Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Jaz sem naročil ker mi je na eni strani puščalo. In če že menjaš, menjaš za prav :)

 

Nisem pa še dobil paketa pričakujem ga jutri :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmm dobro vprašanje :)

Če se mene vpraša neke hude razlike ni. Malenkost je trši občutek na ročki to je pa to in seveda, da zamenjaš tiste stare gumaste cevi.

Se mi je kar zdelo. Moje so še ok, in ker jih imam od S verzije (tiste z vetrno zaščito) so menda že tovarniško nekaj ojačane al pa je bilo le revizija modela od letnika 2000 naprej. Osebno se nad bremzami nimam kaj pritoževat (sintrane ploščice so itak nuja), kar pa nebi mogel trditi za vzmetenje ampak glede na namembnost motocikla lahko malo priprem en uč. Edini feler motocikla je rezervoar ki bi lahko mel ene 4L več...  pa pipco bi lahko nadomestila lučka + indikator goriva kar so razumeli nekaj revizij kasneje ko so ji odvzeli nekaj značilnih potez...

Še dobro da še delajo motocikle s števci na cagerje (in da oldiji delajo še vedno lepo).... 300x bolj pregledni na hitro kot pa ta digitalna krama... (vsaj meni) pa še če po njih tolče direkt sonce vseeno vidiš kolko je "ura". :D

 

offtopic, menjajte vse žarnice v instrumentaciji z toplo belimi (angl. warm white) ledicami. ŠE v nevem kakšnem soncu takoj veš da so blinkerji aktivni, in ostala šara se vidi 3x bolj pa še ene 5-7W na elektriki prišparaš v procesu (še dodatnih 4-4,5W če zamenjaš pozicijsko) kar bi moralo počasi skoraj za prihanek vreden gretja ročk na minimumu "for free".

 

V kratkem bom naredil nekaj pozicijsko/stop led žarnic tipa 1157 oz BAY15D saj tiste z ebaya so vse po spisku za en k. Ali je pozicijska prešvoh ali pa je STOP preblag (da ne omenjam zanič izdelave) v glavnem slabo oz. nevarno!. Ko izdelam objavim... pri enaki svetilnosti oz malo močnejšem stop-u od klasične žaruljice 5/21W bi morala biti poraba 0,8/4W na žarnico, morda malenkost več. Seveda bodo v takoimenovani toplo beli svetlobi, da ne bo roza efekta in da bodo (pri starih hornetkah) tablice belo osvetljene. aja pa še trajale bodo saj bodo ledice konzervativno gnane in ne bodo pocrkale od pregrevanja. Materiala imam za cca 3 dodatne komplete in če bo interes jih bom naredil.

 

Dodat bom moral še 2 dodatna žarometa (tudi led, a varianto projektorje) saj ko se vračam iz službe od oktobra naprej najeda tema in horneta ni lih znana po omembe vrednem žarometu in kljub osram nightbraker h4 žarnici (ki je sicer lep upgrade) bi človek želel videti podobno kot v avtomobilu ne pa kolesu. Robo že imam par mesecev a nimam dovolj časa za se lotit montaže... Do oktobra bom že našel...

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Pozdravljeni,

 

pozna morda kdo tole?

http://www.Avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9521283&show=1

 

Bom vesel vsakega podatka.

 

Hvala

Rok

 

 

 

 

Poznam od prvega dneva nakupa. Prodaja ta bolš prjatu, večino časa se vozimo skupaj. Motor res v nulo. Če te kaj specifičnega zanima povej. Vem vse o njemu =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni

 

 

Rabim vašo pomoč

 

Kolega je te dni kupil Hornet PC41

 

in pazi zaj to, ob ogledu ni bilo nič, ko so ga domov pripeljali in doma vžgali je tebi nič meni nič mu je začela "žvižgat" oz se oglaša črpalka goriva, ko je motor prižgan =/

 

Je že kdo imel podoben primer in kak ga je rešo?

 

 

Za odgovore se Vam vnaprej zahvaljujem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

 

Rabim vašo pomoč

 

Kolega je te dni kupil Hornet PC41

 

in pazi zaj to, ob ogledu ni bilo nič, ko so ga domov pripeljali in doma vžgali je tebi nič meni nič mu je začela "žvižgat" oz se oglaša črpalka goriva, ko je motor prižgan =/

 

Je že kdo imel podoben primer in kak ga je rešo?

 

 

Za odgovore se Vam vnaprej zahvaljujem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisi v pravi temi, to je tema o PC36

 

Hornetk je malo morje začenši s pc34 in ja tema je primerna le takih hornetk ni veliko. Izvzeta je 900-ka ostale Cb600+nekaj pa sodijo vse sem.

 

 

Essah:

Nimam izkušenj z PC41 ampak si prepričan da je črpalka goriva?

 

Drag hec če bo treba menjat...

http://www.ebay.it/itm/HONDA-CB-600-HORNET-2007-10-PC41-NEW-FUEL-PUMP-POMPA-CARBURANTE-Kraftstoffpumpe-/291149731459

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aloha 

 

vprašanje za vse lastnike hornet 600 do nekje 2004.

Kaj lahko poveste o hladnem zagonu tega motorja.

V lasti ga ima moja draga in se mi zdi, da na cajte mrzel ni lih najbolj prepričljiv z zagonom.

Zdi se mi kot bi lih za lih laufu pa gasa se nesmeš dotikat nekih par minut dokler se ne segreje vsaj malo.

Če pa hočeš dat gas ga pa zamori.

Vem, da ma motor frgazerje, ampak vseeno imam občutek, da to ni normalno.

Zdi se mi kot bi zaug ne deloval v polnem območju-kar bom tudi preveril-nastavitev in pomik loput.

 

Se morda brez veze spotikam v vse skupaj?

 

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do 20 stopinj celzija je čok bojda obvezen. Daš čok, zaverglaš 1x po gasu in pustiš 10-20 sek ravno dovolj da natakneš rokavice nato odpelješ, ko si v gibanju zapreš in to je to. Poleti pa parkrat po gasu pa je. če zaj.... prvikrat zna zalit ma rešiš z 2-4 sek verglanja...

Če maš še vedno težave daj preverit, da tista šina ki zagrabi vse 4 uplinjače res zgrabi vse 4 in da ni en odprt vedno... (to sem mel jaz in je sedaj vžig mnogo boljš, pravzaprav nimam pripomb).

Od 5-36 stopinj je čok pri meni aktiven prvih 10 sek in to je to. Če pa je mašina vsaj malo segreta neglede na znanjo temp pa itak brez.

 

Po čiščenju vplinajčev in nastavitvi le teh gre vseekupaj lepše. Priporočam če je že nekaj let mimo ali ni znana zgodovina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do 20 stopinj celzija je čok bojda obvezen. Daš čok, zaverglaš 1x po gasu in pustiš 10-20 sek ravno dovolj da natakneš rokavice nato odpelješ, ko si v gibanju zapreš in to je to. Poleti pa parkrat po gasu pa je. če zaj.... prvikrat zna zalit ma rešiš z 2-4 sek verglanja...

Če maš še vedno težave daj preverit, da tista šina ki zagrabi vse 4 uplinjače res zgrabi vse 4 in da ni en odprt vedno... (to sem mel jaz in je sedaj vžig mnogo boljš, pravzaprav nimam pripomb).

Od 5-36 stopinj je čok pri meni aktiven prvih 10 sek in to je to. Če pa je mašina vsaj malo segreta neglede na znanjo temp pa itak brez.

 

Po čiščenju vplinajčev in nastavitvi le teh gre vseekupaj lepše. Priporočam če je že nekaj let mimo ali ni znana zgodovina.

 

 

hvala za odgovor,

 

bom preveril gred-povezavo pa da vidim.

 

Kot si napisal, zalaufa lepo ampak je fino da pol kšno minuto laufa in je vse ok

 

Hvala še enkrat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10-20 sekund po hladnem zagonu nisem smel dodajati gasa, sicer ga je kar zamorilo. Potem pa lahko normalno. Meni se zdi to ok. Motor pač rabi nekaj časa da zadiha.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10-20 sekund po hladnem zagonu nisem smel dodajati gasa, sicer ga je kar zamorilo. Potem pa lahko normalno. Meni se zdi to ok. Motor pač rabi nekaj časa da zadiha.  

točno tako nekako

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No meni je pa danes že uspelo zakuhat eno pizdarijo :) popoldne sem se mal prveč igračkal po enem mal večjem parkirplacu :headbang:  

in ko sem šel potem proti domu sem pogruntal da mi je začela drset sklopka :kva2: 
Spelje normalno, pa tudi če lepo postopoma dodajam plin je vse ok. Problem je če na hitro dodaš gas (če greš prehitevat) potem pa sklopka zdrsne predvsem v 4,5 in 6 prestavi. Je imel že kdo kak podoben primer? A se, da to mogoče razdret pa malo naštelat ali bo treba kar sklopko menjat? 

Pa če kdo ve koliko (približno) me bo to po denarnici udarlo?  :angryrant2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjat.

rabiš še novo tesnilo pokrova (menda).

 

Socialni:

http://www.ebay.com/itm/Clutch-disks-friction-disc-HONDA-CB-600-Hornet-98-05-600cc-/171297068293?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item27e219d505

 

Sicer pa potipaj tudi v AS Domžale ker so resnično 1A prijazni pa še dostikrat so cene čisto ok. Al pa čarmana za allinclusive.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za info, bom pa verjetno za allinclusvie poklical kar k Barboriču, ker mi je od vseh pooblaščenih najbližje, pa tudi kar pohvalijo servis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za info, bom pa verjetno za allinclusvie poklical kar k Barboriču, ker mi je od vseh pooblaščenih najbližje, pa tudi kar pohvalijo servis.

 

Predlagam Trgomoto Krško  :grim

 

The best izbira :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a Češk pravš :grim

Obevezno! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predlagam Trgomoto Krško  :grim

 

The best izbira :OK:

Hvala za info, ampak mi je Krško malo daleč, sploh glede na to, da me ni skor nič doma (ob normalnih urah) in bi rabil motor peljat tja in ga it potem iskat, ko bi bila sklopka zrihtana :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en update z moje strani...

 

Ko sem kupil motor (Hornet 2007) , sta me 2 kolega po testni vožnji opozorila, da je slišat vibracije. Prihajale naj bi nekje iz maske oz. instrumentov.

Kasneje sem ugotovil, da se vibracije pojavijo nekje med 5000 in 6000 obrati. Predvsem takrat, ko v tem območju odvzamem plin.

 

Na našem forumu sem opazil le en post, na tujih forumih (predvsem Italjanskih) pa je precej postov na to temo.

 

Jaz sem problem rešil z dvemi ukrepi:

 

1. Najprej sem demontiral masko.

Med lučjo ter masko je nameščena ozka penasta guma, ki se je z leti odlepila in odrabila. Zamenjal sem jo s Tesa samolepilnim tesnilnim trakom za okna in vrata.

Ker nisem imel drugega sem uporabil kar belega (itak se skrije pod plastike, tako da ni viden). Prilagam tudi fotografijo. Je malo slabše kvalitete, je pa vidna izolacija...

Dodatno sem ga namestil tudi na vrhnji del luči (na priloženi sliki ni viden), da na njem lepo sloni tudi črni del maske.

 

2. Ko sem masko ponovno sestavil, sem med črni, zgornji del maske in med števec vstavil en kos samolepilnega "filca". Ponavadi se tak material uporablja za pod noge stolov, da ne poškodujejo parketa.

 

 

Še eno opozorilo:

Po forumih sem videl tudi idejo, da se lahko "potisne" zgornje 3 inbus vijake na pokrovu instrumentne plošče.

Pri tem je potrebno opozorilo, saj jih je že marsikdo vijake preveč zategnil in poškodoval števec.

 

Nekateri so tudi demontirali pokrov instrumentov, ter ga zatestnili oz. zasilikonirali.

Za demontažo pokrova instrumentov je po service manualu potrebna demontaža celotnega števca. Poleg 3 inbus vijakov z vrha držita pokrov še vsaj 2 vijaka iz spodnje strani.

 

Jaz sem vibracije rešil le s točko 1 in 2 in zaenkrat so izginile.

Meni se vibracije pojavljajo med 3,5 in 4,5 k obratov. če primem z roko za masko pa izginejo. verjetno je to to.. probam in javim..

hvala za to napisano! 

 

imam pa letnik 2008. bom jutri sporočil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni so bli žmigavci! Ostranil pokrov, namazal z silikonom, posušil in dal nazaj gor (izdelava socialnega oringa). Od takrat JUPPI!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa tam okol 6k malo trese krmilo pa na stopalkah se tudi malo čuti. Sej to je recimo normalno? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

 

Kolega išče športni izpuh za Hondo Hornet PC41

 

 

Ponudbe lahko na ZS  =)

 

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!