Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Med zadnjim vikendom (no, trajalo je le 2 urici) sem končno naredil mrcino normalno vozno - zamenjal zadnjo vzmetno nogo s tapoceni Wilbersom. Res, da je mučno nastavljati prednapetost s ključem, vendar je zadovoljstvo občutno. Sedaj samo še Šarca nafehtam za Catfish mapo, pa bo zadeva očitno ostala pri hiši......če se bom navadil ropota.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V sprednje vilice je prejšnji uporabnik nalil 20W ali več in so samo za hitre ovinke in zaviranje dobre, po luknjah pa vibrator (trde kot kamen).... ko bo kaj cekina viška, bom raje razmislil o progresivnih vzmeteh.  Zadnji feder pa sem menjal, ker je original bil že neuporaben (prednapetost kaputt, mehko kot puter, zadek se je "vlekel po tleh"), rabljeni obnovljeni, ki sem ga že prej zamenjal pa je bil še hujši maček v žaklju (hvala neimenovanemu forumašu za nepotreben strošek....).

Popravljeno . Popravil lasagna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za zadnji amortizer rabiš odvit zgornji vijak spodnji (pritrjen amortizer) ter dva stranska vijaka ter eno bočno plastiko in ga samo potegneš.Dobro je,da centralno stojalo podložiš saj za 5 cm. 

Dobro je preveriti spodnje ležaje (majhni valjčni ležaji,tesnila)

V primeru ,da so precej rjavo se splača menjati so standardna dobi se jih v vsaki trgovini z ležaji cena nekaj evr.Namažeš dobro z mastjo. V mojem primeru so bila kar v slabem stanju posledično zadnji amortizer ne dela optimalno.

Vidna razlika  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si ga obnovil ali menjal? Katerega si dal ce si menjal? Nimam centralnega..tko da bo treba malo drugace narest

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za zadnji amortizer rabiš odvit zgornji vijak spodnji (pritrjen amortizer) ter dva stranska vijaka ter eno bočno plastiko in ga samo potegneš.Dobro je,da centralno stojalo podložiš saj za 5 cm. 

Dobro je preveriti spodnje ležaje (majhni valjčni ležaji,tesnila)

V primeru ,da so precej rjavo se splača menjati so standardna dobi se jih v vsaki trgovini z ležaji cena nekaj evr.Namažeš dobro z mastjo. V mojem primeru so bila kar v slabem stanju posledično zadnji amortizer ne dela optimalno.

Vidna razlika  :OK:

Za zadnji amortizer je kar malce več dela, potrebno je odviti še nastavitev prednapetja in spodaj da dobiš dol vsaj en zglob na "vagi". da prideš do vijaka ki drži amortizer. Tudi kar se ležajev tiče se ne strinjam povsem. Paziti je potrebno da se da noter ležaje, ki imajo iglice po celotnem obodu (full complement) brez kletke. In jih nimajo v vsaki trgovini. Se pa da dobiti preko italjanskega foruma za cca 110€ cel komplet ležajev (7kosov), semeringov, gredi in zraven še orodje za demontažo in montažo.

Pa dobro je zadevo poslikat pred demontažo, se manj zajebavaš ko daješ nazaj.

 

In če snameš še zadnje kolo gre zadeva tudi malo lažje, ker vsaj prideš zraven in zadnja vilica ni tako prekleto težka ko jo "zagurtnaš" da ostane v zraku.

 

Obnovo ti najbolj ugodno naredi Amortizer.si iz Dola pri Ljubljani. Če pa rihtaš samo prednapetje se da tudi narediti doma z malo domišljije in previdnosti pri snemanji vzmeti in pri ponovnem filanju da notri ne ostane zraka. Če ti ostane zrak ti deluje prednapetje kot dodatna vzmet in ti tesnila spet kaj kmalu spustijo ker se stalno giblje bat prednapetja.

 

Lp T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok..to bo mal "projekt" za cez zimo. Ce se mi zdi zadaj ok bom rekel da bi lahko bilo spredaj bolje. Sicer mi je pa vsec capo. Predvsem ker ima vec teze na prednjem kolesu. Raje bi mel boljse prednje zavore in agregat bolj podoben onemu pri tuono. Sicer pa..kul moped..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si ga obnovil ali menjal? Katerega si dal ce si menjal? Nimam centralnega..tko da bo treba malo drugace narest

Dol pri LJ. dal obnovit lahko ti kaj spremenijo mislim,da  je bilo 80 eur.

Tisto,ki pravi šarc je res ampak ti vzame časa,da tiste tri vijake še odviješ 5 min.

Za vseskupaj rabiš 1h na izi pa en dan da ti obnovijo.Ležaje dobite na koncu Letališke v Ljubljani brez kletke ali s kletko ( imajo za komplet zadnjo nihajno roko ) so standardni.Približn 6 eur po komadu.

Veselo na delo ni nič posebnega. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naredil en krog proti Avstriji ,do Villach in naletel na trgovino z motorji aprila.

Se ustavil malo pofirbcal pozitivno presenečen kako založena trgovina z motorji in opremo od cun do torbic itd. za povrh ( ima i naših tamo ) tako ,da špraha ni problem.Prodajalec pravi,da imajo centralno skladišče za Avstrijo z rezervnimi deli lahko pošiljajo tudi v slo. Pravi,da se bojo še širili v bližino čes cesto.

Ime  trgovine:   GINZINGER 

 

A kdo kaj več ve v tej trgovini ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odlicna informacija. Treba it v Villach kmalu.

biker77, a mi lahko pojasniš, kako, da si šel s Tuone na Capo (in to tastaro). Ne gre mi to s tabo skupej. Pomoje ti je zdej dolgčas med vožnjo.......hm.

Pa še segment nasproten.......a te mogoče križ boli al kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

biker77, a mi lahko pojasniš, kako, da si šel s Tuone na Capo (in to tastaro). Ne gre mi to s tabo skupej. Pomoje ti je zdej dolgčas med vožnjo.......hm.

Pa še segment nasproten.......a te mogoče križ boli al kaj?

Da ne bo pomote, Capo je odličen motor, kljub temu pa ne vem kako si presedlal na ta segment in to po vseh

divjih mrcinah, ki si jih sprobal....... in ljubezni do Tuone.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej jest mam vedno dva motorja. Tuono je hud motor. Capo je pa se vedno zelo dober za peljat. Predvsem je pa bistveno manj stresna voznja. Pa seveda udobna. Sploh za v dvoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je pa čist druga pesem. Dva različna motorja je fajn met.

Kilometre je pa treba delat z obema, da se gume ne starajo...

Edino to ne vem, kok je resnice v tem, da če imaš MS al pa XR, da kao ne rabš dveh motorjev, ker nej

bi bla to že itak dva v enem... To bi v bistvu ti najbol vedu, zaradi testov....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej nikol ne rabis dveh ce ti je en zadost. Ampak kolk ljudi vidis da z veseljem z MS ali XR najprej drgne kolena cez ride pol pa se z istim motorjem po gozdni makadamski cesti pelje. Pac univerzalnega motorja ni. Meni manjka se rxv450/550. Pac vsakemu svoje. Pa tudi ce naredim samo 1000 kilometrov na sezono s tuonom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni !

 

Sem svež lastnik Capota in me je nekaj začelo motiti.  Sicer ne vem ali je to normalno pri tem motorju ali ne (kar ne bi smelo biti) ! Namreč, ko iz prostega teka prestavim v prvo prestavo, se dokaj močno čuti in sliši, ko pade v prestavo ! Imam občutek, kot da sklopka ne bi odvajala dovolj. Tudi, ko imam motor ugasnjen in na centralnem stojalu hočem v katerikoli prestavi s stisnjeno sklopko prestaviti zadnje kolo, se ne zavrti kar tako in se malo upira !

Zamenjal sem hidravlično olje v sistemu, zadevo odzračil kot se spodobi, popravil vse zračnosti na ročici, malenkost nastavil ročico sklopke, pač ravno toliko da še ima tisto minimalno zračnost, skratka naredil vse, kar se je dalo !

 

Nekaj sem prebral na to temo na tujih forumih, vendar iskreno nisem našel nekega pravega odgovora ! Nekaj je bilo omenjenega, da ni pravo olje v motorju in postanejo lamele lepljive...  Nekaj o obrabljenem tesnilu v spodnjem cilindru za sklopko, kar se mi tudi ne zdi preveč realno, ker če bi le to spuščalo, bi mi zmanjkalo tudi hidravličnega olja, ker bi to teklo v motor in ne nazaj kot je to omenjeno na teh straneh, ker seveda ni dvosmerni cilinder...    ....ipd...

 

Ima mogoče kdo kakšno idejo, kaj bi to lahko bilo, predenj ko se spustim v razdiranje sklopke ?    ...ali pa je to normalno...  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce ti povem po mojih skromnih izkusnjah je to normalno oziroma nic takega. Vedno vzigaj v prostem teku. Vedno poskrbi da imas dobro baterijo. Olje naj bo pravo not. To je to..malo vec nege in bozanja potrebuje kot japonski izdelki. Ne sekiraj se. Vozi in uzivaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sva se končno z enim res fajn človekom uskladila za termin nevrološkega pregleda muhaste (beri skoraj fabriške) Aprilie.

Saj sem se vajen prilagajati zjebanim motorjem, ampak tega kakršen je bil, res nisem mogel posvojiti.

ŠARC mi je potrpežljivo pokazal nekaj pomembnih reči, našel požrte cevi in uredil falschluft. Potem pa še tapravo pamet naložil.

Sem počakal, da tahujše navdušenje nad spremembo mine, pa še kar traja. Sedaj imam motor, na kakršnega sem upal, pa še malo boljše.

Teče mirno, še iz auspuhov se mi zdi, da manj ropota, v nizkih obratih vleče prelepo in ne potrebujem več drsat s sklopko pri nizkih hitrostih.

Na pospeških se ne pozna, le bolj civilizirani so, leti pa itak dovolj. Zelo sem zadovoljen, ma kaj, čisto srečen. Hvala, Šarc, da si iz Crapo naredil Caponord !

Aja, pa sedaj vem kje je Rondo bar....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hojla, se malo javljam po dolgem času, vidim da vam capoti še kar laufajo, če pa je kaka težava pa Šarc uredi :grim

Tomaž, se mormo kaj slišat, pa kakšno rečt. Zdej sem uradno že tud po nazivu "star" :P

Aja, pa na mapo Caponord owners sem se dodal :smoke:

Popravljeno . Popravil CAPI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!