Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Priporočene objave

Objavljeno
Ob 17. 8. 2019 ob 11:05, motom pravi:

....

Precej nenavadno je, da je v motorju olje 10W-30. Upam, da so se naši servisi to sedaj že naučili, ker vem za 3 servise, ki so noter dajali 10W-40. Sicer posledica je le nekoliko trše menjanje.

.....

 

 

 

Kolikor sem jaz slišal je olje 10 30 bolj za nemčijo, anglijo itd. kjer je podnebje nekoliko hladnejše. Pri nas 10w40 bolje. Po logiki se malenkost kasneje segreje. Sicer imam drugo Hondo, a je isto proizvajalec priporoča 10w30.
Kaj pa ti misliš ?

Objavljeno

Short version: The ONLY reason Honda changed EXISTING production motors to 10W-30 from 10W-40 was because of emissions. Period.

This is one of those "you gotta trust me" deals. I have an inside contact at Honda and he did some digging around. There were NO changes to motor design or components when the "official" change in oil viscosity dropped on many models....just the oil recommendation.

I happen to have a 2007 Honda bike that now "requires" 10W-30 where as the 2006 model "required" 10W-40. The engine is absolutely unchanged since the oil viscosity switch....the only thing that changed was the INK on the numbers !!

I have absolutely NO desire to ever run 10W-30 in the summer...and never will. A number of bike manufacturers say DON"T use 10W-30 over 85 deg. F !

What is best for reducing engine wear may NOT be what the Manufacturers are recommending due to pressure from the EPA and Enviro groups, etc. Those folks are not interested in YOUR engine life!  

.... bla bla bla bla bla bla ....

Objavljeno (popravljeno)

Mene je nekoliko trši menjalnik tako motil, da sem 2000 km po servisu sam menjal olje. In prav sem imel. Ni bil pa npr. trši od yamahe, ki sem jo imel prej. Pač, po servisu se je slabše menjalo in sem posumil na olje. Lahko tudi ne bi bil to vzrok, saj se ne ve kakšno olje je not prvih 1000km.

10w30 in 10w40 sta oba 10w kar se tiče mrzlih zagonov. Se pravi imata le različno viskoznost pri ogretem motorju. Pri 30 se lahko pričakuje večjo porabo olja, obenem pa manjše trenje in manjšo porabo goriva. Verjamem da ima africa motor prilagojen na olje 30, saj je ta predpisan.

Mislim, da so zračno hlajeni motorji bolj podvrženi podnebnim pogojem, vodni pa imajo praktično vedno isto delovno temperaturo.

Mene ne skrbi življenska doba motorja. So že primerki z 200.000km.

Popravljeno . Popravil motom
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Avstrijec prevozil 250.000km z novo africo DTC. Sklopke ni menjal nikoli.

Menjal je zadnji ležaj in na balaci. Kaj je mislil s šalt motorjem pa ne vem.

Kaj bi to bilo, šalt motor?

Vsi podatki o relacijah in servisih:

http://www.varahannes.at/afrika twin-b.htm

FB_IMG_1568919095506.jpg

Popravljeno . Popravil motom
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Šalt motor po moje pritiska sklopki

Ima pa na varaderotu ta tip 638000 km

Objavljeno

Uauuu. Schlaufloss pnevmatike, tempomat, tft display, možnost nižjega sedeža.... novega ne bom kupil več, bo pa čez ene 3 leta v ožjem izboru. Komaj čakam testno vožnjo. A navadna bi imela pa iste feltne kot do sedaj( s zračnico)

Objavljeno

Woow lepa...lucke zgledajo kot angel eyes v bmw avtih. Me pa zanima ta touch screen kako bo to delovalo. Ali je še možno upravljat z kaksno tipko ali je samo vse na dotik...

Objavljeno

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 13 urami, Vito23 pravi:

Woow lepa...lucke zgledajo kot angel eyes v bmw avtih. Me pa zanima ta touch screen kako bo to delovalo. Ali je še možno upravljat z kaksno tipko ali je samo vse na dotik...

nisem bral še podrobnosti, ampak touch je med vožnjo neuporaben, saj je preveč tresljajev, po mojem bodo 100% tudi tipke na krmilu

Objavljeno
pred 13 minutami, Snečer pravi:

"zanimiva" bo tudi teža

Saj je v videu omenjeno, da sta 4 oz. 5 kg lažja od predhodnice.

Objavljeno
pred 13 urami, Vito23 pravi:

Woow lepa...lucke zgledajo kot angel eyes v bmw avtih. Me pa zanima ta touch screen kako bo to delovalo. Ali je še možno upravljat z kaksno tipko ali je samo vse na dotik...

 

pred 47 minutami, DAMI34 pravi:

nisem bral še podrobnosti, ampak touch je med vožnjo neuporaben, saj je preveč tresljajev, po mojem bodo 100% tudi tipke na krmilu

Na levi strani belance bodo tud gumbi :) 

Objavljeno

Gsu se resno maje stolček. Nova africa ima vse in še več, le konjev manj. Cena z el.vzmetenjem bo okrog 20 jurjev. Pri elektroniki ima pa bosch prste vmes, tako da zanesljivost lahko rata problem.

  • Haha 3
Objavljeno

Sem upal na eno verzijo z manj kubiki in kojni ter brez elektronskih čirul čarul... No, vsaj Tenere 700 imamo  ...

  • Všeč mi je 2
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
pred 17 minutami, motom pravi:

Gledat do konca?

 

Roko na srce, osebno bolj vidim problem v vozniku, kot motorju:)

Objavljeno
pred 58 minutami, Kmet2 pravi:

Roko na srce, osebno bolj vidim problem v vozniku, kot motorju:)

Pomaga pa tudi, če si voznik kupi motor,ki mu je dorastel ?

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Ob 17. 10. 2019 ob 16:31, Kmet2 pravi:

Roko na srce, osebno bolj vidim problem v vozniku, kot motorju:)

Kaj maš mogoče kaj proti Africi a...:fight1: :naughty:

Objavljeno
Ob ‎18‎.‎10‎.‎2019 ob 20:29, MARE 65 pravi:

Kaj maš mogoče kaj proti Africi a...:fight1: :naughty:

Nop, super motor, sploh letniki 98-99 :naughty:

Objavljeno
Ob 20. 10. 2019 ob 8:33, Kmet2 pravi:

Nop, super motor, sploh letniki 98-99 :naughty:

To pa je res, verjetno se moto rider podpiše pod tole :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!