Snečer Objavljeno April 16, 2018 Opozori Objavljeno April 16, 2018 Enkrat kupiš pošteno, je ceneje kot trije faili mare25 in bojanslo 2
Kawalir Objavljeno April 16, 2018 Opozori Objavljeno April 16, 2018 7 minutes ago, Snecer said: Enkrat kupiš pošteno, je ceneje kot trije faili Veš, kaj so napisal pri Avto magazinu za ta moped? Namesto zaključka še dobronamerni nasvet: če je vaš dragi eden od tistih, ki so pravočasno kupili in prodali bitcoine, zdaj pa želi uresničiti sanje in si privoščiti motor, ker pa denar ni težava, želi kar takoj kupiti H2 … Požrite slino, pokleknite na kolena in mu nataknite zaročni prstan. Ali pa naj vsaj napiše oporoko. To je motor za izkušene!
DAMI34 Objavljeno April 17, 2018 Opozori Objavljeno April 17, 2018 ps. prenehajte nabijat, Kawalir je dal svoje vtise, ostali ga pa mal preveč zezate. In da, SX strašno potegne (vsaj po grafkih) Naj bo debata naprej o Hondi, katera je zapisana v naslovu. Hwala Kawalir in mare25 2
T 120 Objavljeno April 17, 2018 Opozori Objavljeno April 17, 2018 pred 20 urami, Kawalir pravi: Definitivno imaš prav, sem pa šel zavestno v to odločitev. Že vnaprej sem vedel, da 55 KM ni ravno veliko, 143 KM pa se mi je zdelo v tem trenutku preveč, zato sem rekel, da bom vsaj eno sezono malo usvajal zadevo, potem pa grm korak naprej. Zame je NC 750 S prehoden model, na katerem se ne bom zadrževal (pre)dolgo. Že naslednje leto sem nameraval kupiti SX-a (novega), vendar bom (spet zavestno) počakal na nov model, kar pa bo verjetno šele 2020. Nič hudega, tudi s tem skuterjem se da lepo voziti, zagotovo pa ne daje tiste suverenosti in s tem povezanih užitkov, kot močnejši moped. Priznam še nekaj: prvič se mi je zgodilo, da me je bilo na motorju za trenutek ali dva sram, ko sem na semaforju dohitel tistega SX-a. Za trenutek sem se počutil kot kakšen revše, sploh, ko sem komaj dohajal SX-a do naslednjega semaforja, pa ni šel ravno po zadnjem, hočem reči, da ni razvil vse moči, pa me pustil zadaj in sem se moral precej truditi, da sem mu vsaj približno sledil. Če bi šli pa na daljšo relacijo, bi verjetno on še kofetkal, ko bi jaz šele pricijazil na cilj. Res pa je tudi, da sem po treh letih premora še s precej rezerve in bom potreboval še nekaj 100 km, da bom prišel nazaj do nivoja, na katerem sem bil, preden sem prodal prejšnji moped. Kakorkoli, morda niti ni fer, da se ta skuter primerja z mopedom, kakršen je SX, ker je to povsem druga pesem. Bolj primerna je primerjava s CBF 600, pa še tukaj se slednja (žal) izkaže kot boljša. Naj pa poudarim, da mi kljub slabostim, ki se jih zavedam in priznavam, še vedno ni žal, da sem ga kupil, ker je za ta trenutek zame še vedno zelo dobra izbira. Se poznam in vem, da bi z SX-om vozil drugače, beri hitreje, kot lahko sedaj s NC 750 S, to pa bi bilo že zanemarjanje faktorja tveganja, ki je trenutno pri meni vezan na "neogretost" vožnje z motorjem. Skoraj prepričan sem, da bi se prej ali slej kje "zakalkuliral" in se izpostavljal nevarnostim, katerim se bom sedaj že zaradi bolj umirjene vožnje ognil. Sem že sedaj videl, kako je bilo: gor grede sem šel precej bolj previdno, kot nazaj grede. Peljal sem čez en gozdiček pri Vodicah, kjer je bila ob cesti tabla za živali, zraven pa še lesena srna, kar kaže na še večjo možnost prehoda divjadi čez cesto. Kljub temu, da sem se peljal podnevi, ko je možnost prehoda divjadi manjša, kot proti večeru, sem gor grede peljal po tem odseku 60-70 km/h, nazaj grede pa po istem odseku že 80 km/h, z SX-om pa sem skoraj prepričan, da bi šel blizu 100 km/h, in ČE bi mi srna skočila pred moped, bi s 60-70 km/h lažje rešil situacijo, kot s 100 km/h, sploh glede na moje trenutne vozne sposobnosti, ki niso na zavidljivi ravni. Vse to so razlogi, ki gredo v tem trenutku v prid skuterju, zato ga jemljem kot dobro izbiro. Kawalir ne rabiš se sramovat kaj voziš in katero znamko. Imel sem Hondo (skuter SH 300) pa sem bil na semaforjih vedno najhitrejši, "povozu me je edino KTM lc4-še na tazadnjega je šou. Ta skuter sem imel tri leta. Še danes mi je žal, da sem ga prodal. To kar si kupil je odlična izbira. Vozi.... nabiraj izkušnje in ne prehitevaj z nakupom... Srečno vožnjo in uživaj! L.p. Kawalir, bojanslo in mare25 3
sesir Objavljeno April 17, 2018 Opozori Objavljeno April 17, 2018 (popravljeno) pred 19 urami, Kawalir pravi: Za tisto potrebuješ izpit za avion, jaz imam pa samo A. 200 KM pridobljenih s turbino je raketoplan. Premočno in predrago. 20k EUR pa res ne bi dal za motor. H2 sx nima turbine in z 20 si malo kratek za konkretnega z opremo...nasplošno so baje zelo kultivirali mašino in bil samo na H2 2015 problem v podajanju moči...več nam bo v kratkem povedal @DAMI34 sam,da ga dobi... Kawalir sram ob tem brez veze...začudenja pa tud ni blo,saj si vedel,si pa doživu...Veš kak zijaš ko se pelješ 299 in mimo tebe pokne avto...ni to sram,ampak začudenje...poln nasmeh...daj gasa dečko... Popravljeno April 17, 2018. Popravil sesir
DAMI34 Objavljeno April 17, 2018 Opozori Objavljeno April 17, 2018 pred eno uro, sesir pravi: H2 sx nima turbine in z 20 si malo kratek za konkretnega z opremo...nasplošno so baje zelo kultivirali mašino in bil samo na H2 2015 problem v podajanju moči...več nam bo v kratkem povedal @DAMI34 sam,da ga dobi... Kawalir sram ob tem brez veze...začudenja pa tud ni blo,saj si vedel,si pa doživu...Veš kak zijaš ko se pelješ 299 in mimo tebe pokne avto...ni to sram,ampak začudenje...poln nasmeh...daj gasa dečko... vse ostalo je v drugih temah!!!! MiNa 1
Popularna objava bosa Objavljeno April 17, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno April 17, 2018 pred 22 urami, Kawalir pravi: Priznam še nekaj: prvič se mi je zgodilo, da me je bilo na motorju za trenutek ali dva sram, ko sem na semaforju dohitel tistega SX-a. Za trenutek sem se počutil kot kakšen revše, sploh, ko sem komaj dohajal SX-a do naslednjega semaforja, pa ni šel ravno po zadnjem, hočem reči, da ni razvil vse moči, pa me pustil zadaj in sem se moral precej truditi, da sem mu vsaj približno sledil. Če bi šli pa na daljšo relacijo, bi verjetno on še kofetkal, ko bi jaz šele pricijazil na cilj. @Kawalir , to ni še nič. Kako te bo šele sram , ko boš na SX-u komaj dohajal nekoga, ki bo po owinkih preganjal svojo NC-jko... Scarabeo 500, bojanslo, izibajker in 9 others 6 1 5
Kawalir Objavljeno April 17, 2018 Opozori Objavljeno April 17, 2018 (popravljeno) Pedenanje se nadaljuje: danes je bil na vrsti servis na Elisi, kjer so mi zmontirali gor še nove ročke (res izgledajo čisto drugače, kot originalne) s prijaznim lastnikom lanskoletnega SX-a oranžne barve sva skupaj preživela prijeten čas ob klepetu na kavi, med tem, ko so servisirali najine mopede (@peterjanko, še enkrat hvala za kavo, naslednjič je moja runda ), nato sem se malo zapeljal proti Škofji Loki in nato preko Kranja nazaj v Lj, popoldan pa je sledila montaža povišane šipce in nosilca za Givi kovček, na "tank" pa sem pripopal tudi zaščitno nalepko. Sledijo še crash padi in mrežica za kiler (še vedno čakam na dobavo iz UK), potem pa se bo zgodba končala. Ja, moram priznati, da postaja čedalje lepši. Ročke Puig. Seksi Povišana šipa Puig. Če bo pihalo v glavo, bo nazaj šla originalna, nisem še sprobal, bom v kratkem in poročam glede na mojo višino, kako bo izgledalo v praksi. Na sliki izgleda malo grdo, ampak v živo ni sile, je približno tako, kot na SX-u Nalepka za tank. In na koncu še nosilci s ploščo in kovček Givi Maxi 56l. Meni ne izgleda slabo. Zdaj bo prostora za izvoz, sploh ob sprednjem prostoru namesto tanka. Bom lahko šel večkrat po fasngo v trgovino kar s skuterjem in namečem malo spredaj, malo zadaj. Popravljeno April 17, 2018. Popravil Kawalir MiNa, bajkr88, bojanslo in 5 others 8
sesir Objavljeno April 17, 2018 Opozori Objavljeno April 17, 2018 pred eno uro, Kawalir pravi: @peterjankoncu še nosilci s ploščo in kovček Givi Maxi 56l. Meni ne izgleda slabo. Kuk te udarlo po žepu plošca,kovček...
Kawalir Objavljeno April 17, 2018 Opozori Objavljeno April 17, 2018 1 hour ago, sesir said: Kuk te udarlo po žepu plošca,kovček... Vse skupaj je prišlo 370 EUR z 20% popustom. Torej, nosilec, zgornja plošča in sam kovček Maxi 56. sesir 1
Kawalir Objavljeno April 18, 2018 Opozori Objavljeno April 18, 2018 Kar pa RES pohvalim pri NC-jki je sprednji predal na mestu tanka. Tukaj noter pa res spraviš čuda zadev. Zadnjič sem kar metal not in sploh ni zmanjkalo prostora: prva pomoč, orodje, papirji, mobitel, denarnica, ključavnica za disk kolesa, nato pa še vrečka s spreji za ketno 2x (za čiščenje in mazanje), ščetka za ketno, navodila za uporabo formata A5 (hvala As Domžale) in še kakšna malenkost. Skratka, ko se bom ločil od tega skuterja, bo to zagotovo ena od stvari, ki jih bom najbolj pogrešal. OK, imaš kufer zadaj, ampak ta predal je res zakon. Pepper, bajkr88, MiNa in 1 other 4
sesir Objavljeno April 18, 2018 Opozori Objavljeno April 18, 2018 pred 3 minutami, Kawalir pravi: . OK, imaš kufer zadaj, ampak ta predal je res zakon. Jep....taj je ko imaš skuter.... Kawalir 1
sesir Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 Ob 17. 4. 2018 ob 21:14, Kawalir pravi: Moj skuter Danes prvič vidu v živo...lepo z tremi kovčki...sem vprasu lastnika a je to silverwing al NC750.... Kawalir absolutno se strinjam s teboj,da to skuter...zaradi verige še ni motor... Slabost tega skuterja je da med noge ne moreš postavt platoja piva.... Kawalir 1
Kawalir Objavljeno April 20, 2018 Opozori Objavljeno April 20, 2018 15 hours ago, sesir said: Danes prvič vidu v živo...lepo z tremi kovčki...sem vprasu lastnika a je to silverwing al NC750.... Kawalir absolutno se strinjam s teboj,da to skuter...zaradi verige še ni motor... Slabost tega skuterja je da med noge ne moreš postavt platoja piva.... Definitivno je nekaj resnice na tem, da je to skuter, saj celo v navodilih za uporabo piše to. Prilagam dokaz. sesir 1
sesir Objavljeno April 20, 2018 Opozori Objavljeno April 20, 2018 (popravljeno) Jz sem vidu taku...sam lastnik reku da NC Popravljeno April 20, 2018. Popravil sesir
MiNa Objavljeno April 20, 2018 Opozori Objavljeno April 20, 2018 Serija NC ni tič ni miš. Iz skuterja in motorcikla je nastal hibrid, ki združuje od vsakega nekaj. Na Integri klub temu, da je skuter ne pelješ plato piva med nogami, na NC-ju pa ga v "fake" tanku lahko. Seveda ga moraš prej "podret".
sesir Objavljeno April 20, 2018 Opozori Objavljeno April 20, 2018 (popravljeno) pred 13 minutami, MiNa pravi: Serija NC ni tič ni miš. Iz skuterja in motorcikla je nastal hibrid, ki združuje od vsakega nekaj. Na Integri klub temu, da je skuter ne pelješ plato piva med nogami, na NC-ju pa ga v "fake" tanku lahko. Seveda ga moraš prej "podret". ???? Od motorja ima le elikost gum in verigo.. Od skuterja izgled,menjalnik,funkcionalnost,medosno razdaljo... Nea vem...pač ta skuter bil pred merkatorju in sem si ga malo ogledoval... Popravljeno April 20, 2018. Popravil sesir
MiNa Objavljeno April 20, 2018 Opozori Objavljeno April 20, 2018 ... vpetje motorja, zadnja nihajka...
sesir Objavljeno April 20, 2018 Opozori Objavljeno April 20, 2018 Kakorkoli...dost zanimiv moped... Meni delovalo na videz funkcionalno,lastnik reku,da lahko tudi sam šalta in,da takrat lepo potegne... Mislim,da kr primeren mopi tudi za izlete v dvoje... Zame pač ne ampak luštn jajček...
Kawalir Objavljeno April 20, 2018 Opozori Objavljeno April 20, 2018 4 minutes ago, sesir said: Kakorkoli...dost zanimiv moped... Meni delovalo na videz funkcionalno,lastnik reku,da lahko tudi sam šalta in,da takrat lepo potegne... Mislim,da kr primeren mopi tudi za izlete v dvoje... Zame pač ne ampak luštn jajček... To si verjetno gledal z avtomatskim menjalnikom. Ja, ima tudi za šaltat na levi ročki, eno stikalo za gor, drugo za dol, ampak meni to ni potegnilo, ker potem je pa to res že polnokrvni skuter, zato raje ostajam na klasičnem pretikanju z nogo. Bo vsaj lažje potem prešaltati na pravi motor, ko bo prišel na vrsto, da se ne bom potem lovil še s tem. V dvoje ga še nisem stestiral, zato ne morem nič reči na to temo, bom pa poročal, ko bom imel tudi te izkušnje. Se pa bojim, da bo to bolj klavrno predvsem zaradi moči motorja, saj že zdaj potrebuje kar nekaj zaleta pri prehitevanju, potem pa bo samo še huje.
sesir Objavljeno April 20, 2018 Opozori Objavljeno April 20, 2018 pred 3 minutami, Kawalir pravi: To si verjetno gledal z avtomatskim menjalnikom. Ja, ima tudi za šaltat na levi ročki, eno stikalo za gor, drugo za dol, ampak meni to ni potegnilo, ker potem je pa to res že polnokrvni skuter, zato raje ostajam na klasičnem pretikanju z nogo. Bo vsaj lažje potem prešaltati na pravi motor, ko bo prišel na vrsto, da se ne bom potem lovil še s tem. V dvoje ga še nisem stestiral, zato ne morem nič reči na to temo, bom pa poročal, ko bom imel tudi te izkušnje. Se pa bojim, da bo to bolj klavrno predvsem zaradi moči motorja, saj že zdaj potrebuje kar nekaj zaleta pri prehitevanju, potem pa bo samo še huje. Ja avtomatik bil... Je reku lastnik,da pred prehitevanji pač dve dol in lepo mimo potegne... Predvidevam,da za punco peljat na kavico v Piran je čist super..... Midva z mojo dost mopijev imela...recimo na suzuki burgman ona bila zelo zadovoljna s sedenjem...veliko bolj kot na VFR800... Pač lušten in uporaben moped...absolutno pa to ni za primerjamt z motorjem ampak s skuterjem... Osebno bi ga veliko raje imel kot Hondo dudvile,ki mi totalna jajca od jajce za vozit bila...prav odpor sem imel gor vsest... Ta integra pa ima neki ma za deda,ki ga kupi,veliko za žensko zadaj in funkcionalnost...
KARMEN1 Objavljeno April 20, 2018 Opozori Objavljeno April 20, 2018 Pred prehitevanjem dve dol, gas do konca, med prehitevanjem obrati do blokade in ko začne umirat, eno gor in že si v naslednjem ovinku bosa, Igi Pop, MiNa in 1 other 3 1
bojanslo Objavljeno April 20, 2018 Opozori Objavljeno April 20, 2018 pred 2 urami, KARMEN1 pravi: Pred prehitevanjem dve dol, gas do konca, med prehitevanjem obrati do blokade in ko začne umirat, eno gor in že si v naslednjem ovinku Točno tako.... KARMEN1 1
Kawalir Objavljeno April 21, 2018 Opozori Objavljeno April 21, 2018 Lastnike NC-jke bi vprašal, koliko pumpate gume? V navodilih piše, da spredaj 2,5 bara, zadaj pa 2,9 bara (ne glede na to, ali sta gor dva ali samo eden), nekje drugje sem pa zasledil podatek 2,2/2,3 bara.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se