Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

Zanimiv, kakor je uveljavljen turatech, za moj okus ni še nikol delal preveč estetskih izdelkov. Šusplate so bile povečini preveč oglate (samo izrezan in zapigan pleh), rollbari pa preveč poenostavljeni (preravni in le odsekoma krivljeni, premalo prilagojeni obliki motorja v primerjavi s konkurenco). Če jim ratuje prodajat dražje, zakaj pa ne, upam le da imajo vsi v verigi dosti od tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, gradbenik said:

Touratech si bi pa glede na njihove cene, lahko omislil kakšne boljše dizajnerje :(:)

Kako bi pa ti naredil lepše?  Kovčki morajo biti taki na takem motorju, od zaščit motorja pa nihče ne pričakuje presežka v videzu, ampak čimboljšo zaščito. Pri ADV motorjih ima uporabnost prednost pred obliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Ferrarist pravi:

Glede šusplate, bolj kot je "kvadratasta", močnejša je ;)

ni nujno :D jo je pa enostavneje nardit kvadratno, pa lepše zdrsne, če kam zapneš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Ferrarist: Ja in ne, zaradi robov je res močnejša, ampak je hkrati zaradi večjih ravnih ploskev šibkejša.

@motolover: Velikokrat gresta estetika in kakovost/učinkovitost, sploh v tehniki in tehničnih očeh z roko v roki. Recimo spodnji del zaščote pri novi AT bi bil tudi močnejši, če ne bi bila le štanga na počez kot za obešanje perila. Recimo že Givijev na prejšni strani se mi zdi lepši in učinkovitejši, saj je več stične površine s tlemi in zato manjša verjetnost da pade rollbar ravno mimo tiste "prave skalce".

Me zanima kaj bo naredil SW motech.

Popravljeno . Popravil drjack_dj
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od teh ki vozijo GSA in podobne potovalne krave z mojim na čelu so te šus plate samo za okras ,ne poznam nobenega da bi izvajal kakšne hude terenske vaje s temi stroji 260+ kg .......

Mi je pa v MNE rešila šus plata krivine ko sem z sopotnico nasedel na kamen (izboklino) na polno ,šus plata je pri KTM res šus plata debela nad 5mm  in privijačena premišljeno za udarce ......

Se opravičujem za off topic sam postanem kar nervozen ko berem kaj mora imeti za teren motor ,ki sploh ni za teren ......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V mislih sem imel rollbare ki so meni osebno npr od givija lepsi. Glede oblikovanja in barv teh "stang" bi se lahko precej eksperimentiralo. Tole mi izgleda kot da so vse skupaj dorekli v dobri uri :). Da ne govorim o teh kufrih. Ce pogledas bmw ali givi alu kufre so mnogo bolj licno narejeni. Ne vidim nobenega razloga zakaj ne bi moral narediti lepsih in prav tako vsaj toliko robustnih. Tele skatle mi izgledajo kot da so stare 30 let. Mi je pa popolnoma jasno da nekaterim so vsec in bodo kupili to. Samo moje mnenje, tako kot ostala misljenja vseh drugih forumasev ki sodelujejo :)

Popravljeno . Popravil gradbenik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎27‎.‎2‎.‎2016 at 15:59, frischfleisch pravi:

Jaz sem tudi bil razočaran nad MT-07, da ne pade v ovinek. Potem sem pa za ziher šel gume napumpat in je šlo. :yea2:

Samo tolko o tem padanjem v ovinek, ker me res čudi, da bi imela africa pri tem težave s tanko gumo. Ne bom sodil avtorju, niti hondi. Najprej treba sprobat potem pa komentirat. :beer2:

Jaz ne razumem zakaj ne padem v ovinku?!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 53 minutami, bambi61 pravi:

Jaz ne razumem zakaj ne padem v ovinku?!

 

Preveč pokonc' se pelješ!!  :D :P

 

.

Popravljeno . Popravil moto rider
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, bambi61 pravi:

Jaz ne razumem zakaj ne padem v ovinku?!

ti si tolk težek da te gravitacija drži pokonc... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, bambi61 pravi:
pred 5 urami, bambi61 pravi:

Jaz ne razumem zakaj ne padem v ovinku?!

 

Moraš kaj spit pa boš vidu kok boš PADU

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, gradbenik pravi:

V mislih sem imel rollbare ki so meni osebno npr od givija lepsi. Glede oblikovanja in barv teh "stang" bi se lahko precej eksperimentiralo. Tole mi izgleda kot da so vse skupaj dorekli v dobri uri :). Da ne govorim o teh kufrih. Ce pogledas bmw ali givi alu kufre so mnogo bolj licno narejeni. Ne vidim nobenega razloga zakaj ne bi moral narediti lepsih in prav tako vsaj toliko robustnih. Tele skatle mi izgledajo kot da so stare 30 let. Mi je pa popolnoma jasno da nekaterim so vsec in bodo kupili to. Samo moje mnenje, tako kot ostala misljenja vseh drugih forumasev ki sodelujejo :)

Stvar je takšna. Kdor se je kaj ukvarjal s strojništvem, statiko in vzdržljivostjo ve, da lepota ne gre "v štric" s funkcionalnostjo

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, gradbenik said:

Da ne govorim o teh kufrih. Ce pogledas bmw ali givi alu kufre so mnogo bolj licno narejeni. Ne vidim nobenega razloga zakaj ne bi moral narediti lepsih in prav tako vsaj toliko robustnih. Tele skatle mi izgledajo kot da so stare 30 let. Mi je pa popolnoma jasno da nekaterim so vsec in bodo kupili to. Samo moje mnenje, tako kot ostala misljenja vseh drugih forumasev ki sodelujejo :)

Če sem prav razumel, so ti na pogled bolj všeč plastični kovčki. Če pa slučajno primerjaš BMW alu kovčke, so tudi narejeni pri Touratechu in so še bolj škatlasti. Takemu motorju se tak izgled poda. Je pa tu še prednost alu kovčkov pred plastičnimi, da jih na potovanju lahko popraviš s kladivom. Edino, kar se lahko zgodi v tem primeru je, da niso več vodotesni. Ko plastični počijo, nimaš česa popravljati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar nekaj sem delal v projektivi in na raznih montažah oz. gradnjah, prav tako s strojniki in jih tudi kar nekaj poznam, tako da to, da lepota ne gre s funkcionalnostjo, se niti pod razno ne strinjam. To je meni osebno samo bedast izgovor, ki nekako opravičuje nezmožnost (z vidika znanja ali financ) narediti ličen in funkcionalen izdelek. Sploh v današnjih časih se dizajnu posveča vedno več pozornosti, je pa res da nam gradbenikom znajo arhitekti delati ogromno sivih las, tukaj se strinjam in res je tudi, da je zelo veliko prakse, kjer funkcionalnost in dizajn ne gresta z roko v roki. To je pri nas vidno na vsakem koraku, faktor tega pa je predvsem finančni vidik, ki je pač trenutno za marsikoga res težek. In "vseznalstvo" ljudi, kar pa je zopet povezano s financami (kot vsaka stvar) Upam da sem bil razumljiv, ne želim se kregat in vsiljevati svojega mnenja, ampak mi gre ta apatičnost v smislu, da se nekaj ne da in ni izvedljivo na živce, saj smo postali prav jamrajoča družba. 

Motolover: V mislih sem imel Givi zaščite za motor - crash bare in pa ALU! kovčke. Imam 2 stranska alu BMW in centralca Givi Outback 58L, ker mi je original mini BMW centralec premajhen in neuporaben, zato sem povedal mnenje, da se mi dizajn teh kufrov bolj dopade in ne vidim zakaj oz. kako bi bili slabši kot tole skropucalo :). In spet pridemo do tega, da na nekatere motorje to paše, na nekatere pa plastika.

PS: Od Touratecha imam 4 keramične skodelice ki so pač take kot vse druge, če to kaj šteje :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se kufrov tiče... Vozil sem se po raznih maratonskih jebinah, kolovozih, "kamnolomih" pa sem imel vedno plastične kovčke, običajno Givi. Ti niso problem, če ti ne gre za zadnjo modo. Problem pa so nosilci!! Ti so nekoliko rahitični za tak teren. Če malo paziš, pa tudi to ni nepremostljiv problem. Še vedno sem jih domov pripeljal v enem kosu. Preverjeno (Alenka Arko....)

 

.

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, moto rider pravi:

Kar se kufrov tiče... Vozil sem se po raznih maratonskih jebinah, kolovozih, "kamnolomih" pa sem imel vedno plastične kovčke, običajno Givi. Ti niso problem, če ti ne gre za zadnjo modo. Problem pa so nosilci!! Ti so nekoliko rahitični za tak teren. Če malo paziš, pa tudi to ni nepremostljiv problem. Še vedno sem jih domov pripeljal v enem kosu. Preverjeno (Alenka Arko....)

 

.

Res je ,tudi sam sem imel na GSA plastične in motor je šel na stran ,originalni so zelo močni in od običajnih uporabnikov še nisem slišal da bi pokali ali podobna gostilniška sranja ....če pa to reče še Miran ki je obrnil velik del sveta  pa ima to vseno še eno dodatno težo !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede nosilcev morda res, npr za Givi centralca na GSAju pride plata precej nazaj in izgleda kot da kufer tam ne bo dobro stal ampak drzi za enkrat bp. Je pa malo zoprno za sopotnico, saj ne omogoca tako dobre opore v ledvenem delu oz naslonu kot bi jo omogocal original bmw kovcek ki pride malo bolj naprej in daje s sistemom zaklepanja tudi vecje zaupanje.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!