thumper Objavljeno November 26, 2014 Opozori Objavljeno November 26, 2014 Očitno so preveč kopirali te cukrčke od velikega brata in pri tem pozabili, da so z Explorerjem imeli podobne težave v malo večjem obsegu. ja ali pa če se zgodi vpoklic za +50,000 mopedov ker flančna pri bencinskem tanku poči ... težav in vpoklicev pa bo itak pri vseh zmeraj več .. Kmet2 in ciciban 2
Kmet2 Objavljeno November 26, 2014 Opozori Objavljeno November 26, 2014 ja ali pa če se zgodi vpoklic za +50,000 mopedov ker flančna pri bencinskem tanku poči ... težav in vpoklicev pa bo itak pri vseh zmeraj več .. Točno tako,vedno več je treba nudit za vedno manj in to se odraža na kvaliteti pa ne sam pri tej znamki,pri vseh! ciciban 1
sayo Objavljeno November 26, 2014 Opozori Objavljeno November 26, 2014 Točno tako,vedno več je treba nudit za vedno manj in to se odraža na kvaliteti pa ne sam pri tej znamki,pri vseh! To ne vem če je res, da je trba nuditi več za manjšo ceno, mopedi so bli recimo pred 10 leti več kot pol cenejši kot zdaj plača delavca pa skoraj ista, problem je v POHLEPU proizvajalcev, se spomnim ko sm kupoval GS 1150 stal je skoraj 2.5 miljona tolarjev pa je mel kar nekaj opreme, kakšnega GS a zdaj dobiš za dobrih 10 jurjev € ? POHLEP skalar36 1
Kmet2 Objavljeno November 26, 2014 Opozori Objavljeno November 26, 2014 To ne vem če je res, da je trba nuditi več za manjšo ceno, mopedi so bli recimo pred 10 leti več kot pol cenejši kot zdaj plača delavca pa skoraj ista, problem je v POHLEPU proizvajalcev, se spomnim ko sm kupoval GS 1150 stal je skoraj 2.5 miljona tolarjev pa je mel kar nekaj opreme, kakšnega GS a zdaj dobiš za dobrih 10 jurjev € ? POHLEP Tudi to!
thumper Objavljeno November 26, 2014 Opozori Objavljeno November 26, 2014 , se spomnim ko sm kupoval GS 1150 stal je skoraj 2.5 miljona tolarjev pa je mel kar nekaj opreme, kakšnega GS a zdaj dobiš za dobrih 10 jurjev € ? POHLEP to je samo finta v skriti recesijski inflaciji , ki jo ta klinčeva EU ne prizna ...
ciciban Objavljeno November 26, 2014 Opozori Objavljeno November 26, 2014 Gre se, da firma prizna napako in jo odpravi. Osebno se mi vpoklic ne zdi kot slaba reklama. Na tak način firma pokaže neko resnost in fer odnos do kupcev. Na dolgi rok je to sigurno boljše, kot pa da pometejo pod preprogo. Da je tako kot je smo pa malo krivi tudi sami potrošniki. Čim je motor na trgu več kot dve leti, folk že jamra. Firme plunejo ven kr neki z miselnostjo, da tisti, ki kupi nov motor, ga itak ne bo fural velik dlje kot traja garancija. thumper, KLOVN, Kmet2 in 3 others 6
MarkoR Objavljeno December 1, 2014 Opozori Objavljeno December 1, 2014 Zdravo! A je mogoče v Mariboru ali Celju (ali kje v bližini) kakšen ponosen lastnik Tigerja 800 (ne XC), pri katerem bi si ga lahko ogledal in se malo usedel nanj? Da se ne vozim v MS samo gledat, ker težko najdem čas za pot tja v času odprtja trgovine...da se lažje odločim. Zanima me predvsem položaj sedenja v primerjavi z 800XC. Hvala!
tomash Objavljeno December 1, 2014 Opozori Objavljeno December 1, 2014 Imajo ga v Krškem, pri znanem prodajalcu.
MarkoR Objavljeno December 1, 2014 Opozori Objavljeno December 1, 2014 Ja, vem, samo v Krško mi je še dlje kot v Mursko Soboto (sem iz MB), tako da je tako rekoč vseeno. Za kupit pa iščem motor z ABS, prva izbira mi je sicer XC, vendar je trenutno na portalu avtonet samo eden, ki je sicer izredno lep, vendar je cena preko mojega budgeta. Prodajal se je še eden za 7200 EUR, vendar si je prodajalec premislil, ko sem ga klical, da pridem po motor. V nasprotnem primeru bi že bil v moji garaži. :/
MarkoR Objavljeno December 1, 2014 Opozori Objavljeno December 1, 2014 Imam pa še eno vprašanje...ko gledam slike motorjev, pri kar nekaj motorjih opazim črno plastiko ali kaj vem kaj v spodnjem delu displaya (glej sliko). Mi kdo ve povedat, zakaj to eni motorji imajo in eni ne?
MARJA Objavljeno December 1, 2014 Opozori Objavljeno December 1, 2014 Ni ključnega pomena. Morda samo lepotno ker ni vse srebrno.
Kmet2 Objavljeno December 1, 2014 Opozori Objavljeno December 1, 2014 Imam pa še eno vprašanje...ko gledam slike motorjev, pri kar nekaj motorjih opazim črno plastiko ali kaj vem kaj v spodnjem delu displaya (glej sliko). Mi kdo ve povedat, zakaj to eni motorji imajo in eni ne? A je to črno ali je luknjica ker če je slednje vzemi zobotrebec in pritisni,zna bit kakšen gumb za reset ali kaj podobnega....
MarkoR Objavljeno December 1, 2014 Opozori Objavljeno December 1, 2014 V živo sem gledal na Muti pri enem (izredno lep) 800XC in tega nisem opazil, nisem niti bil pozoren. Ko gledam pa na moto.it in mobile.de, pa to pri enih je, pri drugih ne...in me zanima, kaj bi to bilo. Najprej sem pomislil na razpoko v plastiki, ampak na istem mestu pri toliko motorjih? Pri enih so menjevali neko elektroniko in sem pomislil tudi, da je to posledica posega..zato me zanima. Če je gumb, mi iskreno povedano dol visi, kaj je.
MARJA Objavljeno December 1, 2014 Opozori Objavljeno December 1, 2014 Ni ne gumb, ne počena plastika. Elektronika pa je nameščena pod prvim sedežem.
vandrovec Objavljeno December 1, 2014 Opozori Objavljeno December 1, 2014 angleška šlamparija? ...kaj veš, lahko gre za "zračnik", da se nabira kondenz v dispayu
cikadina Objavljeno December 1, 2014 Opozori Objavljeno December 1, 2014 mah če napišeš v google tiger 800 dash board imajo vsi tisto režo. zdej se pa lahko naprej zgražate nad tem
Bostjan L Objavljeno December 1, 2014 Opozori Objavljeno December 1, 2014 Važno je da dela. Moj prejšnji Tiger 855 je naredil 140k kilometrov brez težav. Menjal sem filtre olje in tankal bencin. Okoli mene sa samo bemvejaši in so gledali kaj sem kupil to eksotiko! Pri mojih kilometrini na števcu so obmolknili ni nihče upal trditi da je boljši od mojega
MarkoR Objavljeno December 1, 2014 Opozori Objavljeno December 1, 2014 http://m.moto.it/mercato/usato/annuncio/5738103#PhotoSwipe1417372433916 Zagledal sem se v ta model, mnogo bolj mi je všeč kot BMW F800GS, ampak doslej sem vozil drugačne motorje in nimam izkušenj in znanja, da bi vedel, na kaj vse moram biti pozoren pri nakupu. Zaradi zelo omejene ponudbe v SLO kar se rabljenih tiče, gledam tudi moto.it in mobile.de.. Tale motor me je pritegnil, pri njem pa sem opazil to črno zadevo in sem se ustrašil, da je bil mogoče paden in tega niso popravili. Ni problem, da na licu mesta ne bi ugotovil kako in kaj, samo ne bi rad ugotavljal čudnih stvari o motorju po 350km vožnje. Prodaja ga trgovina, na motor dajo 1 leto garancije. Menim, da ne more biti slab nakup.
bzq Objavljeno December 1, 2014 Opozori Objavljeno December 1, 2014 Marko, iz prve roke...ni šlamparija Angležev, tudi ni kakšen gumb ali zračnik...sem pokukal v notranjost...na površju, vstavljen jeklen distančnik med obema plastikam, znotraj pa, kot priklop za mini usb, vzporedni palčki...čemu konkretno služi, ne vem...bom pa pobaral v Motoradkliniki v Grazu. Glede sedanja na 800-ki: isto boš sedel kot v soboto na mojem, ko sva spustila sedež, sm testiral oba, pa mi je bil prenizek, zato sem kupil xc ! Glede cene za motor: 900 € gor ali dol, če hočeš imeti, moraš pač plačati...cena je več kot realna z vso opremo; vozen dobri 2 sezoni, narejen servis, brez praske, nove gume, karbon ščitniki, 3x kufri.. pa še tank bencina dobiš....čeprav je preko tvojega budget-a; ko se prvič vsedeš in pelješ, pozabiš koliko si plačal...isto ti je vseeno, če ga zvrneš, na prvem mestu je, da si ostal živ....vsaka investicija v motor je riziko, ki se poplača z užitki ob dolgih furah in feelingu svobode, ki ti ga ponuja...poznam prjatlja, ki je leto dni starega GS800 zamenjal za 10 let staro gs1200 (nekaj dnarja mu je res ostalo), a ko je šel po motor ga je 2 km pred domom razbil, na prvi vožnji...ni se spraševal koliko je zgubu (zgubu je vse in še bo doplačal, če se bo hotu vozit) ampak samo se zahvalil....da je ostal živ. Kar se pa tiče odgovora bLapajne: like it...poznam motorista, ki mi je povedal isto zgodbo...Kzahstan, Rusija, Turčija....180.000 km...no problems...ampak to so bili stari dobri motorji.... Pa dobro izberi.
MarkoR Objavljeno December 1, 2014 Opozori Objavljeno December 1, 2014 (popravljeno) Ja, tvoj motor je res merilo za vse ostale. V tem trenutku je iskreno nad mojim buđetom, zato bi mi bil neopremljen bolj smiselna izbira. Tako lepega rabljenega motorja pa iskreno še nisem videl, oprema na njem in stanje pa zaslužita postavljeno ceno, tudi sam se mu za manj ne bi odpovedal. :-) Bom videl, kakšno bo stanje februarja, vsekakor pa me je motor navdušil, iščem pa najugodnejšo možnost zame. Stranski kovčki recimo so super, sem jih imel, ampak letos jih na motorju nisem imel niti enkrat, ker sem vse pospravil v kovček in tanktorbo. Nakup bo najbrž počakal na februar, pa bom takrat videl, kaj lahko za svoj denar dobim. Zima je še dolga, je pa pogled na prazno garažo zelo žalosten. :-) V soboto sva se oba s kolegom malo zaljubila. Motor res navduši, dosti bolj markanten je od BMWja. Navaden Tiger bi bil najbrž super, ampak bi bil kompromis, te pa nerad sklepam.. Dokler bodo temperature nad 13° C bom pa že nekaj ukrenil. Popravljeno December 1, 2014. Popravil MarkoR
dlicen Objavljeno December 2, 2014 Opozori Objavljeno December 2, 2014 Imam pa še eno vprašanje...ko gledam slike motorjev, pri kar nekaj motorjih opazim črno plastiko ali kaj vem kaj v spodnjem delu displaya (glej sliko). Mi kdo ve povedat, zakaj to eni motorji imajo in eni ne? Ma to je zato, da ima voda iz tistega zoba ob dežju in pri pranju kam odteči. raza 1
MarkoR Objavljeno December 2, 2014 Opozori Objavljeno December 2, 2014 No, bzq je pogledal na njegovem XCju, tam se nahaja nek priključek (menda microUSB), tako da je tista zadeva namerno tam. Triumph je že vredu.
raza Objavljeno December 2, 2014 Opozori Objavljeno December 2, 2014 Malo čudno bi bilo to, da bi voda tekla direkt na USB konektor, ane?
MarkoR Objavljeno December 2, 2014 Opozori Objavljeno December 2, 2014 Tisto črno je tesnilo, pod katerim se skriva priključek. Sicer pa sam priključek ni težaven, tudi vodotesni telefoni so na podoben način zatesnjeni.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se