzino. Sem prestavil še enkrat in se ni več ponovilo. A je lahko to kaj zaskrbljujočega?

Karkoli???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nic ne skrbi, slo je le za malo nerodno prestavljanje....Vsakemu se zgodi..

Upam da res :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP,zanima me katero vrsto Motul olja uporabljate na Hornetkah 07-08?

Trenutno imam utekalno dobo (1000km)kmalu pa bom moral zamenjati olje in razmišljam o Motul 10-50 100% sintetik, pa če kdo uporablja me zanima če se OK obnese?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na servisu ti bodo (zelo verjetno) notr vlili Motul 15-50, kar mislim da večinoma kar vsi vozijo. Sam sem vzel 10-40, kot piše v manualu, sam glede na temperature, bom čez jurčka tud sam vzel 15-50.  :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Simak ne pajsas ga nonstop tok da bi rabu full sintetiko.

15/50 polsintetika ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker nekaj menjujem motor, me zanima, kako je kaj s hornetko. Gledam letnike 1999, tam okoli 2500 eur.. Je to prepoceni za ta motor?

Na kaj naj bom pozoren, ko ga grem gledat? So ti letniki meli kake hibe? Je kdo pripravljen iti z mano pogledat kak motorček, ko bo tako daleč?

Hvala!

Lp Boštjan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je normalna cena za takšen letnik pričakuj pa okrog 60000 tisoč prevoženih km .motor nima kakšnih posebnih hib .pozoren bodi na zvok napenjalca verige ventilov in pa na zvok potisnega ležaja sklopke , dobro pa je tudi pregledati zračni filter predvsem količino olja v airboxu ,če je samo malo mastno je ok če pa olje plava v air boxu pa stran od motorja .

moje mnenje pa je da hornetka lahko prevozi okrog 120000km brez večjih posegov na agregatu .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker nekaj menjujem motor, me zanima, kako je kaj s hornetko. Gledam letnike 1999, tam okoli 2500 eur.. Je to prepoceni za ta motor?

Na kaj naj bom pozoren, ko ga grem gledat? So ti letniki meli kake hibe? Je kdo pripravljen iti z mano pogledat kak motorček, ko bo tako daleč?

Hvala!

Lp Boštjan

Ma ja jst tut nism mel na začetku pojma o tem motorju in ostalih.

Pa sem šel vsazga s kom pogledat, kerga tudi sam in potem si ustvarš neko sliko kolk je ker ohranjen in za kolk dnarja.

Ni druge k na netu se nč ne vid! Šele ko ke prideš ;)

LP A.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem skupaj.

Sem nov na forumu. Zadovoljen lastnik Hornetke 2004, ki sem jo kupil pred nekaj dnevi.

Moram povedati, da od mojega prejšnjega "motorja" (Suzi Marauder 800), Hornetka predstavlja kvantni preskok na boljšo, udobneješo in bolj uživaško vožnjo. Se pa še privajam na motor in drugačen stil vožnje.

Imam pa eno vprašanje za vse lastnike Hornetk.

Kam ste nalepili vinjeto? Jaz se še odločam kam naj jo nalepim, ampak na rezervoar jo definitivno ne bom.

Se preveč bojim, da bi lahko ob odstranjevanju, odstranil - opraskal lak oz. barvo.

Kakšna slikica kam ste nalepili vinjeto bi bila seveda zaželjena. Vsaka ideja je dobrodošla.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem skupaj.

Sem nov na forumu. Zadovoljen lastnik Hornetke 2004, ki sem jo kupil pred nekaj dnevi.

Moram povedati, da od mojega prejšnjega "motorja" (Suzi Marauder 800), Hornetka predstavlja kvantni preskok na boljšo, udobneješo in bolj uživaško vožnjo. Se pa še privajam na motor in drugačen stil vožnje.

Imam pa eno vprašanje za vse lastnike Hornetk.

Kam ste nalepili vinjeto? Jaz se še odločam kam naj jo nalepim, ampak na rezervoar jo definitivno ne bom.

Se preveč bojim, da bi lahko ob odstranjevanju, odstranil - opraskal lak oz. barvo.

Kakšna slikica kam ste nalepili vinjeto bi bila seveda zaželjena. Vsaka ideja je dobrodošla.

LP

Ja na prednje vilice, na desni strani za žarometom. Na tank ziher nebom zalepil, ni šans!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam še eno vprašanje glede vžiganja hladnega motorja. Ne vem a delam jaz narobe, al je z motorjem kaj. Honda hornet 2005, 12k km.

Načeloma pri toplem vremenu ne dajem zauga ko vžigam motor. Enostavno stisnem start knof, dam malenkost ročenag gasa in motor je do sedaj vedno lepo vžgal. Mogoče sem mu včasih kakih 15 sekund pomagal z ročnim gasom na 2.000rpm potem pa je lepo na štant gasu laufal.

Sedaj pa sem že parkrat opazil, da noče več tako lepo vžgati. Dans zjutraj sem poizkusil klasično, pa motor ni zvozil. Nato sem dal zaug in še enkrat probal pa še vedno ni hotel. Nato sem poizkusil spet brez zauga in brez gasa štartat (pravijo da zaug + ročni gas sigurno zalije svečo), nato pa sem še malo gasa ročno dodal med štartanjem - motor se je opotekal ampak na koncu potem le nekako skašljal in vžgal.

Moram res vsakič vžigat z zaugom? Ne glede na zunanjo temperaturo (recimo dans popoldan bo 25°C ponavadi nisem nikoli vžigal z zaugom pri taki temp)? Nekateri pravijo, da je treba vžigat tako, da ročico za plin obrneš in spustiš preden štartaš motor in nato brez gasa vžgeš?

Popravljeno . Popravil RenoRaines
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako najprej vinjeta: na vilce spredaj takoj za lučjo, glede vžiga pa je tako, prej sem imel 125 in je vedno vžigala samo z gasom, nisem nikoli rabil čoka, pri hornet mislim da bo tudi tako ker sem se vozil že nekaj tudi v hladnejših dnevih in če paziđ koliko gasa dodaš vedno vžge takoj, mu moraš pa na začetku rahlo pomagat in mu dodat gasa ravno toliko da ne crkne potem ti bo vedno lepo vžigal samo z gasom, upam da sm ti pomagal ,lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
Mam še eno vprašanje glede vžiganja hladnega motorja. Ne vem a delam jaz narobe, al je z motorjem kaj. Honda hornet 2005, 12k km.

Načeloma pri toplem vremenu ne dajem zauga ko vžigam motor. Enostavno stisnem start knof, dam malenkost ročenag gasa in motor je do sedaj vedno lepo vžgal. Mogoče sem mu včasih kakih 15 sekund pomagal z ročnim gasom na 2.000rpm potem pa je lepo na štant gasu laufal.

Sedaj pa sem že parkrat opazil, da noče več tako lepo vžgati. Dans zjutraj sem poizkusil klasično, pa motor ni zvozil. Nato sem dal zaug in še enkrat probal pa še vedno ni hotel. Nato sem poizkusil spet brez zauga in brez gasa štartat (pravijo da zaug + ročni gas sigurno zalije svečo), nato pa sem še malo gasa ročno dodal med štartanjem - motor se je opotekal ampak na koncu potem le nekako skašljal in vžgal.

Moram res vsakič vžigat z zaugom? Ne glede na zunanjo temperaturo (recimo dans popoldan bo 25°C ponavadi nisem nikoli vžigal z zaugom pri taki temp)? Nekateri pravijo, da je treba vžigat tako, da ročico za plin obrneš in spustiš preden štartaš motor in nato brez gasa vžgeš?

Jaz ga vžgem z malo ročnega gasa, nato pa previdno dodajam zaug, da motor teče nekje nad 2000 obrati. Dodajanje zauga je odvisno od zunanje temperature in temperature motorja - hladen motor v vročem dnevu ne vžge brez zauga (oz. vžge že, samo potem kmalu crkne).

Take so moje izkušnje s hornetko - ne vem, če delam tako kot v učbeniku piše, sem pa z vžigom (že vrsto let) zadovoljen; mi je pa enkrat nek majster reku, da se motor "navadi" na en način in je potem tak način tudi edini pravilen pri dotičnem motorju.

Bo še kdo drug kaj več povedal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zvok na hornetki je uredu dokler se voziš sam,ko pa te nekdo prihiti z drugim loncem pa čuješ kaj je taprava štima. :grim

Na žalost se moram strinjat... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zvok na hornetki je uredu dokler se voziš sam,ko pa te nekdo prihiti z drugim loncem pa čuješ kaj je taprava štima.

mah, vsazga lonca se na žreš!

Na začetku je v redu ko doni in poka... a pol ti pa začne najedat tko da... sm vedno v dilemi al to kupt al ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga vžgem z malo ročnega gasa, nato pa previdno dodajam zaug, da motor teče nekje nad 2000 obrati. Dodajanje zauga je odvisno od zunanje temperature in temperature motorja - hladen motor v vročem dnevu ne vžge brez zauga (oz. vžge že, samo potem kmalu crkne).

Take so moje izkušnje s hornetko - ne vem, če delam tako kot v učbeniku piše, sem pa z vžigom (že vrsto let) zadovoljen; mi je pa enkrat nek majster reku, da se motor "navadi" na en način in je potem tak način tudi edini pravilen pri dotičnem motorju.

Bo še kdo drug kaj več povedal...

Poleti brez, v ostalih treh l. časih pa s čokom. Sicer pa čoka čim manj - po vžigu čim prej dol z njim.

Baje, da je zalivanje lahko hitro usodno za svečke in ravno sem izkesil 60 € za nov komplet!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupiš leo vinci ki ga do 8 tisoč obratov skoraj na slišiš glasen postane šele od 8 naprej

Mogoče še res najcenej... :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!