Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

  • 3 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Dobrodošel med caponordisti. Kot vidiš, se v tej temi zadnje čase ne dogaja ravno dosti, očitno vsem vse štima. Če iščeš zaščito motorja pri nas, bo najbolje, da povprašaš Capomiha. Zunaj pa so na voljo, kolikor vem, trije modeli:

- original, recimo pri Wendel Berlin

- večja zaščita od Hepco&Becker

- najugodnejša češka verzija od RD moto

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Živjo:

Prvič se oglašam.Ravnokar sem Nabavil FUTURO.Ker je debata pri CAPOTIH bolj živahna, me za začetek zanima ,kje nabavljate vžigalne tuljave.Imam problem z vžignjem in sem na hitro malo raziskoval.In kaj najdem? Obe tuljave sta bili zamenjani,ena pred kratkim in obe enaki in obe šalabajzarsko zmontirani in kar je najlepše obe sta sta od renault megana! Sem kar nekaj časa tuhtal,kaj je to za en hudič gor namontiran,nefiksirano in konektorji za silo na polskupaj  z vezicami...In sem stuhtal,da očitno RENAULT dela mašince za APRILIO... :headbang:  :kva2: .Če koga zanima ,bom to čarovnijo od montaže pofotkal in objavil in objavil na katerem gorenjskem slavnem servisu to delajo...Mogoče odkrijem še kako genialnost 

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti misliš, da Renault dela svoje tuljave. Ti pa si lolek. Tuljave delano razlicne firme za razlicne narocnike. Lahko imas enako na Aprilii ali pa na kakem drugem motorju. Disk ploscice so tudi enake na vecih vozilih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svoj čas sem tudi vozil (sposojeno) CapoNord. In, čeprav ne maram "Lahov" moram reči, da mi je motor všeč.

Fajn gre, kolikor sem se pozanimal na resvisu, s kvari nimajo problemov. Najbolj všeč mi je bilo udobje! Hudič pa je, ko si med vožnjo prisiljen gledat tist' špartanski števc, ki je grd, kot smrtni greh. K sreči je bila to edina stvar, ki me je motila.

Sicer je to motor za asfaltne kilometre. Nežen, tekoč, a bog ne daj, da s sprednjim kolesom kam udariš!! Pa čeprav 5 - 7 km/h. Eno bodo vedeli zakaj. Sicer pa; :worship: :worship:  Nikoli pa ne bom njegov lastnik. :nono:

 

R&K; Vama pa čestike in vzpodbuda za palnirano, :quad: yugo-potovanje!! Fajn bo, le vreme naročita!! :yes:  In pazita na ostale norce  :fyou:  v prometu!!

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, mojster, imaš prav.Renault ne dela svojih tuljav in še marsikaj ne dela.In tudi marsikaj kar naredi je za en k..c.Proizvajalec je DENSO (načeloma kvaliteten) z napisom renault.Hotel sem samo reči,da so na servisu dalo gor te tuljave in to res skrajno površno-nepritrjene in zelo zelo slabi kontakti.In pa stavim,da elektro parametri tuljave niso ustrezni in kompatibilni.Že prejšnji lstnik jje pojamral,da je motor nekoliko izgubil na moči,ko su mu kao poservisirali motor ampak niso hoteli nič slišati,  da je kaj narobe......Zanima me samo,  kje  kupujete to robo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, mojster, imaš prav.Renault ne dela svojih tuljav in še marsikaj ne dela.In tudi marsikaj kar naredi je za en k..c.Proizvajalec je DENSO (načeloma kvaliteten) z napisom renault.Hotel sem samo reči,da so na servisu dalo gor te tuljave in to res skrajno površno-nepritrjene in zelo zelo slabi kontakti.In pa stavim,da elektro parametri tuljave niso ustrezni in kompatibilni.Že prejšnji lstnik jje pojamral,da je motor nekoliko izgubil na moči,ko su mu kao poservisirali motor ampak niso hoteli nič slišati,  da je kaj narobe......Zanima me samo,  kje  kupujete to robo.

dej mao preber temo o futur pol pa modruj naprej.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ahem... vžigalne tuljave niso DENSO ampak SAGEM. Na Futuri so popolnoma isti model kot na VSEH evropskih V6 2,5-3,2 mašinah, lahko naštejem samo proizvajalce...

Renault, Peugeot, Citroen, Lancia, Alfa Romeo, Fiat

 

... in na veliko italjanskih motorjih:

Aprilia (rotax mašine) Benelli in nekateri Moto Guzzi.

 

Kako to vem? Ker sem Futuro vozil cca 8 let in sem imel v njej vse vžigalne tuljave od Fiata (cene so noro različne, čeprav so do zadnje številke kode iste tuljave)

 

Drugič pa se malo pozanimaj, preden koga, ki obvlada, obtožiš šalabajzerstva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, mojster, imaš prav.Renault ne dela svojih tuljav in še marsikaj ne dela.In tudi marsikaj kar naredi je za en k..c.Proizvajalec je DENSO (načeloma kvaliteten) z napisom renault.Hotel sem samo reči,da so na servisu dalo gor te tuljave in to res skrajno površno-nepritrjene in zelo zelo slabi kontakti.In pa stavim,da elektro parametri tuljave niso ustrezni in kompatibilni.Že prejšnji lstnik jje pojamral,da je motor nekoliko izgubil na moči,ko su mu kao poservisirali motor ampak niso hoteli nič slišati,  da je kaj narobe......Zanima me samo,  kje  kupujete to robo.

poslikaj in prlimaj, so ljudje tu gor, ko ti lahko pomagajo :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ahem... vžigalne tuljave niso DENSO ampak SAGEM. Na Futuri so popolnoma isti model kot na VSEH evropskih V6 2,5-3,2 mašinah, lahko naštejem samo proizvajalce...

Renault, Peugeot, Citroen, Lancia, Alfa Romeo, Fiat

 

... in na veliko italjanskih motorjih:

Aprilia (rotax mašine) Benelli in nekateri Moto Guzzi.

 

Kako to vem? Ker sem Futuro vozil cca 8 let in sem imel v njej vse vžigalne tuljave od Fiata (cene so noro različne, čeprav so do zadnje številke kode iste tuljave)

 

Drugič pa se malo pozanimaj, preden koga, ki obvlada, obtožiš šalabajzerstva.

Ja Jaka pustmo mu mal časa da dec mal forum prečekira pol bo pa vidu da so enostavne  rešitve zmeraj najbolše   :sleep2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Jaka pustmo mu mal časa da dec mal forum prečekira pol bo pa vidu da so enostavne  rešitve zmeraj najbolše   :sleep2:

Se bo že nauču, zelenc...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se bo že nauču, zelenc...

Dobro, pol pa  potrebujem mnenje izkušenih fantov... ;) . Z motorja sem snel vse tuljave .Od štirih so not trije različni tipi tuljav.Ena pa itak ne dela.Zaenkrat sem uspel nabaviti dve novi po navodilih od ata mamuta.In nabavil nov aku.Priklopim aku in mi v trenutku pregreje in skuri izolacijo na obeh zelenih kablih na reglerju!Kaj bi to bilo???Ker trenutno nimam časa raziskovati naprej,sem poklical znanca štromarja in je rekel,da imam regler v kontaktu (naj bi bil že načet in zaradi novega aku je prebilo...) Ko  bom dona se posvetim motociklu in pofotkam...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Oj,

ce koga zanima, tole Aprilio Caponord 1000 prodaja kolega za 4 jurje. Realni kilometri, ljubiteljsko vožena, vzdrževana in ohranjena! Nove gume, veriga in zobniki, disk ploscice. Trije kovcki (stranska original).

Vec pa tukaj: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9442476&show=1

 

1.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

hello,

ne morem čez to da bi opisal trenutke z capotom. Kupil  decembra 2014 in do danes naredil skoraj 4K Km. Vmes je Tomaž pregledal motor in spemenil mapo -kapo dol, motor trga gate (moje in od sopotnice). Sedaj se vrti čez 10K obratov in ne vem, če je to normalno, vendar me ne moti. Trenutno brez težav in očitno vse anomalije za ta motor  že odpravljene. Ni mi pa jasno, kako to, da mi gume pobira bolj po robovih, kot sredini. Naslednja investicija je menjava gum, ker  mi capo že dejansko spodrsava po ovinkih.

 

Hja, pa da ga še malo popljuvam. Ker sem dvometraš me moti vetrna zaščita-prenizka(šumi in doni po čeladi da bi lahko znorel,če ne bi bil navdušenec nad motorji) in noge, moram priznati me tudi kar bolijo, ker imam preveč skrčene. To je govor od 300Km naprej.

Pa ne pametujte glede dviga strehce,balance, sedeža in bla bla bla. Za ta denar je pač to, to.

Se tolažim, da za dvometraže še ni narejenega udobnega motocikla ali pa ga še nisem vozil.

Še enkrat pa bi se zahvalil vsem intuziastom za caponorde, ker podopora je pa daleč največja, kjub temu da nas je malo.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

sm meu na testu predučirajšnjem novo aprilijo caponord 1200 pa me je kr razočarala

motor brezskrbi ni da je švoh in slab moči ma večkotdovolj in za tiste gi ga radi malo po ravnem stegnete je perfekten, moti me ker semizdi da je nek poskus športnega potovalnega motorja. vzmetenje na na touring nastavitvah povsem premehko, sklopka je zelo agresivna ropota in cuka, pravtako gas je preveč agresiven za potovalni motor. vse bi bilo lepo in prau če bi se po ovinku lahko peljav, pri malo bolj športni vožnji ruži v ovinkih in guma je povsem nepotrebno da je 180 ker do roba nimaš pogoja da prideš. sopotnikov sedež je neudoben za dalše vožnje in za preklapljat med nastavitvami rabiš kr nekaj časa da ugotoviš kako in kaj moraš delat. je pa motor s katerim če se ne nagibaš v ovinkih za moje pojme moraš bit res bedak da greš na tla ker tudi na makedamu lahko kot največji idiot stisneš bremzo alpa gas in račinalnik nardi da se ti ustaviš ali pospešiš. motorja nebi kupil zaradi zgoraj naštetih stvari če pa bi poenostavili računalnik, izbolšali sedež in malo popravli tačko in centralno stojalo da nebi po ovinku ružlo potem pa bo ta motor zelo huda konkurenca veliko dražji multistradi 

bi ga pa rajši uzeu kot bmw gs ker je cenejši in gsa majo usi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm meu na testu predučirajšnjem novo aprilijo caponord 1200 pa me je kr razočarala

motor brezskrbi ni da je švoh in slab moči ma večkotdovolj in za tiste gi ga radi malo po ravnem stegnete je perfekten, moti me ker semizdi da je nek poskus športnega potovalnega motorja. vzmetenje na na touring nastavitvah povsem premehko, sklopka je zelo agresivna ropota in cuka, pravtako gas je preveč agresiven za potovalni motor. vse bi bilo lepo in prau če bi se po ovinku lahko peljav, pri malo bolj športni vožnji ruži v ovinkih in guma je povsem nepotrebno da je 180 ker do roba nimaš pogoja da prideš. sopotnikov sedež je neudoben za dalše vožnje in za preklapljat med nastavitvami rabiš kr nekaj časa da ugotoviš kako in kaj moraš delat. je pa motor s katerim če se ne nagibaš v ovinkih za moje pojme moraš bit res bedak da greš na tla ker tudi na makedamu lahko kot največji idiot stisneš bremzo alpa gas in račinalnik nardi da se ti ustaviš ali pospešiš. motorja nebi kupil zaradi zgoraj naštetih stvari če pa bi poenostavili računalnik, izbolšali sedež in malo popravli tačko in centralno stojalo da nebi po ovinku ružlo potem pa bo ta motor zelo huda konkurenca veliko dražji multistradi 

bi ga pa rajši uzeu kot bmw gs ker je cenejši in gsa majo usi

Zanima me ali si ti končal osnovno šolo? Si imel mogoče kakšne težave pri slovenskem jeziku?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ germek - In kaj ima to zgoraj napisano opraviti z Aprilio 1000 Caponord? Gre za dva različna motorja in 1200-tka ima svojo temo. Bo bolj primerno, če tam objaviš svoje vtise in mnenja. Pa vsaj malo slovnično popravi svoj "izdelek". Takšnega, kot je sedaj, je težko brati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ germek - In kaj ima to zgoraj napisano opraviti z Aprilio 1000 Caponord? Gre za dva različna motorja in 1200-tka ima svojo temo. Bo bolj primerno, če tam objaviš svoje vtise in mnenja. Pa vsaj malo slovnično popravi svoj "izdelek". Takšnega, kot je sedaj, je težko brati.

Lahko da sem jaz slep ampak nikjer ne vidim teme od Caponord 1200  :glare: ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Se komu valja kje prvi zobnik. Un ki ima 16 zob..da vidim kaka je razlika napram 17.

men original od future (ni nov...). zs?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!