hribuc Objavljeno December 22, 2014 Opozori Objavljeno December 22, 2014 lastnikom briranskih mopedov skor pritiče mal cinizma Ja pa sej ste gledal Alo alo ,Samo bedaki in konji .Mislm da mamo dons skor vsi take motorje da nam Angleški humor hudičov prov pride !
biker77 Objavljeno December 22, 2014 Opozori Objavljeno December 22, 2014 Evo cene..od 10.590 do 12.590 in več.. Ni slabo..
John2005 Objavljeno December 22, 2014 Opozori Objavljeno December 22, 2014 Ne vem a XRx al XCx ... Pri XRx se mi zdi pol bolj smiseln nakup nove mt-09 Tracer kr sta oba bolj cestno usmerjena... oz ne znam si predstavljat kolikor je XRx terensko usmerjen... za bolj raziskovalno opcijo mije pa XCx top.
DAN Objavljeno December 22, 2014 Opozori Objavljeno December 22, 2014 http://advrider.com/forums/showthread.php?t=704559 Na ADV forumu tigri v blatu in terenu,ali je za teren ali ni presodi sam....
DAN Objavljeno December 22, 2014 Opozori Objavljeno December 22, 2014 Evo cene..od 10.590 do 12.590 in več.. Ni slabo.. Od kje je ta cenik? To so cene v AUT,pri nas še ene 400-500 EUR več. 11.190 Eur XR 13.490 Eur XCX
dlicen Objavljeno December 22, 2014 Opozori Objavljeno December 22, 2014 Od kje je ta cenik? To so cene v AUT,pri nas še ene 400-500 EUR več. 11.190 Eur XR 13.490 Eur XCX Triumph motocikli Slovenija: Cene Tiger 800 2015: XR 10.590, XRx 11.590, XC 11.590, XCx 12.590 evrčkov. Za naročila do 31.12.2014, pa ša poseben popust!
John2005 Objavljeno December 22, 2014 Opozori Objavljeno December 22, 2014 Na njihovi FB strani: Triumph motocikli Slovenija. Cene Tiger 800 2015: XR 10.590, XRx 11.590, XC 11.590, XCx 12.590 evrčkov. Za naročila do 31.12.2014, pa ša poseben popust! Nič več kot stari, a z veliko več opreme in veselja!
thumper Objavljeno Januar 18, 2015 Opozori Objavljeno Januar 18, 2015 ijaaa, samo to še manjka, ker požrt tista dva deci do Tigra 1050 je čist tu mač hehe. Triumph motocikli Slovenija: Cene Tiger 800 2015: XR 10.590, XRx 11.590, XC 11.590, XCx 12.590 evrčkov. Za naročila do 31.12.2014, pa ša poseben popust! cartman - od XRX-a do tigra 1050 je 1500e razlike ...
dlicen Objavljeno Januar 18, 2015 Opozori Objavljeno Januar 18, 2015 Ne vem, kako je pri nas, ampak v Italiji se dobi konkretne popuste na Tigra sport (1050). Novega dobiš pod 11 jurji. Ker je pač starejše zasnove in ne gre v prodajo.
DAN Objavljeno Januar 20, 2015 Opozori Objavljeno Januar 20, 2015 Evo namontiran Mapa je ostala ista ali si naložil drugo.......???
mitjag Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 Mapa je ostala ista ali si naložil drugo.......??? Naložil drugo (od Arrow).
dlicen Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 Po mojih izkušnjah (s Tigrom 1050) je mapa precej pomembnejša od samega izpuha.
mitjag Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 Men je tako priporočil Jerman kjer servisiram ker je motor še v garanciji. Sicer imam sam tud kabel in bi lahko mapo spremenil sam z TuneECU ampak nočem tvegat da uničim ECU (menda se je že zgodilo da se vmes zaradi neznanega razloga prekine prenos in potem si v p....) Bostjan L in DAN 2
DAN Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 Naložil drugo (od Arrow). si poskusil vozit tudi z originalno+nov izpuh,oz.je kakšna razlika med mapami?
raza Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 (popravljeno) Ko sem na explorerju zmontiral LeoVince, so mi na servisu naložili mapo od Wingsa. Rezultat je bil samo v hudo povečani porabi goriva, drugir izboljšanj nisem občutil. Po cca 2000km sem šel naložit nazaj standard mapo. Rezultat je bil zmanjšanje porabe glede na original tovarniški izpuh. Ne vem pa, kaj se bo dogajalo na 800 mašini. Popravljeno Januar 21, 2015. Popravil raza DAN 1
Cartman Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 Večkat sm slišal da ima Arrow ta prave mape za powercomander. a Triumphu lahko mape menjaš na originalni elektroniki?
cikadina Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 Večkat sm slišal da ima Arrow ta prave mape za powercomander. a Triumphu lahko mape menjaš na originalni elektroniki? tako je. priklopis na racunalnik in naložiš. sicer meni jo je jerman (ne vem a on to nrdi prek original testerja). se pa te mape potem tudi updejtajo in bi si lahko tko pol tudi novejse verzije nalagal. ampak jst k sm brala so eni pol z novejsimi verzijami map meli neke sitnosti tko da, ce s temi mozgani dela dobro ne bom neki brkljala. sicer pa si mores vedno najprej zlowdat "ta staro mapo" in jo spravit ce bi z novo bilo kaj narobe, da imas back up (ce to delas doma). Kmet2 in DAN 2
mitjag Objavljeno Januar 22, 2015 Opozori Objavljeno Januar 22, 2015 Ko sem na explorerju zmontiral LeoVince, so mi na servisu naložili mapo od Wingsa. Rezultat je bil samo v hudo povečani porabi goriva, drugir izboljšanj nisem občutil. Po cca 2000km sem šel naložit nazaj standard mapo. Rezultat je bil zmanjšanje porabe glede na original tovarniški izpuh.Ne vem pa, kaj se bo dogajalo na 800 mašini. Tudi sam neke razlike nisem občutil na začetku. Potem čez čas se mi je zdelo da v nižjih obratih bolje pospešuje. Sicer se ne spoznam ampak a je možno da nekaj časa traja da se zadeva "umiri"? Ja poraba se je malenkost povečala ampak je bila večja že takoj po menjavi auspuha in z prejšnjo mapo.
raza Objavljeno Januar 22, 2015 Opozori Objavljeno Januar 22, 2015 Kako bi pa to na GPju zgledalo, če bi se moral moped na mapo "navadit"? Al je, ali pa ni sploh. Meni je z menjavo iz original na LeoVince poraba padla, potem je z namestitvijo "tahude" mape postal žejen, ker sem pa Gorenc ,sem šu prelowdat na ta pocen. To je to.
mitjag Objavljeno Januar 23, 2015 Opozori Objavljeno Januar 23, 2015 (popravljeno) Kako bi pa to na GPju zgledalo, če bi se moral moped na mapo "navadit"? Al je, ali pa ni sploh.Meni je z menjavo iz original na LeoVince poraba padla, potem je z namestitvijo "tahude" mape postal žejen, ker sem pa Gorenc ,sem šu prelowdat na ta pocen. To je to. no tole je tud mim primerjat tak motor z motorji z gp-ja sicer vem da se ecu kalibrira če ga pustiš 10min prižganega v "leru". Verjetno na gp tud to ne delajo kajneda Je pa tako kot sem že večkrat omenil: motor imam za vozit in za hobi ne za gledat kolk deci bo popil do naslednje črpalke. Če bi to gledal bi motor prodal in se vozil sam z avtom saj je vse pri motorju le dodaten strošek. Tudi meni je z original mapo delal in menjava verjetno ne bi bila potrebna. Je pa tako da mi je na začetku takoj po menjavi mape veliko bolj sekalo iz auspuha ko sem se npr spuščal po hribu navzdol. Sedaj tega ni več. http://www.triumphtalk.com/threads/tiger-800-quirks-and-problems.12969/ Popravljeno Januar 23, 2015. Popravil mitjag DAN 1
dlicen Objavljeno Januar 23, 2015 Opozori Objavljeno Januar 23, 2015 Tako je. Po vsaki menjavi mape, pa tudi siceršnjem posegu v mašino, se naredi "reset TPS", ko ecu analizira delovanje motorja in se sproti analizira/kalibrira. Včasih so razlike res opazne, ja. To je mogoče narediti s testerjem, s PC (ali Android) programom TuneECU, ali tudi peš s posebno proceduro: motor v leru, nobene napake ne sme biti zapisane v spominu, brez tikanja gasa prižgeš motor, ga pustiš da se segreje na 90C in pustiš laufat nadaljnih 12 minut cca. Potem ga ugasneš. Vse brez tikanja gasa. Potem pa obstaja še "dinamična" kalibracija, ki se dogaja vsakič, ko XY minut voziš nekje med 50 in 130 (ne vem več točnih cifer). Vse navedeno velja za mašine s Keihin ecu enoto (Sagem ima drugače). Sicer pri najnovejših modelih so neke spremembe, pač preverite za svoj motor. cikadina, mitjag in DAN 3
mitjag Objavljeno Januar 25, 2015 Opozori Objavljeno Januar 25, 2015 Evo to sem imel v mislih. Hvala dlicen za bolj strokovno pojasnilo. Sicer pa če bi hotel kdo preverit ecu al celo naložit mapo naj javi in se zmenmo. imam DealerTool, ki je uporaben za diagnostiko, reset servisnih intervalov, funkcija menjave zavorne tekočine modelov z ABS (ABS bleeding) http://dealertoolcouk.ipage.com Imam pa tudi Tuneecu plus adapter za nalaganje map. Sam se s nalaganjem map nisem igral ampak če bi kdo rad... P.S. za DealerTool je kljub temu da imam adapter potrebno dokupiti serijsko, ki je nato vezana na točno določen ECU oz. motor in stane 25€ (cel tool 99). odtehta pa ceno vsem, ki šraufate doma predvsem za reset servisnih, diagnostiki in pri menjavi zavornega. če bi kdo hotel naj javi na zs. DAN 1
MarkoR Objavljeno Februar 1, 2015 Opozori Objavljeno Februar 1, 2015 Zdravo! Pred enim tednom sem postal ponosni lastnik zelo lepega Tigerčka 800 XC. Imam pa eno vprašanje, kaj ta motor nima možnosti vklopa vseh 4 utripalk? Sodelavec na 1200 ima gumb na armaturi, jaz ga pa na tem motorju nikakor ne najdem..v knjigici pa tudi nič ne piše. Hvala!
MARJA Objavljeno Februar 1, 2015 Opozori Objavljeno Februar 1, 2015 Zdravo! Pred enim tednom sem postal ponosni lastnik zelo lepega Tigerčka 800 XC. Imam pa eno vprašanje, kaj ta motor nima možnosti vklopa vseh 4 utripalk? Sodelavec na 1200 ima gumb na armaturi, jaz ga pa na tem motorju nikakor ne najdem..v knjigici pa tudi nič ne piše. Hvala! Skoraj dvomim da ga ne bi imel.
raza Objavljeno Februar 2, 2015 Opozori Objavljeno Februar 2, 2015 (popravljeno) Stikalo za varnostne utripalke je prav na istem mestu kot na velikem bratu! Instrumentna plošča levo sta dve tipki. Zgornja Home za postavitev potovalnega računalnika v osnovni meni-prikaz in pa spodaj tipka za varnostne utripalke. Sicer malo odročno, ne praktično in drugače od drugih... Popravljeno Februar 2, 2015. Popravil raza
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se