Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Zgornja trditev je bila zgleda malo preuranjena (je blo še zgodaj!)

 

Kot zdaj berem v tujih forumih je s temi varnostnimi utripalkami pri modelu 800 opcijska izbira in jih vsi modeli nimajo.

The XC includes wire-spoked wheels (17-in. rear, 21-in. front), high-level front fender, fully adjustable WP suspension front and rear (Showa on the XR), trip computer, radiator guard, sump guard, hazard lights, adjustable levers, and a 12-volt power socket.

(http://www.cycleworld.com/2014/11/04/2015-triumph-tiger-800-xr-and-800-xc-adventure-motorcycle-review-first-look-photos/)

Očitno vsi modeli nimajo varnostnih utripalk, ker sem naletel na stran, kjer opisujejo, da jih sami "vgrajujejo"

(http://www.triumphrat.net/tiger-800-800xc-mods-and-workshop/228868-mod-hazard-flasher.html)

V navodilih za uporabo jih res ne omenjajo.

CA-CC-series_OHB_USEN1.pdf

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno

Tud KTM 990 ADV nima opcije vseh 4 smernikov .....čudno sm mislu da to sam Jodlarji prakticirajo....

Objavljeno

Tud KTM 990 ADV nima opcije vseh 4 smernikov .....čudno sm mislu da to sam Jodlarji prakticirajo....

 

 

od 2009 dalje ima. :)

Objavljeno

pa sej tega kr neki mopedov nima, sicer zakaj bi pa to sploh rabu? k je kako delo na cesti se ze nekako pred avte zrines pa nej oni majo vse 4 vzgane :P

Objavljeno

Pravoverni pustolovci tega ne rabijo, ker sredi puščave ali džungle itak ni cest. :D

Objavljeno

No, pravzaprav je stvar taka. Jaz pa kolega se vedno voziva tako, da sem jaz spredaj in mu s 4 utripalkami pošljem ''ping'', tako da razne stacionarce in tako samo jaz pokasiram, ter da kakšne napol nage bejbe ob cesti slučajno ne spregleda. :)

Objavljeno

Je sploh izpraven motor za na cesto brez vseh 4 utripalk, je kaj zapisano v CP predpisih?

Še GS ima nerodno, ker moraš obe tipki prtisnit, z obema rokama, japonci imajo te zdeve res elegantno rešene.

Objavljeno (popravljeno)

Tanovi ne več. Zopet imajo klasična (elegantna) stikala za smerokaze.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno (popravljeno)

No, pravzaprav je stvar taka. Jaz pa kolega se vedno voziva tako, da sem jaz spredaj in mu s 4 utripalkami pošljem ''ping'', tako da razne stacionarce in tako samo jaz pokasiram, ter da kakšne napol nage bejbe ob cesti slučajno ne spregleda.


-----------

Potem pa le povleci dve žici od alarm konektorja (pina 7 in 8) pod sedežem do stikala na belanci, da s tem rešiš frenda, da ne bo kaj zamudil!
 
 http://www.ebay.com/itm/DC-12V-Motorcycle-7-8-Handlebar-Accident-Hazard-Light-Switch-ON-OFF-Button-New-/381116126845?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item58bc4a967d&vxp=mtr#ht_5227wt_1109

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno

Je sploh izpraven motor za na cesto brez vseh 4 utripalk, je kaj zapisano v CP predpisih?

Še GS ima nerodno, ker moraš obe tipki prtisnit, z obema rokama, japonci imajo te zdeve res elegantno rešene.

moj tudi tega nima. pa na tehnicnem se noben ni reku da zarad tega ne bi bil izpraven. sej marsiktero enosledno vozilo tega nima. ce pa je to za nekatere tak problem pa se zgleda da ustimat.

morem pa res rect da je prav zanimivo kaj vse za ene brezveznosti ljudi zmotijo :P

Objavljeno

moj tudi tega nima. pa na tehnicnem se noben ni reku da zarad tega ne bi bil izpraven. sej marsiktero enosledno vozilo tega nima. ce pa je to za nekatere tak problem pa se zgleda da ustimat.

morem pa res rect da je prav zanimivo kaj vse za ene brezveznosti ljudi zmotijo :P

Ma ja sej maš prov,jaz tud tega nisem nikol rabu,so pa drugi ki so se za mano vozili  :P ..........a mogoče veš kaj pomeni ,položena čelada zraven prednjega kolesa motocikla in utripajoči smerniki ,pa naj bo na Tigru 800 da ne bom čist  :topic:

Objavljeno

aha pol to se rabi, če se s prjatli voziš? no jst se izključno s hitrejšo polovico, tko da pol tega ne rabim :P

Objavljeno

aha pol to se rabi, če se s prjatli voziš? no jst se izključno s hitrejšo polovico, tko da pol tega ne rabim :P

Nisi odgovorila na vprašanje :kva1:

Objavljeno

Povsem jasno je, da če je motor v prodaji brez vklopa 4 utripalk, pol to ni obvezno.

Objavljeno

Nisi odgovorila na vprašanje :kva1:

pozor zajčji golaž na vidiku?

Objavljeno

...morda pa nekoč bo. Motorna kolesa brez trikotnika in varnostnih utripalk, dobro, tisti manjši brenclji že, kaj pa potovalniki s tremi kufri, ki zagradijo skoraj za en avto na cesti? Za nekatere bi bilo dobro celo utripajoča rumena luč od delovnih strojev... :)

Objavljeno

pozor zajčji golaž na vidiku?

Ja dost blizu  :P to je drugače mednarodni znak za motorista v težavah,veliko motoristov pa tega ne ve! Ker vozim pokvarljivo robo si ne zamišljam motorja brez utripajočih vseh 4 smernikov  :D

Objavljeno (popravljeno)

Ja men so razložil da ta motor nima vseh 4 utripalk ker se ne kvari ;)

Drugače pa sem zimo izkoristil za razne upgrade svoje lubice. Med drugim tudi za vgradnjo meglenk z funkcijo utripanja ;)

Meglenke –

Popravljeno . Popravil mitjag
Objavljeno

to pr nas ne bi nikol tehničnega nrdilo.

Objavljeno (popravljeno)

to pr nas ne bi nikol tehničnega nrdilo.

A bejž no hehe a je treba moralizirat? :)

tehničnega imam čez 3 leta in tudi drugače ni gumba za utripanje in deluje brez utripanja ter je odstranljivo ;)

Popravljeno . Popravil mitjag
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jp...sploh na tak komentar...brez zamere ampak ko nekdo napiše nekaj očitnega, ki je vsem jasno dobim pike in si ne morem pomagat ;)

In ne ni argument...je dejstvo ;)

Objavljeno

Ja men so razložil da ta motor nima vseh 4 utripalk ker se ne kvari ;)

Drugače pa sem zimo izkoristil za razne upgrade svoje lubice. Med drugim tudi za vgradnjo meglenk z funkcijo utripanja ;)

Meglenke –

Nosilci meglenk so domač projekt ali sw motech???.......všečna izvedba...moti me pa zaporedje vklopa dolge,kratke,utripanje,ali je izvedljivo drugač..

Objavljeno (popravljeno)

Nosilci meglenk so domač projekt ali sw motech???.......všečna izvedba...moti me pa zaporedje vklopa dolge,kratke,utripanje,ali je izvedljivo drugač..

Nosilcov dodatnih ni oz. so bili že pri nakupu zraven:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Motorcycle-125W-CREE-U5-LED-Driving-Fog-Head-Spot-Light-White-Lamp-Headlight-/351125463797?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item51c0b562f5

 

Glede zaporedja žal ni druge. Sicer razlika med dolgo kratko je minimalna in dejansko ne gre za dolgo ampak samo večjo moč.

 

Montiral sem tako da sem dal nosilec, ki se ga lahko da npr na cevno zaščito odstranil in pršraufal (privijačil po slo. knj. j. :)) direkt na stran pri luči.

Izvedba na cevni okvir sicer je bila v planu prvotno ampak sem si premislil saj bi v primeru padca naredila meglenka škodo na motorju oz. cevna zaščita zgubi pomen medtem ko tukaj bi v primeru padca bilo manj škode. Ampak to so le domneve in vse je odvisno od situacije. Mi pa na tem mestu osebno lepše izgleda.

 

P.S. škoda je da nima utripanje posebnega stikala za vklop saj bom to najman oz. redko uporabljal (npr. le namesto vseh 4 žmigavcev(ki jih Tiger nima).

Imam pa meglenke usmerjene navzdol tako, da ne moti nasproti vozečih in do sedaj čeprav npr sem vozil z prižganimi za policijo ni bilo nikoli težav...očitno se je edino treba znati obnašati...razen seveda v situacijah prepotentnega policista...to pa je tako in tako vseeno kaj maš na motorju :)  

Popravljeno . Popravil mitjag
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Super hvala,

lahko ob priliki poslikaš način pritrditve,mam tudi nekaj takega v planu..

si vezal z relejem al direkt?

Popravljeno . Popravil DAN

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!