Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno

Vem za eno, ki ima okol 250kkm: Nobenih posebnih težav. Kompresija v tovarniških okvirih... Samo tankaj in vozi...

Objavljeno
pred 4 urami, hribuc pravi:

Ok hvala za info,bom kar dal na kotrolo

Če boš res,...poročaj!

 

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Prijatelju "odletava" ena od tuljav na Caponordu. Je kakšna alternativa originalni ali paše samo original? Javlja mu napako EFI 34.

Objavljeno
pred 41 minutami, kasti pravi:

Prijatelju "odletava" ena od tuljav na Caponordu. Je kakšna alternativa originalni ali paše samo original? Javlja mu napako EFI 34.

Ja paše od več znamk avtomobilov samo malo jo je potrebno prilagoditi .Izbira več znamk bobin. Ena od možnosti  (MAGNETI MARELLI 060717100012)

Slika 

MAGNETI MARELLI Vzigalna tuljava 060717100012 kupi ugodno online za RENAULT, CITROËN, PEUGEOT, FIAT, LANCIA

 

Kako jo predelaš

http://www.apriliaontheroad.com/forum/viewtopic.php?t=30764

 

 

Objavljeno

Jaz po katalogu poiscem od peugeota 406 V6 (euroton, cca 30-35 eur kos z rabatom).

Objavljeno

Stahlgruber v Mostah , tuljava NGK cena 27 €

Objavljeno

Ne vem... ...je po tezavah z ventili na V4 po mojem mnenju tisti 1200 V2 precej boljsi izbor - razen ce so v zadnjih nekaj letih naredili kako mini revolucijo, ne sledim...

Objavljeno

Problem je in bo v SLO kar se Aprilie tiče, dokler ne bo resnega uvoznika - serviserja. :( 

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

image.thumb.jpeg.d261eb2a5390ccd1495c14d366d2a877.jpeg

 

sej ni cist vse res….? postam, samo da ko odpreta forum, trzneta oba apriljaša  WOOW. NOV POST MED APRILJAMI….

Objavljeno (popravljeno)

jes cel naspidiran ko te vidim, ti pa takole..

Ce ne ti,  bom pa js kmalu objavil par novosti... :P 

Popravljeno . Popravil Zok
  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Juhu.  Od lanskega 24. junija sem imel probleme s tuljavami in EFI luckami.  Ena tuljava je crknila, ceprav EFI lucke ni bilo.  V diagnostiki je bila zabelezena napaka 36. Po menjavi pokvarjene, je motor 3 mesece krasno spilal. Nakar je EFI zacel utripat.  Vozil je normalno.  Se vedno je javljal napako 36. Medsebojno menjavanje tuljav 34 in 36 ni spremenilo nic.  Tudi menjava ex-36 za novo ne. tu je moje znanje koncano.  Kombi in via  @Zok   Dec prklopi pc, pobrise napake, javi se problem s tuljavo 34.  Pizda. Tuljava ni  se cisto odpovedala.  Diagnostika je ni  zabelezila. Le EFI je utripal. Ko priklopimo se drugo novo, se EFI ne prizge vec. Za preventivno menjavo ostajata se dve tuljavi na prednjem cilindru. Po predlogu @Šarc sem za predelavo vseh 4 uporabil NGK U5008

 

 

3E3D9C6E-019A-493F-AF29-D80BD89A9C5F.jpeg

3CF04221-8DDE-48AB-A5C5-020C316315A5.jpeg

B8957728-B448-466D-BEDC-8CCB484A3C2F.jpeg

4CD80A6E-CFA9-4F98-937E-CE1C27021CCC.jpeg

BB0131CA-D452-4C15-9CB1-79DC803FAD4B.jpeg

97ADFDBF-20B0-42F3-B098-0533FC124CFF.jpeg

A957ED8A-0844-4688-B68E-A252F66208C5.jpeg

BF42D7EA-F578-4F7E-852B-14F5D3F36558.jpeg

2043CF73-E859-4EFC-A131-B8C53501B52A.jpeg

Objavljeno

Aprilijasi smo s spulami ko bmwjasi z verigami - al pa alfasi z... ...alfami. :P 

 

273733888_669924987485739_3958450601642397512_n.jpg

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno

Ponavadi crkne prva na drugem cilindru , če se ne motim je 34 . Zgleda, da jo uniči temperatura, ki pride od izpuha. Jaz sem jim naredil zasčito  pred vročino.  Eni jih prestavijo malo višje

 

Objavljeno
14 hours ago, Rdeči said:

Ponavadi crkne prva na drugem cilindru , če se ne motim je 34 . Zgleda, da jo uniči temperatura, ki pride od izpuha. Jaz sem jim naredil zasčito  pred vročino.  Eni jih prestavijo malo višje

 

Važno je da je aku ok zjebe jih padec napetosti pri startanju .Mam prevezan štrom da so pri zagonu mašine luči na off(2xhalogen tud neki pokur)

Objavljeno
4 hours ago, hribuc said:

Mam prevezan štrom da so pri zagonu mašine luči na off(2xhalogen tud neki pokur)

Zelo dobra ideja. ;) 

Objavljeno
pred 9 urami, hribuc pravi:

Važno je da je aku ok zjebe jih padec napetosti pri startanju .Mam prevezan štrom da so pri zagonu mašine luči na off(2xhalogen tud neki pokur)

Ja sam zakaj potem  največkrat  crkne 34.

Nisem pa vedel za to.

Sam pa imam dodatn stikal za izklop kratkih luči pri zagonu motorja. Eni so imeli še možnost izklopiti luči kasneje ne. Se kar pozna saj pri hladnem, da se izklopijo.

Objavljeno
30 minutes ago, Rdeči said:

Ja sam zakaj potem  največkrat  crkne 34.

Nisem pa vedel za to.

Sam pa imam dodatn stikal za izklop kratkih luči pri zagonu motorja. Eni so imeli še možnost izklopiti luči kasneje ne. Se kar pozna saj pri hladnem, da se izklopijo.

A to se zna ponavljat? Tebi je veckat crknila? 
 

meni je najprej odpovedala 36.  In bila je cist pod stolom.  34 je na mojem capotu globje.  

Objavljeno
pred 11 minutami, Kugelschreiber pravi:

A to se zna ponavljat? Tebi je veckat crknila? 
 

meni je najprej odpovedala 36.  In bila je cist pod stolom.  34 je na mojem capotu globje.  

Samo enkrat sedaj na števcu 120. 000  in ostale so še original.

Samo poznam še nekaj motorjev, ki so imeli isti problem

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
58 minutes ago, Rdeči said:

Samo enkrat sedaj na števcu 120. 000  in ostale so še original.

Samo poznam še nekaj motorjev, ki so imeli isti problem

Ok.  Meni sta odpovedali najprej 36 in pol 34.  Zdej je 74000.  Juhuhu.  Ima de gre.  

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
On 3/31/2022 at 2:42 PM, Lipstick said:

Švajsnje......?

Ni blo druge. Sumljivo OK zgleda.  
 

 

316585A0-36FE-40E1-906F-72EC0D803EF0.jpeg

82052036-3904-45E5-9BD3-55E7845B0547.jpeg

6EF79463-4AAD-4111-BFDF-905EFB0E38C2.jpeg

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo vsem.

Tako dolgo se nisem javil, da sem moral ponastaviti geslo.

Objavil sem oglas na Avtonetu. Cena je nesramna. Ni zadnja. Ne hitim s prodajo. Če se pa kak prijatelj zanima, pa lahko priporočim moj motor. Gor so nove gume in nov akumulator. Vgradil sem Yuaso. Zaganja super. Prej sem imel neki poceni "šikimiki" in je velika razlika. Mislim, da je premali zagonski tok vir veliko na forumu opisanih težav. Ko sem ga nabavil, sem zamenjal krmilni ležaj, kolesne ležaje, ležaje vage amortizerja. Amortizer sem dal obnoviti. Polletna vinjeta.....Kufri trije, malo starejši. Vse napake ki se pojavljajo so bile že odpravljene. (regulator napetosti, minus kabli, tuljave, rele zaganjača, diski - Brakings) Motor je brezhiben. Dobil sem ga s pripližno 56kkm sedaj im 67,5kkm. Malo vožen v prvi barvi.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!