Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

Kmet, če ta motor pada po ovinki z 21colsko gumo potem jaz z mojimi 20 let motorizma nimam pojma. Motor ima svoj namen in to je off-road, ki ga jaz ne poznam in ga tudi ne mislim. Testirat sem jo šel samo iz firbca in ugotovil da Caponord in GS sta daleč pred njo za vožnjo po cesti, motorja kar sama padata v ovinek. Tudi moja dva prijatelja sta jo vozila un ugotovila isto. Pač jaz sem bolj road recer in to ni za mene, tisti ki bi pa rad po blatu ril je pa to to. 

Ja pol je pa vrjetno res tako toga v ovinkih,namreč KTM990 je padal v ovinke kot GS(malenkost slabše):Pprav tako se mi zdi da ima V-strom 650  21col in je prav lahkoten za prelagat .Prav zaradi tega sem se začudil ,ko si komentiral da nerada pada v ovinek ,po moje to potem pri AT ni odvisno od 21col  :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, Kmet2 said:

 

Ja pol je pa vrjetno res tako toga v ovinkih,namreč KTM990 je padal v ovinke kot GS(malenkost slabše):Pprav tako se mi zdi da ima V-strom 650  21col in je prav lahkoten za prelagat .Prav zaradi tega sem se začudil ,ko si komentiral da nerada pada v ovinek ,po moje to potem pri AT ni odvisno od 21col  :)

zadaj 17" naprej 19" za V Strom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 1. 2016 at 15:11, MiNa pravi:

Po dimenzijah gum jo je v segment "pravih endur" postavila kar sama Honda. Koliko je potovalna ali ne bodo pa uporabniki mehkužnih ali utrjenih "tazadnjih" že sami ugotovil.

Sicer se pa za vsako r_t sedež najde (kupi).

 

Se pravi sem imel prav ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, TinaRR said:

Samo malo vskočim in sporočim, da ladja z Afrikami pluje proti Singapurju. Še malo pa bo :OK: :yea2:

Če jo ugrabijo v Somaliji, se bodo resnično vozile po Afriki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se pripelješ s "fotelom" na dveh kolesih pa še kardanarjem po vrhu in prepričanjem da boljši moped od tega ki ga vozim ne obstaja je težko objektivno napisat zapažanje

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, motolover pravi:

Če jo ugrabijo v Somaliji, se bodo resnično vozile po Afriki.

hahaha a ti to resno? :P 

Tole je zvenelo malenkost škodoželjčno  :ninja:;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, Schultz pravi:

@ za vse nabijalce:

sporočilo je namenjeno vsem, ki teoretizirate in filozofirate kaj, kako, oh in sploh o tem motorju. Ni dovolj, da preberete par testov, ki so jih napisali novinarji, motor morate preizkusiti. Nekaterim bo všeč, nekateri pa se bodo vgriznili v jezik, ker bodo okusili s svojimi izkušnjami, da vse napisano z naše strani je res.

Zdej pa se pojejte.

Se podpišem po tvojo izjavo.....hahaha :kva2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa vem. Tale lonec mi nekako (še) ne potegne. Lahko bi imel, če ne lepšega zaključka (2 štoflca) vsaj graviran napis. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, gradbenik pravi:

Kaj pa vem. Tale lonec mi nekako (še) ne potegne. Lahko bi imel, če ne lepšega zaključka (2 štoflca) vsaj graviran napis. 

 

Sorrčy sulica, ampak moram;

gradbenik, pa da bi imel na koncu še štofelc, kot flaša šampanjca...  :O :P :D

P.S. Zdej pa še resno; Meni osebno original raufenk ni všeč. Tale Akrapovič, mi je pa super!!

 

.

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, moto rider pravi:

 

Sorrčy sulica, ampak moram;

gradbenik, pa da bi imel na koncu še štofelc, kot flaša šampanjca...  :O :P :D

P.S. Zdej pa še resno; Meni osebno original raufenk ni všeč. Tale Akrapovič, mi je pa super!!

 

.

Moto rider, meni se ni potrebno opravičevat :OK:

Mah, avspuh se je "še kar" posrečil, še posebej če pogledam tiste skropucala na VFR 800 ali Crosstourerju. Saj tudi drugi niso ne vem kaj izvirni, versys 1200,v strom, itd

Meni glas na hondi je ok. pod nizkimi ko daš gas malo zaropota z nizkimi toni pol pa dokaj tih.....pri Apriliji pa non stop se dere :kva2::kva2::kva2: kar kdaj postane tudi en malo moteče :music4:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Italiji so kar navalili (prodaja v januarju 2016) :

Pos. Marca Modello Segmento Unità
1 HONDA AFRICA TWIN Enduro 505
2 BMW R 1200 GS Enduro 209
3 YAMAHA MT-09 TRACER Naked 209
4 BMW R 1200 GS ADVENTURE Enduro 171
5 HONDA NC 750 X Enduro 105
6 DUCATI SCRAMBLER 800 Naked 97
7 YAMAHA MT-07 Naked 94
8 DUCATI MULTISTRADA 1200 Turismo 74
9 KTM 125 DUKE Naked 62
10 KTM 350 EXC-F Enduro 59

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Fazer03 pravi:

V Italiji so kar navalili (prodaja v januarju 2016) :

Pos. Marca Modello Segmento Unità
1 HONDA AFRICA TWIN Enduro 505
2 BMW R 1200 GS Enduro 209
3 YAMAHA MT-09 TRACER Naked 209
4 BMW R 1200 GS ADVENTURE Enduro 171
5 HONDA NC 750 X Enduro 105
6 DUCATI SCRAMBLER 800 Naked 97
7 YAMAHA MT-07 Naked 94
8 DUCATI MULTISTRADA 1200 Turismo 74
9 KTM 125 DUKE Naked 62
10 KTM 350 EXC-F Enduro 59

 

tebe pa ni bilo v tej temi vsaj od 6-ga februarja .. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, sulica pravi:

Moto rider, meni se ni potrebno opravičevat :OK:

Mah, avspuh se je "še kar" posrečil, še posebej če pogledam tiste skropucala na VFR 800 ali Crosstourerju. Saj tudi drugi niso ne vem kaj izvirni, versys 1200,v strom, itd

Meni glas na hondi je ok. pod nizkimi ko daš gas malo zaropota z nizkimi toni pol pa dokaj tih.....pri Apriliji pa non stop se dere :kva2::kva2::kva2: kar kdaj postane tudi en malo moteče :music4:

:hmm:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 20. 2. 2016 at 23:01, sulica pravi:

Pa da povem še jaz moje. Pohvala leti na menjalnik, na lepo linearsko podajanje moči motorja brez lukenj in na mirnost brez vibracij kakor samo Honda zna narediti. Meni vetrna zaščita je bila ok. In tukaj se vse konča. Z gumo 21col motor nikakor mi ni šel v ovinek ,še posebej v S varianti. Stol mi je bil pretrd, višina ok. Opazil sem tudi, da nima več programov podajanja moči motorja kot ga imajo drugi, vsaj tako so mi rekli na Hondi (Touring,sport in rain mode)

Hmmm... zdaj smo pa tam, VZMETENJE ? Z 21 colsko gumo in velikim hodom vilic luknje neravnine jih sploh ne čuti, ko pa stisneš bremzo se motor zelo posede, na mojem MIG35 tega ni :) . 

Pri motorju meni osebno manjka malo več moči. Lahko bi si pri Hondi omislili tudi kakšno opcijo el. vzetenja.

Kakorkoli, motor za po cesti je daleč za mojo Aprilijo katera seveda se ne more niti približno primerjati na terenu proti Afriki.

Afrika Twin 1000, motor za cestne lenuhe in odbitnike off-roada, to si jaz mislim

 


"Road racer" praviš da si, pa pri tako podhranjenem motorju rabiš touring in rain mode? Od tu naprej bi lahko videl da je (meni osebno) izguba časa brati takšno mnenje.

Daj mi katerokoli enduro(KLR, LC4,TransAlp,Africa750,DR650,990ADV...) z 21" prednjo gumo in 40-50 konji, pa po lokalnih ovinkih nabrišem vsaj 50% slovenskih cestakov. Za ostalimi pa ziher ne bom preveč zaostal.Če si rosi, normalno, da gre ninja 600 hitrej, sam pri Wanabeejih pa ... Pri 21" je največji problem se privaditi gume oz. malce drugačne vožnje in občutka. Tudi meni je sprva bil, sedaj pa je vožnja neverjetno lahkotna in sproščena. Prijatelj s sport motorjem me sicer našiša (po klancu navzgor, dol ne) toda se mora prekleto truditi, prestavljati po motorju in izogibati luknjam, meni se pa zdi da bi lahko vmes spil kako pivo, pretirano povedano.

Če primerjaš s capotom. To je ST motor s cestnimi gumami, z malce daljšim hodom vilic in višjo belanco. Tako kot je CrossTourer povišana VFR. Logično bi bilo, da se po cesti bolje pelje, če že merite čas v stotinkah. Super Tenere pa verjamem, da se bolje pelje ker jo je voznik pač navajen (predvidevam oni močnejši z flurescentnimi trakci). Sam rabim kar nekaj časa, da motor zaobvladam kot se zagre. 300 km seveda ni dost.

Dajte mi povedat kaj o tem čudežnem električnem vzmetenju. Ali res vozite kot Lorenzo s potenzo in in rabite za vsak posamezen odsek drugačne nastavitve ali v resnici raje pritiskate po zaslonu kot se pa furate?

Po kakem off roadu si jo pa preiskusil, da veš da je toliko boljša od Aprilije. Al se ti samo zdi. Si preizkusil tista pomagala pri driftanju v ovinek?

Trd zic... pri trenutnem motorju imam mehkega, pa bom zamenjal za kaj tršega oz. čvrstejšega. Za lokalno je sicer udoben, na dolge ture pa...

Dopuščam pa možnost, da so pri Hondi končno enkrat naredili šrot od motorja ter podkupili vse profesionalne novinarje.Jo bom očitno moral pelat, de sam vidim. Toda šele ko bodo ceste in temertature prave. Ker zdele se tudi moj motor slabše pelje kot poleti. Tudi vetrna zaščita ni tolk dobra.

Brez zamere, tisti test je bilo tvoje mnenje to pa samo moje razmišljanje. lp

Popravljeno . Popravil Kölm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Kmet2 pravi:

:hmm:

ja kj, Versis 1200 je ful izvirn...vse zmaga, vse :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, Fazer03 said:

V Italiji so kar navalili (prodaja v januarju 2016) :

Pos. Marca Modello Segmento Unità
1 HONDA AFRICA TWIN Enduro 505
2 BMW R 1200 GS Enduro 209
3 YAMAHA MT-09 TRACER Naked 209
4 BMW R 1200 GS ADVENTURE Enduro 171
5 HONDA NC 750 X Enduro 105
6 DUCATI SCRAMBLER 800 Naked 97
7 YAMAHA MT-07 Naked 94
8 DUCATI MULTISTRADA 1200 Turismo 74
9 KTM 125 DUKE Naked 62
10 KTM 350 EXC-F Enduro 59

 

Kje se pa tale seznamček dobi za slovenistan?

Popravljeno . Popravil sebar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam nekateri ste pa res pacienti :kva2:, nekdo se zatipka vi pa takoj po njemu.... :fyou::fyou::fyou:

 

pred 5 urami, Kölm pravi:


"Road racer" praviš da si, pa pri tako podhranjenem motorju rabiš touring in rain mode? Od tu naprej bi lahko videl da je (meni osebno) izguba časa brati takšno mnenje.

Daj mi katerokoli enduro(KLR, LC4,TransAlp,Africa750,DR650,990ADV...) z 21" prednjo gumo in 40-50 konji, pa po lokalnih ovinkih nabrišem vsaj 50% slovenskih cestakov. Za ostalimi pa ziher ne bom preveč zaostal.Če si rosi, normalno, da gre ninja 600 hitrej, sam pri Wanabeejih pa ... Pri 21" je največji problem se privaditi gume oz. malce drugačne vožnje in občutka. Tudi meni je sprva bil, sedaj pa je vožnja neverjetno lahkotna in sproščena. Prijatelj s sport motorjem me sicer našiša (po klancu navzgor, dol ne) toda se mora prekleto truditi, prestavljati po motorju in izogibati luknjam, meni se pa zdi da bi lahko vmes spil kako pivo, pretirano povedano.

Če primerjaš s capotom. To je ST motor s cestnimi gumami, z malce daljšim hodom vilic in višjo belanco. Tako kot je CrossTourer povišana VFR. Logično bi bilo, da se po cesti bolje pelje, če že merite čas v stotinkah. Super Tenere pa verjamem, da se bolje pelje ker jo je voznik pač navajen (predvidevam oni močnejši z flurescentnimi trakci). Sam rabim kar nekaj časa, da motor zaobvladam kot se zagre. 300 km seveda ni dost.

Dajte mi povedat kaj o tem čudežnem električnem vzmetenju. Ali res vozite kot Lorenzo s potenzo in in rabite za vsak posamezen odsek drugačne nastavitve ali v resnici raje pritiskate po zaslonu kot se pa furate?

Po kakem off roadu si jo pa preiskusil, da veš da je toliko boljša od Aprilije. Al se ti samo zdi. Si preizkusil tista pomagala pri driftanju v ovinek?

Trd zic... pri trenutnem motorju imam mehkega, pa bom zamenjal za kaj tršega oz. čvrstejšega. Za lokalno je sicer udoben, na dolge ture pa...

Dopuščam pa možnost, da so pri Hondi končno enkrat naredili šrot od motorja ter podkupili vse profesionalne novinarje.Jo bom očitno moral pelat, de sam vidim. Toda šele ko bodo ceste in temertature prave. Ker zdele se tudi moj motor slabše pelje kot poleti. Tudi vetrna zaščita ni tolk dobra.

Brez zamere, tisti test je bilo tvoje mnenje to pa samo moje razmišljanje. lp

Brez zamere, očitno nisi še vozil motorja z aktivnim vzmetenjem in ne veš kako ti pomagala pomagajo pri driftanju skozi ovinek ter kako se motor sam prilagodi na podlago terena in način vožnje.

Tisto "katera je bolša po terenu" je pa izjava tedna :kva2:, vsak pravi motorist ve katera je, saj je očitno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Kölm:hm...verjetno si začetnik ker rabiš 300 km, da se privadiš na motor. Veš....jst to občutim že po par km ali mi motor sede ali ne. Jah kej čem, to so verjetno izkušnje:hmm:.

Izrazili smo mnjenja oz. dejanske vtise o novi Africi. Vidim, da vam ni po godu, ker premlevate to zadevo že od nedelje dalje. Če vam je ostalo to na želodcu, vzemte odvajalo, da vam bo odleglo.:P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!