motozajebant Objavljeno Julij 14, 2014 Deli Objavljeno Julij 14, 2014 Dober si, jaz računa Gibraltar za 2 tedna, šotor..... 1000 eur+.... Pa se ne preseravam..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bregar07 Objavljeno Julij 14, 2014 Avtor Deli Objavljeno Julij 14, 2014 Pri carnetu so listi vedno v paru (na vsaki meji rabiš vhodni in izstopni "kupon" ) , če me spomin ne vara imaš 10 listnega za 5 mej (pa si izračunaj na koliko mejah ga boš rabil) . Carneti imajo lahko tudi "tranzitne kupone" ( ne vem kako je s ceno teh in niso ravno pretirano priljubljeni pri "mejnih organih" , ker so pač drugačni) . Vedno bodi pozoren, da carnet pri izstopu "zapreš" in drži se rokov (pri vstopu ti določijo rok) , ker v nasprotnem primeru lahko zelo hitro ostaneš brez kavcije (hitro in preprosto je izterjati od garanta, lahko sicer dokazuješ, ampak na potovanju verjetno nisi ravno stalno dosegljiv, potem je pa prepozno) . Če boš na carnet dal več stvari (na seznamu jih označijo z zaporednimi številkami) glej da boš pravilno izpolnil, ker kar piše da je vstopilo mora tudi izstopiti. lp O kakšni kavciji govorimo? Kavcijo je potrebno plačati v UK in ostalih nekaterih državah, v SLO kolikor vem tega ni..? Dober si, jaz računa Gibraltar za 2 tedna, šotor..... 1000 eur+.... Pa se ne preseravam..... Ja, ampak ti boš naredil v dveh tednih cca. 6,000km, jaz pa tako razdaljo planiram naredit v enkrat daljšem obdobju.. S stroški se dejansko sploh ne obremenjujem več. Zdaj mi je glavni cilj, da dam na stran kolikor je mogoče, če bo zmanjkalo se bom pa že kasneje ubadal z iskanjem rešitve. Zadnjič sem pogledal Long Way Round, včeraj pa videl še eno grozno novico o otroških vojakih v Afriki in res se močno zamisliš nad današnjim svetom in našo družbo. Grozno je gledati kako se eni otroci naravnost kopajo v denarju, medtem ko drugi živijo v kanalizacijskih jaških, so brez vsake oskrbe in prepuščeni samo sami sebi in ulici. To so vedno bili najšibkejši člen naše družbe in če bodo pomislim v kako smer gre naš socialni razvoj se nam ne piše nič dobrega.. Tako sem tudi dobil idejo, da bi dal dobrodelen pridih moji poti in bi v vsaki obiskani državi po par dni preživel z otroci, ki so pod okriljem Unicefa. Sicer je to zelo obremenjujoče, a po drugi strani veš da boš tem otrokom popestril dan in če lahko karkoli narediš v smeri ozaveščanja javnosti o teh problemih, je to samo pozitivno. Če bo ta ideja dozorela bom vsekakor stopil v stik z našim Unicefom in se poskušal kaj zmenit. Fantocci 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Julij 14, 2014 Deli Objavljeno Julij 14, 2014 Zastonj ni nič. Neko garancijo moraš dati (pa je čisto vseeno kako se ji reče) . Pred leti je bil Intertrans "garant" za Slovenijo ( če je še oz. kdo je sedaj pa ne vem) . V glavnem, če blaga ne izvoziš oni pokrijejo stroške in jih seveda zaračunajo tebi (s čim si to danes zavarujejo pa ne vem) . lp bregar07 in Kmet2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motozajebant Objavljeno Julij 14, 2014 Deli Objavljeno Julij 14, 2014 O kakšni kavciji govorimo? Kavcijo je potrebno plačati v UK in ostalih nekaterih državah, v SLO kolikor vem tega ni..? Ja, ampak ti boš naredil v dveh tednih cca. 6,000km, jaz pa tako razdaljo planiram naredit v enkrat daljšem obdobju.. S stroški se dejansko sploh ne obremenjujem več. Zdaj mi je glavni cilj, da dam na stran kolikor je mogoče, če bo zmanjkalo se bom pa že kasneje ubadal z iskanjem rešitve. Zadnjič sem pogledal Long Way Round, včeraj pa videl še eno grozno novico o otroških vojakih v Afriki in res se močno zamisliš nad današnjim svetom in našo družbo. Grozno je gledati kako se eni otroci naravnost kopajo v denarju, medtem ko drugi živijo v kanalizacijskih jaških, so brez vsake oskrbe in prepuščeni samo sami sebi in ulici. To so vedno bili najšibkejši člen naše družbe in če bodo pomislim v kako smer gre naš socialni razvoj se nam ne piše nič dobrega.. Tako sem tudi dobil idejo, da bi dal dobrodelen pridih moji poti in bi v vsaki obiskani državi po par dni preživel z otroci, ki so pod okriljem Unicefa. Sicer je to zelo obremenjujoče, a po drugi strani veš da boš tem otrokom popestril dan in če lahko karkoli narediš v smeri ozaveščanja javnosti o teh problemih, je to samo pozitivno. Če bo ta ideja dozorela bom vsekakor stopil v stik z našim Unicefom in se poskušal kaj zmenit. Saj vseeno, imaš pa še enkrat več prenočiš, kilometrov je isto Težko je pričakovati, da boš skoz pod milim nebom vedril... boš videl, ko boš 1 teden zunaj spal in te bo pralo, boš dal tudi 100 eur za hotel, samo zato da si na toplem kakokorkoli, naj ti uspe! bregar07 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ivana Objavljeno Julij 16, 2014 Deli Objavljeno Julij 16, 2014 Deset listni karnet pomeni deset vstopov ter izstopov iz določene države, saj je na enem listu tako obrazec za vstop kakor za izstop. Moraš pa vedno imeti oba žiga, saj v kolikor izstopnega nimaš, naj bi izdajatelju karneta plačal dvojno ceno vrednosti vozila (če se ne motim) saj smatrajo, da si ga ilegalno prodal - velja za Slovenijo. Kar se pa stroškov tiče... razlika je med enotedenskim, enomesečnim ali pa enoletnim potovanjem. Vsekakor pa glej, da boš vedno imel v žepu zadosti denarja, da lahko od koderkoli spraviš domov sebe ter motor. Scarlett, bregar07, Cartman in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Julij 16, 2014 Deli Objavljeno Julij 16, 2014 Ne vem kakšen karnet si imel, ampak takšnega jaz še nisem videl . Verjetno je še najboljše pogledati spodnjo povezavo. http://www.gzs.si/slo/skupne_naloge/javna_pooblastila/ata_zvezki lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bregar07 Objavljeno Julij 16, 2014 Avtor Deli Objavljeno Julij 16, 2014 No, ker bom konec septembra delal izpit v Lj se bom mimogrede oglasil še na AMZSju in preveril informacije iz prve roke pa sporočim. Se mi pa zdi, da bi Ivana&Simon (Najin Svet) že morala vedet kako je s tem.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ivana Objavljeno Julij 16, 2014 Deli Objavljeno Julij 16, 2014 (popravljeno) Karnet, o katerem jaz govorim, je dokument, ki ti omogoča začasni uvoz motornih vozil brez carinskih stroškov. ATA Karnet, o katerem ti govoriš, pa kolikor js vem, se uporablja predvsem za začasni uvoz ter izvoz blaga. http://www.gzs.si/slo/skupne_naloge/javna_pooblastila/ata_zvezki/17464 Nekaj skromnih informacij glede Karneta, katerega potrebuješ ti bregar07, pa najdeš na spodnji povezavi. Sicer pa verjetno že poznaš stran Nisem pa ziher glede zneska, katerega plačaš AMZS-ju vkolikor nimaš izstopnega žiga. Imam pa v glavi dvakratno višino vrednosti vozila. http://www.amzs.si/si/437/Karnet.aspx Ne vem kakšen karnet si imel, ampak takšnega jaz še nisem videl . Verjetno je še najboljše pogledati spodnjo povezavo. http://www.gzs.si/slo/skupne_naloge/javna_pooblastila/ata_zvezki lp Popravljeno Julij 16, 2014. Popravil NajinSvet Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Whiskey Objavljeno Julij 16, 2014 Deli Objavljeno Julij 16, 2014 @bregar07: A si ti sploh kdaj svojo bisago čez mejo peljal? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bregar07 Objavljeno Julij 16, 2014 Avtor Deli Objavljeno Julij 16, 2014 (popravljeno) @bregar07: A si ti sploh kdaj svojo bisago čez mejo peljal?Kaj te muci? Popravljeno Julij 16, 2014. Popravil bregar07 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Whiskey Objavljeno Julij 17, 2014 Deli Objavljeno Julij 17, 2014 Kaj te muci? Mene nič. Sprašuješ pa čisto vsako malenkost. Izpade, kot, da se ti ne da ničesar sam postoriti. nejcgs 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bregar07 Objavljeno Julij 31, 2014 Avtor Deli Objavljeno Julij 31, 2014 Ze zadnjic sem razmisljal, ce bom najmlajsa oseba, ki bo obkrozila svet z motorjem, pa me bo ocitno za malo prehitel tale tip: www.facebook.com/2mororider Nisem nikoli razmisljal o podiranju kaksnega rekorda, ampak tukaj pa imam realne sanse. Tipo je rojen 5. julija 1991, jaz pa 27. septembra 1993. Ce pridobim kako podjetje na svojo stran, mi lahko uspe. On jih steje sedaj ze 23 in je sele na pol poti, tako da teoreticno bi jaz imel cas do 27.09.2016. Se danes stopim v kontakt z 'Guinessom', da se prepricam kaksni so pogoji in podrobnosti. Ne bi bila to sicer prevec uzitkarska voznja in niti taksen trip, kot bi si ga zelel, je pa sedaj priloznost, da sem se v cem prvi na svetu (poleg norosti) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Julij 31, 2014 Deli Objavljeno Julij 31, 2014 Pohiti! http://okosvijeta.com.hr/en/kupi-knjigu/ Sicer pa srečno. Fantocci 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fantocci Objavljeno Julij 31, 2014 Deli Objavljeno Julij 31, 2014 Ze zadnjic sem razmisljal, ce bom najmlajsa oseba, ki bo obkrozila svet z motorjem, pa me bo ocitno za malo prehitel tale tip: www.facebook.com/2mororider Nisem nikoli razmisljal o podiranju kaksnega rekorda, ampak tukaj pa imam realne sanse. Tipo je rojen 5. julija 1991, jaz pa 27. septembra 1993. Ce pridobim kako podjetje na svojo stran, mi lahko uspe. On jih steje sedaj ze 23 in je sele na pol poti, tako da teoreticno bi jaz imel cas do 27.09.2016. Se danes stopim v kontakt z 'Guinessom', da se prepricam kaksni so pogoji in podrobnosti. Ne bi bila to sicer prevec uzitkarska voznja in niti taksen trip, kot bi si ga zelel, je pa sedaj priloznost, da sem se v cem prvi na svetu (poleg norosti) Afrike pa je naredil ravno toliko, da lahko reče, da je bil tam https://www.facebook.com/2moroRider?sk=app_203351739677351&ref=s Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bregar07 Objavljeno Avgust 2, 2014 Avtor Deli Objavljeno Avgust 2, 2014 Po konkretnem premisleku glede zgornjega prebliska sem si premislil. Sem 100%, da bi bil sposoben prehiteti in ga 'nadmudriti' v njegovem potovanju (Afrike se očitno boji kot hudič križa ), a to ne bi bilo to. Želim potovanje, ki bo hkrati življenje, torej želim živeti na potovanju in ne brezglavo hiteti, da nekoga 'prehitim'. Ni point poti okoli sveta v rekordih. Se mi pa zdi, da bom v vsakem primeru najmlajši Slovenec, v kolikor projekt uspe, tako da tudi to je nekaj! Upam, da tole ne bo smatrano kot oglaševanje, saj se bom redno javljal tudi na motosvetu; FB stran projekta Okolisveta.com: https://www.facebook.com/pages/Okolisvetacom-RTW-trip/733048073419334 Uradna (slovenska) spletna stran projekta potovanja okoli sveta: http://www.okolisveta.com/ P.S. A morda kdo ve, kateri moderator ima voljo za preimenovanje te teme? Pred nekaj tedni sem prosil Thundercat, pa ni bilo odgovora. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bregar07 Objavljeno Avgust 2, 2014 Avtor Deli Objavljeno Avgust 2, 2014 Še nekaj: Ima kdo 'inside' kontakt koga iz UNICEF-a Slovenija? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Scarlett Objavljeno Avgust 2, 2014 Deli Objavljeno Avgust 2, 2014 A direkt na UNICEF si se ze obrnil, a kar tako sprasujes? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bregar07 Objavljeno Avgust 2, 2014 Avtor Deli Objavljeno Avgust 2, 2014 Na UNICEF direktno se bom seveda obrnil, samo zanima me, če ima kdo kak 'notranji' kontakt Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motozajebant Objavljeno Avgust 2, 2014 Deli Objavljeno Avgust 2, 2014 Sem pošnjofal pol tvoji spletni strani.... Še en Ledinc bregar07 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bregar07 Objavljeno Avgust 2, 2014 Avtor Deli Objavljeno Avgust 2, 2014 Ledinci smo maherji! motozajebant 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bregar07 Objavljeno Avgust 18, 2014 Avtor Deli Objavljeno Avgust 18, 2014 Pred dvemi dnevi sem imel priložnost pogovoriti se s tipom, ki ima enega najdaljših (tole se malo čudno sliši ) ride reportov na advrider forumu. Zanimiv tip, luštna punca, sedaj nadaljujeta pot okoli sveta iz Albanije. Danes sta prispela v Tirano in gresta proti severu, tudi čez zahodni del Slovenije, proti Nemčiji. Več na povezavi v podpisu. Se je pa pokazalo, da samo avanturisti razumejo avanturiste, večina ljudi te gleda kot norca in si misli, da si usekan. No sej, verjetno res malo sem :grim Efendi, MiNa in nejcgs 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kiri Objavljeno Avgust 18, 2014 Deli Objavljeno Avgust 18, 2014 Sem mu pisal, da jima lahko ponudim prenočišče na Krku. Tudi meni bi kak dan morja prav prišel, pa bi to bil čisto fajn izgovor, da skočim dol Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bregar07 Objavljeno Avgust 19, 2014 Avtor Deli Objavljeno Avgust 19, 2014 Kolikor smo se pogovarjali gresta najprej v Plitvice, potem pa nameravata iti po Istri, možno da do Kamenjaka. Zatem pa po obali preko Pirana do Gorice in po posočju na sever. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bregar07 Objavljeno Oktober 15, 2014 Avtor Deli Objavljeno Oktober 15, 2014 (popravljeno) Da malo updejtam dogajanje; Septembra bil v LJ na dopustu 18 dni, uspel odvozit 14 ur na Kawasakiju ER5, občutek super, bodo pa seveda potrebni kilometri, da se navadim na nov način potovanja. Novembra imam izpitno vožnjo, upam da bo vreme zdržalo in da bo izpitnik dobre volje. V času od zadnjega posta sem uspel nabaviti še nekaj kamping opreme, šotor, 4 sezonsko spalko in hammock (visečo mrežo). Ob obisku Slovenije sva se s kolegom zapeljala še do Avto Val-a v Grosuplju in malo pofirbcala okoli BMWjev, srečal sem se tudi z našim forumašem in moto mačkom "moto riderjem", ki mi je dal kopico nasvetov in s katerim nameravam tudi v nadalnje sodelovati. Zadnji čas prebiram nešteto tem kateri motor je 'boljši; 660 Tenere ali 650 Sertao, in še zdaj nisem povsem odločen. Sertao izgleda je bolj cesten motor (z dobrim offroad performansom), Tenerejka pa offroad motor (z dobrim cestnim performansom). Plus za Sertaota je, da je lažji in bolj okreten, minus pa da ima kar 9litrov manjši rezeorvar za bencin. Pri Tenerejki mi je všeč cena, a izgleda da je potrebno potem še precej vložiti v pripravo samega motorja na potovanje, treba je doplačati za ABS, ščitnikov rok nima serijsko, gretje ročic je treba nabavit aftermarket, naj bi bile tudi precejšnje težave s turbulenco in usmerjanjem vetra izpod vilic.. Težka odločitev, čeprav zaenkrat se nekako 60:40 nagibam k nakupu Beemerja. Vsekakor moram sedaj do naslednjega marca zategniti pas in našparat kolikor se da, saj imam nekje v času marca-maja namen kupit motor. Za konec še nekaj utrinkov iz dopusta v LJ, pa srečno do naslednjič! O tem kako sem padel na mokri talni oznaki, polomil žmigavec inštruktorju, in vsem ostalem pa na linku v podpisu! Popravljeno Oktober 15, 2014. Popravil bregar07 SuNa, MiNa, Nearrain in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stromar-aly Objavljeno Oktober 17, 2014 Deli Objavljeno Oktober 17, 2014 (popravljeno) Čestitke, začetka si se že lotil In seveda čestitke za optimizem in pogum Sedaj te moram pa malce zabremzat, da ne odbezljaš prekmalu čez mejo Jaz sem na motorju sedaj eno dobro sezono, za sabo imam ~ 13.000 km. Ti povem da lani, ko sem naredil izpit, sem bil ves korajžen. Letos sem začel počasi. Telo niti ni navajeno jahat takega konjiča, zato je 100 km na dan vrh glave in prav paše se zvečer zvrnit nazaj na svojo domačo posteljo. Sedaj proti koncu sezone mi ni panike naredit po 400 km na dan, če je cesta lepa. Letos sem delal še tečaj varne vožnje, ki ti zelo pomaga pri obvladovanju motorja in pri samozavesti na cesti. Po 10.000 km sem šele videl, kaj pomeni biti motorist, kakšne pasti te čakajo na cesti. In sem se zares navadil motorja. Drugo, tudi zelo pomembno poglavje je - obleka in obutev. Kot motorist moraš biti pripravljen na leden dež in obupno soparno pripeko, prostora za shranjevanje obleke pa ni. Jaz sem rabil celo sezono, da sem sam sebe spoznal, kaj obleči v kakšni temperaturi in kaj mi sploh paše imeti oblečeno. Preden se zares odpraviš na tako daljšo pot, ti jaz iskreno svetujem tole: - 2 leti intenzivno vozi po bližnjih krajih v vseh vremenskih pogojih (se boš navadil motorja in obleke ter nabral dragocene izkušnje) - vsaj parkrat na leto pojdi nekam za min. 1 teden z motorjem in minimalno opremo, da se navadiš na ekstremni minimum potrebščin - obvezno naredi osnovni in nadaljevalni tečaj varne vožnje - nauči se šraufat svojega konjiča - poskusi se vozit s čimveč različnimi motorji, da vidiš, da so razlike med njimi res ekstremne, čeprav so na papirju vsi glih Tale tip, ki opisuje "Tajikistan Or Bust! Solo trip from England to the Afghanistan border via Chechnya" je za moje pojme res malo prismojen, je moral imeti hudičevo srečo, da je brez vseh izkušenj zvozil tako furo. Na tvojem mestu bi jaz iskal sopotnika z enakimi željami in podobnim motorjem, sam se ne bi podal na tako pot. Redundanca meni nekaj velja, na golo srečo rajši ne računam Res nisem neki jaki avanturist, raje sem na varni strani. Pa srečno Popravljeno Oktober 17, 2014. Popravil stromar-aly Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se