Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zdej a bluziš al kaj?

 

Dve leti si lastim Tigra pa nisem opazil niti tesnila niti konektorja.

 

sem pač :slap: 

 

Da pa voda fino odteka, sem pa opazil, ko po pranju z zrakom spiham armaturo in stikala.

Objavljeno

Jaz sam ga nisem videl drugje kot na sliki, mi je pa bzq včeraj povedal, ko je šel v garažo pogledat. Sem pa par postov nazaj napisal, zakaj to sploh sprašujem: imam namen kupit Tigra 800 XC in ko gledam oglase, na enih je tam ta črna pika na enih ni. Najprej sem mislil, da gre za mehansko poškodbo okvirja displaya, zato sem pa vprašal..meni je čisto vseeno, kaj je, samo da je to dala tja fabrika in ne kakšen padec (da ne hodim slučajno kam po motor, ki ima očitno mehansko poškodbo, samo to).

Objavljeno

sam res je tam nek konektor :unsure:

Dvigni sivo spodnjo plastiko, tako da začneš pri tipki home, pa boš kaj hitro ugotovil, da je samo satovje (pokončnr lamale) črne vmesne plastike.
Objavljeno

nisem odpiral,tudi ne bom ker se rado pri takih eksperientih kaj polomi,tko na uč mi res zgleda kot nek k.....,bom verjel na besedo...

Objavljeno

Imam pa še eno vprašanje...ko gledam slike motorjev, pri kar nekaj motorjih opazim črno plastiko ali kaj vem kaj v spodnjem delu displaya (glej sliko). Mi kdo ve povedat, zakaj to eni motorji imajo in eni ne?

To je isto pri meni. Imam cestno varianto.

Do zdaj sem mislil da je to ravno zaradi odtekanja vode tam...pogledam še sam danes ;)

Sicer pa z motorjem boš več kot zadovoljen in bolj kot študiraš slabš je. Men ni žal da sem kupil cestno verzijo ...saj sem si za razliko v ceni do xc ravno v teh dneh uštimal boljše vzmetenje kot ga ima xc (Wilbers zadaj, Matris kartuše spredaj)

Sicer če bi gledal na to da bi ga kmalu prodajal je boljše v osnovi vzet xc saj vsi vemo da z "dodatki" težko dvigneš ceno pri prodaji v primerjavi z vrednostjo le teh. Je pa edino lažje prodati...

Objavljeno

In koliko si dal za menjavo vzmetenja in kje si to uredil.

Objavljeno

To je isto pri meni. Imam cestno varianto.

Do zdaj sem mislil da je to ravno zaradi odtekanja vode tam...pogledam še sam danes ;)

Sicer pa z motorjem boš več kot zadovoljen in bolj kot študiraš slabš je. Men ni žal da sem kupil cestno verzijo ...saj sem si za razliko v ceni do xc ravno v teh dneh uštimal boljše vzmetenje kot ga ima xc (Wilbers zadaj, Matris kartuše spredaj)

Sicer če bi gledal na to da bi ga kmalu prodajal je boljše v osnovi vzet xc saj vsi vemo da z "dodatki" težko dvigneš ceno pri prodaji v primerjavi z vrednostjo le teh. Je pa edino lažje prodati...

 

 

iz čistga ferbca, si sestavil do konca? Kaj te je zezalo? 

Objavljeno

sam res je tam nek konektor :unsure:

Mogoče za servisni tester? Sicer malo čudno mesto, ampak angleži so itak vedno malo drugačni :)

Objavljeno

Mogoče za servisni tester? Sicer malo čudno mesto, ampak angleži so itak vedno malo drugačni :)

res je. triumphi majo tudi colske šraufe in gas na levi!

Objavljeno

ne zavajaj? bo še res kdo mislil, da imajo angleški motorji menjalno ročko na desni in pogon na sprednje kolo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

ne zavajaj? bo še res kdo mislil, da imajo angleški motorji menjalno ročko na desni in pogon na sprednje kolo.

jst to prav vsakemu povem, k ma kej pametnega glede angleža za prašat.

Popravljeno . Popravil cikadina
Objavljeno

Mogoče za servisni tester? Sicer malo čudno mesto, ampak angleži so itak vedno malo drugačni :)

Ne,ne ma Raza kr prov,zgleda pa res kot usb,še posebej če ti gdo to prej sugerira......

 

res je. triumphi majo tudi colske šraufe in gas na levi!

Ma jebemu lahko bi prej to povedal,zdej sem že zajebu.....

Objavljeno (popravljeno)

Ne,ne ma Raza kr prov,zgleda pa res kot usb,še posebej če ti gdo to prej sugerira......

Na tej sliki se lepo vidi ćrno prekinjeno tesnilo - plastika, ki je nataknjeno na rob plastike števca pod sivimi obrobami.

post-3530-0-61577700-1417726523_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil raza
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ne zavajaj? bo še res kdo mislil, da imajo angleški motorji menjalno ročko na desni in pogon na sprednje kolo.

imajo tačko menjalnika na desni..in imajo colske vijake ... in imajo tačko za zavoro na levi ...v sloveniji je zaradi tega že bila smrtna žrtev ali več nažalost...

res je , da so to motorji starejših letnikov a se še vedno vozijo ..

 

tako da v bodoče ne klamfaj tja v tri prazne .. če nečesa ne poznaš ni nujno da ne obstaja..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sem že skoraj padel na to tvojo foro provokacije. Svaka čast.

 

imajo tačko menjalnika na desni..in imajo colske vijake ... in imajo tačko za zavoro na levi ...v sloveniji je zaradi tega že bila smrtna žrtev ali več nažalost...

res je , da so to motorji starejših letnikov a se še vedno vozijo ..

 

tako da v bodoče ne klamfaj tja v tri prazne .. če nečesa ne poznaš ni nujno da ne obstaja..

Sem že skoraj padel na to tvojo zlajnano foro provokacij. Ti novejši Tigri imajo gas na levi in pogon absolutno spredaj.

Objavljeno

Sem že skoraj padel na to tvojo foro provokacije. Svaka čast.

 

Sem že skoraj padel na to tvojo zlajnano foro provokacij. Ti novejši Tigri imajo gas na levi in pogon absolutno spredaj.

sem ti fouš za tako zavidljivo visok nivo motoroznanstva ..

Objavljeno (popravljeno)

In koliko si dal za menjavo vzmetenja in kje si to uredil.

zadnje sem uredil sam - Wilbers 640. Zdaj grem še po hidravliko ki sem jo kasneje naročil da bo lažje nastavljati preload. Sprednje pa naročil Matris kartuše preko Carpimoto. Skupaj cca 1300 ojrou

iz čistga ferbca, si sestavil do konca? Kaj te je zezalo?

Zdaj je sestavljeno. Zajebavali sta me dve stvari. Prvič so iz Matrisa priložili napačen del. Kasneje ko sem ga dobil sem zrihtal pri Bogu-tu (mojster iz okolice Šentjurja). Sicer bi lahko vse sam ampak je bil težava del kjer je potrebno stisnt vzmet in prišraufat za kar ni blo orodja, nisem pa želel kake škode naredit.

Zdaj vse štima oz. sem nastavil še sag...manjka sam še vreme ;)

Popravljeno . Popravil mitjag
Objavljeno

glede na to , kar sem prebral v temi o mt-09 je čas za tigra 850 s 17 colami spredaj ..ša malce street-a naj se ga prime ... pa če bi še funt mal padel bi bilo pa top..

Objavljeno

glede na to , kar sem prebral v temi o mt-09 je čas za tigra 850 s 17 colami spredaj ..ša malce street-a naj se ga prime ... pa če bi še funt mal padel bi bilo pa top..

 

 

ijaaa, samo to še manjka, ker požrt tista dva deci do Tigra 1050 je čist tu mač hehe.

Objavljeno (popravljeno)

Triumph!

Zdej mi pa ni čisto nič jasno!!  :hmm: (Predvsem me zanima 800 XC)

 

Pogovarjal sem se z nekaj lastniki Triumphov (od 800 do 1200 ccm,) pa vsi hvalijo njihovo brezhibnost (kar je pri meni bistvenega pomena!)

Ko pa sem se pogovarjal s človekom, ki razpolaga z mnogimi motorji(!!!) v praksi, pa jih je na ful popljuval.

Kaj je res??  :?  Konkretni odgovori (o brezhibnosti ali nasprotno)

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno (popravljeno)

Moto rider, midva sva že govorila. Moj prejšnji Triumph brez problemov, velik kilometrov, redno vzdrževanje. Moj sedanji Tiger 1200 spet brez problemov že 34 000 km. Ker je bil za ta model vpoklic, mi je Marko menjal ECU enoto. Poznam jih še nekaj, ki tudi niso imeli problemov. Tako da je težko odgovorit, kako in kaj. Verjetno pa ni nepokvarljiv, tako kot tudi druge znamke. Mogoče imam pa jaz srečo.

Popravljeno . Popravil MARJA
Objavljeno (popravljeno)

Triumph!

Zdej mi pa ni čisto nič jasno!!  :hmm: (Predvsem me zanima 800 XC)

 

Pogovarjal sem se z nekaj lastniki Triumphov (od 800 do 1200 ccm,) pa vsi hvalijo njihovo brezhibnost (kar je pri meni bistvenega pomena!)

Ko pa sem se pogovarjal s človekom, ki razpolaga z mnogimi motorji(!!!) v praksi, pa jih je na ful popljuval.

Kaj je res??  :?  Konkretni odgovori (o brezhibnosti ali nasprotno)

 

Ko sem jaz delal poizvedbo pred nakupom Tigra 1050, nisem o sami mašini prebral slabe besede. Lahko gre elektrika (regulator,...  ), amortizerji niso ravno vrhunski, žarometi so za zjokat. To je bolj ali manj to.

Tudi mehanik si je po začetnem zmrdovanju malce premislil, ker je baje "itak na pol japonski". :D

To samo informativno, ker velja za starega 1050, to pa je tema za tamalega muca.

Popravljeno . Popravil dlicen
Objavljeno

Triumph!

Zdej mi pa ni čisto nič jasno!!  :hmm: (Predvsem me zanima 800 XC)

 

Pogovarjal sem se z nekaj lastniki Triumphov (od 800 do 1200 ccm,) pa vsi hvalijo njihovo brezhibnost (kar je pri meni bistvenega pomena!)

Ko pa sem se pogovarjal s človekom, ki razpolaga z mnogimi motorji(!!!) v praksi, pa jih je na ful popljuval.

Kaj je res??  :?  Konkretni odgovori (o brezhibnosti ali nasprotno)

 

Glej na tem forumu je :? 5 lastnikov tega motorja, torej veliko premalo, da se lahko pogovarjamo o "brezhibnosti", za ugotavljanje serijskih napak je treba po tujih forumih pobrskat. itak pa nepokvarljiva je samo honda, tako da bo najbolje, če se je držiš še naprej.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!