Popularna objava kp-kp Objavljeno Februar 23, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 Vsi radi preberemo mnenje. Če pa ni točno tako, kot smo ga pričakovali, pa udri po avtorju. In zakaj bi še kdo delil vtise z nami, če pa je vnaprej določeno, da nima pojma. In tako beseda FORUM izgublja na svojem poslanstvu in veljavi.... BRANE, sayo, zoranko in 17 others 20
TakeALookAround Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 Sem kar vesel, da sem lahko clan te elitne druscine na motosvetu, kjer klienti kar v 300km obvladajo motor in podajo ekspertizo..no, nekateri se manj. Je za razmislit a se kej napisat, ker sam rabim vec tisoc kilometrov....sem pa res beden. Ce mene vprasas v 500km lih dojames a si dost lesen, da ne znas peljat motorja al ne..... jany, siks, Kmet2 in 2 others 5
Ferrarist Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 Hja, vsak od nas je "poseben" voznik. In toliko kot je nas, toliko je različnih pogledov. Vsak išče nekaj drugega, vsak določeno stvar drugače občuti. Zato se je pač škoda prerekat kako pa kaj. Koliko bo motor "kvaliteten" oz. uspešen, bo pokazal čas. Bodo pokazale prodajne številke. Izkušnje. Je pa dejstvo, da ji je ogromno odličnih referenc "zrihtala" stara AT. Če bo nova AT opravljala svoje poslanstvo tako dobro kot stara, se za njeno prihodnost ni bati. Bi pa definitivno pri motorju tega (cenovnega) ranga, leta 2016, pričakoval vsaj nekaj elektronskih pripomočkov. Pa ne mi zdej o tem, da "ne rabiš". Enako se je večina zmrdovala nad ABS-om. Kolikšen je odstotek ljudi takega mnenja danes? Bore majhen. Konec koncev, včasih so se tudi na lesenih feltnah vozili, pa brez smernikov, vzvratnih ogledal, luči. In ne, jaz mislim, da motorja v nekaj kilometrih ne moreš ocenit 100%. Vsaj glede same ergonomije. Enostavno rabiš nekaj 100km da se "prilagodiš" poziciji sedenja in vidiš ali ti pozicija sede boljše ali slabše. My 0.02 TakeALookAround, SF, celjan89 in 5 others 8
vandrovec Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 Kako motor pade v ovinek je tudi od gum zelo odvisno, posebno pa še od nastavitve vzmetenja za vsakega posameznika Ferrarist in Kmet2 2
Scarabeo 500 Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 pred 10 minutami, vandrovec pravi: Kako motor pade v ovinek je tudi od gum zelo odvisno, posebno pa še od nastavitve vzmetenja za vsakega posameznika Vstrom z enduro gumami normalno pade v ovinek. Ko pa sem ga obul v cestne gume, se mi je pa zdelo, da vozim po vrvi, padel je super, neverjetno, samo naravnost ga je pa matralo, no mene. Nekdo je omenil hornet - tega pa res moraš dobesedno dol tiščat. Jaz mislim, da je bolj problem v obliki gume kot pa v colah. Scarabeo vandrovec, Kmet2 in builder 3
Kmet2 Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 pred 8 minutami, Scarabeo 500 pravi: Vstrom z enduro gumami normalno pade v ovinek. Ko pa sem ga obul v cestne gume, se mi je pa zdelo, da vozim po vrvi, padel je super, neverjetno, samo naravnost ga je pa matralo, no mene. Nekdo je omenil hornet - tega pa res moraš dobesedno dol tiščat. Jaz mislim, da je bolj problem v obliki gume kot pa v colah. Scarabeo Bravo ,ožja je pnevmatika bolj pada ,ni neke kvantne fizike tu . Forum pa je za to da izmenjamo mnenja ,pa čeprav komu to ne paše ,njegov problem. sulica, jany, builder in 2 others 5
jskrablin Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 pred 49 minutami, vandrovec pravi: Kako motor pade v ovinek je tudi od gum zelo odvisno, posebno pa še od nastavitve vzmetenja za vsakega posameznika Nekaj "malega" pa od tehnike vožnje Rabiš pa na motorju vsaj nekaj ur, da se ga navadiš. In da lahko z neko mero zanesljivosti pričakuješ X reakcijo v Y pogojih vožnje. Če dolgo drajsaš samo en stroj, se ta 'kulturni šok' pri prehodu na drug stroj rado pozabi. In pol je "vse čudno" ko se pelješ z drugim motorjem. pred 41 minutami, Scarabeo 500 pravi: Ko pa sem ga obul v cestne gume, se mi je pa zdelo, da vozim po vrvi, padel je super, neverjetno, samo naravnost ga je pa matralo, no mene. Za to je preprosto rešitev (vožnjo naravnost). Kolesa so žiroskopi oz imajo žiroskopski učinek. Hitreje ko se vrtijo, bolj je motor stabilen. Več gasa, pa gre tud naravnost prav lepo SF in CeneR 2
builder Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 pred 6 minutami, jskrablin pravi: Za to je preprosto rešitev (vožnjo naravnost). Kolesa so žiroskopi oz imajo žiroskopski učinek. Hitreje ko se vrtijo, bolj je motor stabilen. Več gasa, pa gre tud naravnost prav lepo pa ne pr đapanezerjih, eni pr vlkem gasu woblajo Kmet2, Ferrarist in cikadina 3
Scarabeo 500 Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 pred 8 minutami, jskrablin pravi: Za to je preprosto rešitev (vožnjo naravnost). Kolesa so žiroskopi oz imajo žiroskopski učinek. Hitreje ko se vrtijo, bolj je motor stabilen. Več gasa, pa gre tud naravnost prav lepo Žiroskopi??? A si aviatičar . Daj to malo bolj po domače. Jaz samo vem, bolj sem bulal bolj sva plesala - naravnost. Občutek pa je bil, da se bom dvignil v zrak ali pa kakšno smreko . To je bil zadnji komplet cestnih gum. Scarabeo
jskrablin Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 pred 1 minuto, Scarabeo 500 pravi: Žiroskopi??? A si aviatičar . Daj to malo bolj po domače. Jaz samo vem, bolj sem bulal bolj sva plesala - naravnost. Občutek pa je bil, da se bom dvignil v zrak ali pa kakšno smreko . To je bil zadnji komplet cestnih gum. Po domače gre teorija nekako tako - hitreje ko se kolo vrti, lepše bo moto vztrajal v smeri vožnje in silil v poravnanje. Obenem se pa da to silo uporabiti tudi za spremembo smeri (t.i. countersteering). Recimo da z motorjem pospešiš po ravnini, pa skočiš dol - se bo prav lepo odpeljal naravnost naprej, dokler se skor ne ustavi, pol pa se bo zvrnil. Ni pa to edini dejavnik... če imaš težave z aerodinamiko lahko tud kaj wobla kot je napisal builder builder in Scarabeo 500 2
Igi Pop Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 A ima morda kdo podatke, koliko novih motorjev se proda v Sloveniji in katerih? Koliko je registriranih motorjev, kakšna je povprečna starost itd. Za avte sem že večkrat videl podatke, za motorje pa ne. Mogoče sem samo spegledal?
jskrablin Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 Agregatni podatki po mesecih so tule - http://pxweb.stat.si/pxweb/Dialog/varval.asp?ma=2222100S&ti=&path=../Database/Ekonomsko/22_transport/08_22221_reg_cestna_vozila/&lang=2 Po proizvajalcu in tipu pa ne vem če so kje na voljo...
motolover Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 (popravljeno) Podatki so na voljo, program pa ni brezplačen, ker to ureja neko podjetje in mora za svoje delo tudi kaj zaslužiti. Večina moto trgovcev ga ima in uporablja. Če imaš ta program, lahko podatek izvoziš v xls obliki in potem urejaš, primerjaš,.. Recimo tako nekako to izgleda za februar, marec in april lani. Lahko prosim za letos in objavim, bo treba počakati do jutri. Tako izgledajo podatki za prvič registrirana motorna kolesa za januar, februar, marec in april lani. Res se da marsikaj videti. Popravljeno Februar 23, 2016. Popravil motolover gradbenik, jskrablin in Igi Pop 3
DAMI34 Objavljeno Februar 24, 2016 Opozori Objavljeno Februar 24, 2016 (popravljeno) pred 20 urami, DinDiin pravi: Sem kar vesel, da sem lahko clan te elitne druscine na motosvetu, kjer klienti kar v 300km obvladajo motor in podajo ekspertizo..no, nekateri se manj. Je za razmislit a se kej napisat, ker sam rabim vec tisoc kilometrov....sem pa res beden. Ce mene vprasas v 500km lih dojames a si dost lesen, da ne znas peljat motorja al ne..... Ne bi se strinjal, v 10 km ti lahko povem ali mi sede ali ne, (ja Kmet, ja res je) okvirno ocenim vzmetenje in zavore, ter agregat. Ampak ,a ima smisla se vozit, če mi ne paše? V 5 do 10tisoč km pa ga šele obvladam, da se lahko grem fine nastavitve in ga znam vozit, ter iz njega izvleč kaj več kot samo osnovo. Popravljeno Februar 24, 2016. Popravil DAMI34 Schultz, sulica in cikadina 3
TakeALookAround Objavljeno Februar 24, 2016 Opozori Objavljeno Februar 24, 2016 Jaz iz slike povem a mi sede al ne cikadina 1
DAMI34 Objavljeno Februar 24, 2016 Opozori Objavljeno Februar 24, 2016 (popravljeno) pred 16 urami, motolover pravi: Podatki so na voljo, program pa ni brezplačen, ker to ureja neko podjetje in mora za svoje delo tudi kaj zaslužiti. Večina moto trgovcev ga ima in uporablja. Če imaš ta program, lahko podatek izvoziš v xls obliki in potem urejaš, primerjaš,.. Recimo tako nekako to izgleda za februar, marec in april lani. Lahko prosim za letos in objavim, bo treba počakati do jutri. Tako izgledajo podatki za prvič registrirana motorna kolesa za januar, februar, marec in april lani. Res se da marsikaj videti. iiiiiiii št.16 je moj pokojni februarski novorojenček čustwa me grabjo Popravljeno Februar 24, 2016. Popravil DAMI34
schwantz Objavljeno Februar 24, 2016 Opozori Objavljeno Februar 24, 2016 pred 5 urami, DAMI34 pravi: iiiiiiii št.16 je moj pokojni februarski novorojenček čustwa me grabjo Delaš mu krivico! 14-ji je DAMI34 in sayo 2
DAMI34 Objavljeno Februar 25, 2016 Opozori Objavljeno Februar 25, 2016 pred 12 urami, schwantz pravi: Delaš mu krivico! 14-ji je maš res, pozicija 16, vrstni red 14
sayo Objavljeno Februar 27, 2016 Opozori Objavljeno Februar 27, 2016 GIVI genius12, MiNa, KilleRBee in 1 other 4
moto rider Objavljeno Februar 27, 2016 Opozori Objavljeno Februar 27, 2016 (popravljeno) Tale spodnji del je pa tudi zanimiv. Odnese bistvo udarca, kar je najpomembnejše. V zgornjih "štangah" pa vidim bolj dodatni prtljažnik z robustno robo. . Popravljeno Februar 27, 2016. Popravil moto rider
hajoktejn Objavljeno Februar 27, 2016 Opozori Objavljeno Februar 27, 2016 "Terenski moped" pa morš šusplato dokupit? Al je to nadgradnja? SF 1
motolover Objavljeno Februar 27, 2016 Opozori Objavljeno Februar 27, 2016 19 minutes ago, hajoktejn said: "Terenski moped" pa morš šusplato dokupit? Al je to nadgradnja? Serijsko jo ima, če hočeš lahko kupiš tudi kako drugo. Tudi pri KTMu je enako.
Kmet2 Objavljeno Februar 27, 2016 Opozori Objavljeno Februar 27, 2016 Ob 21. 2. 2016 at 22:51, moto rider pravi: Sami special-test-fahrerji . pred 3 urami, moto rider pravi: Tale spodnji del je pa tudi zanimiv. Odnese bistvo udarca, kar je najpomembnejše. V zgornjih "štangah" pa vidim bolj dodatni prtljažnik z robustno robo. . moto rider 1
CeneR Objavljeno Februar 27, 2016 Opozori Objavljeno Februar 27, 2016 Malo branja.:) gift, Snečer in kp-kp 3
frischfleisch Objavljeno Februar 27, 2016 Opozori Objavljeno Februar 27, 2016 Jaz sem tudi bil razočaran nad MT-07, da ne pade v ovinek. Potem sem pa za ziher šel gume napumpat in je šlo. Samo tolko o tem padanjem v ovinek, ker me res čudi, da bi imela africa pri tem težave s tanko gumo. Ne bom sodil avtorju, niti hondi. Najprej treba sprobat potem pa komentirat. Kmet2 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se