Jump to content
  • Sign Up
moto rider

Honda NC 700/750

Recommended Posts

Kawalir
7 minutes ago, Snecer said:

Enkrat kupiš pošteno, je ceneje kot trije faili

Veš, kaj so napisal pri Avto magazinu za ta moped?

Namesto zaključka še dobronamerni nasvet: če je vaš dragi eden od tistih, ki so pravočasno kupili in prodali bitcoine, zdaj pa želi uresničiti sanje in si privoščiti motor, ker pa denar ni težava, želi kar takoj kupiti H2 … Požrite slino, pokleknite na kolena in mu nataknite zaročni prstan. Ali pa naj vsaj napiše oporoko. To je motor za izkušene!

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

ps. prenehajte nabijat, Kawalir je dal svoje vtise, ostali ga pa mal preveč zezate. In da, SX strašno potegne (vsaj po grafkih) :P

Naj bo debata naprej o Hondi, katera je zapisana v naslovu.

Hwala

Share this post


Link to post
Share on other sites
T 120
pred 20 urami, Kawalir pravi:

Definitivno imaš prav, sem pa šel zavestno v to odločitev. Že vnaprej sem vedel, da 55 KM ni ravno veliko, 143 KM pa se mi je zdelo v tem trenutku preveč, zato sem rekel, da bom vsaj eno sezono malo usvajal zadevo, potem pa grm korak naprej. Zame je NC 750 S prehoden model, na katerem se ne bom zadrževal (pre)dolgo. Že naslednje leto sem nameraval kupiti SX-a (novega), vendar bom (spet zavestno) počakal na nov model, kar pa bo verjetno šele 2020. Nič hudega, tudi s tem skuterjem se da lepo voziti, zagotovo pa ne daje tiste suverenosti in s tem povezanih užitkov, kot močnejši moped. Priznam še nekaj: prvič se mi je zgodilo, da me je bilo na motorju za trenutek ali dva sram, ko sem na semaforju dohitel tistega SX-a. Za trenutek sem se počutil kot kakšen revše, sploh, ko sem komaj dohajal SX-a do naslednjega semaforja, pa ni šel ravno po zadnjem, hočem reči, da ni razvil vse moči, pa me pustil zadaj in sem se moral precej truditi, da sem mu vsaj približno sledil. Če bi šli pa na daljšo relacijo, bi verjetno on še kofetkal, ko bi jaz šele pricijazil na cilj. Res pa je tudi, da sem po treh letih premora še s precej rezerve in bom potreboval še nekaj 100 km, da bom prišel nazaj do nivoja, na katerem sem bil, preden sem prodal prejšnji moped. Kakorkoli, morda niti ni fer, da se ta skuter primerja z mopedom, kakršen je SX, ker je to povsem druga pesem. Bolj primerna je primerjava s CBF 600, pa še tukaj se slednja (žal) izkaže kot boljša. Naj pa poudarim, da mi kljub slabostim, ki se jih zavedam in priznavam, še vedno ni žal, da sem ga kupil, ker je za ta trenutek zame še vedno zelo dobra izbira.

Se poznam in vem, da bi z SX-om vozil drugače, beri hitreje, kot lahko sedaj s NC 750 S, to pa bi bilo že zanemarjanje faktorja tveganja, ki je trenutno pri meni vezan na "neogretost" vožnje z motorjem. Skoraj prepričan sem, da bi se prej ali slej kje "zakalkuliral" in se izpostavljal nevarnostim, katerim se bom sedaj že zaradi bolj umirjene vožnje ognil. Sem že sedaj videl, kako je bilo: gor grede sem šel precej bolj previdno, kot nazaj grede. Peljal sem čez en gozdiček pri Vodicah, kjer je bila ob cesti tabla za živali, zraven pa še lesena srna, kar kaže na še večjo možnost prehoda divjadi čez cesto. Kljub temu, da sem se peljal podnevi, ko je možnost prehoda divjadi manjša, kot proti večeru, sem gor grede peljal po tem odseku 60-70 km/h, nazaj grede pa po istem odseku že 80 km/h, z SX-om pa sem skoraj prepričan, da bi šel blizu 100 km/h, in ČE bi mi srna skočila pred moped, bi s 60-70 km/h lažje rešil situacijo, kot s 100 km/h, sploh glede na moje trenutne vozne sposobnosti, ki niso na zavidljivi ravni. Vse to so razlogi, ki gredo v tem trenutku v prid skuterju, zato ga jemljem kot dobro izbiro. ;)

Kawalir ne rabiš se sramovat kaj voziš in katero znamko. Imel sem Hondo (skuter SH 300) pa sem bil na semaforjih vedno najhitrejši, "povozu me je edino KTM lc4-še na tazadnjega je šou. Ta skuter sem imel tri leta. Še danes mi je žal, da sem ga prodal. To kar si kupil je odlična izbira. Vozi.... nabiraj izkušnje in ne prehitevaj z nakupom... Srečno vožnjo in uživaj!

L.p.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 19 urami, Kawalir pravi:

Za tisto potrebuješ izpit za avion, jaz imam pa samo A. ;) 200 KM pridobljenih s turbino je raketoplan. Premočno in predrago. 20k EUR pa res ne bi dal za motor. 

H2 sx nima turbine in z 20 si malo kratek za konkretnega z opremo...nasplošno so baje zelo kultivirali mašino in bil samo na H2 2015 problem v podajanju moči...več nam bo v kratkem povedal @DAMI34 sam,da ga dobi...

Kawalir sram ob tem brez veze...začudenja pa tud ni blo,saj si vedel,si pa doživu...Veš kak zijaš ko se pelješ 299 in mimo tebe pokne avto...ni to sram,ampak začudenje...poln nasmeh...daj gasa dečko...

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, sesir pravi:

H2 sx nima turbine in z 20 si malo kratek za konkretnega z opremo...nasplošno so baje zelo kultivirali mašino in bil samo na H2 2015 problem v podajanju moči...več nam bo v kratkem povedal @DAMI34 sam,da ga dobi...

Kawalir sram ob tem brez veze...začudenja pa tud ni blo,saj si vedel,si pa doživu...Veš kak zijaš ko se pelješ 299 in mimo tebe pokne avto...ni to sram,ampak začudenje...poln nasmeh...daj gasa dečko...

 

vse ostalo je v drugih temah!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawalir

Pedenanje se nadaljuje: danes je bil na vrsti servis na Elisi, kjer so mi zmontirali gor še nove ročke (res izgledajo čisto drugače, kot originalne) s prijaznim lastnikom lanskoletnega SX-a oranžne barve sva skupaj preživela prijeten čas ob klepetu na kavi, med tem, ko so servisirali najine mopede (@peterjanko, še enkrat hvala za kavo, naslednjič je moja runda ;)), nato sem se malo zapeljal proti Škofji Loki in nato preko Kranja nazaj v Lj, popoldan pa je sledila montaža povišane šipce in nosilca za Givi kovček, na "tank" pa sem pripopal tudi zaščitno nalepko. Sledijo še crash padi in mrežica za kiler (še vedno čakam na dobavo iz UK), potem pa se bo zgodba končala. Ja, moram priznati, da postaja čedalje lepši. ;)

Ročke Puig. Seksi :winkiss:

IMG_6398.thumb.jpg.7f2d988cd01ee0c46baa20e027142e1f.jpg

Povišana šipa Puig. Če bo pihalo v glavo, bo nazaj šla originalna, nisem še sprobal, bom v kratkem in poročam glede na mojo višino, kako bo izgledalo v praksi. Na sliki izgleda malo grdo, ampak v živo ni sile, je približno tako, kot na SX-u :)

IMG_6399.thumb.jpg.ca98e22bd2b646607c9f9061f10bae97.jpg

Nalepka za tank. 

IMG_6404.thumb.jpg.563132722f19c02a876e6772408d08f5.jpg

In na koncu še nosilci s ploščo in kovček Givi Maxi 56l. Meni ne izgleda slabo. Zdaj bo prostora za izvoz, sploh ob sprednjem prostoru namesto tanka. Bom lahko šel večkrat po fasngo v trgovino kar s skuterjem in namečem malo spredaj, malo zadaj. :D 

IMG_6402.thumb.jpg.9de9e7ec279f39fab785c6e8eb7e6b65.jpg

Edited by Kawalir

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred eno uro, Kawalir pravi:

@peterjankoncu še nosilci s ploščo in kovček Givi Maxi 56l. Meni ne izgleda slabo. 

Kuk te udarlo po žepu plošca,kovček...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawalir
1 hour ago, sesir said:

Kuk te udarlo po žepu plošca,kovček...

Vse skupaj je prišlo 370 EUR z 20% popustom. Torej, nosilec, zgornja plošča in sam kovček Maxi 56. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawalir

Kar pa RES pohvalim pri NC-jki je sprednji predal na mestu tanka. Tukaj noter pa res spraviš čuda zadev. Zadnjič sem kar metal not in sploh ni zmanjkalo prostora: prva pomoč, orodje, papirji, mobitel, denarnica, ključavnica za disk kolesa, nato pa še vrečka s spreji za ketno 2x (za čiščenje in mazanje), ščetka za ketno, navodila za uporabo formata A5 (hvala As Domžale) in še kakšna malenkost. Skratka, ko se bom ločil od tega skuterja, bo to zagotovo ena od stvari, ki jih bom najbolj pogrešal. OK, imaš kufer zadaj, ampak ta predal je res zakon. :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 3 minutami, Kawalir pravi:

. OK, imaš kufer zadaj, ampak ta predal je res zakon. :OK:

Jep....taj je ko imaš skuter....

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
Ob 17. 4. 2018 ob 21:14, Kawalir pravi:

Moj skuter

Danes prvič vidu v živo...lepo z tremi kovčki...sem vprasu lastnika a je to silverwing al NC750....

Kawalir absolutno se strinjam s teboj,da to skuter...zaradi verige še ni motor...

Slabost tega skuterja je da med noge ne moreš postavt platoja piva....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawalir
15 hours ago, sesir said:

Danes prvič vidu v živo...lepo z tremi kovčki...sem vprasu lastnika a je to silverwing al NC750....

Kawalir absolutno se strinjam s teboj,da to skuter...zaradi verige še ni motor...

Slabost tega skuterja je da med noge ne moreš postavt platoja piva....

Definitivno je nekaj resnice na tem, da je to skuter, saj celo v navodilih za uporabo piše to. Prilagam dokaz. :)

 

IMG_6407.jpg

IMG_6406.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Jz sem vidu taku...sam lastnik reku da NC

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Serija NC ni tič ni miš. Iz skuterja in motorcikla je nastal hibrid, ki združuje od vsakega nekaj.

Na Integri klub temu, da je skuter ne pelješ plato piva med nogami, na NC-ju pa ga v "fake" tanku lahko. Seveda ga moraš prej "podret".

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 13 minutami, MiNa pravi:

Serija NC ni tič ni miš. Iz skuterja in motorcikla je nastal hibrid, ki združuje od vsakega nekaj.

Na Integri klub temu, da je skuter ne pelješ plato piva med nogami, na NC-ju pa ga v "fake" tanku lahko. Seveda ga moraš prej "podret".

???? Od motorja ima le elikost gum in verigo..

Od skuterja izgled,menjalnik,funkcionalnost,medosno razdaljo...

Nea vem...pač ta skuter bil pred merkatorju in sem si ga malo ogledoval...

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Kakorkoli...dost zanimiv moped...

Meni delovalo na videz funkcionalno,lastnik reku,da lahko tudi sam šalta in,da takrat lepo potegne...

Mislim,da kr primeren mopi tudi za izlete v dvoje...

Zame pač ne ampak luštn jajček...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawalir
4 minutes ago, sesir said:

Kakorkoli...dost zanimiv moped...

Meni delovalo na videz funkcionalno,lastnik reku,da lahko tudi sam šalta in,da takrat lepo potegne...

Mislim,da kr primeren mopi tudi za izlete v dvoje...

Zame pač ne ampak luštn jajček...

To si verjetno gledal z avtomatskim menjalnikom. Ja, ima tudi za šaltat na levi ročki, eno stikalo za gor, drugo za dol, ampak meni to ni potegnilo, ker potem je pa to res že polnokrvni skuter, zato raje ostajam na klasičnem pretikanju z nogo. Bo vsaj lažje potem prešaltati na pravi motor, ko bo prišel na vrsto, da se ne bom potem lovil še s tem. 

V dvoje ga še nisem stestiral, zato ne morem nič reči na to temo, bom pa poročal, ko bom imel tudi te izkušnje. Se pa bojim, da bo to bolj klavrno predvsem zaradi moči motorja, saj že zdaj potrebuje kar nekaj zaleta pri prehitevanju, potem pa bo samo še huje. :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 3 minutami, Kawalir pravi:

To si verjetno gledal z avtomatskim menjalnikom. Ja, ima tudi za šaltat na levi ročki, eno stikalo za gor, drugo za dol, ampak meni to ni potegnilo, ker potem je pa to res že polnokrvni skuter, zato raje ostajam na klasičnem pretikanju z nogo. Bo vsaj lažje potem prešaltati na pravi motor, ko bo prišel na vrsto, da se ne bom potem lovil še s tem. 

V dvoje ga še nisem stestiral, zato ne morem nič reči na to temo, bom pa poročal, ko bom imel tudi te izkušnje. Se pa bojim, da bo to bolj klavrno predvsem zaradi moči motorja, saj že zdaj potrebuje kar nekaj zaleta pri prehitevanju, potem pa bo samo še huje. :hmm:

Ja avtomatik bil...

Je reku lastnik,da pred prehitevanji pač dve dol in lepo mimo potegne...

Predvidevam,da za punco peljat na kavico v Piran je čist super.....

Midva z mojo dost mopijev imela...recimo na suzuki burgman ona bila zelo zadovoljna s sedenjem...veliko bolj kot na VFR800...

Pač lušten in uporaben moped...absolutno pa to ni za primerjamt z motorjem ampak s skuterjem...

Osebno bi ga veliko raje imel kot Hondo dudvile,ki mi totalna jajca od jajce za vozit bila...prav odpor sem imel gor vsest...

Ta integra pa ima  neki ma za deda,ki ga kupi,veliko za žensko zadaj in funkcionalnost...

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1

Pred prehitevanjem dve dol, gas do konca, med prehitevanjem obrati do blokade in ko začne umirat, eno gor in že si v naslednjem ovinku :panic:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojanslo
pred 2 urami, KARMEN1 pravi:

Pred prehitevanjem dve dol, gas do konca, med prehitevanjem obrati do blokade in ko začne umirat, eno gor in že si v naslednjem ovinku :panic:

Točno tako....:bike:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawalir

Lastnike NC-jke bi vprašal, koliko pumpate gume? V navodilih piše, da spredaj 2,5 bara, zadaj pa 2,9 bara (ne glede na to, ali sta gor dva ali samo eden), nekje drugje sem pa zasledil podatek 2,2/2,3 bara. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!