Skoči na vsebino

Triumph Tiger 800


MiNa

Priporočene objave

Ma problemov bo malo morje, jst jih mam vsakič ko moram razlagat da Triumph ni korejska znamka, pa ja, jih ma res že 65kkm in ja, da mi ne žre niti kapljice oplja pa ja ,da dele dobim poceni in simpl, pa ja, da mi ni treba kredita jemat, ko grem na servis in da me ne moti ker se morm na servis zapeljat 70km (kar je zame itak navaden skok na kavo) in tako dalje in tako dalje.

 

Ampak po drugi strani .... če so to problemi potem iskreno upam da bi recimo tudi službeni del mojga lajfa bil tako zelo problematičen.

 

Motor sem kupil za to, ker mi je bil všeč, ker je bil nekaj posebnega, in ne ker bi pil 0,1l manj kot konkurenca in ker bi mel maksimalno hitrost 285km/h in še en kup dolgocajtnih tehničnih podatkov. In guess what? Je izjemno fun za vozit in to je meni glavno.

 

Po drugi strani pa mi je žal tistega, ki se tako obremenjuje, da je ne bo naredil slabe odločitve in ne bo kupil motorja, ki bi bil po tehničnih specifikacijah drugačen ali celo slabši od onega drugega. Take zadeve poberejo ves fun iz motorizma in smo spet pri racionalnih nakupih, za kar pa menim, da so avtomobili veliko bolj primernejša tematika.

Če narediš na leto 2kkm ti pač poraba ni pomembna,če pa jih klepleš 10x toliko potem pa že mal pogledaš da popupca kakšen literček manj in si z tem še povečaš FUN motorizma,saj lahko narediš še kakšno potovanje na ta račun,al se motim :closedeyes:

Mene zelo zanima koliko ima vetrne zaščite ,pa kakšne so zavore pa kolko popupcakakšne luči ima,saj sem veliko na motorju pa naj bo dan ali včasih noč in to je FUN motorizma,da vidiš ponoči(osvetlitev),primerne zavore,mala poraba.........če na te zadeve ne gledaš ali po tvoje so to kup dolgocajtnih podatkov.....ne vem pol si superman ker ne rabiš dobrih luči,zavor....ali si pa mogoče bajno bogat pa te tud ne zanima če 20 L popupca na 100km...itd....al pa narediš par km na leto in ti je res čist vseen kaj voziš sam da se ti dopade...no po 500km prevoženih prekleto pogledam dolgocajtne tehnične podatke motorja,da nisem ves zlomljen ko se ustavim...itd in  itd

No zdej se grem pa z avtom peljat :grim ni nič posebnega,še všeč mi ni ampak pelje se pa odlično :P

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prepucavanja hehe...dobri ste :)

 

Dajmo če ima kdo resen predlog:

Montiral bi t.i. fog light. Original so 315€ kar je za moj že tako načet budget malo preveč zato me zanimajo alternative.

Torej je kdo že kaj montiral itd. Obstajajo Givi, Motech, Denali itd. Givi so najcenejšekot je videti ampak ali je že kdo probal.(129€ pri TC in se vežejo direktno na aku plus stikalo)

 

Sicer se nagibam bolj k kakšni LED varianti ampak se ne najde nič konkretnega, če pa že je je predrago.

http://www.ebay.de/itm/Denali-D1-LED-Light-Kit-with-M10-mount-/221206355336?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3380ed1d88

 

Luči bi imel predvsem zato da bi bil na cesti bolj opazen in ne bi bilo izgovorov "nisem te videl" (čeprav še vedno se bodo našli taki ampak upam da manj).

 

No ima kdo kak konkreten link, nasvet itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekateri ste očitno "zapriseženi Triumphatorji" kar po svoje tudi razumem.

Zgodovina je zgodovina, časi se pa spreminjajo. Nekoč je bil Triumph med glavnimi v motorizmu, največjo prodajo je dosegel leta 1967, če sem si prav zapomnil. Žal sta trg in konkurenca neusmiljena, kjer ne igra "fun faktor" glavne vloge.

 

Sam nisem pristaš ene znamke ampak le razredu enduro. TDMko sem kupil, ker sem bil takrat brez motorja in je bila dobra prilika (ugodna). Že takrat sem vedel, da bo le za določen čas, dokler ne najdem nekaj, kar bo zame najboljše....sedaj pa pač računam in primerjam.

 

Poraba ni zanemarljiva postavka. Avto mi porabi okrg 4 lit. nafte na 100 km, TDMka okrog 5 lit. benzina, kar je že razlika. Pri porabi 6 lit. in nad bi se pa že vprašal, če se mi splača iti na izlet pa Dalmaciji z motorjem in minimalno opremo za kampiranje.

Meni je, če že imam motor, tudi poraba pomemben podatek, ker ga ne "šparam"., prav tako rezervni deli, ker bom vsakega vrgel parkrat po tleh...skoraj sigurno. Razlika je le to, da motor ni avto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Montiral bi t.i. fog light. Original so 315€ kar je za moj že tako načet budget malo preveč zato me zanimajo alternative.

Torej je kdo že kaj montiral itd. Obstajajo Givi, Motech, Denali itd. Givi so najcenejšekot je videti ampak ali je že kdo probal.(129€ pri TC in se vežejo direktno na aku plus stikalo)

 

Sicer se nagibam bolj k kakšni LED varianti ampak se ne najde nič konkretnega, če pa že je je predrago.

http://www.ebay.de/itm/Denali-D1-LED-Light-Kit-with-M10-mount-/221206355336?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3380ed1d88

 

Luči bi imel predvsem zato da bi bil na cesti bolj opazen in ne bi bilo izgovorov "nisem te videl" (čeprav še vedno se bodo našli taki ampak upam da manj).

 

No ima kdo kak konkreten link, nasvet itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prepucavanja hehe...dobri ste :)

 

Dajmo če ima kdo resen predlog:

Montiral bi t.i. fog light. Original so 315€ kar je za moj že tako načet budget malo preveč zato me zanimajo alternative.

Torej je kdo že kaj montiral itd. Obstajajo Givi, Motech, Denali itd. Givi so najcenejšekot je videti ampak ali je že kdo probal.(129€ pri TC in se vežejo direktno na aku plus stikalo)

 

Sicer se nagibam bolj k kakšni LED varianti ampak se ne najde nič konkretnega, če pa že je je predrago.

http://www.ebay.de/itm/Denali-D1-LED-Light-Kit-with-M10-mount-/221206355336?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3380ed1d88

 

Luči bi imel predvsem zato da bi bil na cesti bolj opazen in ne bi bilo izgovorov "nisem te videl" (čeprav še vedno se bodo našli taki ampak upam da manj).

 

No ima kdo kak konkreten link, nasvet itd.

 

 

http://www.ebay.de/itm/Tagfahrlicht-Power-LED-PAAR-Motorrad-Triumph-1200-Tiger-Explorer-Tiger-1050-955-/400467648787?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item5d3dbb6113#ht_2099wt_905

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam  imam  Givi Trekker in precej "ožemajo" akumulator.

Sedaj imam izklopljene, bom nabavil posebno stikalo, da jih lahko vklopim le po potrebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno dobrodošel,kar prid se boš lohk na taprav motor usedu pa zapeljal :P  :D

 

Velika hvala za ponudbo. Obljubim! (pred vsemi temi pričami...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te LED dnevne luči imam na Jeepu. Super svetijo, pod širokim kotom. Slaba stran je le ta, da ne dobiš zraven TUV certifikata :klicaj: Torej nisi legalen...če se obremenjuješ s tem. Sam v 10000km še nisem imel težav z raznimi organi, le za na tehnični pregled jih odklopim, ker se radi vtaknejo v take zadeve :music4:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj sem tudi sam na hitro preletel nekaj testov in zelo všečen motor dobiva bolj realno sliko.

Poraba je kar visoka, najmanj liter več od BMWja, rezervni deli so dražji od BMWja, barva ali premaz motorja in okvirja ni kvalitetna, se tudi lušči...in še druge napake, ki se jih pa najde tudi pri konkurenci.

v katerem testu pa si tole zasledil, jaz tega, da se jim barva lušči ipd. nisem nikjer, pa da bi imeli težave tud ne , no mislim, vsaj zdajšnji, ker prvi so imeli res višjo porabo, pa ugašanje na mestu, pa cedenje olja itd., menda pa so v novih vse to že odpravili.

Če maš kakšen link od tega, bi te prosil, da še mi preberemo, da bi se angležom barva luščila, skoraj dvomim, no lahko pa tudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak nov model motorja ima porodne težave ki jih kasneje odpravijo in za to ni slab motor,daleč od tega!

Se ponavljam sam ta tigrček je všečen motor in definitivno tud dober :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v katerem testu pa si tole zasledil, jaz tega, da se jim barva lušči ipd. nisem nikjer, pa da bi imeli težave tud ne , no mislim, vsaj zdajšnji, ker prvi so imeli res višjo porabo, pa ugašanje na mestu, pa cedenje olja itd., menda pa so v novih vse to že odpravili.

Če maš kakšen link od tega, bi te prosil, da še mi preberemo, da bi se angležom barva luščila, skoraj dvomim, no lahko pa tudi.

V glavnem sem povzel nekaj iz teh dveh testov:

http://www.visordown.com/road-tests-used/buyers-guide-triumph-tiger-800-and-xc/22428.html

http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/moto-testi/primerjalni-test-bmw-f-800-gs-in-triumph-tiger-800-xc/

 

Of the small number who expressed dissatisfaction, it was the bike's engine coating and frame paint that came in for the most flak, with a few instances of corrosion or peeling. That's not to say the Tiger is a perfect motorcycle; it does have its issues, which we reveal on the next page.

 

 

To z barvo niti ni tak problem, se pa že na pogled opazi razliko v končni izdelavi med tem Triuphom in BMWjem ali japonskimi motorji. Ni takih fines...nekako izstopa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če narediš na leto 2kkm ti pač poraba ni pomembna,če pa jih klepleš 10x toliko potem pa že mal pogledaš da popupca kakšen literček manj in si z tem še povečaš FUN motorizma,saj lahko narediš še kakšno potovanje na ta račun,al se motim :closedeyes:

Mene zelo zanima koliko ima vetrne zaščite ,pa kakšne so zavore pa kolko popupcakakšne luči ima,saj sem veliko na motorju pa naj bo dan ali včasih noč in to je FUN motorizma,da vidiš ponoči(osvetlitev),primerne zavore,mala poraba.........če na te zadeve ne gledaš ali po tvoje so to kup dolgocajtnih podatkov.....ne vem pol si superman ker ne rabiš dobrih luči,zavor....ali si pa mogoče bajno bogat pa te tud ne zanima če 20 L popupca na 100km...itd....al pa narediš par km na leto in ti je res čist vseen kaj voziš sam da se ti dopade...no po 500km prevoženih prekleto pogledam dolgocajtne tehnične podatke motorja,da nisem ves zlomljen ko se ustavim...itd in  itd

No zdej se grem pa z avtom peljat :grim ni nič posebnega,še všeč mi ni ampak pelje se pa odlično :P

 

Jao kam ti rineš :D

 

Pa če se že obešaš na zadeve, ki jih sploh niso bile point objave ... napisal sem 0,1l/100km in to je 10l pri 10.000km kar je 15eur. Pa ajdi pri 20k km je to 30eur. Jep toliko pa je vredna razlika pri večjem fun faktorju. :grim  

 

Še enkrat, da bo res razumljivo. Pri relativno majhnih razlikah med dvema motocikloma po tehničnih podatkih, se bom raje odločil za tistega, ki ima večji fun faktor in ki mi je bolj všeč, tudi če popije malce več in tudi če gre par km počasneje. Ergo pri izbiri med 800gs in tigrom 800 se bom vedno določil za Tigra.

Popravljeno . Popravil KeC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo prve težave....cknila leva zadnja žarnica žmigavca....mi je bla sumkjiva od začetka ker je bla temnejša...ni problem 1€ kolkr pride...problem je kerbencinske ne držijo :(. No našel in vzel na rezervo :)

Bdw tole z crkavanjem na mestu zna bit da ni odpravljen vsaj če prav razumem bi mogu motor če spustiš počasi sklopko v prvi speljat, no moj crkne kar mi je npr tud cbf ampak vseeno. Španik je rekel da tukaj ne pa očitno vseeno.

Mislim da mi bo moral Jerman na nultem servisu malo mappinge popravt saj se mi zdi da nimam ravno idealno. Bomo videl...ampak vožnja je pa vseen super :)

A kdo ve kak olje je ponavadi notr pri novih? Menda je zlo redek in verjetno tudi vpliva na porabo itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo prve težave....cknila leva zadnja žarnica žmigavca....mi je bla sumkjiva od začetka ker je bla temnejša...ni problem 1€ kolkr pride...problem je kerbencinske ne držijo :(. No našel in vzel na rezervo :)

Bdw tole z crkavanjem na mestu zna bit da ni odpravljen vsaj če prav razumem bi mogu motor če spustiš počasi sklopko v prvi speljat, no moj crkne kar mi je npr tud cbf ampak vseeno. Španik je rekel da tukaj ne pa očitno vseeno.

Mislim da mi bo moral Jerman na nultem servisu malo mappinge popravt saj se mi zdi da nimam ravno idealno. Bomo videl...ampak vožnja je pa vseen super :)

A kdo ve kak olje je ponavadi notr pri novih? Menda je zlo redek in verjetno tudi vpliva na porabo itd.

uf zdej bojo pa povedali da si kupu totaln sekret ker ti je žarnica crknla :D (glede crkovanja reči da je to save mode, kot pr avtih k se ugasne k stojiš :lol: ) bojo verjetno res še kaj popravljali, če za naše stara jajca bojo tudi za to. sicer tudi k pride nova mapa vn je mogoče za malo počakat, da vidiš če dejansko je boljše. upam da kakšnih hujših zadev ne bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

itak...bolj sem to napisal za hec ...je pa res da sem naredu ene 30km zarad iskanja žarnce :)

Eno vprašanje:

- zdi se mi da je ker je nov motor malo zmanjkalo olja zdaj pa težava: kaj je ponavadi v takih novih zadevah(sintetika ali polsintetka). Zdi se mi da je Castrol sintetka ampak nisem zihr. Poleg tega ali sploh lahko dolijem kake pol deci polsintetke vsaj za teh še 500km do prvega servisa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

itak...bolj sem to napisal za hec ...je pa res da sem naredu ene 30km zarad iskanja žarnce :)

Eno vprašanje:

- zdi se mi da je ker je nov motor malo zmanjkalo olja zdaj pa težava: kaj je ponavadi v takih novih zadevah(sintetika ali polsintetka). Zdi se mi da je Castrol sintetka ampak nisem zihr. Poleg tega ali sploh lahko dolijem kake pol deci polsintetke vsaj za teh še 500km do prvega servisa?

najbolje da res jermana pokličeš ti bo znal povedat kako pa kaj. a ma zdej tigrček šipco za pogleda nivo olja, al je še vedno old skul palčka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

itak...bolj sem to napisal za hec ...je pa res da sem naredu ene 30km zarad iskanja žarnce :)

Eno vprašanje:

- zdi se mi da je ker je nov motor malo zmanjkalo olja zdaj pa težava: kaj je ponavadi v takih novih zadevah(sintetika ali polsintetka). Zdi se mi da je Castrol sintetka ampak nisem zihr. Poleg tega ali sploh lahko dolijem kake pol deci polsintetke vsaj za teh še 500km do prvega servisa?

Upam da ne gledaš nivo olja na hladnem motorju!? Namreč olja ti res ne bi smelo manjkat do prvega servisa za teh 1000km če pa potem je pa res nekaj narobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne da manjka le na sredini je. Ne ne gledam pri hladnem...laufam 5min in pol preverm na centralcu ko se nateče po 2-3 minutah :)

razmišljam pa al bi dal sintetko 10-50 (Castrol) al polsintetko kak Motul

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne da manjka le na sredini je. Ne ne gledam pri hladnem...laufam 5min in pol preverm na centralcu ko se nateče po 2-3 minutah :)

razmišljam pa al bi dal sintetko 10-50 (Castrol) al polsintetko kak Motul

Jaz ga preverim po vožnji,počakam še toliko da se prižge enkrat ventilator in ugasne potem ugasnem motor in počakaj 5-8 min in preveri stanje olja. Če ga samo prižgeš za 5 min je olje po domače še skrčeno ni na delovni temperaturi!

Pa tudi če je na sredini je v redu in prosim te ne dolivaj ga,saj je to prvo olje drugačno od tistega ki ga boš dobil po 1000km,to ki ga imaš notri je bolj redko,tekoče in ne vem če je pametno dolivat,mogoče z istim oljem ki pa ga ne dobiš v navadni trgovini z moto deli!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne da manjka le na sredini je. Ne ne gledam pri hladnem...laufam 5min in pol preverm na centralcu ko se nateče po 2-3 minutah :)

razmišljam pa al bi dal sintetko 10-50 (Castrol) al polsintetko kak Motul

Nikar ne dolivaj olja. Prvilni nivo je v sredini okenca. Si pa zraven verjetno dobil 145 strani navodil in jih preberi. Notri piše pa še slika je. Aja so v nemščini, jaz sem na netu snel za mojga v angleščini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikar ne dolivaj olja. Prvilni nivo je v sredini okenca. Si pa zraven verjetno dobil 145 strani navodil in jih preberi. Notri piše pa še slika je. Aja so v nemščini, jaz sem na netu snel za mojga v angleščini.

Sem našel v Angleščini tudi sam...mal malomarnosti trgovca da ti da v nemščini kajne...je to sploh "zakonito"...no očitno pri vseh rdečih cifrah, ki jih ima mu je verjetno za to malo mar.

 

Ne bom dolil nič bat....le firbec me daje sicer pa 1000km bo vsak čas sam škoda da je Mare ta teden na Grobniku medtem ko za drugega dobrega serviserja niti ne vem...drugače bi itak sam doma menjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem našel v Angleščini tudi sam...mal malomarnosti trgovca da ti da v nemščini kajne...je to sploh "zakonito"...no očitno pri vseh rdečih cifrah, ki jih ima mu je verjetno za to malo mar.

 

Ne bom dolil nič bat....le firbec me daje sicer pa 1000km bo vsak čas sam škoda da je Mare ta teden na Grobniku medtem ko za drugega dobrega serviserja niti ne vem...drugače bi itak sam doma menjal.

Motorja dokler je v garanciji ne dotikaj,ker ti ob morebitni okvari ne priznajo tovarniške garancije!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motorja dokler je v garanciji ne dotikaj,ker ti ob morebitni okvari ne priznajo tovarniške garancije!

lol...hvala za nasvet ampak mislim da je to skoraj vsakemu jasno zato sem tudi napisal da bi drugače sam poservisiral ...ravno zato pa ne ker je v garanciji.

No upam da zarad Scottoilerja ne bo izven garancije :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!