um2077 Objavljeno Julij 27, 2014 Opozori Objavljeno Julij 27, 2014 Zivjo me zanima ce ima kdo izkusnje s tem motorjem. Kaksna je voznja po cesti in terenu...itd
um2077 Objavljeno Avgust 3, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 (popravljeno) a se je že kdo vozil s tem motorjem Popravljeno Avgust 3, 2014. Popravil um2077
um2077 Objavljeno Avgust 3, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Ja. Kaj te zanima? Zanima me ce se ga da uporabljat tudi v prometu, ne mislim o kaki voznji po avtocesti. Kaksno hitrost dosega.....
biker77 Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 130 komot. Ne bos ovira na cesti ce te to skrbi. Pri visjih brzinah mal plava tam po cesti. Ampak zato ni delan. Meni je kot igracka, za po mestu sploh. Cez robnik in te bedarije... Za po makadamu je men mal svoh. Bi raj vidu da bi vec drsela zadnja guma. Za tezji teren ce so gor prave gume cist zadost. Mateja pa pravi da bi raj vidla ce bi bla crf lazja. Ampak samo takrat ko ji pade po tleh.. Ce bi mel samo za asfalt potem uno supermoto glej. Je pa ta bistveno bolj uporabna. Ti samo vprasaj . Aja..poraba pod tremi litri in servis na 12.000 km .
um2077 Objavljeno Avgust 3, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 O super glih to rabim. hvala za odgovor
SF Objavljeno April 25, 2015 Opozori Objavljeno April 25, 2015 (popravljeno) Da malce obudimo temo... Tudi sam sem pred casom postal lastnik CRF250l. Zaenkrat mi je uspelo v skoraj dveh mesecih narediti skromnih 300 kilometrov in narediti servis. Če ga primerjam s Kawasakijem KLR250 lahko recem, da se pozna 30 let razlike med modeloma. Motor se po asvaltu pelje zelo dobro, na njem se tudi dobro stoji. Moti pa slabo pobiranje vecjih kamnov in absolutno prevelika teža, ki se med vožnjo ne opazi, je pa nadležna, ko je treba motor zadaj prijeti in prestaviti zadek. Zelo moti tudi to, da zadaj ni nikakršne pametne površine, kjer bi motor ob takem manevru lahko prijel in ga dvignil. Ključavnica za čelado je spet poseben primer hondine šlamparije, saj je pokrovček ključavnice vpet spodaj in je tako ključavnica vseskozi izpostvljena vremenskim vplivom, saj se pokrov ob najmanjšem dotiku odpre navzdol. Luč dobro sveti, so pa smerokazi so trdi in prav kličejo k menjavi za kaj manj izpostavljenega lomljenju... Motor bi lahko imel tudi malo večjo posodo za gorivo in "šus plato", ker temu kosu plastike, ki pokriva karter, in še tisto bolj lepotno, okvir pa je popolnoma izpostavljen, tako res ne moremo imenovati, bi si pa motor, katerega honda prodaja v segmentu dual sport to nedvomno zaslužil. Preseneča tudi zelo nemirno delovanje motorja (zaganjanje in tresenje) pri nizkih obratih, katerega pri 30 let starejšemu predhodniku ni zaznati v podobnih količinah. Servisni interval je res 12000, vendar honda ob uporabi motorja izven ceste priporoča pogostejše servisiranje. Potrošni material za ta motor je v Sloveniji nesramno drag, saj so filtri in sveče praktično 3x dražji kot pri američanih, katerim je jasno, kaj je vstopni model in kaj specialka... Sam wem naročil K&N pralni filter, katerega cena se bo izplačala že ob drugi menjavi, lahko si tudi predstavljate, koliko oljnih filtrov iste znamke lahko kupiš za ceno 14 eur, kolikor stane eden "originalni" pri slovenskem zastopniku... Če vse potegnem skupaj, lahko rečem, da je motor spodoben kompromis za vsakodnevno vožnjo, nikakor pa ni hard enduro in to je potrebno tudi razumeti. Kdor ima vsaj malo orodja, volje in tehničnega znanja si ga lahko sam priredi po svojih željah. Ps. Letos bom božičku pisal, naj mi prinese Accerbisov 11-litrski tank za gorivo. Morda bo zamižal na eno oko in spregledal moje grehe... hehehe Popravljeno April 25, 2015. Popravil SF ciciban, skalar36, pik1 in 1 other 4
SF Objavljeno April 25, 2015 Opozori Objavljeno April 25, 2015 Takole pa je videti danes dokončana zaščita motorja domače izdelave... ciciban in menih 2
SF Objavljeno April 26, 2015 Opozori Objavljeno April 26, 2015 lepi švasi .. Kaj ne bodo... ...Splošno varilstvo Jerman, Depala vas...
SF Objavljeno Avgust 9, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2015 (popravljeno) Od zadnjega pisanja je mimo približno 2000 km... Nakup K&N zračnega filtra se je izkazal za odlično naložbo. Motor je kar lažje zadihal, pa tudi prvo pranje in oljenje je že doživel... Ker sem pozabljive sorte, sem si namontiral še alarm za smernike. Avtonomija je bila ob priganjanju po makadamih in kolovozih okrog 180 km. Za rezervo mi je kolega Thumper iz HG prinesel še 2l plastenko za 6 eur, tako da ne bo treba zapravljat 250 eur za večji tank, pa tudi na terenu prav pride manjša teža... Zadnjič sem vozil po makadamu v družbi DRZ400 in TT600. Svoje CRF250L sem se že malce navadil in ugotovil, da se zadevo da po makadamu v stoje brez problema pripravit do kontroliranega zdrsovanja zadka kljub majhni moči, samo dovolj hitro je treba vozit in stat na njem, da se teža pravilno prenaša... Dosti hitreje se izven asvalta verjetno nikoli ne bom vozil, ima pa CRF250L še rezerve do popolnega izkoristka. DRZ400 sicer res ponuja hitrejši transfer, je pa zame bolj pomembna hondina nizka višina sedeža za počasno vožnjo po terenu. Če bi mi danes nekdo ponudil v zamenjavo mojega dosedanjega favorita DRZ400, bi zmenjavo odklonil... Popravljeno Avgust 9, 2015. Popravil SF menih 1
biker77 Objavljeno Avgust 9, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2015 Kaj je drugace s sportnim filtrom?
SF Objavljeno Avgust 9, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2015 Mal boljše dela. Predvsem pa je ceneje vozit pralnega, če se veliko voziš v prahu, saj ga lahko hitro opereš in namažeš, pa je spet nov. Če cel dan pljuvaš droben pesek, lahko pričakuješ, da je filter požrl še več kot ti... ciciban 1
bikez Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 Torej za hard enduro ni primeren?
motolover Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 (popravljeno) Torej za hard enduro ni primeren? Predvsem je treba spredaj dati en zob manjši zobnik, ker so prestave predolge. Vzmetenje je malo slabotno, če nisi pretežek in če imaš znanje bi kar šlo. Na Benduru je bila proga na nekaterih delih kar težavna, odpovedal sem jaz, ne motor. Priznam, z dobrim vzmetenjem kot ga ima kak hard enduro KTM bi bila druga zgodba, cena motorja pa tudi vsaj krat 2. Prednost CRFke je nizka cena, nizki stroški vzdrževanja in neuničljiv motor. Popravljeno Oktober 5, 2015. Popravil motolover SF 1
bikez Objavljeno Oktober 6, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2015 @motolover, sej ravno to je + da je zadeva poceni za vzdrževanje, KTM EXC pa košta tolk, kot da je zlat, moči pa seveda ne rabim veliko na terenu. Ali se priporoča kaj drugega v tem segmentu? Seveda mora biti registrano za na cesto. NX650 1
NX650 Objavljeno Oktober 6, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2015 @motolover, sej ravno to je + da je zadeva poceni za vzdrževanje, KTM EXC pa košta tolk, kot da je zlat, moči pa seveda ne rabim veliko na terenu. Ali se priporoča kaj drugega v tem segmentu? Seveda mora biti registrano za na cesto. Če preskočišđ registracijo potem RMZ 250 meni je hud ko hudič bikez 1
biker77 Objavljeno Oktober 6, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2015 Če se ne misliš it nekega skakanja in se "družit" ter lovit ta hude enduraše potem je ta motorček čist zadost. Tudi čisto brez predelav..samo ene kockaste gume daš gor..počas pa mal popazit in zleze marsikam.. bikez 1
bikez Objavljeno Oktober 6, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2015 Če preskočišđ registracijo potem RMZ 250 meni je hud ko hudič Če bi hotel preskočiti registracijo bi samo še ene feltne nabavil + prve vilce in bi vozil z mojim SMR tudi offroad ;). Ampak, jaz se želim z motorjem domov pripeljati, brez da bi moral zadevo nalagati na prikolico, kar pomeni, da je registracija obvezna. NX650 1
motolover Objavljeno Oktober 6, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2015 Če hočeš več izvedeti o tem motorju in o predelavah, poglej na stran: ADVRIDER CRF250L Moje izkušnje z njim so pozitivne, registracija poceni, poraba 3l in podobno. Če pogledaš, kje se naši fantje z razmini Transalpkami vozijo, greš s tem komot z njimi. Grand Enduro Slovenija
SF Objavljeno November 1, 2015 Opozori Objavljeno November 1, 2015 Ob Mon Oct 05 2015 19:56:59 GMT+0200, motolover pravi: Predvsem je treba spredaj dati en zob manjši zobnik, ker so prestave predolge. Vzmetenje je malo slabotno, če nisi pretežek in če imaš znanje bi kar šlo. Na Benduru je bila proga na nekaterih delih kar težavna, odpovedal sem jaz, ne motor. Priznam, z dobrim vzmetenjem kot ga ima kak hard enduro KTM bi bila druga zgodba, cena motorja pa tudi vsaj krat 2. Prednost CRFke je nizka cena, nizki stroški vzdrževanja in neuničljiv motor. Tovarniški prenos 14/40 je morda res predolg za kakšno žaganje v grapi. Na motorji sem dobil 14/44 in kasneje dokupil še sprednji zobnik 13, kar je sicer fino za teren in neustrezno za cestno rabo. Zdi se, da pri mojih 100+ kilogramih 14/44 zagotavlja spodobno vožnjo po slabših terenih in še dovolj udben transfer. Ko vem, da bo res potrebno namontiram še 13 spredaj in dobim triala...
jskrablin Objavljeno November 1, 2015 Opozori Objavljeno November 1, 2015 Rabljene je pa treba z z lučjo podnevi iskat. Sem gledal, da bi si omislil nekaj na to temo, pa jih praktično ni pri nas.
skalar36 Objavljeno November 1, 2015 Opozori Objavljeno November 1, 2015 So se že pojavljali za nizko ceno, a takoj gredo...
hajoktejn Objavljeno November 1, 2015 Opozori Objavljeno November 1, 2015 Če je zanimiv moped, poglej še za kwaki klx 250 S.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se