Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

če ti motor užge na štarter, potem je tud za rave akumulator dost dober

Objavljeno (popravljeno)

če ti motor užge na štarter, potem je tud za rave akumulator dost dober

Ne vžge mu na štarter.. v prazno neki hoče.. sam k smo prklopl na akumulator od avta je lepo vžgal in delal..

Na obratih 12 000 + mu nekaj zmanjka.. Kokr, da se rave ne bi do konca odpru.. ne bi bilo bencina.. ali kaj podobnega.

Bi se to mogoče rešilo z nakupom novega akumolatorja? Ta je čist prazen.. :)

Bi bil mogoče lahko tud problem preveč olja? Svečka je kr zapacana. (uporablja motul 710)

HVALA,.. =))

Popravljeno . Popravil wolkec
Objavljeno

Ne vžge mu na štarter.. v prazno neki hoče.. sam k smo prklopl na akumulator od avta je lepo vžgal in delal..

Na obratih 12 000 + mu nekaj zmanjka.. Kokr, da se rave ne bi do konca odpru.. ne bi bilo bencina.. ali kaj podobnega.

Bi se to mogoče rešilo z nakupom novega akumolatorja? Ta je čist prazen.. :)

Bi bil mogoče lahko tud problem preveč olja? Svečka je kr zapacana. (uporablja motul 710)

HVALA,.. =))

jaz ti samo za olje povem ;)...nikoli ga ni preveč..boljše več kot pa malo ;)..če hočeš da ti dolgo gre aprilia ;)

Objavljeno (popravljeno)

jaz ti samo za olje povem ;)...nikoli ga ni preveč..boljše več kot pa malo ;)..če hočeš da ti dolgo gre aprilia ;)

Not true^^

Najbolše ravno prav. Preveč škodi ravno tako, kot premalo.

Tako nared...kupi akumulator pa boš potem vedel. Samo, da se RAVE ne odpira zarad akumulatorja, mi je malo sumljivo, glede na to, da motor pa dela :D ( verjetno ga pališ na "poriv" )

Dej ti nastavi RAVE pa ehm...dize pa zrak nastavi :) ( za vsak slučaj ^^ )

Popravljeno . Popravil budacki
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Not true^^

Najbolše ravno prav. Preveč škodi ravno tako, kot premalo.

Tako nared...kupi akumulator pa boš potem vedel. Samo, da se RAVE ne odpira zarad akumulatorja, mi je malo sumljivo, glede na to, da motor pa dela :D ( verjetno ga pališ na "poriv" )

Dej ti nastavi RAVE pa ehm...dize pa zrak nastavi :) ( za vsak slučaj ^^ )

prav maš, sam ka maš raje?

zapacano svečko al zariban motor?

šparat na olju se ne splača to pogruntaš

ko doživiš pa preračunaš ... :ninja:

Objavljeno

prav maš, sam ka maš raje?

zapacano svečko al zariban motor?

šparat na olju se ne splača to pogruntaš

ko doživiš pa preračunaš ... :ninja:

Ja sej preveč olja ti pa batne obročke skupi zapeče, pa si spet na istem. Ti bo kakšen Kvasko znal to v detajle razložit.

Objavljeno

Fantje in redka dekleta :D

Če rabi kateri zavorne ploščice za Aprilio "stari model" naj me kontaktira...so pa drugače nove aprilie pa nimam več :D

Objavljeno

Ja sej preveč olja ti pa batne obročke skupi zapeče, pa si spet na istem. Ti bo kakšen Kvasko znal to v detajle razložit.

odkar mam rs-ko sem do zdaj VEDNO delal mešanco 2,5-3% včasih je bilo še več kot 3% to pa zato ker sem videl nadomestni bat z 20 000 prevoženimi, ki je mel vedno 3% mešanco pa je zdržal brez problemov, nikoli kakih skup zapečenih obročkov... kot je sedovsek rekel, raje zapacano svečo kot pa zariban motor

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno (popravljeno)

Kolega ma na Aprili Rs 125 2002 Letnik 21.640 km in ma še notri prvi bat in tudi dosti olja vlije notri..pa še je vedno vse vredu ;)

pa ni še mel nobenih problemof z batnimi obročki al pa kaj drugega !

kot je sedovsek rekel, raje zapacano svečo kot pa zariban motor se strinjam :)

Popravljeno . Popravil Aprilia rs 125
Objavljeno

Mene pa zanima vaše mnenje gleda na naslednji problem :D

Zanima me če je možno da bi sam zravnal vilice,zvile so se zaradi nesreče,in sicer sem zapeljal s ceste v jarek kjer se je motor zatem zaletel v betonski most in ga je zaradi tega odbilo nazaj na cesto,to so predvidevanja ker se nesreče ne spomnim...Vilice niso zelo zvite,na oko komaj opazljivo,med vežnjo je potrebno volan držat v obratno smer da se pelje ravno,to je pri majhni hitrosti(50 kmh).Je pametno sam ravnat vilice,ter če je to varno(sploh pri večji hitrosti)?

Objavljeno

Ne vžge mu na štarter.. v prazno neki hoče.. sam k smo prklopl na akumulator od avta je lepo vžgal in delal..

Na obratih 12 000 + mu nekaj zmanjka.. Kokr, da se rave ne bi do konca odpru.. ne bi bilo bencina.. ali kaj podobnega.

Bi se to mogoče rešilo z nakupom novega akumolatorja? Ta je čist prazen.. :)

Bi bil mogoče lahko tud problem preveč olja? Svečka je kr zapacana. (uporablja motul 710)

HVALA,.. =))

eto.. akumulator ni bil problem.. svečka je lepa in deluje normalno.. Sam Rave je blo treba naštelat... hmm ;))

in tudi akumolator smo oživeli ;)) Res enkratno.. mašini kr trga da joj :P

Hvala za pomoč.

Objavljeno (popravljeno)

Mene pa zanima vaše mnenje gleda na naslednji problem :D

Zanima me če je možno da bi sam zravnal vilice,zvile so se zaradi nesreče,in sicer sem zapeljal s ceste v jarek kjer se je motor zatem zaletel v betonski most in ga je zaradi tega odbilo nazaj na cesto,to so predvidevanja ker se nesreče ne spomnim...Vilice niso zelo zvite,na oko komaj opazljivo,med vežnjo je potrebno volan držat v obratno smer da se pelje ravno,to je pri majhni hitrosti(50 kmh).Je pametno sam ravnat vilice,ter če je to varno(sploh pri večji hitrosti)?

Dobro poglej če so vilice zvite mogoče ti je popustlo samo v križu....če pa so krive vilice sam nemoreš ravnat

Popravljeno . Popravil sonda
Objavljeno

ve kdo mogoče kje dobit podložko za lager 6206 ( lager pri kurveli na rs-ki ) debel 0,1mm ?? nujno rabim

Objavljeno

Mogoče ve kdo za kakšno rsko do 98 letnik. ki je zaribala in se podaja poceni? Važno da so plastike lepe in nosilci... ??

Hvala

Objavljeno

Men je učerej pri 90km/h zagrabilo ležaj in sedaj se seveda noče vrteti. Ima kod izkušnje s tem zaradio ojnice če je mogoče kej kriva (sicer je močnejša notri, ampak vseeno)??

Hvala :)

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Če ti ga do 95 kmh zagrabi se da sam s pajserjom, tk oda si jo dobr odnesu!!!

Objavljeno

Ma kdo gred + ojnico? Nujno kupm :notworthy:

Piši ZS!

Objavljeno

Zdravo,

A bi mi lahko samo en na hitro povedal dobre pa slabe lastnosti aprilie rs 125 letnik 2006/7, da mi ni potrebno prebirati celotnaga foruma.

hvala

lp

Kristian

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Zdravo,

A bi mi lahko samo en na hitro povedal dobre pa slabe lastnosti aprilie rs 125 letnik 2006/7, da mi ni potrebno prebirati celotnaga foruma.

hvala

lp

Kristian

Dobre lastnosti: lepota, pospeški, hitrost, moč, lega na cesti, bremze, dosti rezervnih delov, glas :D ....

Slabe lastnosti: poraba, vzdržljivost motorja, neudobnost...

Objavljeno (popravljeno)

Dobre lastnosti: lepota, pospeški, hitrost, moč, lega na cesti, bremze, dosti rezervnih delov, glas :D ....

Slabe lastnosti: poraba, vzdržljivost motorja, neudobnost...

2006/07 sta zelo različna motorja.

Po mojem skoraj boljša 06, ker ima star vplinjač in CDI ter novo obliko. :)

Pije pa okrog 6 litrov ( prej več, kot manj )

1. Poraba je relativna.

2. Vzdržljivost je tudi relativna, če je dobro vzdrževana ne bi smela tako hitro vtrgat. Je pa res, da je veliko bolj občutljiv motor na nevzdrževanje, kot kakšen kavni mlinček 4 taktni.

4. Neudobnost? Meni osebno veliko bolj udobna, kot YZF-R 125.

Popravljeno . Popravil budacki
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Dobre lastnosti: lepota, pospeški, hitrost, moč, lega na cesti, bremze, dosti rezervnih delov, glas :D ....

Slabe lastnosti: poraba, vzdržljivost motorja, neudobnost...

poraba ni velka (relacijska cca. 5l, mestna cca. 6l)

udobn bol kot yzf-r125 ;)

edina slaba lastnost pri tem motorju je vzdržlijvost mašine

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

poraba ni velka (relacijska cca. 5l, mestna cca. 6l)

udobn bol kot yzf-r125 ;)

edina slaba lastnost pri tem motorju je vzdržlijvost mašine

Poraba je VEČJA kot pri 4t, a je uredu ? :D Za držo res nisem prepričan ker RS 125 nisem peljal, je pa bila moja 50cc RS zelo neudobna, celo proti YZF.

Objavljeno

Ma vzdržljivost je ista kot pri yzf 125, pismo una tut po 20000km pokaže svoje zobe pa je 4taktna. Raje cvajtakt power :worship:.

Objavljeno

Ma vzdržljivost je ista kot pri yzf 125, pismo una tut po 20000km pokaže svoje zobe pa je 4taktna. Raje cvajtakt power :worship:.

Ave.! :notworthy:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!