Stasky Objavljeno Julij 31, 2010 Opozori Objavljeno Julij 31, 2010 Prvo kar mi pade na pamet...s kakšnim inštrumentom si meril? Da ni kaka cheap varjanta... Odklopi - klemo in zmeri... če ni nihanja pol je nekje kak stik ali kak porabnik kljub odklopu kontakta...
sas1 Objavljeno Julij 31, 2010 Opozori Objavljeno Julij 31, 2010 Prvo kar mi pade na pamet...s kakšnim inštrumentom si meril? Da ni kaka cheap varjanta... Odklopi - klemo in zmeri... če ni nihanja pol je nekje kak stik ali kak porabnik kljub odklopu kontakta... meril sem s tem niha pa tako,kot bi bili vžgani žmigavci.
Stasky Objavljeno Avgust 1, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2010 meril sem s tem niha pa tako,kot bi bili vžgani žmigavci. Prvo kar je gre rdeča v tisto, kjer piše V ker meriš voltažo, črna pa v tisto zraven COM... in potem zmeri še enkrat... (če si meril tko kot je na sliki...) In če je rezultat isti pol maš nekje en stik po mojem...
sas1 Objavljeno Avgust 1, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2010 Prvo kar je gre rdeča v tisto, kjer piše V ker meriš voltažo, črna pa v tisto zraven COM... in potem zmeri še enkrat... (če si meril tko kot je na sliki...) In če je rezultat isti pol maš nekje en stik po mojem... sem meril tako kot si napisal. pa občasno skače občasno pa ne
Dr_Jakob Objavljeno Avgust 1, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2010 sem meril tako kot si napisal. pa občasno skače občasno pa ne Ko Aprilia nagaja, tole pomaga!! Naroci, instaliraj, uzivaj! Za dodatek ti predlagam se kaksen mocnejsi akumuljator, npr tisti za Hondo PAn European. oks 1
Stasky Objavljeno Avgust 1, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2010 Ko Aprilia nagaja, tole pomaga!! Naroci, instaliraj, uzivaj! Za dodatek ti predlagam se kaksen mocnejsi akumuljator, npr tisti za Hondo PAn European. Njemu nagaja neki druzga če je težava pri ugasnjenem motorju...
Dr_Jakob Objavljeno Avgust 2, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2010 Njemu nagaja neki druzga če je težava pri ugasnjenem motorju... Nc ni napisal, da pri ugasnjenem motorju. Predvidevam, da mu to dela pri prizganem, ker bi bilo tako skakanje pri ugasnjenem skrajno cudno. oks 1
Stasky Objavljeno Avgust 2, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2010 Nc ni napisal, da pri ugasnjenem motorju. Predvidevam, da mu to dela pri prizganem, ker bi bilo tako skakanje pri ugasnjenem skrajno cudno. Napisal, da brez kontakta, beri 1 stran nazaj...
gmatjaz Objavljeno Avgust 27, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2010 'Čer fantje! Zanima me, če ima kdo slovenska navodila za futuro, če bi se dalo dobiti za skopirati. lp
Dr_Jakob Objavljeno Avgust 28, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2010 'Čer fantje! Zanima me, če ima kdo slovenska navodila za futuro, če bi se dalo dobiti za skopirati. lp NE. mas PM oks 1
sas1 Objavljeno Avgust 28, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2010 fantje sem uredil zadevo s nihanjem napetosti sem dal nov regler (original) in dela kot mora
Dr_Jakob Objavljeno Avgust 28, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2010 fantje sem uredil zadevo s nihanjem napetosti sem dal nov regler (original) in dela kot mora Original regler ti bo nihanje umiril za pol leta, eno leto najvec. Zakaj nisi vprasal, pa bi ti svetovali aftermarket regler, ki je precej boljsi od OEM? oks 1
zzigon Objavljeno December 4, 2010 Opozori Objavljeno December 4, 2010 fantje, nekako kolebam o nakupu Aprilie Future...zadeva mi je namreč vizualno neznansko všeč (že od predstavitve dalje), pa cene so zelo ugodne. Najprej opišem situacijo: sem velik (2m) in imam na večini japoncev hudičeve probleme z ergonomijo, še posebej na športakih, kolikor berem je Futura precej velika in udobna, to drži? v načrtu imam precej dolga potovanja (španija, portugalska,...) in me zanima kako se ta motor obnese na tako dolgih potovanjih, sedež, položaj, utrujenost, mravljinci v rokah, avtocestne hitrosti preko 150m/h...? slučajno kdo pozna srebrno Foturo, ki se trenutno prodaja (je itak edina)? pa če ima kdo osebne izkušnje pri primerjavi Future z Banditom 1200S npr. lahko pokomentira. Drugače pa gledam tudi proti Caponordu ampak tisto pa spada v drugo temo lp ž
Dr_Jakob Objavljeno December 4, 2010 Opozori Objavljeno December 4, 2010 fantje, nekako kolebam o nakupu Aprilie Future...zadeva mi je namreč vizualno neznansko všeč (že od predstavitve dalje), pa cene so zelo ugodne. Najprej opišem situacijo: sem velik (2m) in imam na večini japoncev hudičeve probleme z ergonomijo, še posebej na športakih, kolikor berem je Futura precej velika in udobna, to drži? v načrtu imam precej dolga potovanja (španija, portugalska,...) in me zanima kako se ta motor obnese na tako dolgih potovanjih, sedež, položaj, utrujenost, mravljinci v rokah, avtocestne hitrosti preko 150m/h...? slučajno kdo pozna srebrno Foturo, ki se trenutno prodaja (je itak edina)? pa če ima kdo osebne izkušnje pri primerjavi Future z Banditom 1200S npr. lahko pokomentira. Drugače pa gledam tudi proti Caponordu ampak tisto pa spada v drugo temo lp ž Hej. Futura je narejena za dolga micken hitrejsa potovanja v dvoje s polno prtljage. Na njej kamot naredis tudi preko 1000km v enem dnevu in naslednji dan isto in naslednji dan isto ... in tako naprej. Udobna je tolk, da ne poznam bolj udobnega motorja, ki je sposoben tudi tako ostre voznje. Sedez je odmerjen kraljevsko, vetrna zascita je super, skratka, vsedes se pa peljes zelo dalec. Avtocesta je najboljs ravno okrog 150+, ni pa treba pretiravat, ker ti pac unicuje gume. gre pa kamot tja do 250, ce je treba. Tocno ta srebrna Futura je last od predsednika moto kluba ElDiablo. Je lepo ohranjena in kolikor je meni znano, je samo za kupit in vozit. Kupi hitro, ker je ravno zadnjic razlagal, da bo zvisal ceno, ker je u bistvu noce prodat. Necesa se pa moras zavedat: tale pride brez kufrov. V Nemciji imas za micken vec dnarja Futur kolkr ces. Moj nasvet: vzemi eno s stranskimi kufri. Je pa ena varianta, ki bi znala bit dokaj poceni, ce te ne gane, da so kufri druge barve kot motor; vzames tole futko na avto netu, kufre pa od enega Caponorda, ker so isti. Ce jo bos res vzel, mas pa pa tle enega struckota za Futke => mene. oks 1
nejcgs Objavljeno December 4, 2010 Opozori Objavljeno December 4, 2010 ....... Ce jo bos res vzel, mas pa pa tle enega struckota za Futke => mene. tako, da ne bos imel problemov koga poklicat, ko jo bos doma sraufal in si glavo razbijal zakaj ne vzge in ne gre nikamor :xx: (mal moram bit žleht .) ) wix, trebor in Dr_Jakob 2 1
lalalala Objavljeno December 4, 2010 Opozori Objavljeno December 4, 2010 Tocno ta srebrna Futura je last od predsednika moto kluba ElDiablo. Je lepo ohranjena in kolikor je meni znano, je samo za kupit in vozit. Hmm, piše da je nepoškodovana, nekarambolirana. Mene bi zanimalo, zakaj ima ene xy ogledala gor? Drugač pa za dolge fure super motorček sploh za sopotnika, za iber športne podvige pa hitr drsaš po tleh s štenderjem, tačkam, stranskim stojalom itd (če sta gor dva plus prtljaga še dost prej)
Dr_Jakob Objavljeno December 4, 2010 Opozori Objavljeno December 4, 2010 Hmm, piše da je nepoškodovana, nekarambolirana. Mene bi zanimalo, zakaj ima ene xy ogledala gor? Veliko folka menja original spegle za take, ker znajo originalni prevec trest, ce jih nimas ravno prav prisraufane. oks in flero 1 1
RSTDRIVER Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Veliko folka menja original spegle za take, ker znajo originalni prevec trest, ce jih nimas ravno prav prisraufane. prbite si mislu, ane? jest mam od mile. trese nč, vidm pa tud nč.... trebor 1
Dr_Jakob Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 prbite si mislu, ane? jest mam od mile. trese nč, vidm pa tud nč.... Jst mam pa originalne, sem jih podlozil z enim fedrom in zategnu ravno tolko, da je prav. Vidljivos je v njih super tja do 200. Nad to cifro jih pa itak ne nucas vec. oks in halls 1 1
zzigon Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 pol pravte, da je zadeva dovolj udobna, da mi nebi odpadle roke in rit no super, moram zadevo še v živo videt, se nanjo vsest in jo peljat kakšen krog saj čas itak imam, do aprila je še daleč. kako pa je z nosilci za kufre, original pri pooblaščencu al se da zadevo še kje drugje dobiti (3 kufri so mi obvezni)? lpž
Dr_Jakob Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 pol pravte, da je zadeva dovolj udobna, da mi nebi odpadle roke in rit no super, moram zadevo še v živo videt, se nanjo vsest in jo peljat kakšen krog saj čas itak imam, do aprila je še daleč. kako pa je z nosilci za kufre, original pri pooblaščencu al se da zadevo še kje drugje dobiti (3 kufri so mi obvezni)? lpž Ko bos zrel za furo, prid do mene, bova sla skup. Ni pene. Kar se pa kufrov tice je pa tkole: stranska sta originalna, full dobra, topcase moras pa najprej od Hepco unt Becker nisolc najdet. Lahko pa si ga sam naredis. Prejsnji lastnik moje futke ga je sam naredu. Ko bos prsu, ti bom tocno pokazal kako je narejeno. oks 1
frenkieboy Objavljeno Marec 28, 2011 Opozori Objavljeno Marec 28, 2011 Pozdravljeni futuristi, ravno si ogledujem eno futuro, da bi jo kupil, pa me je mal zmotilo, da kaže kazalec za vrtljaje vedno okoli 1000vrt/min manj kot jih je v resnici. Se pravi, da v prostem teku kaže najnižje, okoli 500, ko pa dodajaš gas pa počasi narastejo, ampak vedno za okoli 1000 premalo... Je mogoče kdo opazil to na svojem motorju? Drugo vprašanje pa je, ali je normalno da je kaka kapljica olja na desnem pokrovu motorja čisto spodaj pri vijakih?? Na splošno mi je motor zelo všeč, samo ne bi rad kupoval kakšnega mačka v žaklju, sej razumete...
Hayabusa300 Objavljeno April 14, 2011 Opozori Objavljeno April 14, 2011 Končno je Futura (Stasky-jeva) spet na sceni. Danes sem šel v Koper po izgubljeni homologacijski karton in na registracijo. V kratkem pa bom naredil še servis motorja. Dr_Jakob in DESIM 1 1
Dr_Jakob Objavljeno April 14, 2011 Opozori Objavljeno April 14, 2011 Stara znanka spet rola. Super!! Se vidimo na kaki furci! DAMI34, DESIM in oks 1 2
Hayabusa300 Objavljeno Junij 11, 2011 Opozori Objavljeno Junij 11, 2011 Lenoba se maščuje!!! Ker vsak motor, ki ga kupim, najprej poservisiram, običajno nimam težav. Tokrat pa sem popravil le kar je bilo potrebno po padcu (prejšnjega lastnika) in zamenjal olje in oljni filter. Ostalo pa naj bi počakalo na "jutri". Čeprav mi je vseskozi nagajala ura - točneje je delala le do naslednjega vžiga se nisem pretirano sikiral, kar se mi je seveda maščevalo. Motor je ves čas lavfal nekako zaletavo in računalnik je poskušal neuspešno prilagoditi parametre delovanja - pa mu ni uspelo. Vzamem priročnik in pogledam kako bi morale biti priključene svečke, in kaj ugotovim? Na obeh cilindrih so kape narobe priključene! Pa v priročniku lepo piše in še narisano je, da se mora menjati le svečko po svečko, da se ne zamenjajo kabli, pa nekaterim očitno nič ne pomaga. Skratka, kot se je kasneje pokazalo, ni bilo dovolj le napako popraviti, ker je bila v računalniku že zmeda. Ko sem šel na morje v Premanturo, mi je začel že na avtocesti ugašati pod prostim tekom na cestninah. Pa je bil to šele začetek. Nekako na pol poti od Pule do Premanture, pa je začel izgubljati moč - znaki pa so bili enaki kot recimo pri mopedu, ko se mu zamaši diza. Pomagalo je samo to, da sem do konca privil gas in čes čas je bilo dobro. To se je še nekajkrat ponovilo, pa sem kljub temu nekako prišel na cilj. Tam pa orodje iz kovčka in iskat napako. Najprej vidim, da je cev za gorivo, prišla med pokrov glave in rezevar, ter jo je nekoliko sploščilo, pa to ni bil razlog za sitnosti kar sem ugotovil šele doma. Ugotovil pa sem, da je regler povezan z napeljavo prek navadnih električarskih sponk, ki se privijejo z vijakom, moralo bi pa biti povezano z konektorji, ker imajo večjo stično površino. Seveda je bilo vse prismojeno, ni pa to povzročalo drugega, kot občasno premalo napolnjen akumilator. Poglavitna težava pa je bila, da je notranja svečka prednjega cilindra prebijala na kablu (posledica poškodb svečke, zaradi napačne priključitve), teh nisem mogel dobiti - kvečjemu po naročilu, pa en teden za počakat ..... Skratka po moror sem prišel čez en teden s prikolico in ga ošlepal domov. Jezen sem bil tako, da se ga en teden nisem niti dotaknil. Danes sem se ga pa lotil. Najprej nove svečke s čemer je bil takoj zadovoljen, kar je pokazl tako, da je zapredel kot mucek (proti tistemu pred tem), še vedno pa pa je kazal EFI 1. Kaj ostane - jasno priročnik. Vidim, da se vklopi avtodiagnoza tako (oziroma podobno), kot pri moji prejšnji Hayabusi. Torej se sklene dva kabla pod sedežem, ki sta poleg konektorja za računalniško diagnozo. Grem iskat, pa teh dveh kablov ni nikjer - "pa ljudi jel to moguče". Po pol ure se mi posveti, da sta to kabla, ki sta bila vseskozi veselo sklenjena. HUDIČA zato ni nič delalo, kot bi moralo. Takoj ko sem jih razklopil je napisalo OFF in že po nasledjem vžigu se je lepo vklopila ura, tako kot se mora. Problemi so torej rešeni v moje veliko veselje in hkrati jezo. Zakaj za vraga šarijo po motorju ljudje, ki nimajo pojma o tem, da je današnja elektronika pedantna. Vsaka šlamparija je neusmiljeno kaznovana. Točneje - sem bil kaznovan jaz, pa čeprav nič kriv. Upam, da sem sedaj odpravil vse kar je bilo narobe in se ne skriva kje še kakšen "hrošč". Tiger, trebor, flero in 2 others 5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se