Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

pred 11 urami, Kmet2 pravi:

Eh to se da s scooterjem :P

Sej če jo bom testiral pa napisal kako sem jo občutil ,kot naprimer Versysa b o pa spet narobe ker nisem kompetenten a ne :lol1: ti si res car ,kar tako naprej ,vsaj dolgčas ni ,kaj si pa mislim o AT na prvi otip in ogled sem pa že napisal ......

Zaenkrat lahko opišeš samo, kakšen je bil narezek, če so sploh kaj ponudili?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uh ste pa šli v detajle, saj je prav. Mene je pri tako super motorju skrbela samo ena stvar in sicer višina sedeža (da ne bi bila na konicah prstov, ko bi kje ustavila, kot kakšna baletka :blush: ), saj veste tisti občutek ne sigurnosti . Izkazalo se je, da je pri mojih 180 cm še ta skrb odveč :)

Popravljeno . Popravil TinaRR
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, TinaRR pravi:

Uh ste pa šli v detajle, saj je prav. Mene je pri tako super motorju skrbela samo ena stvar in sicer višina sedeža (da ne bi bila na konicah prstov, ko bi kje ustavila, kot kakšna baletka :blush: ), saj veste tisti občutek ne sigurnosti . Izkazalo se je, da je pri mojih 180 cm še ta skrb odveč :)

Lahko nastaviš, ima dve pozicije, zgornje in spodnje vpetje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še malo razjasnimo. 

Versysa imel 2 leti, igračka za na cesto predvsem za nezahtevne motoriste. Seveda kot vsak motor z normalnim voznikom požre marsikateri makedam. To je pa vse. Motor sem prerasel, premajhen in prešvoh, sploh pa za dva ni šans.. Nekaterim pač ustreza, teh pa je pač malo, prav ali ne ;). Sicer se mi zdi primerjava Versys 650, Afrika nesmiselna.. Kubatura, teža, predpostavljam da je oz. bo kvaliteta honde boljša, motor je tudi nov, Versys pač ne (govorim o Snecijevem in starejšem, ki ju loči itak samo maska), če ne drugega je pa Afrika toliko bolj ličen motor, da Kawl takoj odpade, tudi zadnji model.. :) Če omenim, star sem bil 18-20 let, ko sem vozil in je bil za postopno učenje super, sedaj pa hvala lepa. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primerjava je seveda neprimerna, si pač nasedel provokatorjem.

Drugače pa če že, imata zelo podoben agregat, vrstni dvovaljnik.

Glede ličnosti pa je AT lep izdelek, ni pripomb, razen obupnega dimnika.

p.s.

kakšni pa so zahtevni motoristi? pa pravi? itd. nonstop te gostilniške pravljice poslušamo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, thumper pravi:

prav zanalašč jo bom šel peljat pa da strnem vtise nekoga ki je malo starejši in manjši .. in tačke ne motijo :ras:

Evo, bom zanalašč šel še jaz. Da strnem še vtis nekoga, ki je prav tako malo starejši pa precej večji. :smoke:

Pa bova odgovorila na vprašanje, ali je primeren tudi za starejše voznike nestandardnih mer. (čeprav svoj del odgovora že poznam.... žal...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa če je za nezahtevne voznike primeren, al so potrebni predhodni tečaji v Afriki in obisk tovarne na Japonskem.

Meni je všeč, bi ga imel z avtomatiko takoj, samo max. 210kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snecer pravi:

Primerjava je seveda neprimerna, si pač nasedel provokatorjem.

Drugače pa če že, imata zelo podoben agregat, vrstni dvovaljnik.

Glede ličnosti pa je AT lep izdelek, ni pripomb, razen obupnega dimnika.

p.s.

kakšni pa so zahtevni motoristi? pa pravi? itd. nonstop te gostilniške pravljice poslušamo.

Podoben agregat je samo v tem, da ima dva valja, če bi imel ti kaj OKUSA za LIČNOST ne bi vozil to kar voziš  :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, sayo pravi:

Podoben agregat je samo v tem, da ima dva valja, če bi imel ti kaj OKUSA za LIČNOST ne bi vozil to kar voziš  :winkiss:

Kaj ti voziš, da še o tvojem okusu kakšno rečemo.

Se pa že vidi, da bo nezaželjeno karkoli pograjati pri AT, ker ima za nekatere božanske linije in lastnosti.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pač no fantje... če izvzamemo KTMovega Super adventurja, je AT trenutno NARTABULJŠI MOTOR na svetu! 

In tu res ni kaj šimfat!

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Joker pravi:

Evo, bom zanalašč šel še jaz. Da strnem še vtis nekoga, ki je prav tako malo starejši pa precej večji. :smoke:

Pa bova odgovorila na vprašanje, ali je primeren tudi za starejše voznike nestandardnih mer. (čeprav svoj del odgovora že poznam.... žal...)

Nekaj takega kot moj ? Ni dolg je pa tanek

Si velik pa prekratek ane..kaj moreš - realnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Joker pravi:

Evo, bom zanalašč šel še jaz. Da strnem še vtis nekoga, ki je prav tako malo starejši pa precej večji. :smoke:

Pa bova odgovorila na vprašanje, ali je primeren tudi za starejše voznike nestandardnih mer. (čeprav svoj del odgovora že poznam.... žal...)

Privarčuj gorivo in čas .....premajhna za tebe ! Men je kar na rit sam enduro polžaj (stoje) bi sam rešil z poviški ,tako velikih poviškov da bi bili za tebe pravšnji ne izdelujejo :) Premajhna bi bila tudi razdalja sedež -tačke. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, luxsa pravi:

Kaj pa cena,zihr je ful nizka pa ugodna.:kva2:

Konkurenčna:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Snecer pravi:

Kaj ti voziš, da še o tvojem okusu kakšno rečemo.

Se pa že vidi, da bo nezaželjeno karkoli pograjati pri AT, ker ima za nekatere božanske linije in lastnosti.

Jaz mam staro mamo, ni vredno zgubljat besed, glede božanskega mopeda je pa to edino VERSAČE po tvojem večletnem hvalospevu

Popravljeno . Popravil sayo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, luxsa pravi:

Se prau,napol zastojn al kaj? :OK:

13.490 ABS+TCS če želiš še avtomatski menjalnik +1000 se pravi 14.490 ......KTM 1050 13.400  konkurenčen tudi po opremi napram AT ,brez možnosti samodejnega menjalnika.    Če se še dobro pelje ,bo to dober nakup !

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prava konkurenca novi AT bi bil KTM ADV 1050 R z sprednjim 21" kolesom, če bi obstajal, zato jo je po moje težko primerjat

KTM%201190-Adventure-R.jpg

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja maš prav ,sam pavšalno le ni tako zgrešena primerjava ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato pa obstaja Triumph Tiger 800XC z 21 colskim sprednjim kolesom, izbranimi komponentami, odličnim agregatom, dobrim razmerjem med težo in močjo in še in še...

Zanimivo, kako se na te odlične motorje rado pozablja...

Aja, ima 200 kubikov premalo...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Snecer pravi:

Zaenkrat lahko opišeš samo, kakšen je bil narezek, če so sploh kaj ponudili?

bili so kanapeji .. dobri .. .... aja to ni tist k ti misliš da se dol usedeš ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!