pero27 Objavljeno Avgust 1, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2011 če ti motor užge na štarter, potem je tud za rave akumulator dost dober
wolkec Objavljeno Avgust 2, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2011 (popravljeno) če ti motor užge na štarter, potem je tud za rave akumulator dost dober Ne vžge mu na štarter.. v prazno neki hoče.. sam k smo prklopl na akumulator od avta je lepo vžgal in delal.. Na obratih 12 000 + mu nekaj zmanjka.. Kokr, da se rave ne bi do konca odpru.. ne bi bilo bencina.. ali kaj podobnega. Bi se to mogoče rešilo z nakupom novega akumolatorja? Ta je čist prazen.. Bi bil mogoče lahko tud problem preveč olja? Svečka je kr zapacana. (uporablja motul 710) HVALA,.. =)) Popravljeno Avgust 2, 2011. Popravil wolkec
NinjaRider04 Objavljeno Avgust 2, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2011 Ne vžge mu na štarter.. v prazno neki hoče.. sam k smo prklopl na akumulator od avta je lepo vžgal in delal.. Na obratih 12 000 + mu nekaj zmanjka.. Kokr, da se rave ne bi do konca odpru.. ne bi bilo bencina.. ali kaj podobnega. Bi se to mogoče rešilo z nakupom novega akumolatorja? Ta je čist prazen.. Bi bil mogoče lahko tud problem preveč olja? Svečka je kr zapacana. (uporablja motul 710) HVALA,.. =)) jaz ti samo za olje povem ...nikoli ga ni preveč..boljše več kot pa malo ..če hočeš da ti dolgo gre aprilia wolkec in bajkr88 1 1
budacki Objavljeno Avgust 6, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2011 (popravljeno) jaz ti samo za olje povem ...nikoli ga ni preveč..boljše več kot pa malo ..če hočeš da ti dolgo gre aprilia Not true^^ Najbolše ravno prav. Preveč škodi ravno tako, kot premalo. Tako nared...kupi akumulator pa boš potem vedel. Samo, da se RAVE ne odpira zarad akumulatorja, mi je malo sumljivo, glede na to, da motor pa dela ( verjetno ga pališ na "poriv" ) Dej ti nastavi RAVE pa ehm...dize pa zrak nastavi ( za vsak slučaj ^^ ) Popravljeno Avgust 6, 2011. Popravil budacki bajkr88 in wolkec 2
Sedovsek85 Objavljeno Avgust 6, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2011 Not true^^ Najbolše ravno prav. Preveč škodi ravno tako, kot premalo. Tako nared...kupi akumulator pa boš potem vedel. Samo, da se RAVE ne odpira zarad akumulatorja, mi je malo sumljivo, glede na to, da motor pa dela ( verjetno ga pališ na "poriv" ) Dej ti nastavi RAVE pa ehm...dize pa zrak nastavi ( za vsak slučaj ^^ ) prav maš, sam ka maš raje? zapacano svečko al zariban motor? šparat na olju se ne splača to pogruntaš ko doživiš pa preračunaš ... wolkec 1
macak333 Objavljeno Avgust 7, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2011 prav maš, sam ka maš raje? zapacano svečko al zariban motor? šparat na olju se ne splača to pogruntaš ko doživiš pa preračunaš ... Ja sej preveč olja ti pa batne obročke skupi zapeče, pa si spet na istem. Ti bo kakšen Kvasko znal to v detajle razložit. wolkec 1
sonda Objavljeno Avgust 7, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2011 Fantje in redka dekleta Če rabi kateri zavorne ploščice za Aprilio "stari model" naj me kontaktira...so pa drugače nove aprilie pa nimam več ninjaxx in wolkec 1 1
666 Objavljeno Avgust 7, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2011 Ja sej preveč olja ti pa batne obročke skupi zapeče, pa si spet na istem. Ti bo kakšen Kvasko znal to v detajle razložit. odkar mam rs-ko sem do zdaj VEDNO delal mešanco 2,5-3% včasih je bilo še več kot 3% to pa zato ker sem videl nadomestni bat z 20 000 prevoženimi, ki je mel vedno 3% mešanco pa je zdržal brez problemov, nikoli kakih skup zapečenih obročkov... kot je sedovsek rekel, raje zapacano svečo kot pa zariban motor ninjaxx, wolkec in NinjaRider04 2 1
NinjaRider04 Objavljeno Avgust 7, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2011 (popravljeno) Kolega ma na Aprili Rs 125 2002 Letnik 21.640 km in ma še notri prvi bat in tudi dosti olja vlije notri..pa še je vedno vse vredu pa ni še mel nobenih problemof z batnimi obročki al pa kaj drugega ! kot je sedovsek rekel, raje zapacano svečo kot pa zariban motor se strinjam Popravljeno Avgust 7, 2011. Popravil Aprilia rs 125 wolkec in ninjaxx 1 1
DominikSocic Objavljeno Avgust 7, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2011 Mene pa zanima vaše mnenje gleda na naslednji problem Zanima me če je možno da bi sam zravnal vilice,zvile so se zaradi nesreče,in sicer sem zapeljal s ceste v jarek kjer se je motor zatem zaletel v betonski most in ga je zaradi tega odbilo nazaj na cesto,to so predvidevanja ker se nesreče ne spomnim...Vilice niso zelo zvite,na oko komaj opazljivo,med vežnjo je potrebno volan držat v obratno smer da se pelje ravno,to je pri majhni hitrosti(50 kmh).Je pametno sam ravnat vilice,ter če je to varno(sploh pri večji hitrosti)? wolkec in ninjaxx 1 1
wolkec Objavljeno Avgust 8, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2011 Ne vžge mu na štarter.. v prazno neki hoče.. sam k smo prklopl na akumulator od avta je lepo vžgal in delal.. Na obratih 12 000 + mu nekaj zmanjka.. Kokr, da se rave ne bi do konca odpru.. ne bi bilo bencina.. ali kaj podobnega. Bi se to mogoče rešilo z nakupom novega akumolatorja? Ta je čist prazen.. Bi bil mogoče lahko tud problem preveč olja? Svečka je kr zapacana. (uporablja motul 710) HVALA,.. =)) eto.. akumulator ni bil problem.. svečka je lepa in deluje normalno.. Sam Rave je blo treba naštelat... hmm ) in tudi akumolator smo oživeli ) Res enkratno.. mašini kr trga da joj Hvala za pomoč. ninjaxx 1
sonda Objavljeno Avgust 8, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2011 (popravljeno) Mene pa zanima vaše mnenje gleda na naslednji problem Zanima me če je možno da bi sam zravnal vilice,zvile so se zaradi nesreče,in sicer sem zapeljal s ceste v jarek kjer se je motor zatem zaletel v betonski most in ga je zaradi tega odbilo nazaj na cesto,to so predvidevanja ker se nesreče ne spomnim...Vilice niso zelo zvite,na oko komaj opazljivo,med vežnjo je potrebno volan držat v obratno smer da se pelje ravno,to je pri majhni hitrosti(50 kmh).Je pametno sam ravnat vilice,ter če je to varno(sploh pri večji hitrosti)? Dobro poglej če so vilice zvite mogoče ti je popustlo samo v križu....če pa so krive vilice sam nemoreš ravnat Popravljeno Avgust 8, 2011. Popravil sonda wolkec in ninjaxx 1 1
666 Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 ve kdo mogoče kje dobit podložko za lager 6206 ( lager pri kurveli na rs-ki ) debel 0,1mm ?? nujno rabim wolkec in ninjaxx 1 1
wolkec Objavljeno Avgust 12, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2011 Mogoče ve kdo za kakšno rsko do 98 letnik. ki je zaribala in se podaja poceni? Važno da so plastike lepe in nosilci... ?? Hvala ninjaxx in NinjaRider04 1 1
Rage1337 Objavljeno Avgust 13, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2011 Men je učerej pri 90km/h zagrabilo ležaj in sedaj se seveda noče vrteti. Ima kod izkušnje s tem zaradio ojnice če je mogoče kej kriva (sicer je močnejša notri, ampak vseeno)?? Hvala wolkec, ninjaxx in NinjaRider04 2 1
logarr Objavljeno Avgust 13, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2011 Če ti ga do 95 kmh zagrabi se da sam s pajserjom, tk oda si jo dobr odnesu!!! ninjaxx, Rage1337, NinjaRider04 in 1 other 2 2
Rage1337 Objavljeno Avgust 16, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2011 Ma kdo gred + ojnico? Nujno kupm :notworthy: Piši ZS! ninjaxx in wolkec 1 1
L3v Objavljeno Avgust 21, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2011 Zdravo, A bi mi lahko samo en na hitro povedal dobre pa slabe lastnosti aprilie rs 125 letnik 2006/7, da mi ni potrebno prebirati celotnaga foruma. hvala lp Kristian Apriliash125rs 1
Roky994 Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 Zdravo, A bi mi lahko samo en na hitro povedal dobre pa slabe lastnosti aprilie rs 125 letnik 2006/7, da mi ni potrebno prebirati celotnaga foruma. hvala lp Kristian Dobre lastnosti: lepota, pospeški, hitrost, moč, lega na cesti, bremze, dosti rezervnih delov, glas .... Slabe lastnosti: poraba, vzdržljivost motorja, neudobnost... bajkr88, Apriliash125rs, NinjaRider04 in 1 other 4
budacki Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 (popravljeno) Dobre lastnosti: lepota, pospeški, hitrost, moč, lega na cesti, bremze, dosti rezervnih delov, glas .... Slabe lastnosti: poraba, vzdržljivost motorja, neudobnost... 2006/07 sta zelo različna motorja. Po mojem skoraj boljša 06, ker ima star vplinjač in CDI ter novo obliko. Pije pa okrog 6 litrov ( prej več, kot manj ) 1. Poraba je relativna. 2. Vzdržljivost je tudi relativna, če je dobro vzdrževana ne bi smela tako hitro vtrgat. Je pa res, da je veliko bolj občutljiv motor na nevzdrževanje, kot kakšen kavni mlinček 4 taktni. 4. Neudobnost? Meni osebno veliko bolj udobna, kot YZF-R 125. Popravljeno Avgust 22, 2011. Popravil budacki bajkr88, bawbaw in Apriliash125rs 3
SpiZek Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 Dobre lastnosti: lepota, pospeški, hitrost, moč, lega na cesti, bremze, dosti rezervnih delov, glas .... Slabe lastnosti: poraba, vzdržljivost motorja, neudobnost... poraba ni velka (relacijska cca. 5l, mestna cca. 6l) udobn bol kot yzf-r125 edina slaba lastnost pri tem motorju je vzdržlijvost mašine Apriliash125rs 1
Roky994 Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 poraba ni velka (relacijska cca. 5l, mestna cca. 6l) udobn bol kot yzf-r125 edina slaba lastnost pri tem motorju je vzdržlijvost mašine Poraba je VEČJA kot pri 4t, a je uredu ? Za držo res nisem prepričan ker RS 125 nisem peljal, je pa bila moja 50cc RS zelo neudobna, celo proti YZF.
nxyz Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 To pa so žejni :unsure: Gasperr in wolkec 1 1
macak333 Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 Ma vzdržljivost je ista kot pri yzf 125, pismo una tut po 20000km pokaže svoje zobe pa je 4taktna. Raje cvajtakt power . Izprijenec, wolkec, ninjaxx in 5 others 6 2
budacki Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 Ma vzdržljivost je ista kot pri yzf 125, pismo una tut po 20000km pokaže svoje zobe pa je 4taktna. Raje cvajtakt power . Ave.! :notworthy: NinjaRider04, wolkec, macak333 in 6 others 7 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se