Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

Sem kar vesel, da sem lahko clan te elitne druscine na motosvetu, kjer klienti kar v 300km obvladajo motor in podajo ekspertizo..no, nekateri se manj. :lol1:Je za razmislit a se kej napisat, ker sam rabim vec tisoc kilometrov....sem pa res beden.:hmm:

Ce mene vprasas v 500km lih dojames a si dost lesen, da ne znas peljat motorja al ne.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, vsak od nas je "poseben" voznik. In toliko kot je nas, toliko je različnih pogledov. Vsak išče nekaj drugega, vsak določeno stvar drugače občuti. Zato se je pač škoda prerekat kako pa kaj. Koliko bo motor "kvaliteten" oz. uspešen, bo pokazal čas. Bodo pokazale prodajne številke. Izkušnje. Je pa dejstvo, da ji je ogromno odličnih referenc "zrihtala" stara AT. Če bo nova AT opravljala svoje poslanstvo tako dobro kot stara, se za njeno prihodnost ni bati. Bi pa definitivno pri motorju tega (cenovnega) ranga, leta 2016,  pričakoval vsaj nekaj elektronskih pripomočkov. Pa ne mi zdej o tem, da "ne rabiš". Enako se je večina zmrdovala nad ABS-om. Kolikšen je odstotek ljudi takega mnenja danes? Bore majhen. Konec koncev, včasih so se tudi na lesenih feltnah vozili, pa brez smernikov, vzvratnih ogledal, luči.

 

 

In ne, jaz mislim, da motorja v nekaj kilometrih ne moreš ocenit 100%. Vsaj glede same ergonomije. Enostavno rabiš nekaj 100km da se "prilagodiš" poziciji sedenja in vidiš ali ti pozicija sede boljše ali slabše. My 0.02

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, vandrovec pravi:

Kako motor pade v ovinek je tudi od gum zelo odvisno, posebno pa še od nastavitve vzmetenja za vsakega posameznika

Vstrom z enduro gumami normalno pade v ovinek. Ko pa sem ga obul v cestne gume, se mi je pa zdelo, da vozim po vrvi, padel je super, neverjetno, samo naravnost ga je pa matralo, no mene.

Nekdo je omenil hornet - tega pa res moraš dobesedno dol tiščat.

Jaz mislim, da je bolj problem v obliki  gume kot pa v colah.

Scarabeo

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Vstrom z enduro gumami normalno pade v ovinek. Ko pa sem ga obul v cestne gume, se mi je pa zdelo, da vozim po vrvi, padel je super, neverjetno, samo naravnost ga je pa matralo, no mene.

Nekdo je omenil hornet - tega pa res moraš dobesedno dol tiščat.

Jaz mislim, da je bolj problem v obliki  gume kot pa v colah.

Scarabeo

Bravo ,ožja je pnevmatika bolj pada ,ni neke kvantne fizike tu .  Forum pa je za to da izmenjamo mnenja ,pa čeprav komu to ne paše ,njegov problem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 49 minutami, vandrovec pravi:

Kako motor pade v ovinek je tudi od gum zelo odvisno, posebno pa še od nastavitve vzmetenja za vsakega posameznika

Nekaj "malega" pa od tehnike vožnje :whistle: Rabiš pa na motorju vsaj nekaj ur, da se ga navadiš. In da lahko z neko mero zanesljivosti pričakuješ X reakcijo v Y pogojih vožnje. Če dolgo drajsaš samo en stroj, se ta 'kulturni šok' pri prehodu na drug stroj rado pozabi. In pol je "vse čudno" ko se pelješ z drugim motorjem.

 

pred 41 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Ko pa sem ga obul v cestne gume, se mi je pa zdelo, da vozim po vrvi, padel je super, neverjetno, samo naravnost ga je pa matralo, no mene.

Za to je preprosto rešitev (vožnjo naravnost). Kolesa so žiroskopi oz imajo žiroskopski učinek. Hitreje ko se vrtijo, bolj je motor stabilen. Več gasa, pa gre tud naravnost prav lepo :jezik:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, jskrablin pravi:

Za to je preprosto rešitev (vožnjo naravnost). Kolesa so žiroskopi oz imajo žiroskopski učinek. Hitreje ko se vrtijo, bolj je motor stabilen. Več gasa, pa gre tud naravnost prav lepo :jezik:

pa ne pr đapanezerjih, eni pr vlkem gasu woblajo:lol1:

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, jskrablin pravi:

Za to je preprosto rešitev (vožnjo naravnost). Kolesa so žiroskopi oz imajo žiroskopski učinek. Hitreje ko se vrtijo, bolj je motor stabilen. Več gasa, pa gre tud naravnost prav lepo :jezik:

Žiroskopi??? A si aviatičar :D. Daj to malo bolj po domače. Jaz samo vem, bolj sem bulal bolj sva plesala - naravnost. Občutek pa je bil, da se bom dvignil v zrak ali pa kakšno smreko :D. To je bil zadnji komplet cestnih gum.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

pred 1 minuto, Scarabeo 500 pravi:

Žiroskopi??? A si aviatičar :D. Daj to malo bolj po domače. Jaz samo vem, bolj sem bulal bolj sva plesala - naravnost. Občutek pa je bil, da se bom dvignil v zrak ali pa kakšno smreko :D. To je bil zadnji komplet cestnih gum.

:D

Po domače gre teorija nekako tako - hitreje ko se kolo vrti, lepše bo moto vztrajal v smeri vožnje in silil v poravnanje. Obenem se pa da to silo uporabiti tudi za spremembo smeri (t.i. countersteering). Recimo da z motorjem pospešiš po ravnini, pa skočiš dol - se bo prav lepo odpeljal naravnost naprej, dokler se skor ne ustavi, pol pa se bo zvrnil.

Ni pa to edini dejavnik... če imaš težave z aerodinamiko lahko tud kaj wobla kot je napisal builder :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima morda kdo podatke, koliko novih motorjev se proda v Sloveniji in katerih? Koliko je registriranih motorjev, kakšna je povprečna starost itd. Za avte sem že večkrat videl podatke, za motorje pa ne. Mogoče sem samo spegledal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podatki so na voljo, program pa ni brezplačen, ker to ureja neko podjetje in mora za svoje delo tudi kaj zaslužiti. Večina moto trgovcev ga ima in uporablja. Če imaš ta program, lahko podatek izvoziš v xls obliki in potem urejaš, primerjaš,..

Recimo tako nekako to izgleda za februar, marec in april lani. Lahko prosim za letos in objavim, bo treba počakati do jutri.

Screen%20Shot%202016-02-23%20at%2023.10.

Tako izgledajo podatki za prvič registrirana motorna kolesa za januar, februar, marec in april lani. Res se da marsikaj videti.

Screen%20Shot%202016-02-23%20at%2023.14.

Popravljeno . Popravil motolover
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, DinDiin pravi:

Sem kar vesel, da sem lahko clan te elitne druscine na motosvetu, kjer klienti kar v 300km obvladajo motor in podajo ekspertizo..no, nekateri se manj. :lol1:Je za razmislit a se kej napisat, ker sam rabim vec tisoc kilometrov....sem pa res beden.:hmm:

Ce mene vprasas v 500km lih dojames a si dost lesen, da ne znas peljat motorja al ne.....

Ne bi se strinjal, v 10 km ti lahko povem ali mi sede ali ne, (ja Kmet, ja res je) okvirno ocenim vzmetenje in zavore, ter agregat. Ampak ,a ima smisla se vozit, če mi ne paše?

 V 5 do 10tisoč km pa ga šele obvladam, da se lahko grem fine nastavitve in ga znam vozit, ter iz njega izvleč kaj več kot samo osnovo.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, motolover pravi:

Podatki so na voljo, program pa ni brezplačen, ker to ureja neko podjetje in mora za svoje delo tudi kaj zaslužiti. Večina moto trgovcev ga ima in uporablja. Če imaš ta program, lahko podatek izvoziš v xls obliki in potem urejaš, primerjaš,..

Recimo tako nekako to izgleda za februar, marec in april lani. Lahko prosim za letos in objavim, bo treba počakati do jutri.

Screen%20Shot%202016-02-23%20at%2023.10.

Tako izgledajo podatki za prvič registrirana motorna kolesa za januar, februar, marec in april lani. Res se da marsikaj videti.

Screen%20Shot%202016-02-23%20at%2023.14.

iiiiiiii št.16 je moj pokojni februarski novorojenček :( čustwa me grabjo

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, DAMI34 pravi:

iiiiiiii št.16 je moj pokojni februarski novorojenček :( čustwa me grabjo

Delaš mu krivico! 14-ji je :D

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, schwantz pravi:

Delaš mu krivico! 14-ji je :D

 

maš res, pozicija 16, vrstni red 14

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale spodnji del je pa tudi zanimiv. Odnese bistvo udarca, kar je najpomembnejše. V zgornjih "štangah" pa vidim bolj dodatni prtljažnik z robustno robo.

 

.

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 minutes ago, hajoktejn said:

"Terenski moped" pa morš šusplato dokupit?

Al je to nadgradnja?

Serijsko jo ima, če hočeš lahko kupiš tudi kako drugo. Tudi pri KTMu je enako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 21. 2. 2016 at 22:51, moto rider pravi:

Sami special-test-fahrerji  :D :P

 

.

 

pred 3 urami, moto rider pravi:

Tale spodnji del je pa tudi zanimiv. Odnese bistvo udarca, kar je najpomembnejše. V zgornjih "štangah" pa vidim bolj dodatni prtljažnik z robustno robo.

 

.

:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tudi bil razočaran nad MT-07, da ne pade v ovinek. Potem sem pa za ziher šel gume napumpat in je šlo. :yea2:

Samo tolko o tem padanjem v ovinek, ker me res čudi, da bi imela africa pri tem težave s tanko gumo. Ne bom sodil avtorju, niti hondi. Najprej treba sprobat potem pa komentirat. :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!