Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Priporočene objave

Objavljeno

Ja izgleda da je dobava po kapljicah stekla: (karton so sneli, je pa še navezana da ne pobezlja prehitro .... )

 

honda-civic-limousine-2016-neu.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Italjanskemu častniku se je zapisalo: Čaklali smo 16 let in sedaj lahko čakamo nadaljnih 16 !

Objavljeno
pred 11 minutami, Lipstick pravi:

Italjanskemu častniku se je zapisalo: Čaklali smo 16 let in sedaj lahko čakamo nadaljnih 16 !

Tole si lahko razlagam tako pozitivno, kot negativno!? :?

Objavljeno
pred 1 minuto, mladench pravi:

Ja res je čudovita :) :jezik:

V taki barvi je tudi meni najbolj všeč.

Objavljeno
pred 15 urami, Lipstick pravi:

Italjanskemu častniku se je zapisalo: Čaklali smo 16 let in sedaj lahko čakamo nadaljnih 16 !

Kolk me boli kurac kaj se je zapisalo nekim novinarjem.

Objavljeno

Pred pol ure videl novo AT v živo, full lep moped

Objavljeno

Res je... givijeva oprema se je tudi meni zdela veliko boljša... Motor je res krasen... Mojo razvajeno rit je tako po občutku motil edino sedež... Na xtz, caoponordu in versysu i je deloval bolj udoben kot na AT.

Objavljeno

Tole je motor, ki ni za razvajene riti....

Na pravi enduri se tako večina časa stoji.

Objavljeno
pred 7 minutami, MiNa pravi:

Tole je motor, ki ni za razvajene riti....

Na pravi enduri se tako večina časa stoji.

Se pravi ocenjuješ novo AT kot pravo enduro in ne potovalno .....?  Ne vem zame so 1050KTM,GS,Tenere itd v istem potovalnem segmentu in na vseh se prav dobro sedi ,vrjetno zato ker niso prave endure :P

Objavljeno

Me pa res zanimajo testi, ko bodo motor nekoč tudi testirali.

Ker toliko kot je tu bilo reklame pa že dolgo ne :)

Seveda mislim na teste motoristov, ne plačanih novinarjev

Objavljeno (popravljeno)

Po dimenzijah gum jo je v segment "pravih endur" postavila kar sama Honda. Koliko je potovalna ali ne bodo pa uporabniki mehkužnih ali utrjenih "tazadnjih" že sami ugotovil.

Sicer se pa za vsako r_t sedež najde (kupi).

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

če tko gledaš je lahka vsak motor namenjen za enduro sam je odvisno kako dolgo zdrži...

Objavljeno

Pač sedež je razmeroma ozek v sedalnem delu... Na crossrunnerju ki je bil postavljen čist zraven, sem udobneje sedel... ampak to je samo občutek po slabi minuti... morda bi bilo moje mnenje po 500 km čisto drugačno... Moje mnenje in rit pa gotovo nista merodajna za ta segment, ker že 2 leti na motorju sedim v slabega pol metra širokem fotelju... Pač med endurami po ritnem feelingu sem jo doživel kot sem zapisal... za XTZ, Versisom, Stelviom, Capom... verjamem pa, da je preprosto veliko boljša od vseh... ker je AT in je vsaj po prvih testih dodelana u nulo!

Objavljeno
pred 44 minutami, bambi61 pravi:

Stari ata jo celo zna obrnit na parkplacu! Pravi čudež! To lahko samo AT naredi. Pa tako fajn smuth je motor; seveda če mu pa 50 kojof manjka:kva2:

zanimiva teza... zanimivo je tudi , da se nekateri dobri vozniki samo s to razliko oz.manjkom peljejo tako hitro da jih drugi samo ovink pa pol vidijo  v rit..

Objavljeno (popravljeno)

Dobr se mi zdi to, da ti za izklop ABS ni treba posegati v neke zapletene menije na števcu ampak samo pritisneš gumb

P.S. če maš jajca je tud MANJ kot 95 KOJOV zadosti

Popravljeno . Popravil sayo
Objavljeno
4 hours ago, sayo said:

Dobr se mi zdi to, da ti za izklop ABS ni treba posegati v neke zapletene menije na števcu ampak samo pritisneš gumb

 

Kateri modeli imajo to urejeno z zapletenimi meniji?

Objavljeno
pred 1 minuto, motolover pravi:

Kateri modeli imajo to urejeno z zapletenimi meniji?

Ma stari GS je imel to kar zapleteno ,pa gumb pa kontakt pa.....sej ne vem točno več ,sam je bilo kar smotano ....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!