borollety_4 Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 (popravljeno) Hola borollety_4! prepusti 300V uporabnikom piste in pogostim menjavam, verjemi da boš s 5100 max+ zadovoljen... pa še za kako kepco sladoleda bo ostalo v žepu :) Aha, torej če tud se motor vrti kar precej časa v obratih, mi priporočaš Motula 5100?A ti tud voziš Suzukia a ne?Kaj uporabljaš Motula 5100? Še neki: katerga mi priporočaš 10w40 al 15w50? LP Popravljeno April 19, 2007. Popravil borollety_4
speed Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 Imam gsx-r 750 l. 98 in sem pri čiščenju opazil, da mi je na disku odletela vzmet katera se nahaja na označenem delu na sliki. Sicer ta okrogli del je še zmeri na disku, vendar pa vzmeti oziroma sponke pa ni. Zdaj me pa zanima sledeče: 1- Ali se da to stvar zamenat, ne da bi rabu kupit novega diska? 2- Ali je lahko kaj narobe, če ta zadeva manjka? 3-Ali je imel kdo podobno okvaro in kako jo je rešu? Za odgovore se vam že v naprej zahvaljujem. LP Speed
suzuki Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 Aha, torej če tud se motor vrti kar precej časa v obratih, mi priporočaš Motula 5100?A ti tud voziš Suzukia a ne?Kaj uporabljaš Motula 5100? Še neki: katerga mi priporočaš 10w40 al 15w50? LP Hola! ja, tud jst uporabljam 5100, verjemi da bo čist kul, 10W40 je OK, 15W50 ima samo širši temperaturni obseg delovanja - dej mal pobrskaj po Motulovi strani, majo vse napisano, razloženo, slikce... :naughty:
simonsi Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 Imam gsx-r 750 l. 98 in sem pri čiščenju opazil, da mi je na disku odletela vzmet katera se nahaja na označenem delu na sliki. Sicer ta okrogli del je še zmeri na disku, vendar pa vzmeti oziroma sponke pa ni. Zdaj me pa zanima sledeče: 1- Ali se da to stvar zamenat, ne da bi rabu kupit novega diska? 2- Ali je lahko kaj narobe, če ta zadeva manjka? 3-Ali je imel kdo podobno okvaro in kako jo je rešu? Za odgovore se vam že v naprej zahvaljujem. LP Speed Če je to una "vzmet" oz obroček, ki drži net od diska, zna bit problem. :hmm:
Stric Burek Objavljeno April 20, 2007 Opozori Objavljeno April 20, 2007 Jaz na 600ki tudi laufam polsintetiko, pa ni nekih problemov. Čeprav se mi zdi da je Motul prehitro zgubil "oljnost", zdaj imam pa Silkolene, bom poročal ko bo treba menjat :D
Zx_R Objavljeno April 22, 2007 Opozori Objavljeno April 22, 2007 Opredeli parameter ''oljnost'' in nato še na podlagi kakšnih dognanj si to ugotovil???
Stric Burek Objavljeno April 23, 2007 Opozori Objavljeno April 23, 2007 Olje je bolj oljnasto kot voda :D Ugotovila smo skupaj s serviserjem ko mi je sklopko menjal. Me je opomnil da bo treba olje menjat, ker je črno in malo slabo...(zravn sem bil ko je menjaval) in sem potipal in je blo bolj voda kot olje. Pa takrat je imelo 3000km, voženo pa do 10000rpm ker je blokada na 25KW v motorju.
Stric Burek Objavljeno April 24, 2007 Opozori Objavljeno April 24, 2007 A je kej po bencinu smrdel? Ne, ni, olje se je pač "zrabilo"
helmut Objavljeno April 30, 2007 Opozori Objavljeno April 30, 2007 zanima me kako je to z modeli suzuki K1,2,3,POMENI TO NAPRIMER če je k5 da je letnik 2005 k4 pa da je 2004, ne glede na kubikazo,ker danes mi je namrec reku nekdo npr.model K5 je samo 1000ccm in da je to letnik 2006,isti letnik sepravi 06 600 in 750 pa da sta K4.PA SEM MU TRDIL DA TO NI TAKO KOT SI ON RAZLAGA :? :?
JMatic Objavljeno April 30, 2007 Opozori Objavljeno April 30, 2007 vsaka serija K ima vse ...600, 750 in 1000
JMatic Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 hmm a nimajo 98 letniki 750ke fergazarje ? tole je 98 letnik gixxer (pise tko....) pa tut u programu pise da je za letnik 98-99 ze najdu...
Stric Burek Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 NEvem točno kaj misliš s tem postom, ampak načeloma imajo že el. vbrizg. Torej 600 SRAD ima še fergazerje, K# imajo pa vbrizg. SRAD 750 pa že ima vbrizg
JMatic Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 ja sj sm se pol spomnu da si mi ze napisu thx. jest sm ziveu u upanju da majo ajnspric 99 naprej :>
e_boy Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 Suzuki je zakon! :OK: (K. ni vec k ucas, H. je pa ze standart) 750 je zlo ok in ful mocn (in sploh ni za prvi motor), 600ka pa se tud zlo lepo pelje, in je zlo ok...;)
Stric Burek Objavljeno Maj 4, 2007 Opozori Objavljeno Maj 4, 2007 Suzuki je zakon! :OK: (K. ni vec k ucas, H. je pa ze standart) 750 je zlo ok in ful mocn (in sploh ni za prvi motor), 600ka pa se tud zlo lepo pelje, in je zlo ok...;) Kaaaaj? Mitofreak, zakaj se bojiš fergazerjev? Vsaj pokvart se ne morjo
JMatic Objavljeno Maj 4, 2007 Opozori Objavljeno Maj 4, 2007 sej se jih ne....sam je sm bolj compjutor freek....pa power commander pa to :> eboy vzeto na znanje :>
shark357 Objavljeno Maj 4, 2007 Opozori Objavljeno Maj 4, 2007 A mogoče kdo ve na koliko KM se štela ventile pri GSX-R 750 L.2000? Trenutno ima 41400km.
Stric Burek Objavljeno Maj 5, 2007 Opozori Objavljeno Maj 5, 2007 A mogoče kdo ve na koliko KM se štela ventile pri GSX-R 750 L.2000? Trenutno ima 41400km. Če ti dela normalno mislim da ni potrebno... Najbolje da pelješ do kakega serviserja pa vprašaš če je potrebno. Vem da je Kađiva prodajal svojo CBR 900RR pa pri 71k km ni blo treba štelat... :OK:
SiR Objavljeno Maj 5, 2007 Opozori Objavljeno Maj 5, 2007 A mogoče kdo ve na koliko KM se štela ventile pri GSX-R 750 L.2000? Trenutno ima 41400km. Odvisno, kolk je motor "trpel" v teh kilometrih...
shark357 Objavljeno Maj 5, 2007 Opozori Objavljeno Maj 5, 2007 Hmm ne vem koliko je kaj trpel v teh km, saj si ga lastim komaj dobrih 3500km se mi pa zdi, da se jih sliši ko je motor mrzel (rahlo klenkanje), ampak ko se segreje pa skoraj neha. Pač raje vprašam preden kaj po nepotrebnem uničim.
SiR Objavljeno Maj 5, 2007 Opozori Objavljeno Maj 5, 2007 Če hočeš bit ziher, pejt do enga dobrga serviserja, pa ga prosi, če ti lahko naredi vsaj površno inšpekcijo.
shark357 Objavljeno Maj 5, 2007 Opozori Objavljeno Maj 5, 2007 Oki-doki :) raje peljem pa imam mirno vest, saj mi je na ta račun že enkrat ribnil motor (KTM LC2) zaradi napačno nastavljene oljne pumpe in sem zmetal dobrih 200K po nepotrebnem stran, tako da sem sedaj previden kar se mopeda tiče bolje preventiva kot kurativa :D Vprašanje samo kam peljati vem da je tule v Šiški že dolgo Suzuki servis verjetno se bom kar tam oglasil.
Stric Burek Objavljeno Maj 5, 2007 Opozori Objavljeno Maj 5, 2007 Oki-doki :) raje peljem pa imam mirno vest, saj mi je na ta račun že enkrat ribnil motor (KTM LC2) zaradi napačno nastavljene oljne pumpe in sem zmetal dobrih 200K po nepotrebnem stran, tako da sem sedaj previden kar se mopeda tiče bolje preventiva kot kurativa :D Vprašanje samo kam peljati vem da je tule v Šiški že dolgo Suzuki servis verjetno se bom kar tam oglasil. Če misliš uradnega serviserja Suzuki Odar, ti želo odsvetujem. Pojdi raje na Vič, na Yamaha servis... Tip je car :OK:
shark357 Objavljeno Maj 5, 2007 Opozori Objavljeno Maj 5, 2007 Ja onega na viču poznam Uroš, če se ne motim on mi avto servisira ;) Pol bom pa zgleda tja peljal, ker sem že nekaj kritik slišal o onemu iz Šiške :blink:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se