Roman AT Objavljeno Marec 12, 2019 Opozori Objavljeno Marec 12, 2019 (popravljeno) Nekaj oznak in modelov ... Popravljeno Marec 12, 2019. Popravil Roman AT gift, tezno, Bostjan L in 1 other 4
Roman AT Objavljeno April 4, 2019 Opozori Objavljeno April 4, 2019 MARE 65, tezno, NX650 in 1 other 4
Roman AT Objavljeno Maj 4, 2019 Opozori Objavljeno Maj 4, 2019 (popravljeno) https://www.facebook.com/events/583910095437806/ Še stran dogodka na FB-ju. Se vidimo 25.05.2019 v Slovenjski Bistrici. Lp Roman Popravljeno Maj 4, 2019. Popravil Roman AT
vandrovec Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 Stara bo šla na 1100, ta bo lažja in cenejša. Po zgledu BMW se obetata dve novi temi AT? MiNa 1
motom Objavljeno Julij 1, 2019 Opozori Objavljeno Julij 1, 2019 Nič kaj se ne dogaja v tej temi...pač japonc dela. Eno mnenje lastnika AT: Officially turned 19k miles. Not a single issue really. One flat tire. Rode 1,142 miles in one day in over 100 degree heat and the temp gauge never went above 3 bars. I love this machine. Last year rode Florida to Alaska and back in 19 days. Next summer thinking about doing the Dempster or Dalton Highway. I have the DCT model, not a single issue so far. BIF 1
dodd Objavljeno Julij 17, 2019 Opozori Objavljeno Julij 17, 2019 Pozdravljeni, v bližnji prihodnosti bom zamenjal motor in AT mi je nekako najbliže. Pred kratkim sem preizkusil Adventure Sports. Preizkus je zajemal nekaj kilometrov avtoceste, dolge odprte ovinke, gorsko asfaltno cesto in delno lep delno grob gorski makadam. Celo pot sva opravila v dvoje. Motor je deloval dobro v vseh pogojih, hitrostih in podlagah, najlepše je seveda, ko zaviješ z asfalta, tu itak nima konkurence. Občutek za krmilom je odličen, položaj kot narejen zame. Dovolj se mi zdi tudi moči za lagodno vožnjo v dvoje. Prosim za nekaj odgovorov lastnikov: - Zelo mehko vzmetenje v nastavitvi Road, ali se lahko to nastavi/spremeni?; - Pri hitrosti 120/130 km/h in naprej precej močno tresenje čelade voznika; - Položaj sovoznice, kakšne izkušnje imate pri vožnji v dvoje, polno naloženi in z originalnimi kovčki Honda. Ali ima sovoznica dovolj prostora?. Nekje sem zasledil, da zna biti pri višjih puncah problem na relaciji sedenje-noge-kovčki? - Izredno trda oba sedeža, kakšne so opcije razen takojšnje predelave novega, obstaja kaj širšega in mehkejšega; - Servisiranje, kdaj so predvideni servisi kakšnih zahtevnejših sklopov, kako je s pokvarljivostjo, kakšen problem, tovarniška napaka, garancija, izkušnje s servisom.... Hvala in lep pozdrav, Tomaž Roman AT 1
perorec Objavljeno Julij 22, 2019 Opozori Objavljeno Julij 22, 2019 Zdravo, a ima kdo izkušnje pri vožnji z Afriko s sopotnico? Kako se obnesejo amortizerji, če sta na motorju dva in prtljaga? Ali so amortizerji premehki za touring v dvoje s prtljago? Kakšne so vaše izkušnje? hvala in lp Roman AT 1
DAMI34 Objavljeno Julij 22, 2019 Opozori Objavljeno Julij 22, 2019 pred 6 minutami, perorec pravi: Zdravo, a ima kdo izkušnje pri vožnji z Afriko s sopotnico? Kako se obnesejo amortizerji, če sta na motorju dva in prtljaga? Ali so amortizerji premehki za touring v dvoje s prtljago? Kakšne so vaše izkušnje? hvala in lp bo kar tale tema ustrezna za postaviti vprašanje. Roman AT 1
Roman AT Objavljeno Avgust 1, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2019 (popravljeno) Ob 22. 07. 2019 ob 14:34, perorec pravi: Zdravo, a ima kdo izkušnje pri vožnji z Afriko s sopotnico? Kako se obnesejo amortizerji, če sta na motorju dva in prtljaga? Ali so amortizerji premehki za touring v dvoje s prtljago? Kakšne so vaše izkušnje? hvala in lp Malo rše se nastavi vzmetenje zadaj ... se pritožujejo nekateri, da se spredaj obnaša kot podmornica ... jaz imam okol 85 kg, moja tam okoli 55 kg, dodatna oprema, z alu kantami se pa itak skoz vozim ... ne moti me sprednji potop vilic pri brenmzanju. Dajo se še pravilno nastaviti glede na dodatno težo in kje se boš vozil. Je potem spet velika razlika od nastavitev, ko jo kupiš ina se zapelješ na okoli. Je pa ob menjavi sprednjih in zadnjih amortizerjev motor čisto drugačen. Spredaj se lahko menjajo vložki v vilicah, zadaj pa vzmet. To je za AT od začetka pa do nekje konca 2018, nove spremebe mi niso znane, ATAS pa je že bolje poštimana kar se tega tiče. Lp Popravljeno Avgust 1, 2019. Popravil Roman AT MARE 65 in dodd 2
Popularna objava Roman AT Objavljeno Avgust 1, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 1, 2019 Ob 17. 07. 2019 ob 14:46, dodd pravi: Pozdravljeni, v bližnji prihodnosti bom zamenjal motor in AT mi je nekako najbliže. Pred kratkim sem preizkusil Adventure Sports. Preizkus je zajemal nekaj kilometrov avtoceste, dolge odprte ovinke, gorsko asfaltno cesto in delno lep delno grob gorski makadam. Celo pot sva opravila v dvoje. Motor je deloval dobro v vseh pogojih, hitrostih in podlagah, najlepše je seveda, ko zaviješ z asfalta, tu itak nima konkurence. Občutek za krmilom je odličen, položaj kot narejen zame. Dovolj se mi zdi tudi moči za lagodno vožnjo v dvoje. Prosim za nekaj odgovorov lastnikov: - Zelo mehko vzmetenje v nastavitvi Road, ali se lahko to nastavi/spremeni?; - Pri hitrosti 120/130 km/h in naprej precej močno tresenje čelade voznika; - Položaj sovoznice, kakšne izkušnje imate pri vožnji v dvoje, polno naloženi in z originalnimi kovčki Honda. Ali ima sovoznica dovolj prostora?. Nekje sem zasledil, da zna biti pri višjih puncah problem na relaciji sedenje-noge-kovčki? - Izredno trda oba sedeža, kakšne so opcije razen takojšnje predelave novega, obstaja kaj širšega in mehkejšega; - Servisiranje, kdaj so predvideni servisi kakšnih zahtevnejših sklopov, kako je s pokvarljivostjo, kakšen problem, tovarniška napaka, garancija, izkušnje s servisom.... Hvala in lep pozdrav, Tomaž Pozdravljen Tomaž, imam AT in ne ATAS. Lahko spreminjaš trdoto vmetenja mehansko. Vse je odvisno od teže voznika in dodatne opreme. Težko se je voziti offroad in potem najdražjo peljat nekaj 100 km daleč na sladoled. Zahteva drugačne nastavitve. Nek kompromis, da se vsakič ne igraš s kompletnimi nastavitvami. Zadaj je tako ali tako tisti vrtljivi gumb za nastavitev trdote zadaj. Razdalja za sovoznico do voznika je kar velika. Kovčki in noge za sopotnico načeloma nebi smela biti težava. Mogoče pri obilnejših kvečjemu stranski ročaji pri sedežu za sopotnika. Veter ... potrebno se je igrati z nastavitvijo prednjega stekla in vrstami čelad. Ni to avtocestni motor za navijanje gasa. Užitkarska potovalna mašina, ki omogoča, da zapelješ na brezpotja in ti potem pričara velik nasmešek na obrazu. Tudi v dvoje se da odlično peljati po malo slabših makadamih. Po spletu je veliko raznih sedežev za različne želje. Žal imajo pri Hondi samo dve vrsti sedežev. Bolj se splača vzeti aftermarket sedež pri kakšnem proizvajalcu, ki se ukvarja s sedeži. Lahko pa predelava oziroma gel vložek. Servisiranje ... klasično vzdrževanje v roku garancije. Večji servis mogoče okoli 230-260 EUR v ASu, manjši redni servis okoli 150 EUR. Vse je odvisno kaj še ugotovijo, da bi bilo dobro popraviti. Vsako leto izboljšujejo obstoječe modele. Moji so zamenjali kompletne feltne zaradi korodiranja, kompletno stikalo za zagon motorja. Vse skupaj je zelo zanesljiv delovni stroj, ki deluje v svojem optimalnem območju brez napak. Ne sme se pa preveč pričakovati. 1.000 ccm in 95 konjev naredi svoje. 21 inčev veliko prednje kolo pa pride do super izraza na off road področju. Od 13 Aprila 2019 do danes jih imam slabih 50.000 km. Kup dodatne opreme in v glavnem sopotnico na zadnjem sedežu. Motor dela in se pelje. Redno vzdrževanje, menjava gum pri meni na cca 15-17k km. Meni je super. Nekomu pa brezveze. Testirat in probat, tudi s sopotnico. Veliko sreče in užitkov pri odločitvi. Lp bajkr88, dodd, tezno in 7 others 10
motom Objavljeno Avgust 1, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2019 Adventure nima težav z vetrom, razen ce si velik npr 190. Pri mojih 180 in zena 170 sva letela do beograda po avtocesti 140, 150 le z enim postankom. Pri nastavitvah vzmetenja pa je potrebno pazit. Ce ga otrdis le zadaj zacne voblat, ampak le pri voznji solo. Torej preload nastavitve spredaj in zadaj pa je ok. Polno otovorjen, cca 200kg, 3 kovčki, z dvema pa je adventure dokaj zahteven za ovinkarjenje. Za to situacijo je enostavno previsok. Verjetno zato honda ni predvidela zadnji kovcek. Prevec teze na zadnjem kolesu. BIF, Pepper in bajkr88 3
motom Objavljeno Avgust 1, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2019 Kar se tiče trdega sedeža, se mi ne zdi pretirano trd. Precej boljši od recimo mojega prejsnjega FZ1 in slabši od GS. Lahko pa zdržim 3,4 ure. Ker je sedez dolg se lahko presedas. Nekateri šimfajo velik tank, 24l. Meni je pa zakon. Nobenih skrbi po neznanih terenih. Ko range pade pod 200km, gres tankat, ali pa tudi ne, če npr pumpo spregledas, je gužva ali pa je na napacni strani. Pride naslednja pumpa pa jo spet lahko preskocis... V bistvu tankas enkrat na dan. Pri FZ1 sem tankal 12, 13 litrov, zdaj 18, 19. Pri manjsi porabi je to za pol manjkrat tankanja. . skalar36, nejc74, BIF in 5 others 8
skalar36 Objavljeno Avgust 2, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2019 pred 22 urami, Roman AT pravi: Od 13 Aprila 2019 do danes jih imam slabih 50.000 km. A je ta podatek pravilen, ali je nek tiskarski škrat? Ker potem to nanese cca 11.000 km na mesec. cca 350 na dan. BIF 1
BIF Objavljeno Avgust 2, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2019 Glede na to, da so mu menjali felne je verjetno mislil na letnik 2016....porodne težave. skalar36 1
Roman AT Objavljeno Avgust 5, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2019 (popravljeno) Ob 2. 8. 2019 ob 17:16, skalar36 pravi: A je ta podatek pravilen, ali je nek tiskarski škrat? Ker potem to nanese cca 11.000 km na mesec. cca 350 na dan. Ups ... 13.04.2017 ... se opravičujem ... tudi 2017 so menjali napere in obroče oziroma komplet feltne ... Popravljeno Avgust 5, 2019. Popravil Roman AT BIF in skalar36 2
Popularna objava kp-kp Objavljeno Avgust 16, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 16, 2019 Kakšen mesec nazaj je končno prišla, ATAS, nova novcata 2019. MS, FB, mnenja, teste, itd. sem pred nakupom prebiral po dolgem in počez, želj ogromno, dvom v pravilen nakup pa je bil tudi prisoten, saj ni poceni šport in napaka stane. Predvsem ogromno slabe volje pri narobe odločitvi. Zato bi rad tudi zapisal vzroke za mojo odločitev, da bi še komu prišla prav predvsem o čemu razmišljat in kaj mi je osebno pomembno na motorju. Malo zgodovine; Leta 2011 kupim Afriko Twin RD07a 1999 s 50.000 prevoženimi km. Z njo sem šel med ostalim 3x v Tunizijo, 1x v Maroko in krepko pred aktualnim TET-om iz Kopra v Sarajevo po makadamih in gozdnih poteh. Sam sem dodal še mojih 50.000km praktično brez okvare (ko sem jo dal v oglas je šel regler, ni hotela od hiše ?). Torej samo gume, olje, filtri, ketna z zobniki in svečke. Enkrat ležaj zadnjega kolesa in ležaj križa vilic. Skoraj prepričan sem bil, da ne bom zamenjal nikoli. Vse moje želje so bile izpolnjene. Nepokvarljivost, majhna poraba v kombinaciji z velikim rezervoarjem, moči za sam sebe prevažat okoli dovolj. Edino malo neudobna je na dolge proge, moj EMŠO pa zmeraj bolj zahteven. Vendar sem si zaželel predvsem več udobja. ABS se mi pa zdi nujen pri novih motorjih. Razvoj glede varnosti v zadnjih 10 letih je ogromen. Letos, takoj po novem letu nabavim drugo Dakar legendo KTM 990 Adventure letnik 2010 in 48.000km. Kako je prišla z Meonijem do Dakarja nimam pojma. Poraba 7.5/100km pri 19,5 litrskem rezervarju. Na dobrih 200km že sveti lučka za rezervo. Najmanjša poraba pri dobesedno božanju gasa iz firbca je bila 6.8/100km. Olje pije po deafultu in to ne malo. Baje je normalno, ker je ready to race Stara Africa z 100.000km ne pije olja popolnoma nič! Prvi mesec crkne stikalo za 4 žmigavce, ki je hkrati avtomat in ne delajo desni žmigavci. Se zgodi in popravim. Digitalna armaturka izgublja številke. Se zgodi in popravim. Na forumih berem o nekakšnem relocatorju za kavalet kot nadgradnjo, če ne gre blok od motorja! Kaj so si mislili jodlarji pri zasnovi motorja? Sicer gre kot sneta sekira in lega na cesti je 1a. Je pa nervozen ter za tehničen teren in turizem naporen. Pri razmišljanju, da si v bistvu s KTM-om sploh ne upam daleč od doma se odločim, da gre v prodajo. Vendar si želim nekaj podobno voznega in brez nervoze. Prodam obe kravi in razmišljam kaj naj nabavim? Glede Honde sem itak okužen ampak mogoče je še kaj drugega na trgu. Prvi pogoj je 21 col spredaj. Dolgi makadami nabrani kot ribežnik so z 19 col smrt za dušo in motor. Z 21 col pa gre po ovinkih z mano prav isto kot z 19 col. Preko omejevalca v glavi itak ne gre Vozim se predvsem sam in klasa 1200 mi je prej v napoto kot pomoč. Torej, raznorazni BMW-ji odpadejo v štartu. Žal niso primerni in glede izkušenj s kvaliteto novega sodelavčevega RT-ja si res ne upam igre na srečo z BMW-jem. KTM? Mikal me je 1090r ampak ne rabim, hvala. Po par mesecih z 990 mi je jasno vse. Pa še primerjava podajanja moči kljub manj konjem na papirju mi je na ATAS bolj všeč; The Honda’s parallel twin, on the other hand, was purpose-built for the Africa Twin, and it delivers not only rich character and smooth power delivery but very strong midrange—power and torque right where you need it most. We had Jett Tuning run both bikes on its Dynojet dynamometer, but due to the limited grip of their TKC80 knobbies on the dyno’s rear-wheel drum, the figures reported here are down by 5-6 percent (which is why we haven’t included charts). Although the numbers are low, because both bikes were dynoed under the same conditions, they are valid when compared to each other. With the KTM in Sport mode, both bikes run neck-and-neck from 3,000 to 6,000 rpm, at which point the KTM pulls ahead to make 103 horsepower at 9,500 rpm vs. 79 horsepower at 7,300 rpm for the Honda (redline is 8,000 rpm). Putting the KTM in Off-road mode drops its peak figures to 81 horsepower at 8,200 rpm and 56 lb-ft at 6,700 rpm, and gives the Honda a big advantage below 7,000 rpm. At 3,200 rpm, the Honda makes 32 percent more horsepower and 30 percent more torque than the KTM, an advantage that steadily decreases to 5-6 percent at 7,000 rpm. Ostane razmislek še o Yamahi T700, ki je sigurno dober stroj. Pa še poceni je. In kar je zelooo pomembno, je japonc. Vendar sem šel v menjavo predvsem zaradi udobja in tu je ATAS boljši. Bolj primeren za dolge proge z boljšo veterno zaščito. Zadni testi superenduro 2019 (italijani imajo svoj naziv za srednjo klaso) zmaga Honde CRF 1000 Test maxienduro iz 2018, prvo mesto si deli z "nepremagljivim" GS 1250 Tako, da je pri meni odločitev padla in po 2.000km (oz. 4x na bencinski ) z novim strojem sem prepričan, da sem se ZA MOJE POTREBE pravilno odločil in nabavil trenutno najboljši stroj na trgu. Upam, da bo zgornje branje prišlo še komu prav. Scarabeo 500, Bostjan L, Tedybear in 19 others 20 2
motom Objavljeno Avgust 17, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2019 (popravljeno) Vidim, da imaš že namontirano centralno stojalo. Honda je imela glede tega vpoklic in menjavo zeger obroča, ki lahko odpade, posledice si lahko sam zamisliš. Levi je nov. Menda je stari narobe kaljen, oblikovna razlika pa je zaradi prepoznave. Jaz sem se zasigural in imam zdaj home made izdelek: Naslednji problem je, da računalnik narobe kaže doseg in pri cca 40km dosega ostaneš brez goriva. Če se ti to zgodi, ne vozi ''na hlape'' , oz. da ti srka gorivo, ker zariba pumpa. To pravzaprav velja pri vseh motorjih. O tem ve povedati ti naš Mina ali pa npr. tukaj Precej nenavadno je, da je v motorju olje 10W-30. Upam, da so se naši servisi to sedaj že naučili, ker vem za 3 servise, ki so noter dajali 10W-40. Sicer posledica je le nekoliko trše menjanje. Honda je v iskanju čim manjše teže v motor vgradila le eno odmično gred, zato so izpušni ventili vodeni preko nihajnih odmikačev, sesalni pa direktno. Problem nastane v intervalu kontrole, ki je zaradi nihajnih odmikačev na 24.000km, sicer bi bil še enkrat daljši. Jaz se tega intervala držim, čeprav se nekateri naši servisi ne. Mislim, da enostavno še ne vejo zakaj je temu tako. Nenavadna stvar je tudi oddušnik oljnih par, ki se prazni skozi plastično cev na levi strani motorja. Tudi tega na servisih niso počeli. Sam sem olje preko nepovratnega ventila napeljal v oiler. Verjetno boš po prvem servisu sam menjal olje in pazi le na to, da sta 2 vijaka za izpust olja. Pri kontroli nivoja olja se drži navodil, 3 min laufanja, meritev po 3 minutah stanja. Namreč nivo po daljšem stanju še naraste. Odsvetujem vožnjo pozimi, oz po soljenih cestah. Vsaj Angleži imajo katastrofalne posledice, rjavenje in oksidacija na vseh koncih. Pri meni po dveh sezonah vse bp. Rezervni deli so dragi, da te kap. Svečke po 40€x4 kosi. Zračna filtra npr. 120€, v Bartogu jih par dobiš za manj kot 40€. Zadnje zavorne ploščice so bile 70€. Menda so dobre tudi od EBC, ampak jaz zaenkrat ne bi reskiral. Mogoče ima kdo izkušnje o zavornem učinku in obrabi diskov... Če se ti da, preveri kako je s ketno in javi kako je pri tebi. Namreč en člen je trši od ostalih in to toliko, da ga na roke komaj, komaj prepogneš. Mislim, da je to serijska napaka, opažena na mojem in bratovem ATAS. V glavnem je to, to. Veliko užitkov in srečno vožnjo. Popravljeno Avgust 17, 2019. Popravil motom Snečer, GregorM, skalar36 in 5 others 6 1 1
BIF Objavljeno Avgust 17, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2019 pred 57 minutami, motom pravi: Vidim, da imaš že namontirano centralno stojalo. Honda je imela glede tega vpoklic in menjavo zeger obroča, ki lahko odpade, posledice si lahko sam zamisliš. Levi je nov. Menda je stari narobe kaljen, oblikovna razlika pa je zaradi prepoznave. Jaz sem se zasigural in imam zdaj home made izdelek: Naslednji problem je, da računalnik narobe kaže doseg in pri cca 40km dosega ostaneš brez goriva. Če se ti to zgodi, ne vozi ''na hlape'' , oz. da ti srka gorivo, ker zariba pumpa. To pravzaprav velja pri vseh motorjih. O tem ve povedati ti naš Mina ali pa npr. tukaj Precej nenavadno je, da je v motorju olje 10W-30. Upam, da so se naši servisi to sedaj že naučili, ker vem za 3 servise, ki so noter dajali 10W-40. Sicer posledica je le nekoliko trše menjanje. Honda je v iskanju čim manjše teže v motor vgradila le eno odmično gred, zato so izpušni ventili vodeni preko nihajnih odmikačev, sesalni pa direktno. Problem nastane v intervalu kontrole, ki je zaradi nihajnih odmikačev na 24.000km, sicer bi bil še enkrat daljši. Jaz se tega intervala držim, čeprav se nekateri naši servisi ne. Mislim, da enostavno še ne vejo zakaj je temu tako. Nenavadna stvar je tudi oddušnik oljnih par, ki se prazni skozi plastično cev na levi strani motorja. Tudi tega na servisih niso počeli. Sam sem olje preko nepovratnega ventila napeljal v oiler. Verjetno boš po prvem servisu sam menjal olje in pazi le na to, da sta 2 vijaka za izpust olja. Pri kontroli nivoja olja se drži navodil, 3 min laufanja, meritev po 3 minutah stanja. Namreč nivo po daljšem stanju še naraste. Odsvetujem vožnjo pozimi, oz po soljenih cestah. Vsaj Angleži imajo katastrofalne posledice, rjavenje in oksidacija na vseh koncih. Pri meni po dveh sezonah vse bp. Rezervni deli so dragi, da te kap. Svečke po 40€x4 kosi. Zračna filtra npr. 120€, v Bartogu jih par dobiš za manj kot 40€. Zadnje zavorne ploščice so bile 70€. Menda so dobre tudi od EBC, ampak jaz zaenkrat ne bi reskiral. Mogoče ima kdo izkušnje o zavornem učinku in obrabi diskov... Če se ti da, preveri kako je s ketno in javi kako je pri tebi. Namreč en člen je trši od ostalih in to toliko, da ga na roke komaj, komaj prepogneš. Mislim, da je to serijska napaka, opažena na mojem in bratovem ATAS. V glavnem je to, to. Veliko užitkov in srečno vožnjo. Letnik tvoje ATSA?
kp-kp Objavljeno September 8, 2019 Opozori Objavljeno September 8, 2019 Tempomat https://www.mccruise.com/products/honda-crf1000-africa-twin-from-2018-new-throttle-by-wire-mccruise?variant=29424360751202
IgorG. Objavljeno September 8, 2019 Opozori Objavljeno September 8, 2019 Ob 18. 8. 2019 ob 20:16, motom pravi: 2018 Ob 18. 8. 2019 ob 20:16, motom pravi: 2018 Ob 1. 8. 2019 ob 20:35, motom pravi: Kar se tiče trdega sedeža, se mi ne zdi pretirano trd. Precej boljši od recimo mojega prejsnjega FZ1 in slabši od GS. Lahko pa zdržim 3,4 ure. Ker je sedez dolg se lahko presedas. Nekateri šimfajo velik tank, 24l. Meni je pa zakon. Nobenih skrbi po neznanih terenih. Ko range pade pod 200km, gres tankat, ali pa tudi ne, če npr pumpo spregledas, je gužva ali pa je na napacni strani. Pride naslednja pumpa pa jo spet lahko preskocis... V bistvu tankas enkrat na dan. Pri FZ1 sem tankal 12, 13 litrov, zdaj 18, 19. Pri manjsi porabi je to za pol manjkrat tankanja. .
IgorG. Objavljeno September 8, 2019 Opozori Objavljeno September 8, 2019 Ob 18. 8. 2019 ob 20:16, motom pravi: 2018 Marko ne morem verjet kok maš naštudirano zadevo.Zato te vprašam.Servis Čarman mi je predlagal menjavo sprednjih amortizerjev.Baje se motor pelje še boljše.Bom pa še prej počakal na model 2020 ,kaj prinaša.Če bom na testu ugotovil kaj boljšega jo kupim in takrat menjam še amortizerje ???
motom Objavljeno September 8, 2019 Opozori Objavljeno September 8, 2019 (popravljeno) Amortizerji na ATAS so v redu, brez veze karkoli menjat. Ima tudi vse potrebne nastavitve kar se jih rabi. Je pa problem pri letnikih 16,17. Tam so precej menjali vzmeti za trše. Če boš karkoli spreminjal pri nastavitvah, spreminjaj spredaj in zadaj, sicer ti lahko začne voblat, sicer šele pri 160 ali 180. Popravljeno September 8, 2019. Popravil motom DAMI34 in kp-kp 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se