TOMO91 Objavljeno Marec 23, 2014 Opozori Objavljeno Marec 23, 2014 Mah sej samo malo tipam. Sej drugače sem že 23 let star tako da naslednje leto grem lahko izpit za A delat samo to je pa spet 1000 evrov. Pa potem še 2000 evrov za soliden motor. Pa smo tam. Kakorkoli zdejle je nekaj denarja na računu in plan je nekak tak da eno 125-ko za malo filinga dobiti, potem pa enkrat v prihodnosti rajši motor za pisto, ker vožnja po cesti te kar mine ko prebereš o kaki dolgoletni rehabilitaciji. Mah se bom vsaj šraufat navadil A pa so res tako kritične, ker nekatere bereš da naredijo 20 000 brez problema, kolega pa je rekel da je bil vsakih 14 dni pri mehaniku. Tako da se vprašaš a je problem v motorju ali je problem v lastnikih(tiščanje mrzlega, poceni olje itd.)? Ker 125 4t je res malo švoh. Sicer sem naredil par km z varadero 125 in je bil soliden motor, ampak rahlo podhranjen(mam dobrih 90 kg), peljal sem pa še z 660 tenere, 750 CBX (odličen zvok nad 9 000) in pa fzr 600 r(je pa že kar konkretno šla :grim )
TOMO91 Objavljeno Marec 23, 2014 Opozori Objavljeno Marec 23, 2014 SIcer je res da rabim samo 10 ur vožnje za A2, ampak tam pa ni dosti izbire zaradi 70 kW omejitve. Pa tudi motorji so precej dražji kot 125 ccm. No kakorkoli kot sem rekel samo malo tipam
RSTDRIVER Objavljeno Marec 24, 2014 Opozori Objavljeno Marec 24, 2014 125-ko za malo filinga dobiti, rs-ka, odprta, brez rave-a, za 90kg desca za filing dobit? muke ti ježeve.....
Freiherr Objavljeno Marec 27, 2014 Opozori Objavljeno Marec 27, 2014 Jaz ti svetujem da nardiš tako , pametno je da negreš direkt na močen in težak motor in da najprej uzameš nekaj za se privadit zato ti bo bolše če uzameš neki 250-300 kubičnega 4t , malo boš šraufau in malo bo pilo , maš ninjo 250 pa honda semizdi da je zdej vn vrgla 300 ccm pa še abs opcijo maš kar je krasno če si začetnik
Whitee Objavljeno Marec 27, 2014 Opozori Objavljeno Marec 27, 2014 Po mojem nima na razpolago ravno denarja za novo ninjo 300, če pa gleda motor do 1000€
Freiherr Objavljeno Marec 27, 2014 Opozori Objavljeno Marec 27, 2014 aja no pardon nisem pogledal dosti nazaj , se najde kakšen rabljen ampak ja do 1000 težko , po drugi strani pa bo za 2t precej porabil za benzin pa tako dalje
Buschi Objavljeno April 1, 2014 Opozori Objavljeno April 1, 2014 Zopet eno vprašanje okoli rotax mašine: v leru v območju kuplunge zelo ropota. Ko stisnem kuplungo, ropotanje preneha. Kaj je narobe in koliko bom spet moral dati € ?
Gasperr Objavljeno April 1, 2014 Opozori Objavljeno April 1, 2014 Zopet eno vprašanje okoli rotax mašine: v leru v območju kuplunge zelo ropota. Ko stisnem kuplungo, ropotanje preneha. Kaj je narobe in koliko bom spet moral dati € ? that's the spirit. Drgač pa aš kk rečejo: "Normal for a 'bit' of noise, but if it gets Ducati loud, then I would be looking into it."
NinjaRider04 Objavljeno April 1, 2014 Opozori Objavljeno April 1, 2014 Zopet eno vprašanje okoli rotax mašine: v leru v območju kuplunge zelo ropota. Ko stisnem kuplungo, ropotanje preneha. Kaj je narobe in koliko bom spet moral dati € ? plastični zobniki so ti lahko šli..pridejo tam od 15-30e..odvisno kje kupiš.
macak333 Objavljeno April 1, 2014 Opozori Objavljeno April 1, 2014 Zopet eno vprašanje okoli rotax mašine: v leru v območju kuplunge zelo ropota. Ko stisnem kuplungo, ropotanje preneha. Kaj je narobe in koliko bom spet moral dati € ? Razdri in poglej. Cca 6 vijakov, pa olje prej spustiš. Mogoce je kej s potisnim ležajem .
skategrizzly Objavljeno Maj 1, 2014 Opozori Objavljeno Maj 1, 2014 Pozdravljeni mojstri imam vprašanje glede digitalnega prikazovalnika na aprilii letnik 2008, kjer mi po narejeni generalki kaže preveliko hitrost in mi s tem tudi nenormalno povečuje skupne kilometre (ODO) in kilometre glede na posamezno turo (TRIP). Če se prav spomnim, mi je bilo rečeno da je senzor hitrosti nekje pri zadnjem kolesu, zdaj me pa zanima kaj bi lahko bilo narobe. Če smo mogoče kako poškodovali senzor za hitrost ko smo montirali gumo, ali je kaj odpovedalo itd..lepo prosim za predloge. P.S. obratomer zaenkrat zgleda vredu
blokar Objavljeno Maj 2, 2014 Opozori Objavljeno Maj 2, 2014 živijo ! mene zanima kje bi lahko dobiu najbolj poceni ojnico in bat ker bi rad naredil generalko. hvala za odgovore.
budacki Objavljeno Maj 5, 2014 Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 https://www.pjme.co.uk/ Drugače pa nemški in britanski ebay.
Rene Bernetič Objavljeno Maj 9, 2014 Opozori Objavljeno Maj 9, 2014 Zdravo fantje in upam da tudi kšna punca Imam par dvomu ki bi jih rad rešil z vašo pomočjo. in sicer. Imam original zaprto aprilio rs125 2009 letnik, katero bi jo rad odprl. Po iskanju po raznih forumih sem že zvedu da rabim rave komplet z giljotino ter solenoidom( ne vem kako se po slovensko reče ) ter zvratat luknjo v cdi enoto in precvikat žičko da dobi cdi enota nastavitve za nov rave. razmišljam da bi zamenjal še filter za zrak na karburi. Aprilia RS125 Pipercross Cone Air Filter Predvsem me zanima če je vse kar sem do zdej naštel pravilno ter če, kakšna mora bit nastavitev igle pri karburi ter ali je potrebmo menja oz zvečat dizo ter na koliko, vglavnem zanima me če mi lahko poveste točne nastavitve karburatorja po menjavi filtra ter rave-a. aja pa računal sem da bi naroču dele preko te strani https://www.pjme.co.uk/ kaj vi svetujete? Že vnaprej se vam zelo zahvaljujem ter če sem ga kje polomu me prosm popravte.. pa srečno in varno vožnjo usem želim
mitiž46 Objavljeno Maj 9, 2014 Opozori Objavljeno Maj 9, 2014 Pozdravljen, zgoraj omenjena stran je v redu, tu boš dobil vse po OK cenah. Pozabil si še na glavno stvar - izpuh, kjer je sedaj blokada. Sam koničnega filtra ne bi gor tlačil, boš moral pa odpreti eno cevko na original zračnem filtru (oz. škatli) ali pobrati cevke ven. Glede nastavitev karburatorja nisem siguren, ker ne vem, kateri model imaš, bo pa potrebno sigurno dat večjo glavno dizo noter. Sam imam 28ko in dobro delajo dize tam 120-125, za 34ko pa najbrž tam okrog 155-160, veliko je odvisno od raznih drugih pogojev. RAVE ni obvezen, lahko samo predelaš obstoječo giljotino, ampak bo zato motor mrtev pri nizkih obratih. Zamenjaj tudi svečko za NKG BR10EG, mogoče bi bilo dobro še oljno pumpo malenkost bolj odpreti z nastavitvijo pletenice.
Rene Bernetič Objavljeno Maj 13, 2014 Opozori Objavljeno Maj 13, 2014 Super! hvala za odgovor...bom pogledal kolk je zdej diza pa jo bom magari prevrtu na 120 če ni že original tolko...no uglaunem se bom malo poigral Kaj pa z ravom naridš...ga skrajšaš alč ga enostavno odstranš in je to to?? kaj pa solenoid moram nujno menjat al obstaja tudi tm kšna finta??
LoloMen Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Koliko pa kaj pride poštnina če naročaš iz pjme??
budacki Objavljeno Maj 16, 2014 Opozori Objavljeno Maj 16, 2014 Ima kdo kašne uteži krmila viška? Podrsanih ne rabim, take imam doma.
mopedist 125 Objavljeno Maj 18, 2014 Opozori Objavljeno Maj 18, 2014 živijo kakšna rs-ka (do 2004) po delih? l.p.
mopedist 125 Objavljeno Maj 19, 2014 Opozori Objavljeno Maj 19, 2014 distačnik k se navije gor na frgazer ki pride med frgazerjem in filterom
macak333 Objavljeno Maj 19, 2014 Opozori Objavljeno Maj 19, 2014 Lej prodam ti cel ferg za 20€, ker tako stvar po delih se mi res ne gre prodajat (drgač ferg dela fenomenalno). Če se odločiš pa bova nadaljevala na ZS.
mopedist 125 Objavljeno Maj 19, 2014 Opozori Objavljeno Maj 19, 2014 hvala za ponudbo sem dobil ta delček plastike
RS 125 Objavljeno Junij 7, 2014 Opozori Objavljeno Junij 7, 2014 Kaj bi blo narobe na Aprilii rs125 2005 dans sm se mal vozu pa ko sm prišu čez 8000 obratov mi je motor full zamorilo pa je kr ugasno pa nism smel met več kot 8000 obratov če sm se hotu pripeljat domov. Hvala za odgovore. LP
macak333 Objavljeno Junij 7, 2014 Opozori Objavljeno Junij 7, 2014 Maš mogoče not RAVE ventil? Mogoče ti ga ne odpre . zans 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se