Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

z končno tefopa malo kera rske vidla več kot 170-175.

drugače pa drugi izpuh je lahko ginaneli. filter ti pa da samo kaki liter na porabi zraven. če ima motor "malo" prevoženih in daje dobor ohranjen. potem segleda drugače pa tacestran

Objavljeno

Zkaj kur*c mi motor kadar ga zategnem začne trokirat ko prasica...en čas pele pol pa začne kr nek morit pa kr nek...prej sm opazu da je ketna mal švohna...možn da preskakuje??

Sam je smešn k se pelš tm okol 9-10k obratov u šesti ko enkrat začne lezt čez 170km/h pa tole začne srat...filink pa je kt bi ga zalival al pa obratno kt da neb benza dobu...razn če je lahk ketna kriva. Ker dokler pospešuje naglo je vredu k pa enkrat obrati se nekak ustavjo oz počasi lezejo gor pa kr začne trokirat

Objavljeno

ketna skor 100% ne preskakuje ker to ni kolo da bo kr preskakovalo :D

mal fergi naštelej, rave ventil pa te pizdarije pa bo ok...

Objavljeno
ketna skor 100% ne preskakuje ker to ni kolo da bo kr preskakovalo :D

mal fergi naštelej, rave ventil pa te pizdarije pa bo ok...

Kaj bi se teb dal pogledat tole???

Rabm kašnga da lahk kj sfilozofiram.

Pa bi en dan magar mal se zapelu do tebe...

Objavljeno
Kaj bi se teb dal pogledat tole???

Rabm kašnga da lahk kj sfilozofiram.

Pa bi en dan magar mal se zapelu do tebe...

rava nebom šravfu, ker ga ne znam pa še kolkor sm slišu je delaupičkumater... za fergi pa ni pene če pridš do lj :)

Objavljeno

Mene pa zanima zaka mi v prvi pa drugi, včasih še v tretji prestavi noče rave ventila odpret, kr zatrokira pr tistih obratih, včasih ga pa takoj, pa lepo potegne, v višjih prestavah ni problema, čeprav včasih rabi kako sekundo dve, ko že nič ne vleče da ga odpre.

Objavljeno
Mene pa zanima zaka mi v prvi pa drugi, včasih še v tretji prestavi noče rave ventila odpret, kr zatrokira pr tistih obratih, včasih ga pa takoj, pa lepo potegne, v višjih prestavah ni problema, čeprav včasih rabi kako sekundo dve, ko že nič ne vleče da ga odpre.

rave ventil se odpira s pomočjo magneta. Ga je treba zato vsake tolko cajta malo ven vzet pa spucat kaj pravš :P

pa tud naštelat ga je možno mal treba :)

Objavljeno
Pozdravljeni kmalu bom js tut nabavo rs 125 pa me zanimajo neke zadeve :D Na avtonetu sem zasledil eno aprilio, končna 190, 34 km, športni izpuh, filter. Koliko bi kaj bilo dela s tem? Koliko bi bila približno registracija? Koliko je za 11 Kw registracija? Mislite da se bolj splača kupiti to aprilio ali eno normalno z samo gianeliem? Upam da nisem preveč zatežen z temi vprašanji ampak bolje da vprašam kot pa da...

kup ti normalno rso k lepo pise ne pa neke bučke... tak motor je zihr sfukan pa ze zato ker prodajalc take govori mu nebi dou niti €.

lp

Zkaj kur*c mi motor kadar ga zategnem začne trokirat ko prasica...en čas pele pol pa začne kr nek morit pa kr nek...prej sm opazu da je ketna mal švohna...možn da preskakuje??

Sam je smešn k se pelš tm okol 9-10k obratov u šesti ko enkrat začne lezt čez 170km/h pa tole začne srat...filink pa je kt bi ga zalival al pa obratno kt da neb benza dobu...razn če je lahk ketna kriva. Ker dokler pospešuje naglo je vredu k pa enkrat obrati se nekak ustavjo oz počasi lezejo gor pa kr začne trokirat

tkole je... ti iz lastnih izkusn povem da nekoc pride motor do meje ko negre vec in se ti zdi k da zacne trokirat pa tko naprej... skrajn cajt da ga ne gons vec. to je to jst pravm.

in tko je reku tut un iz rudnika getz in pac.. (aja pa itak ti bedno rata za koncno hitrost... doklr lepo zvezno nabira je se kul use kar je gor je brazveze (za motor pa lahko uničujoče) če mene prašaš... pa magar če ti vleče na polno do 140. za ovinke še preveč)

lp Boh

Objavljeno

se strinjam z napisanim...

p.s: flame#7 a si že porihtal tisto z tresenjem pri zaviranju?

Objavljeno

mene pa zanima zakaj mi motor se vedno trokira okol 6000rpm-ja pa sm dau 125 dizo notr k je bla prej 130 pa je mau bols mislm manj trokira,pa tud igla je dokonca dvignena pa se vedn trokira dobe sedno trokira,motor je pa ceu odblokiran,gianelli izpuh,rave pa nima letnik 2001,rotax 122 kaj nej zdj nardim??????plis help

Objavljeno

hja greš še na manjšo dizo. drugače pa kdaj si nazadnje menjal svečko. lahko da se tudi tam odzadaj skriva kaj

Objavljeno
mene pa zanima zakaj mi motor se vedno trokira okol 6000rpm-ja pa sm dau 125 dizo notr k je bla prej 130 pa je mau bols mislm manj trokira,pa tud igla je dokonca dvignena pa se vedn trokira dobe sedno trokira,motor je pa ceu odblokiran,gianelli izpuh,rave pa nima letnik 2001,rotax 122 kaj nej zdj nardim??????plis help

poglej če nisi fergija naštelov je vse skupaj brez veze B) ferg naštelaj pa bo bolše, čeprov brez trokiranja nažalost ne bo šlo, sploh če nimaš rave ventila. Get used to it :D

Objavljeno
se strinjam z napisanim...

p.s: flame#7 a si že porihtal tisto z tresenjem pri zaviranju?

ej u tork zjutri mam itak servis na 8k in bom tm reku nej dajo dol disk pogledajo če je skrivlen pa nej pogledajo kva je narobe k je tut ročka fuuuuuul trda za bremzo aves... mogoče se je pa vlaga nabrala kva jst vem... ne bremza dobr uglavnm kar mi ni niti najmn ušeč :nono:

mene pa zanima zakaj mi motor se vedno trokira okol 6000rpm-ja pa sm dau 125 dizo notr k je bla prej 130 pa je mau bols mislm manj trokira,pa tud igla je dokonca dvignena pa se vedn trokira dobe sedno trokira,motor je pa ceu odblokiran,gianelli izpuh,rave pa nima letnik 2001,rotax 122 kaj nej zdj nardim??????plis help

sprjazn se da bo okol 6000 do okol 8000 VEDNO trokeru (brez rave).

pa glej to kot + :D

ti je k en omejevalnik obratov se lepo voziš po mestu z 90kmh u šesti in te nč ne skrbi tko k mene k itak takoj zabremza na 50.

lp Boh

Objavljeno
tkole je... ti iz lastnih izkusn povem da nekoc pride motor do meje ko negre vec in se ti zdi k da zacne trokirat pa tko naprej... skrajn cajt da ga ne gons vec. to je to jst pravm.

in tko je reku tut un iz rudnika getz in pac.. (aja pa itak ti bedno rata za koncno hitrost... doklr lepo zvezno nabira je se kul use kar je gor je brazveze (za motor pa lahko uničujoče) če mene prašaš... pa magar če ti vleče na polno do 140. za ovinke še preveč)

lp Boh

Nene brez straha k je mašina komplet obnovljena...fergazer je nou...uglawnm ane jz bedak sm pozabu da se fergi lahk tut zapaca.

2min dela...laufa kot urca :D

Objavljeno (popravljeno)

no top in zdej gre 200? :D

hec da naum dubu 20% warnninga pa dva peteršilja v rit

Popravljeno . Popravil FlamE#7
Objavljeno

ewo spet mene zdle sm biu u graza pa sm vzeu svecko vn pa je sivo-crne barve pa me zanima kaj to pomen(prevec bencina al premau)aja pa se neki a ce dam 120 dizo notr a je premajhna za gianellija??k sm nek brau da mors dat pol vecjo dizo ce avspuh menas da lahk neki zariba al kaj??plis help

Objavljeno

mas prov se da vecjo dizo. za gainnelija uprasi jerneja kok dizo dat.

sivo črna barva je pomoje prevec bencina... no kokrkoli že: probaj dizo, se vozi kaksnih 4km z polnim gasom skos tut ce zaliva in poglej barvo. mora bit pa lešnikova rjava za popoln performance.

lp Boh

Objavljeno (popravljeno)

Kostanjevo pa res ja :D. Sicer pa lahko z premajhno dizo v 4k km že zariba.

Popravljeno . Popravil R1FREAK
Objavljeno

ni res. prevec benza, bi zalival :winkiss: no usaj men gre bol :closedeyes:

aja pa jst mislm to za fino stelanje ne valda da kumi dela pa na polno gas...

Objavljeno

Premajhna diza-zalivanje z bencinom? Nebi reko.

Objavljeno

Aja, no sej vseeno kr te itq bol malo razumem :D.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!