Skoči na vsebino

Honda CRF 250L


Priporočene objave

Objavljeno

človeški faktor...moj šef je peljal na tehnični kombi ,kateremu ne dela abs, brez gasilnega aparata in obvezne opreme, brez rezervne gume in lej ga zlomka...kreten je nardil tehnični :P

 

  • Haha 1
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

No, po doooooolgem cakanju je koncno CRF300L koncno v garazi. Honda je namrec nekaj zamocila s pokrovom motorja in izdala prepoved izdaje motorjev kupcem dokler pokrov ni zamenjan. To pa je podaljsalo vse skupaj za 4 mesece...

Prvi vtisi po 12 letih voznje samo cestnih motorjev (BMW F650CS, Honda Hornet 900 in BMW R1200/1250R) so pozitivni. Zaradi mehkejsega vzmetenja je sicer bolj "wallowy" ampak to se da resiti z bolj mehkim upravljanjem (R1250R z aktivnim vzmetenjem je stabilen ne glede na to kaj pocnem). Ja, po cesti ni tako hitra, ampak itak jo se utekam in malo pazim, pa itak je ne nameravam imeti za kaksna potovanja, ampak za igrackanje po brezpotju.

Sem pa sel ze malo po terenu - makadamskih cestah in blatnih gozdnih cestah v klanec - in je zadeva precej fun. Tudi brez dosedanjih taksnih izkusenj sem se prav udobno pocutil in nisem imel obcutka, da mi bo usla iz nadzora. Motor je lahkoten, vodljiv, res primeren za zacetnike off-road.

Sedaj pa sledi utekanje, pa solo trening sedece, stojece, driftarske,... voznje na poligonu, potem pa kaksna sola za enduro in, si predstavljam, lots of fun.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
On 8/3/2023 at 11:01 AM, jokl66 said:

No, po doooooolgem cakanju je koncno CRF300L koncno v garazi. Honda je namrec nekaj zamocila s pokrovom motorja in izdala prepoved izdaje motorjev kupcem dokler pokrov ni zamenjan. To pa je podaljsalo vse skupaj za 4 mesece...

Prvi vtisi po 12 letih voznje samo cestnih motorjev (BMW F650CS, Honda Hornet 900 in BMW R1200/1250R) so pozitivni. Zaradi mehkejsega vzmetenja je sicer bolj "wallowy" ampak to se da resiti z bolj mehkim upravljanjem (R1250R z aktivnim vzmetenjem je stabilen ne glede na to kaj pocnem). Ja, po cesti ni tako hitra, ampak itak jo se utekam in malo pazim, pa itak je ne nameravam imeti za kaksna potovanja, ampak za igrackanje po brezpotju.

Sem pa sel ze malo po terenu - makadamskih cestah in blatnih gozdnih cestah v klanec - in je zadeva precej fun. Tudi brez dosedanjih taksnih izkusenj sem se prav udobno pocutil in nisem imel obcutka, da mi bo usla iz nadzora. Motor je lahkoten, vodljiv, res primeren za zacetnike off-road.

Sedaj pa sledi utekanje, pa solo trening sedece, stojece, driftarske,... voznje na poligonu, potem pa kaksna sola za enduro in, si predstavljam, lots of fun.

Js tudi danes pripeljal CRF 300 Rally. Do sedaj sem po makadamih, goznih cestah in TETih vozu 1250 GS in me prav zanima razlika v vožnji, predvsem pobiranju. :)

Če boš za kakšno furo povej.

  • Všeč mi je 3
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Sem ga mel, pa na žalost letos spomladi prodal...

20220412_152027x.jpg

20220412_150005x.jpg

Popravljeno . Popravil hondazok

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!