jskrablin Objavljeno Februar 19, 2016 Opozori Objavljeno Februar 19, 2016 (popravljeno) Pa sem le uspel videti to čudo v živo. Zanimiv motor, vsesti se gor na žalost ni dalo, ker je edina v salonu že prodana. Pa ne bi lih plazil po motorju, v kolikor mi to lastnik ne dovoli. Definitivno bom rezerviral testno vožnjo, pol pa kalkulator na dan. Al pa tudi ne... odvisno od testne vožnje. Neke ideje kaj pričakovati v parallel twina imam... Sproti sem zvedel, da je pri nas zanimanja za DCT varianto zelo malo. Verjetno je glavni razlog višja cena. Pa da Akrapovič dela slip on. Pa hvala thumperju za kofe in čvek Popravljeno Februar 19, 2016. Popravil jskrablin MMF in thumper 2
vandrovec Objavljeno Februar 19, 2016 Opozori Objavljeno Februar 19, 2016 pred 47 minutami, SF pravi: Mi pa ni jasno, da japonci vseskozi iščejo nove in nove tržne prijeme, si izmišljajo vsak dan nove razrede, da pa bi naredili nek adventure motocikel s suho težo do 140 kilogramov z agregatom med 350 in 450 kubiki, za kar ni potrebno nekih vesoljskih materialov jim pa ne pade na pamet. Misliš, da bi se taki motorji prodajali v Evropi, po moje zelo redko? Se mi zdi, da je ta AT en posrečen kompromis za solidno vožnjo po cesti in po terenu. Da bi se po "jadranki" drsal z 300 kubiki...saj bi šlo samo ne bi bil ravno užitek. 600 kubikov je tisti "lahek" razred, manj je 250, nekaj vmes...ne vem
skuterist Objavljeno Februar 19, 2016 Opozori Objavljeno Februar 19, 2016 (popravljeno) pred 6 urami, Kmet2 pravi: Recimo da se pavšalno lahko primerjata 1050 in AT ampak samo to ,AT je veliko bolj naravnana za teren kot cestni 1050 (lita platišča ,prva 19 AT 21 itd.....) Pri Motorradu (04/2016) so naredili prav to, samo V stroma 1000 so še dodali. Test je potekal po asfaltiranih poteh. V številki 06/2016 pa še primerjava z 800GS in Tigrom 800, me prav zanima ali bo 800GS prvi glede na to da pravijo da je Motorrad BMW revija (čeprav je nazadnje proti Tigru 800 Xc izgubil). Je pa zanimivo da so testni vozniki pri Mottoradu (03/2016 in 04/2016) že 2x pograjali Dunlop D610 gume, sploh na mokrem. Mnenje testnih voznikov je da si AT zasluži boljše gume ker zmore več kot naj bi Dunlop D610 dovoljeval. Popravljeno Februar 19, 2016. Popravil skuterist
thumper Objavljeno Februar 19, 2016 Opozori Objavljeno Februar 19, 2016 pred eno uro, vandrovec pravi: Misliš, da bi se taki motorji prodajali v Evropi, po moje zelo redko? Se mi zdi, da je ta AT en posrečen kompromis za solidno vožnjo po cesti in po terenu. Da bi se po "jadranki" drsal z 300 kubiki...saj bi šlo samo ne bi bil ravno užitek. 600 kubikov je tisti "lahek" razred, manj je 250, nekaj vmes...ne vem po eni strani imaš prav...po drugi pa vsi proizvajalci rinejo na nekje 300-400 ccm .. 600 niso lahki sorry ... pred 6 urami, Kmet2 pravi: Recimo da se pavšalno lahko primerjata 1050 in AT ampak samo to ,AT je veliko bolj naravnana za teren kot cestni 1050 (lita platišča ,prva 19 AT 21 itd.....) torej dejansko trenutno AT nima direktne konkurence - oz.je odprla čisto nov razred .. tigru 800 xca razen dtc-ja ne manjka nič proti AT - razen navora ..je pa z 13990e malce drag .. zanimiv bi bil tiger 1050 xca z 21 col spredaj in daljšim hodom vzmetenja .. ampak - AT je trenutno edina v svojem razredu ..in če bo zanesljiva ter vzdržljiva to pomeni , da so ostali proizvajalci pokadili kar nekaj kupcev v naslednjih 10-15 letih kot je bilo to s starimi AT - večino jih je folk vozi dolga leta ko so jih enkrat nabavili.. pred 6 urami, sayo pravi: Če bodo pri Triumphu hotli konkurerat AT ne smejo pozabit na 22 cm hoda amortizacije pa 18" zadaj spredaj 220mm , zadaj 215mm - http://www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/adventure-and-touring/Tiger/2016/tiger-800/Variants/Tiger%20800%20XCA#specification res je - tiger 800 ima spredaj 10mm in zadaj 5mm krajši hod vzmetenja ter 17 col zadnjo gumo.. kot sem napisal - tiger 1050- oz še bolje 999 zaradi naših obdavčitev- z xca opremo bi lahko konkuriral novi AT - če mu vzamejo 29 konjev bo ravno na 99 konjev in na osnovi tega lahko še malo spilijo navor , da bi bil nekje med 105-108nm .. in kot sem napisal - nebi imel edino dtc menjalnika - ki pa se bo moral glede vzdržljivosti še najprej izkazati - teren ni cesta btw.. SF in Kmet2 2
AJ Objavljeno Februar 19, 2016 Opozori Objavljeno Februar 19, 2016 pred 30 minutami, thumper pravi: torej dejansko trenutno AT nima direktne konkurence - oz.je odprla čisto nov razred .. Res je, med novimi motocikli nima direktne konkurence, je pa po mojem mnenju KTM ta razred odprl pred 13 leti s takrat predstavljenim 950ADV, tako da, kdor nima za novo AT in rad šraufa, 950/990 ni slaba izbira LP Joker, hajoktejn, Kmet2 in 1 other 4
Snečer Objavljeno Februar 19, 2016 Opozori Objavljeno Februar 19, 2016 vstrom 1000 novi model ni blizu AT?
hajoktejn Objavljeno Februar 19, 2016 Opozori Objavljeno Februar 19, 2016 pred 6 minutami, AJ pravi: ... je pa po mojem mnenju KTM ta razred odprl pred 13 leti s takrat predstavljenim 950ADV, tako da, kdor nima za novo AT in rad šraufa, 950/990 ni slaba izbira LP Dodal bi samo to da je meni osebno 950 adv še vedno ultimativen stroj in perfekten RTW prevoz; Hrvat ki ga poznam pa z 990 vozi po konkretnem terenu in s takim tempom da mu včasih tud sledit ne morem. AT se mi zdi da je namenjena drugemu krogu kupcev in tudi dvomim da se bo kdo od zapriseženih pomarančoljubcev (vsaj tistih 5 ki jih poznam) odločil za nakup/zamenjavo svojega dvokolesa za novo AT. cikadina, AJ, SF in 4 others 7
sayo Objavljeno Februar 19, 2016 Opozori Objavljeno Februar 19, 2016 990 KTM je je itaq bolj robusten stroj to nimaš kaj, ko pa vizuelno primerjam Triumpha 800 in AT mi pa ne gresta skupaj, AT je narejena veliko lepše Kmet2, Ferrarist in genius12 3
Kmet2 Objavljeno Februar 20, 2016 Opozori Objavljeno Februar 20, 2016 pred 9 urami, Snecer pravi: vstrom 1000 novi model ni blizu AT? Kaj to sraje rineš med premium izdelke ...... hajoktejn, genius12 in sayo 3
poggy Objavljeno Februar 20, 2016 Opozori Objavljeno Februar 20, 2016 Za skoraj enak denar kot CRF1000L DCT dobiš novega 1190 Adventure R... Po moje klasa višje, agregat.... Treba pa peljat enega in drugega in nardit direktno primerjavo. MMF 1
Snečer Objavljeno Februar 20, 2016 Opozori Objavljeno Februar 20, 2016 pred 8 minutami, poggy pravi: Za skoraj enak denar kot CRF1000L DCT dobiš novega 1190 Adventure R... Po moje klasa višje, agregat.... Treba pa peljat enega in drugega in nardit direktno primerjavo. Problem je renome KTMa, ki slovi bolj po grobih izdelkih in seveda renome Africe Twin, o kateri vsi čivkajo. pred 1 uro, Kmet2 pravi: Kaj to sraje rineš med premium izdelke ...... ko sem videl novo tisočko, kar lušna zadeva
ciciban Objavljeno Februar 20, 2016 Opozori Objavljeno Februar 20, 2016 pred 15 urami, vandrovec pravi: Misliš, da bi se taki motorji prodajali v Evropi, po moje zelo redko? Se mi zdi, da je ta AT en posrečen kompromis za solidno vožnjo po cesti in po terenu. Da bi se po "jadranki" drsal z 300 kubiki...saj bi šlo samo ne bi bil ravno užitek. 600 kubikov je tisti "lahek" razred, manj je 250, nekaj vmes...ne vem Jaz se ne bi branu kakšne potovalne endurce na osnovi Suzuki DRZ 400. Te tavlke endure so mi preveč štoraste. SF in hajoktejn 2
motolover Objavljeno Februar 20, 2016 Opozori Objavljeno Februar 20, 2016 7 minutes ago, ciciban said: Jaz se ne bi branu kakšne potovalne endurce na osnovi Suzuki DRZ 400. Te tavlke endure so mi preveč štoraste. Ko se veliki enkrat premikajo, niso nič štorasti. Za po garaži premikati gor in dol pa malo bolj porineš, saj si dec. MMF 1
Bambi61 Objavljeno Februar 20, 2016 Opozori Objavljeno Februar 20, 2016 pred 8 minutami, Snecer pravi: 300ccm adventure bike Ja, z njim rabiš do Bajkala kaki mesec dni(ha..ha) potem ko si tam pa je (verjetno)kar fino! Težki pa je verjetno itak bolj kot moj stroj! MMF 1
skalar36 Objavljeno Februar 20, 2016 Opozori Objavljeno Februar 20, 2016 Nova AT zelo lep motor. Če bi imela še 17" pnevmatike bi bila še lepša. Cena . Podobnih "endur" je veliko. Skoraj (če ne kar vsi) vsi proizvajalci motociklov imajo nekaj podobnega v ponudbi. Manjka se pa endur v smislu KTM 390 ADV. Za na teren dovolj moči. Pa tudi do terena se lahko udobno pelješ po asfaltu. Vse ostalo je že napisano!
Ferrarist Objavljeno Februar 20, 2016 Opozori Objavljeno Februar 20, 2016 No ja....400cc? Zamislite si mojih 100kg+dva ali trije kovčki...bi ratalo ZELO hitro švoh. Pa sej že itak mate zelo dobro pokrit tale razred z dual sport modeli ala G650Xchallenge, ktm 690, husq 701 itd, s težami ki jih pišete (130-160kg, pa s pravimi gumami so tile motorji sposobni priplezat skoraj povsod tam, kjer se vozijo EXC-ji ter zaradi nekoliko bolj uglajenega podvozja sposobni nekaj 100 km dnevnih tur. Kmet2, MMF, ciciban in 2 others 5
skalar36 Objavljeno Februar 20, 2016 Opozori Objavljeno Februar 20, 2016 400 ccm. Nižja teža, manjša poraba, nižja cena ( kar je za večino zelo pomembno, tudi zame) Nižja registracija, nižji stroški vzdrževanja... Res je si naštel dobre 600 ccm modele, a za rabljen X-chalenge dati malo manj kot za nov 400 ccm? Pa tale BMW z zračnim vzmetenjem rabi malo več ljubezni. Nova Husa cca 11k v SLO. K KTM podobna zgodba... Veš mi "reveži" , ki ne zaslužimo par K na mesec mormo gledati skozi denar in temu prilagajati naše želje. Če pa bi imel dovolje € potem je omejitev samo nebo. Kmet2 in siks 2
ciciban Objavljeno Februar 20, 2016 Opozori Objavljeno Februar 20, 2016 pred 28 minutami, motolover pravi: Ko se veliki enkrat premikajo, niso nič štorasti. Za po garaži premikati gor in dol pa malo bolj porineš, saj si dec. Načeloma je to res, pa za na cesto je tudi čisto vseeno koliko tehta. Če bi imel plac/cajt bi pa vseeno imel enega takega tamalega za "zraven". Z vožnjo izven cest praktično nimam izkušenj in če bo kdaj želja in volja bi raje metal po tleh kakšen manjši motor.
TakeALookAround Objavljeno Februar 20, 2016 Opozori Objavljeno Februar 20, 2016 Visino sedeza ma pa kolk takle midi adventure? 70?
ciciban Objavljeno Februar 20, 2016 Opozori Objavljeno Februar 20, 2016 (popravljeno) Normalno 80+ večji problem pri teh tamalih je nosilnost. Ker je motor manjši/lažji je posledično vse manjše in lažje. Vse od okvirja, podvozja, sklopke... Popravljeno Februar 20, 2016. Popravil ciciban bosa 1
skuterist Objavljeno Februar 20, 2016 Opozori Objavljeno Februar 20, 2016 (popravljeno) pred 3 urami, poggy pravi: Za skoraj enak denar kot CRF1000L DCT dobiš novega 1190 Adventure R... Po moje klasa višje, agregat.... Treba pa peljat enega in drugega in nardit direktno primerjavo. Skoraj enak denar? 14490 proti 16390 EUR (cenik), mislim da 2k EUR ni skoraj enak denar in da motorja ne gresta v isti razred. Popravljeno Februar 20, 2016. Popravil skuterist thumper 1
motolover Objavljeno Februar 20, 2016 Opozori Objavljeno Februar 20, 2016 (popravljeno) 1 hour ago, ciciban said: Načeloma je to res, pa za na cesto je tudi čisto vseeno koliko tehta. Če bi imel plac/cajt bi pa vseeno imel enega takega tamalega za "zraven". Z vožnjo izven cest praktično nimam izkušenj in če bo kdaj želja in volja bi raje metal po tleh kakšen manjši motor. Odgovor je trial. Ni registracije, stroški minimalni, če padeš ni škode, poraba 1l/h in naučiš se ogromno. V tvojem koncu je kar nekaj voznikov, imaš se s kom voziti in učiti, še jaz sem svojega prodal tja. Popravljeno Februar 20, 2016. Popravil motolover
vandrovec Objavljeno Februar 20, 2016 Opozori Objavljeno Februar 20, 2016 pred eno uro, skalar36 pravi: 400 ccm. Nižja teža, manjša poraba, nižja cena ( kar je za večino zelo pomembno, tudi zame) Nižja registracija, nižji stroški vzdrževanja... Veš mi "reveži" , ki ne zaslužimo par K na mesec mormo gledati skozi denar in temu prilagajati naše želje. Če pa bi imel dovolje € potem je omejitev samo nebo. Saj imaš pa 250 CRF, še boljša v vsemu kar si naštel? In zakaj ne? Verjetno ravno zaradi tega, kar bi tudi na 400 manjkalo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se