FitnesFreak Objavljeno Januar 17, 2015 Opozori Objavljeno Januar 17, 2015 Pokliči me na 031765000, da se pa v LJ videti vse dele.
Popularna objava R&K Objavljeno Februar 3, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Februar 3, 2015 Lep pozdrav capanordašem.Tudi midva (z mojo) sva že 10 mesecev ponosna lastnika capanorda l-2007 in moram rečt zaenkrat same pohvale.Naredila sva cca 7000km,kolikor nama je dopuščalo lepo vreme (večinoma enodnevne furce).Za letos pa nameravava narediti kakšno daljšo furco po balkanu caa 2-4dni.Zanima me če bi se dalo kje tu v sloveniji dobiti cevno zaščito motorja (lahko tudi rabljeno) in kakšne so kaj cene. (če mi bo ratalo bom pripopal par slikic) LP sayo, ciciban, vandrovec in 7 others 10
eltrinajst Objavljeno Marec 3, 2015 Opozori Objavljeno Marec 3, 2015 Dobrodošel med caponordisti. Kot vidiš, se v tej temi zadnje čase ne dogaja ravno dosti, očitno vsem vse štima. Če iščeš zaščito motorja pri nas, bo najbolje, da povprašaš Capomiha. Zunaj pa so na voljo, kolikor vem, trije modeli: - original, recimo pri Wendel Berlin - večja zaščita od Hepco&Becker - najugodnejša češka verzija od RD moto
hy650 Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 Živjo: Prvič se oglašam.Ravnokar sem Nabavil FUTURO.Ker je debata pri CAPOTIH bolj živahna, me za začetek zanima ,kje nabavljate vžigalne tuljave.Imam problem z vžignjem in sem na hitro malo raziskoval.In kaj najdem? Obe tuljave sta bili zamenjani,ena pred kratkim in obe enaki in obe šalabajzarsko zmontirani in kar je najlepše obe sta sta od renault megana! Sem kar nekaj časa tuhtal,kaj je to za en hudič gor namontiran,nefiksirano in konektorji za silo na polskupaj z vezicami...In sem stuhtal,da očitno RENAULT dela mašince za APRILIO... .Če koga zanima ,bom to čarovnijo od montaže pofotkal in objavil in objavil na katerem gorenjskem slavnem servisu to delajo...Mogoče odkrijem še kako genialnost lp
lukabogo Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 A ti misliš, da Renault dela svoje tuljave. Ti pa si lolek. Tuljave delano razlicne firme za razlicne narocnike. Lahko imas enako na Aprilii ali pa na kakem drugem motorju. Disk ploscice so tudi enake na vecih vozilih.
moto rider Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 (popravljeno) Svoj čas sem tudi vozil (sposojeno) CapoNord. In, čeprav ne maram "Lahov" moram reči, da mi je motor všeč. Fajn gre, kolikor sem se pozanimal na resvisu, s kvari nimajo problemov. Najbolj všeč mi je bilo udobje! Hudič pa je, ko si med vožnjo prisiljen gledat tist' špartanski števc, ki je grd, kot smrtni greh. K sreči je bila to edina stvar, ki me je motila. Sicer je to motor za asfaltne kilometre. Nežen, tekoč, a bog ne daj, da s sprednjim kolesom kam udariš!! Pa čeprav 5 - 7 km/h. Eno bodo vedeli zakaj. Sicer pa; :worship: Nikoli pa ne bom njegov lastnik. R&K; Vama pa čestike in vzpodbuda za palnirano, yugo-potovanje!! Fajn bo, le vreme naročita!! :yes: In pazita na ostale norce v prometu!! Popravljeno Marec 14, 2015. Popravil moto rider
hy650 Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 Ja, mojster, imaš prav.Renault ne dela svojih tuljav in še marsikaj ne dela.In tudi marsikaj kar naredi je za en k..c.Proizvajalec je DENSO (načeloma kvaliteten) z napisom renault.Hotel sem samo reči,da so na servisu dalo gor te tuljave in to res skrajno površno-nepritrjene in zelo zelo slabi kontakti.In pa stavim,da elektro parametri tuljave niso ustrezni in kompatibilni.Že prejšnji lstnik jje pojamral,da je motor nekoliko izgubil na moči,ko su mu kao poservisirali motor ampak niso hoteli nič slišati, da je kaj narobe......Zanima me samo, kje kupujete to robo.
RSTDRIVER Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 Ja, mojster, imaš prav.Renault ne dela svojih tuljav in še marsikaj ne dela.In tudi marsikaj kar naredi je za en k..c.Proizvajalec je DENSO (načeloma kvaliteten) z napisom renault.Hotel sem samo reči,da so na servisu dalo gor te tuljave in to res skrajno površno-nepritrjene in zelo zelo slabi kontakti.In pa stavim,da elektro parametri tuljave niso ustrezni in kompatibilni.Že prejšnji lstnik jje pojamral,da je motor nekoliko izgubil na moči,ko su mu kao poservisirali motor ampak niso hoteli nič slišati, da je kaj narobe......Zanima me samo, kje kupujete to robo. dej mao preber temo o futur pol pa modruj naprej.....
Dr_Jakob Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 Ahem... vžigalne tuljave niso DENSO ampak SAGEM. Na Futuri so popolnoma isti model kot na VSEH evropskih V6 2,5-3,2 mašinah, lahko naštejem samo proizvajalce... Renault, Peugeot, Citroen, Lancia, Alfa Romeo, Fiat ... in na veliko italjanskih motorjih: Aprilia (rotax mašine) Benelli in nekateri Moto Guzzi. Kako to vem? Ker sem Futuro vozil cca 8 let in sem imel v njej vse vžigalne tuljave od Fiata (cene so noro različne, čeprav so do zadnje številke kode iste tuljave) Drugič pa se malo pozanimaj, preden koga, ki obvlada, obtožiš šalabajzerstva. hribuc 1
builder Objavljeno Marec 15, 2015 Opozori Objavljeno Marec 15, 2015 Ja, mojster, imaš prav.Renault ne dela svojih tuljav in še marsikaj ne dela.In tudi marsikaj kar naredi je za en k..c.Proizvajalec je DENSO (načeloma kvaliteten) z napisom renault.Hotel sem samo reči,da so na servisu dalo gor te tuljave in to res skrajno površno-nepritrjene in zelo zelo slabi kontakti.In pa stavim,da elektro parametri tuljave niso ustrezni in kompatibilni.Že prejšnji lstnik jje pojamral,da je motor nekoliko izgubil na moči,ko su mu kao poservisirali motor ampak niso hoteli nič slišati, da je kaj narobe......Zanima me samo, kje kupujete to robo. poslikaj in prlimaj, so ljudje tu gor, ko ti lahko pomagajo :grim
hribuc Objavljeno Marec 15, 2015 Opozori Objavljeno Marec 15, 2015 Ahem... vžigalne tuljave niso DENSO ampak SAGEM. Na Futuri so popolnoma isti model kot na VSEH evropskih V6 2,5-3,2 mašinah, lahko naštejem samo proizvajalce... Renault, Peugeot, Citroen, Lancia, Alfa Romeo, Fiat ... in na veliko italjanskih motorjih: Aprilia (rotax mašine) Benelli in nekateri Moto Guzzi. Kako to vem? Ker sem Futuro vozil cca 8 let in sem imel v njej vse vžigalne tuljave od Fiata (cene so noro različne, čeprav so do zadnje številke kode iste tuljave) Drugič pa se malo pozanimaj, preden koga, ki obvlada, obtožiš šalabajzerstva. Ja Jaka pustmo mu mal časa da dec mal forum prečekira pol bo pa vidu da so enostavne rešitve zmeraj najbolše Dr_Jakob 1
Dr_Jakob Objavljeno Marec 15, 2015 Opozori Objavljeno Marec 15, 2015 Ja Jaka pustmo mu mal časa da dec mal forum prečekira pol bo pa vidu da so enostavne rešitve zmeraj najbolše Se bo že nauču, zelenc...
hy650 Objavljeno Marec 20, 2015 Opozori Objavljeno Marec 20, 2015 Se bo že nauču, zelenc... Dobro, pol pa potrebujem mnenje izkušenih fantov... . Z motorja sem snel vse tuljave .Od štirih so not trije različni tipi tuljav.Ena pa itak ne dela.Zaenkrat sem uspel nabaviti dve novi po navodilih od ata mamuta.In nabavil nov aku.Priklopim aku in mi v trenutku pregreje in skuri izolacijo na obeh zelenih kablih na reglerju!Kaj bi to bilo???Ker trenutno nimam časa raziskovati naprej,sem poklical znanca štromarja in je rekel,da imam regler v kontaktu (naj bi bil že načet in zaradi novega aku je prebilo...) Ko bom dona se posvetim motociklu in pofotkam... lp
Sitko Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 Oj, ce koga zanima, tole Aprilio Caponord 1000 prodaja kolega za 4 jurje. Realni kilometri, ljubiteljsko vožena, vzdrževana in ohranjena! Nove gume, veriga in zobniki, disk ploscice. Trije kovcki (stranska original). Vec pa tukaj: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9442476&show=1 Fadil 1
mito007 Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 hello, ne morem čez to da bi opisal trenutke z capotom. Kupil decembra 2014 in do danes naredil skoraj 4K Km. Vmes je Tomaž pregledal motor in spemenil mapo -kapo dol, motor trga gate (moje in od sopotnice). Sedaj se vrti čez 10K obratov in ne vem, če je to normalno, vendar me ne moti. Trenutno brez težav in očitno vse anomalije za ta motor že odpravljene. Ni mi pa jasno, kako to, da mi gume pobira bolj po robovih, kot sredini. Naslednja investicija je menjava gum, ker mi capo že dejansko spodrsava po ovinkih. Hja, pa da ga še malo popljuvam. Ker sem dvometraš me moti vetrna zaščita-prenizka(šumi in doni po čeladi da bi lahko znorel,če ne bi bil navdušenec nad motorji) in noge, moram priznati me tudi kar bolijo, ker imam preveč skrčene. To je govor od 300Km naprej. Pa ne pametujte glede dviga strehce,balance, sedeža in bla bla bla. Za ta denar je pač to, to. Se tolažim, da za dvometraže še ni narejenega udobnega motocikla ali pa ga še nisem vozil. Še enkrat pa bi se zahvalil vsem intuziastom za caponorde, ker podopora je pa daleč največja, kjub temu da nas je malo. Lp eltrinajst 1
Šarc Objavljeno Maj 20, 2015 Opozori Objavljeno Maj 20, 2015 Nima centralnega stojala, ima pa marsikaj drugega: http://www.wilkuj.cba.pl/en/home.html Lp T.
germek Objavljeno Junij 4, 2015 Opozori Objavljeno Junij 4, 2015 sm meu na testu predučirajšnjem novo aprilijo caponord 1200 pa me je kr razočarala motor brezskrbi ni da je švoh in slab moči ma večkotdovolj in za tiste gi ga radi malo po ravnem stegnete je perfekten, moti me ker semizdi da je nek poskus športnega potovalnega motorja. vzmetenje na na touring nastavitvah povsem premehko, sklopka je zelo agresivna ropota in cuka, pravtako gas je preveč agresiven za potovalni motor. vse bi bilo lepo in prau če bi se po ovinku lahko peljav, pri malo bolj športni vožnji ruži v ovinkih in guma je povsem nepotrebno da je 180 ker do roba nimaš pogoja da prideš. sopotnikov sedež je neudoben za dalše vožnje in za preklapljat med nastavitvami rabiš kr nekaj časa da ugotoviš kako in kaj moraš delat. je pa motor s katerim če se ne nagibaš v ovinkih za moje pojme moraš bit res bedak da greš na tla ker tudi na makedamu lahko kot največji idiot stisneš bremzo alpa gas in račinalnik nardi da se ti ustaviš ali pospešiš. motorja nebi kupil zaradi zgoraj naštetih stvari če pa bi poenostavili računalnik, izbolšali sedež in malo popravli tačko in centralno stojalo da nebi po ovinku ružlo potem pa bo ta motor zelo huda konkurenca veliko dražji multistradi bi ga pa rajši uzeu kot bmw gs ker je cenejši in gsa majo usi
Fadil Objavljeno Junij 4, 2015 Opozori Objavljeno Junij 4, 2015 sm meu na testu predučirajšnjem novo aprilijo caponord 1200 pa me je kr razočarala motor brezskrbi ni da je švoh in slab moči ma večkotdovolj in za tiste gi ga radi malo po ravnem stegnete je perfekten, moti me ker semizdi da je nek poskus športnega potovalnega motorja. vzmetenje na na touring nastavitvah povsem premehko, sklopka je zelo agresivna ropota in cuka, pravtako gas je preveč agresiven za potovalni motor. vse bi bilo lepo in prau če bi se po ovinku lahko peljav, pri malo bolj športni vožnji ruži v ovinkih in guma je povsem nepotrebno da je 180 ker do roba nimaš pogoja da prideš. sopotnikov sedež je neudoben za dalše vožnje in za preklapljat med nastavitvami rabiš kr nekaj časa da ugotoviš kako in kaj moraš delat. je pa motor s katerim če se ne nagibaš v ovinkih za moje pojme moraš bit res bedak da greš na tla ker tudi na makedamu lahko kot največji idiot stisneš bremzo alpa gas in račinalnik nardi da se ti ustaviš ali pospešiš. motorja nebi kupil zaradi zgoraj naštetih stvari če pa bi poenostavili računalnik, izbolšali sedež in malo popravli tačko in centralno stojalo da nebi po ovinku ružlo potem pa bo ta motor zelo huda konkurenca veliko dražji multistradi bi ga pa rajši uzeu kot bmw gs ker je cenejši in gsa majo usi Zanima me ali si ti končal osnovno šolo? Si imel mogoče kakšne težave pri slovenskem jeziku? eltrinajst, hajoktejn in gift 3
Lipstick Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 Zanima me ali si ti končal osnovno šolo? Si imel mogoče kakšne težave pri slovenskem jeziku? Morda pa ni slovenec ?
eltrinajst Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 @ germek - In kaj ima to zgoraj napisano opraviti z Aprilio 1000 Caponord? Gre za dva različna motorja in 1200-tka ima svojo temo. Bo bolj primerno, če tam objaviš svoje vtise in mnenja. Pa vsaj malo slovnično popravi svoj "izdelek". Takšnega, kot je sedaj, je težko brati. hajoktejn 1
sulica Objavljeno Junij 6, 2015 Opozori Objavljeno Junij 6, 2015 @ germek - In kaj ima to zgoraj napisano opraviti z Aprilio 1000 Caponord? Gre za dva različna motorja in 1200-tka ima svojo temo. Bo bolj primerno, če tam objaviš svoje vtise in mnenja. Pa vsaj malo slovnično popravi svoj "izdelek". Takšnega, kot je sedaj, je težko brati. Lahko da sem jaz slep ampak nikjer ne vidim teme od Caponord 1200 :glare: ???
eltrinajst Objavljeno Junij 7, 2015 Opozori Objavljeno Junij 7, 2015 Nisi slep, samo iskalnika nisi uporabil - tukaj je :yes:
biker77 Objavljeno Junij 30, 2015 Opozori Objavljeno Junij 30, 2015 Se komu valja kje prvi zobnik. Un ki ima 16 zob..da vidim kaka je razlika napram 17.
RSTDRIVER Objavljeno Junij 30, 2015 Opozori Objavljeno Junij 30, 2015 Se komu valja kje prvi zobnik. Un ki ima 16 zob..da vidim kaka je razlika napram 17. men original od future (ni nov...). zs?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se