Skoči na vsebino

Honda NC 700/750


Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, Kawalir pravi:

Lastnike NC-jke bi vprašal, koliko pumpate gume? V navodilih piše, da spredaj 2,5 bara, zadaj pa 2,9 bara (ne glede na to, ali sta gor dva ali samo eden), nekje drugje sem pa zasledil podatek 2,2/2,3 bara. 

2.5 spredaj.... 2,9 zadaj tako kot piše v navodilih.....

Objavljeno
Ob 21. 4. 2018 ob 8:45, bojanslo pravi:

2.5 spredaj.... 2,9 zadaj tako kot piše v navodilih.....

to so večinoma štandardni tlaki, guma več kmju naredi itd. Ni sicer nič narobe, če solo daš 0,2 dol (odvisno kaj ti ustreza) definitivno pa za v dvoje ne priporočam nižanja.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pedenanje je zaključeno: crash padi in zaščita hladilnika R&G. 

IMG_6443.thumb.jpg.4cdf2c56b011e26a20eb94e5486d2b1d.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zdaj lahko že povem dovolj zanesljivo: povprečna poraba 3.3 - 3.5 litrov/ 100 km. Šparovc :OK: Pelje se pa tudi kar lepo, opazil sem, da je šesta prestava precej dolga, tako, da se najraje vozim v četrti in peti, v šesto pa šaltam šele na avtocesti nad 110 km/h. Edino piha precej nad 100 km/h, tako, da tudi po avtocesti ne grem več kot 140 km/h, čeprav se AC načeloma ogibam. Višji vizir nekaj pomaga, ampak ne bog ve kaj. :huh:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@Kawalir, sem te ravno hotel vprašat kako se obnese šipa. Kolk si pa kj visok? Mene mal matra NC-jka, ker bi jo imel za daily comute na šiht, pa je racionalna izbira, ampak mi je nekak bolj všeč X verzija, ki naj bi bila pri vetrni zaščiti boljša.

Objavljeno
pred 16 urami, Kawalir pravi:

Zdaj lahko že povem dovolj zanesljivo: povprečna poraba 3.3 - 3.5 litrov/ 100 km. Šparovc :OK: Pelje se pa tudi kar lepo, opazil sem, da je šesta prestava precej dolga, tako, da se najraje vozim v četrti in peti, v šesto pa šaltam šele na avtocesti nad 110 km/h. Edino piha precej nad 100 km/h, tako, da tudi po avtocesti ne grem več kot 140 km/h, čeprav se AC načeloma ogibam. Višji vizir nekaj pomaga, ampak ne bog ve kaj. :huh:

tablico si prevrtaj in privij gor, plastični okvir pa dol...

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
On 4/30/2018 at 9:37 AM, Snecer said:

tablico si prevrtaj in privij gor, plastični okvir pa dol...

 

Tablica je že prevrtana od prejšnjega mopeda, do tja pa še nisem prišel. Luknje ne pašejo. Sem iskal okvir za manjšo tablico, ker sedaj so te velike "plahte", pa ga nihče več nima, kjer sem spraševal, zato je zaenkrat ostalo tako, kot je, ampak bom uredil tudi to. 

Objavljeno
On 4/30/2018 at 9:02 AM, farang said:

@Kawalir, sem te ravno hotel vprašat kako se obnese šipa. Kolk si pa kj visok? Mene mal matra NC-jka, ker bi jo imel za daily comute na šiht, pa je racionalna izbira, ampak mi je nekak bolj všeč X verzija, ki naj bi bila pri vetrni zaščiti boljša.

Visok sem 184 cm. Šipa, kot jo imam jaz pomaga, je pa težava, ker mi sedaj veter zabija direktno v grlo. :headbang: Prej mi je butalo v prsa, sedaj pa v vrat, tako, da ne vem, kaj je boljše. Sedaj nosim podkapo in še ovratnik, tako, da je v redu oz. znosno, ni pa idealno. Kljub temu sem se odločil, da bom šipo pustil gor, ker mi pa po drugi strani zelo lepo zaščiti mobitel, ki je na nosilcu na balanci. Tudi manj piha, kot je prej z originalno šipco, še vedno pa precej nad 100 km/h, kot vsak naked. To je seveda stvar navade, jaz pač opazim razliko in mi je nekoliko moteče, kakšen "zadrgnjen" naked biker pa bo verjetno rekel, da samo malo pihlja in ni pene. 

Objavljeno

Tako, kot sem te rekla,..

Glavno, da je mobirelu toplo :panic:

Objavljeno
pred 2 urami, Kawalir pravi:

Visok sem 184 cm. Šipa, kot jo imam jaz pomaga, je pa težava, ker mi sedaj veter zabija direktno v grlo. :headbang: Prej mi je butalo v prsa, sedaj pa v vrat, tako, da ne vem, kaj je boljše. Sedaj nosim podkapo in še ovratnik, tako, da je v redu oz. znosno, ni pa idealno. Kljub temu sem se odločil, da bom šipo pustil gor, ker mi pa po drugi strani zelo lepo zaščiti mobitel, ki je na nosilcu na balanci. Tudi manj piha, kot je prej z originalno šipco, še vedno pa precej nad 100 km/h, kot vsak naked. To je seveda stvar navade, jaz pač opazim razliko in mi je nekoliko moteče, kakšen "zadrgnjen" naked biker pa bo verjetno rekel, da samo malo pihlja in ni pene. 

kupi: 
 

Special screen adjuster system to reduce helmet buffeting and improve wind protection were sent to test by Dä Wolfi Batzen....
on my model  Puig Model:  REF.8910 DARK

Order from
Gsadventure@gmx.net
+49171/148 4 148
Wolfgang roth
95326 Kulmbach

Costs 78 euro with World wide shipping

https://www.youtube.com/watch?v=x9VcqhxlJ5Q&feature=youtu.be

jaz ga imam in veter mi gre lepo nad čelado... dvignjenega pa imam samo za polovico oz. še manj... poleti pa sem dal nazaj originalno Honda vizir, da mi veter malo pihlja :)

motor.jpg

Objavljeno

Kupi si Papa mobil, v njem prav gotovo ne bo pihalo nikamor......

Objavljeno
pred 1 uro, KARMEN1 pravi:

Kupi si Papa mobil, v njem prav gotovo ne bo pihalo nikamor......

Saj si je skuter...

Objavljeno

Živjo,

tudi sam sem nabavil nc700xa (2013). Imam pa kar nekaj vprašanj, saj sem tudi voznik začetnik.

  1. ali imate tudi vi v prometni napisano 35kW? (baje naj bi bile 2 različici 35 in 38 kW) -  s tega stališča se bojim da je limitirana na 35kW? če ja, kako lahko delimitiram, če sploh?
  2. ali je kdo vozil nc750 in bil prej lastnik nc700? zanima me ali je vredno nadgradnje? baje da se z novejšo pelje bolj gladko, manj tresljajev, tišji menjalnik..?
  3. ali je na letniku 2017 nc750 rev limiter že do 7500, ker pri moji začne pri 6500 zabijati v prazno..?
  4. rad bi očistil zadnji amortizer, ker je res zelo umazan (ne vem če je pri prejšnjem lastniku kdaj videl vodo - ironično, saj so doma imeli avtopralnico:lol1:), zato me zanima postopek demontaže amortizerja - če kdo lahko na hitro in enostavno opiše.

med dopusti smo šli na daljši trip in se je obnesla zelo odlično. Imam vse 3 kovčke in še sprednji prostor, tako da za 2 sploh ni problema za 4 dni (po besedah moje, nama tudi za 10 dni ne bo zmanjkalo prostora :bounce:). Res super motor v tem smislu in tudi pije max 3,5L. Na avtocesti je pa tudi letela 180kmh, na polno naložena (malo navzdol nagnjena cesta:)). V ovinkih je zelo vodljiva in se ne boji nagibanja.

Drugače pa čist happy da sem za prvi motor kupil ta skuterček :P

Objavljeno
4 minutes ago, Bizkit45 said:

Živjo,

tudi sam sem nabavil nc700xa (2013). Imam pa kar nekaj vprašanj, saj sem tudi voznik začetnik.

  1. ali imate tudi vi v prometni napisano 35kW? (baje naj bi bile 2 različici 35 in 38 kW) -  s tega stališča se bojim da je limitirana na 35kW? če ja, kako lahko delimitiram, če sploh?
  2. ali je kdo vozil nc750 in bil prej lastnik nc700? zanima me ali je vredno nadgradnje? baje da se z novejšo pelje bolj gladko, manj tresljajev, tišji menjalnik..?
  3. ali je na letniku 2017 nc750 rev limiter že do 7500, ker pri moji začne pri 6500 zabijati v prazno..?
  4. rad bi očistil zadnji amortizer, ker je res zelo umazan (ne vem če je pri prejšnjem lastniku kdaj videl vodo - ironično, saj so doma imeli avtopralnico:lol1:), zato me zanima postopek demontaže amortizerja - če kdo lahko na hitro in enostavno opiše.

med dopusti smo šli na daljši trip in se je obnesla zelo odlično. Imam vse 3 kovčke in še sprednji prostor, tako da za 2 sploh ni problema za 4 dni (po besedah moje, nama tudi za 10 dni ne bo zmanjkalo prostora :bounce:). Res super motor v tem smislu in tudi pije max 3,5L. Na avtocesti je pa tudi letela 180kmh, na polno naložena (malo navzdol nagnjena cesta:)). V ovinkih je zelo vodljiva in se ne boji nagibanja.

Drugače pa čist happy da sem za prvi motor kupil ta skuterček :P

1. v prometni imam napisano 40,30 kW (model je 750 S)

2. nisem vozil nc 700, je pa vredna nadgradnje, tudi po mnenju vzporednega testa na motoreviji. (http://www.motorevija.com.hr/test/honda-nc-700-s-vs-nc-750-s)

3. na novejšem letniku je že 7500 obr.

4. ne vem

Dobrodošel v klub nc-jk. :) Je lušten skuter in v marsičem ima vse, kar imajo veliki. Ko se ga enkrat navadiš in sprejmeš limite, ki jih ima, postane zelo všečen. Hvalim predvsem prostor za odlaganje, ekonomičnost v vseh pogledih, lego in vodljivost. V bistvu top skuter za nabiranje izkušenj in morda komu tudi za kaj več od tega. 

 

Objavljeno
pred 46 minutami, Bizkit45 pravi:

...ali je kdo vozil nc750 in bil prej lastnik nc700? zanima me ali je vredno nadgradnje? baje da se z novejšo pelje bolj gladko, manj tresljajev, tišji menjalnik..?

 

Lansko leto so v Domžalah imeli testno NCX in morebiti jo imajo tudi letos pa lahko sam preizkusiš, če je vredna zamenjave. Glede na prebrano iz tujih forumov so glede tega mnenja zelo deljena. Vsekakor je vsaka nova generacija prejela nekaj izboljšav glede na prejšno vendar nič drastičnega.

Objavljeno

7500 obratov ima letnik 2018.

Objavljeno

to sem tudi sam bral, ampak omenjajo DCT. Ne vem pa kako je z manual? Ali je možno da so pri manual dvignili obrate že pred letnikom 2018?

Objavljeno (popravljeno)
pred 55 minutami, Bizkit45 pravi:

to sem tudi sam bral, ampak omenjajo DCT. Ne vem pa kako je z manual? Ali je možno da so pri manual dvignili obrate že pred letnikom 2018?

Imam letnik 2017 NC 750x manual in ima omejitev obratov na  6.600vrt/min, samo novi motorji letnik 2018 imajo dvostopenjski sistem za nadzor zdrsa zadnjega kolesa HSTC, ki ga je mogoče tudi izklopiti. Omejevalnik vrtljajev so pa dvignili iz 6.600vrt/min na 7.500vrt/min, da se lahko agregat zavrti višje.  V AS Domžale imajo tesni motor NC 750xa letnik 2018 in ga lahko stestiraš... Pokliči jih in se dogovori za test, mislim pa da moreš nekaj par evrov plačati in v kolikor se ne odločiš za nakup motornega kolesa lahko ta vložek porabiš za nakup motoristične opreme, oz. kar v njihovi trgovini prodajajo. Vsaj tako je bilo. Prav tako pred letnikom 2018 ne bodo softersko nadgradili motorja, da bi mu  zvišali obrate. lahko pa "računalnik" pošlješ v Veliko Britanijo kjer neko podjetje ti to nadgradi za 500 € ampak po moje se ti ne splača....vsak pa ve to za sebe. Ime podjetja lahko zaslediš na FB strani kjer je tema o NC 750x .

 

Popravljeno . Popravil bojanslo
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
2 minutes ago, bojanslo said:

Imam letnik 2017 NC 750x manual in ima omejitev obratov na  6.600vrt/min, samo novi motorji letnik 2018 imajo dvostopenjski sistem za nadzor zdrsa zadnjega kolesa HSTC, ki ga je mogoče tudi izklopiti. Omejevalnik vrtljajev so pa dvignili iz 6.600vrt/min na 7.500vrt/min, da se lahko agregat zavrti višje.  V AS Domžale imajo tesni motor NC 750xa letnik 2018 in ga lahko stestiraš... Pokliči jih in se dogovori za test, mislim pa da moreš nekaj par evrov plačati in v kolikor se ne odločiš za nakup motornega kolesa lahko ta vložek porabiš za nakup motoristične opreme, oz. kar v njihovi trgovini prodajajo. Vsaj tako je bilo. Prav tako pred letnikom 2018 ne bodo softersko nadgradili motorja, da mi mu ga zvišali obrate. lahko pa "računalnik" pošlješ v Veliko Britanijo kjer neko podjetje ti to nadgradi za 500 € ampak po moje se ti ne splača....vsak pa ve to za sebe. Ime podjetja lahko zaslediš na FB strani kjer je tema o NC 750x .

 

Točno to sem iskal. Hvala ti bojanslo.

Glede testa sem se že menil v AS Domžale in je tako kot si napisal. daš jim 40€ kavcije in imaš motorček za 2 urci. Potem pa teh 40€ koristiš v trgovini. Najbolj me je zanimalo ali se letnik 2017 vrti višje (še enkrat hvala za točen odgovor)

Objavljeno

Tale test ni ravno zlo podroben oz. se osredotoča predvsem na primerjavo agregatov. Ne omenja pa nekaterih "novosti", ki so (glede na prebrano iz tujih forumov) nekaterim lastnikom starih NCX prav tako pomembne: sprednji LED žaromet, večje sprednje steklo in s tem malce boljša veterna zaščita, izboljšano vzmetenje vključno z možnostjo nastavljanja predvzmetenja zadnjega amortizerja, malce izboljšan sedež na katerem voznik ne drsi več naprej, lepši in zaradi Euro 4 tudi tišji izpuh, barvni LED display, 2018 model ima t.i. traction control...

Osebno bi si želel predvsem malce bolj prilagodljivega zadnjega amortizerja, ki bi preko zunanjega gumba omgočal hitro prilagajanje "trdote" zadnjega amrotizerja (kot ima novi V-Strom ali Versys, po možnosti še z nastavitvijo kompresije) saj se pogosto vozim v dvoje. Na žalost malce dražja investicija....

Objavljeno
7 minutes ago, b2z25 said:

Osebno bi si želel predvsem malce bolj prilagodljivega zadnjega amortizerja, ki bi preko zunanjega gumba omgočal hitro prilagajanje "trdote" zadnjega amrotizerja (kot ima novi V-Strom ali Versys, po možnosti še z nastavitvijo kompresije) saj se pogosto vozim v dvoje. Na žalost malce dražja investicija....

Če ti to toliko pomeni, si kupi novega, starega pa prodaj. Tukaj govoriti o neki veliki "investiciji" ne gre, ker nov skuter iz trgovine stane 7 čukov, kar ni ne vem kakšen denar za NOVEGA, z vsem, kar si našteval. Jaz bi zagotovo kupil novega, če ga ne bi kupoval samo za prehodno obdobje, zato se mi ni splačalo kupovati novega, pa še barvne kombinacije mi pri novem niso všeč. Če pa bi ga kupoval za vsaj 5 let, bi kupil novega, ker mopedi ne izgubijo toliko na ceni, kot recimo avtomobili. 

Objavljeno

Nisem posebej omenil, da sam že imam model 2017, torej že imam verzijo z vsemi temi "bonbončki". In z motorjem sem resnično prezadovoljen kljub določenim omejitvam, ki so pač posledica cenovnega ranga motorja. Mi je pa zadnji amortizer EDINA takšna slabost motorja za katero resno razmišljam, da bi bilo vredno investirati v zmogljivejšega.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Idealna nc750x, bi imela mašino Yamahe mt-07 :quad: , drugače pa je motor izjemno zanimiv za normalne ljudi za v službo, za potovanje, zadosti 99% potrebam povprečnega Janeza...

Za tisti 1% vaških Rossijev pa je tukaj H2R-Kawasaki

Mare

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!